Story of her lifequote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Sorry @:Aoibhin, volgens mij had je het niet door
Haha nee klopt, ik was naar de pleequote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Sorry @:Aoibhin, volgens mij had je het niet door
Is er een WIDM Pool?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende: Als het goed is zijn @:IJs_beer en @:Aoibhin geDM'd met de WIDM ESF pool link
![]()
Dat is net zoiets als plassen in de 93e minuut van een WK finalequote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee klopt, ik was naar de plee
Haha als ik de lapo heb, is er grote kaapkansquote:
Gewoon van de NPO, dus moet wel terug te kijken zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat de documentaire van achter de schermen bij het ESF in Rotterdam nog terug te kijken is, ben er erg nieuwsgierig naar.
Dit hoor ik nu met de stem van Lesley Royquote:
Ff housen op z'n oma's overlijdensliedje straks in het reclameblokje jatochquote:
Ja maar je kan moeilijk op het gras gaan pissen als de hele wereld meekijktquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als plassen in de 93e minuut van een WK finale![]()
Dat DOE je gewoon niet
Nee zijn allemaal Nederlanders.quote:
Deze is haast nog slechter dan mijn De Dijk grapquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee zijn allemaal Nederlanders.
Je verwacht het niet. Ook nog van jouw verloofde.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent nooit gedm'd hiervoor?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |