Story of her lifequote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Sorry @:Aoibhin, volgens mij had je het niet door
Haha nee klopt, ik was naar de pleequote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Sorry @:Aoibhin, volgens mij had je het niet door
Is er een WIDM Pool?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende: Als het goed is zijn @:IJs_beer en @:Aoibhin geDM'd met de WIDM ESF pool link
![]()
Dat is net zoiets als plassen in de 93e minuut van een WK finalequote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee klopt, ik was naar de plee
Haha als ik de lapo heb, is er grote kaapkansquote:
Gewoon van de NPO, dus moet wel terug te kijken zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat de documentaire van achter de schermen bij het ESF in Rotterdam nog terug te kijken is, ben er erg nieuwsgierig naar.
Dit hoor ik nu met de stem van Lesley Royquote:
Ff housen op z'n oma's overlijdensliedje straks in het reclameblokje jatochquote:
Ja maar je kan moeilijk op het gras gaan pissen als de hele wereld meekijktquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als plassen in de 93e minuut van een WK finale![]()
Dat DOE je gewoon niet
Nee zijn allemaal Nederlanders.quote:
Deze is haast nog slechter dan mijn De Dijk grapquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee zijn allemaal Nederlanders.
Je verwacht het niet. Ook nog van jouw verloofde.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent nooit gedm'd hiervoor?
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Arizona het volgende:
Wake me up? Ik ga slapen![]()
(Lekker nummer, dat wel)
Mijn verloofde gaat even een mede-SC-lid dm-ontmaagdenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Ook nog van jouw verloofde.
Hopelijk krijg je zo geen Insomniaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Arizona het volgende:
Wake me up? Ik ga slapen![]()
(Lekker nummer, dat wel)
Samequote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb toch wel een zwak voor heel veel Avicii nummers hoor. Deze vind ik heerlijk![]()
Ja dat is mijn favoriet van Estlandquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameDan vind je Hope van Stefan uit de Estse voorronde vast ook leuk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn verloofde gaat even een mede-SC-lid dm-ontmaagdenKan niet
Als we er nou een open huwelijk van maken?quote:
We hebben dezelfde favoriet dan bij die voorrondequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriet van Estland![]()
Met toneel zingen we ook als groep Hey Brother
Als het op de rand van een vulkaan is, valt ze er misschien nog in.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
Sofie: ik moet gaan slapen van mama. Mama is aan het dansen
Ja dat is ook niet solidair van mama
Of jij DM't NailQueen ook even, dan staan we weer quitequote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we er nou een open huwelijk van maken?
Daar gaat Estland heel hard op de laatste paar jaren. Wel jammer, want zij waren heel lang vrij goed bezig, sinds Rändajad (2009). Echt veel goede inzendingen zaten ertusse sindsdien.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We hebben dezelfde favoriet dan bij die voorronde
Ik ben bang dat we weer een huismoedernummertje krijgen echter
Scherpquote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het op de rand van een vulkaan is, valt ze er misschien nog in.
Deal!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of jij DM't NailQueen ook even, dan staan we weer quite
Hope heeft wel nog wat raakvlakken met Storm van Victor Crone qua muziekstijl dus daar heb ik nog wel een klein beetje "Hope" op. Hope-lijk wordt het leuk gestaged en lekker in die westernstijl, zou gewoon tof zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat Estland heel hard op de laatste paar jaren. Wel jammer, want zij waren heel lang vrij goed bezig, sinds Rändajad (2009). Echt veel goede inzendingen zaten ertusse sindsdien.
Ja en bij Victor Crone was vooral de staging (leuk idee, maar de techniek was er niet) wat cringe en de vocals belabberd, dat nummer was op zich nog wel gewoon lekker in het gehoor liggendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hope heeft wel nog wat raakvlakken met Storm van Victor Crone qua muziekstijl dus daar heb ik nog wel een klein beetje "Hope" op. Hope-lijk wordt het leuk gestaged en lekker in die westernstijl, zou gewoon tof zijn
Dan sta je weer chiquiquitaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of jij DM't NailQueen ook even, dan staan we weer quite
Och hemelquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
Welterusten voor straks. Nog 1 dag en dan is dit (grotendeels) klotejaar ook weer voorbij![]()
Maar dan…
[ afbeelding ]
Plottwist![]()
Ik vind Hope ook een stuk beter. Mocht dat winnen zou het van de huidige bekende nummers op nummer 1 staan in mijn ESF top.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en bij Victor Crone was vooral de staging (leuk idee, maar de techniek was er niet) wat cringe en de vocals belabberd, dat nummer was op zich nog wel gewoon lekker in het gehoor liggend
Ik vind Hope dan nog wel wat beter dan Storm qua nummer
De Spaanse nummers moet ik nog luisteren. Wel al veel fan getwitter gelezenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Hope ook een stuk beter. Mocht dat winnen zou het van de huidige bekende nummers op nummer 1 staan in mijn ESF top.
Ik vind op dit moment van alle NF nummers alleen Calle de la Llorería van Spanje nog leuker.
Wat heel gek is. Want ze hebben daar juist best wel een grote alternatieve muziekscene.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat Estland heel hard op de laatste paar jaren. Wel jammer, want zij waren heel lang vrij goed bezig, sinds Rändajad (2009). Echt veel goede inzendingen zaten ertusse sindsdien.
Ik ben wel bang dat Spanje, Spanje kennende, voor de ultieme middelmatigheid gaat en weer bottom 5 zal eindigenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Spaanse nummers moet ik nog luisteren. Wel al veel fan getwitter gelezenLeuk zo'n uitgebreide voorronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uku Suviste won in 2019 met een wat slap liedje, die is misschien wel heel populair. Dat er dit jaar weer voor hem werd gekozen snap ik wel; gunfactor.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heel gek is. Want ze hebben daar juist best wel een grote alternatieve muziekscene.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd wel een zwak voor de Big 5 landen dat ik hoop dat ze het goed gaan doen. Uiteraard als er een slap liedje uit komt rollen dan niet, maar ik hoop van tevoren wel dat het tij dan een keer gaat keren. Hopelijk verbreekt Spanje dit jaar de negatieve spiraalquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat Spanje, Spanje kennende, voor de ultieme middelmatigheid gaat en weer bottom 5 zal eindigen
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het jaar dat ze voor Verona kozen hadden ze een vrij eigentijds alternatief. Dat was een zangeres die ook buiten hun landsgrenzen nog wel wat bekend was. Maar ja ze kozen voor dat enge tweetalquote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uku Suviste won in 2019 met een wat slap liedje, die is misschien wel heel populair. Dat er dit jaar weer voor hem werd gekozen snap ik wel; gunfactor.
Over het algemeen vind ik Estland wel een fijn ESF land. In de jaren '90 al, maar met nummers als Rändajad, Siren, Kuula, Rockefeller Street, La Forza, Play en Goodbye to Yesterday hadden ze heel toch wel heel prima en alternatieve liedjes (jammer dat sommigen hiervan live niet uit de verf kwamen of gewoon een slechte staging hadden).
Ik hoop altijd dat de big 5 het goed doet, want dat zorgt alleen maar voor een sterkere finalequote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een zwak voor de Big 5 landen dat ik hoop dat ze het goed gaan doen. Uiteraard als er een slap liedje uit komt rollen dan niet, maar ik hoop van tevoren wel dat het tij dan een keer gaat keren. Hopelijk verbreekt Spanje dit jaar de negatieve spiraalEn anders ook gewoon leuk om een ESF te volgen natuurlijk
Ah daar staat me wat van bij inderdaad! Was ook de topfavoriet toen toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het jaar dat ze voor Verona kozen hadden ze een vrij eigentijds alternatief. Dat was een zangeres die ook buiten hun landsgrenzen nog wel wat bekend was. Maar ja ze kozen voor dat enge tweetal
Justice for Kerliquote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het jaar dat ze voor Verona kozen hadden ze een vrij eigentijds alternatief. Dat was een zangeres die ook buiten hun landsgrenzen nog wel wat bekend was. Maar ja ze kozen voor dat enge tweetal
SuRie is echt een schatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat de big 5 het goed doet, want dat zorgt alleen maar voor een sterkere finaleDaarom vond ik de 2018 finale ook leuk, omdat ik toen de big 5 + gastland leuk vond. Alleen SuRie vond ik qua nummer wel heel middelmatig, maar zijzelf was gewoon heel leuk waardoor je vanzelf alsnog sympathie voor haar kreeg (of nou ja ik in elk geval)
Ik doe meequote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef Momo het volgende:
We moeten zo wel even een ESF on tour doen in MUZ reeks met Duncan
Ik zit daar al een hele weekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef Momo het volgende:
We moeten zo wel even een ESF on tour doen in MUZ reeks met Duncan
Papillon vind ik zo heerlijk met die synthesizers (zo heten die dingen toch? voor ik iets doms zeg), en lekkere beat en lekkere gloomy melodiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Papillon
Dit jaar An End Has A Start gesteld volgens mij, maar een Editors liedje moet toch minstens wel in je stemlijst
Dat had best een Modern Talking vibe ja. Fout maar goud. Maar door Kojt werd het vooral heel erg foutquote:Op donderdag 30 december 2021 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah daar staat me wat van bij inderdaad! Was ook de topfavoriet toen toch?
Verona vind ik als liedje wel leuk, beetje fout-retro op een leuke manier. Maar dat werd zo gaar in beeld gebruikt met die psycho-blikken van Koit
Verrekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:56 schreef Redefine het volgende:
Slapen is wel het thema. It kicks like a sleep twitch![]()
Editors
Dit werkt nietquote:
Ik had voorheen Bones. Maar nu ook An end has a start. Omdat die gezakt was een laag stond. A ton of love, had vanwege die reden ook gekund.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Papillon
Dit jaar An End Has A Start gesteld volgens mij, maar een Editors liedje moet toch minstens wel in je stemlijst
Ik denk dat ik Formaldehyde ook door jou ken dat je het een keer aan hebt geraden, ik ken die zelf inmiddels wel en vind die ook leukquote:Op donderdag 30 december 2021 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Papillon vind ik zo heerlijk met die synthesizers (zo heten die dingen toch? voor ik iets doms zeg), en lekkere beat en lekkere gloomy melodie![]()
An End Has a Start vind ik ook goed van hen, en Formaldehyde (is niet zo bekend) en Smokers Outside the Hospital Doors
Vraag me nu wel af wie wie is in de poulequote:Op donderdag 30 december 2021 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn gehele echte naam is nu ook te zien in de appZat wat met accounts te klooien en weet niet of het nog aan te passen is
Jullie mogen die wel zien (niet doorvertellen natuurlijk), maar mocht ik nog voor een andere poule uitgenodigd worden, dan ga ik een ander account gebruiken denk ik
Bones vind ik ook tofquote:Op donderdag 30 december 2021 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had voorheen Bones. Maar nu ook An end has a start. Omdat die gezakt was een laag stond. A ton of love, had vanwege die reden ook gekund.
Ja ik kwam daar toevallig een keer op via Youtube en de suggesties, en vond hem ook tofquote:Op donderdag 30 december 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Formaldehyde ook door jou ken dat je het een keer aan hebt geraden, ik ken die zelf inmiddels wel en vind die ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit werkt nietWaar staat het gifje?
Ah wie komen er langs, vrienden of familie? Succes met eventuele WAJOOO types en veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:00 schreef molloot200 het volgende:
Nog even Arcade en dan slapen, ik ben morgen namelijk de gastheer met oud en nieuw hier, dus wie weet hoe laat het gaat worden morgen
Dank u!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh bedoelde niet letterlijk maar hier
Ik ben te herkennen aan hetzelfde jaartal (bijna) als in m'n usernamequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wie wie is in de poule
Jij mag datquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 on tour genot voor Arcade, toetertjes
Achja er wordt op van alles en nog wat gezeurd, zo'n forum is ook gewoon een fijne uitlaatklep als je een nummer waardeloos vindtquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:06 schreef molloot200 het volgende:
De haat in het Top 2000 topic op elk nummer wat uit het ESF voortkomt is ook prachtig natuurlijkTradities
Ik zeg dat we volgend jaar een (extra) stemlijst met alleen songfestival nummers insturenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:06 schreef molloot200 het volgende:
De haat in het Top 2000 topic op elk nummer wat uit het ESF voortkomt is ook prachtig natuurlijkTradities
Hey Mexicano, gezellig dat je er bentquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja er wordt op van alles en nog wat gezeurd, zo'n forum is ook gewoon een fijne uitlaatklep als je een nummer waardeloos vindt
Die is er op zich ook wel, maar wordt uitsluitend door fans samengesteldquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zeg dat we volgend jaar een (extra) stemlijst met alleen songfestival nummers insturen
Leuk idee, maar neequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zeg dat we volgend jaar een (extra) stemlijst met alleen songfestival nummers insturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |