Ik zie hetquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik weiger in dit topic te posten
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik weiger in dit topic te posten
Mijn favoriete ABBA nummer (ja sorry Mol, maar nu je er zelf over begintquote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
Deze speelden we bij mijn muziekvereniging en vond ik toch best mooi. Maar nee dat staat dan weer niet in de Top 2000
Dit soort dingen hebben ze ook gemaakt. Als je het blind zou horen denk je in eerste instantie niet aan ABBA.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
Deze speelden we bij mijn muziekvereniging en vond ik toch best mooi. Maar nee dat staat dan weer niet in de Top 2000
Maar alles wat je wel op de radio hoort is zo ongeveer wel oneindige blije muziek en daarom dat ik het zo haat. Denk ik. Te vrolijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriete ABBA nummer (ja sorry Mol, maar nu je er zelf over begint) is deze. Ook niet bepaald blijheid:
Staat volgens mij ook niet in de lijst
Die vind ik ook goed jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort dingen hebben ze ook gemaakt. Als je het blind zou horen denk je in eerste instantie niet aan ABBA.
Dan passen we perfect bij elkaarquote:Op donderdag 30 december 2021 18:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar alles wat je wel op de radio hoort is zo ongeveer wel oneindige blije muziek en daarom dat ik het zo haat. Denk ik. Te vrolijk.
Wtf is mijn persoonlijkheidIk haat te vrolijk lol
Wat fijn!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
Even wachten met het maken van de afspraak voor de Booster heeft geholpen. De afgelopen twee dagen kon ik alleen op ongunstige locaties. Bij de enige gunstige locatie kon het dan steeds net alleen op de ene dag dat ik niet kon.
Vandaag maar even geprobeerd. Nu kon ik op 7 januari al (wat goed uitkomt) en ook nog eens op een andere locatie, die veel dichter bij isDie locatie stond er eerst steeds niet bij, maar was bij de reguliere vaccinaties wel een vaste locatie.
Van Fleetwood Mac? Die is zoooooo mooiquote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Fleetwood Mac? Die is zoooooo mooi
Nou goed om te weten. Ik heb vandaag bedacht om even te wachten tot mijn man ook een afspraak mag maken. Hopelijk kunnen we dan ongeveer gelijktijdig terecht.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
Even wachten met het maken van de afspraak voor de Booster heeft geholpen. De afgelopen twee dagen kon ik alleen op ongunstige locaties. Bij de enige gunstige locatie kon het dan steeds net alleen op de ene dag dat ik niet kon.
Vandaag maar even geprobeerd. Nu kon ik op 7 januari al (wat goed uitkomt) en ook nog eens op een andere locatie, die veel dichter bij isDie locatie stond er eerst steeds niet bij, maar was bij de reguliere vaccinaties wel een vaste locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |