Paar dagen geweest rond het WK wielrennen, maar alleen voor het wielrennenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk Valkenburg op de lijst gezet om eens heen te gaan, zo dichtbij, nooit geweest, ziet er leuk uit
Het Valkenburgse meer ken ik wel, vorig jaar nog wezen wandelen maar het dorp nog nooitquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Paar dagen geweest rond het WK wielrennen, maar alleen voor het wielrennen
Vorig jaar ook geweest, prima om een beetje rond te wandelen enzo, zeker het kasteel
De mergelgrotten zijn een aanraderquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk Valkenburg op de lijst gezet om eens heen te gaan, zo dichtbij, nooit geweest, ziet er leuk uit
Die Valkenburg is vrij ver wegquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De mergelgrotten zijn een aanrader
En dan gaat er nog kansspelbelasting af bij de postcodeloterij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
¤111.111 winnen en dan als eerste reactie "Maar allemaal dubbele cijfers!" hebben
Oh dat ken ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik bedoel Valkenburg Zuid Holland hé, waar ze net waren bij AYNIL
Ik ken Valkenburg Limburg stukken beter dan Valkenburg 20 minuten rijdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Genoeg hotelletjes daar, maak je er weekendje Zuid-Limburg van
Ze haalden er iemand op en hadden het over grachtjes dus ff wezen Googlenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Ik heb net even 5 minuten gemist.
Het enige wat ze daar hebben is een voormalig vliegveld waar nu al tien jaar dezelfde musical wordt opgevoerd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Ik heb net even 5 minuten gemist.
Ziet er wel knus en kneuterig uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het enige wat ze daar hebben is een voormalig vliegveld waar nu al tien jaar dezelfde musical wordt opgevoerd.
Nee hoor, Tiny Tim houdt zich heel grootquote:
Die is van Soldaat van Oranje toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik bedoel Valkenburg Zuid Holland hé, waar ze net waren bij AYNIL
Wauwquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit wel, Kakslauttanen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan lig je op zo'n überromantische plek....met je moederquote:
Nog altijd beter dan thuis op de bank met je moeder hè.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan lig je op zo'n überromantische plek....met je moeder
Lekker lepeltje lepeltje met ma.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan lig je op zo'n überromantische plek....met je moeder
Ik mag jou!quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, zie nu pas dat Sound of the silence van Disturbed hoger staat dan Simon en Garfunkel
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Fijn trouwens dat er toch nog mensen hier actief zijn op kerstavond
Waarom ben ik daar niet?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit wel, Kakslauttanen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel fijn dat Robert wil dat ze zich nog even gaat aankleden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:35 schreef heywoodu het volgende:
"Ik ben nog in m'n onderbroek"
Zeg dan "Ik moet me wel even omkleden". Waarom kennen sommige mensen geen schaamte
Ik ben in m’n eentje, neem elke rust die ik kan want volgende week wordt een nieuwe vloer gelegd in mijn appartement en dan moet ALLES leeg. De afgelopen dagen veel spullen uitgeruimd en in kratten opgestapeld en maandag gaan mijn pa en oom proberen al mijn meubels in de keuken en slaapkamer te verplaatsen zodat woensdag de vloer gelegd kan worden. In de tussentijd is mijn huis best onbewoonbaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Groot gelijk heb je. Lekker je rust pakken. Dat heb je ook wel verdiend!quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in m’n eentje, neem elke rust die ik kan want volgende week wordt een nieuwe vloer gelegd in mijn appartement en dan moet ALLES leeg. De afgelopen dagen veel spullen uitgeruimd en in kratten opgestapeld en maandag gaan mijn pa en oom proberen al mijn meubels in de keuken en slaapkamer te verplaatsen zodat woensdag de vloer gelegd kan worden. In de tussentijd is mijn huis best onbewoonbaar. Dus ik verhuis met kat en al een paar dagen naar mijn ouders. Daar proberen wat ‘thuis’ te werken en te hopen dat alles goed gaat en heel blijft.
Dussss… ik geniet nu even van elk moment dat ik nog even geen gedoe heb.Waar ben ik aan begonnen joh.
Voor mij eerste kerstavond dat ik niet in gezelschap ben sinds... 2005. Maar goed, vanmiddag wel gezelschap gehad en de komende dagen ook. Maar wel even raar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Zij spreekt beter Spaans dan hij Nederlandsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel pijnlijk als je vriendin moet vertalen wat je dochter zegt
Ik wil wegkijken en blijven kijken tegelijk. Het is een genre an sich.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Nou @:Cee je hebt gelijk, Cats is echt verschrikkelijk.
Ja, maar hij lijkt het ook totaal niet te verstaan. Maar goed, kan ook de spanning zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zij spreekt beter Spaans dan hij Nederlands
Ik was blij met de verschijning van Iris Elba totdat ie daar als nakende kat op een showtrap ging staan en het was all body, all fur en verder NIETS, het was bizar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef Strani het volgende:
Alleen is Taylor Swift zorgwekkend aantrekkelijk als kat.
Zo slecht is Calm After The Storm nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Huh wat?quote:
Oh geen idee, maar ik vind het altijd wel wat hebbenquote:
Vind deze versie ietwat matigquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar ik vind het altijd wel wat hebben
Wanneer kan je haar weer zien ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog even dit liedje doorkomen. Dan is deze must-see ook weer voorbij, maar het is allemaal toch minder leuk als je zelf ook de Kerstdagen zonder je vriendin door moet brengen
Zegt me niks. Zal wel een kandidaat zijn voor het ESF ooitquote:
In het goede geval eind februari, in het niet zo goede geval half januari. Het goede geval is namelijk dat ze zich voor de Winterspelen plaatst en ze daarna pas hier naartoe komt ipv voor die tijdquote:
Ik heb me maar laten inspireren en heb de kattenbak even schoongemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wegkijken en blijven kijken tegelijk. Het is een genre an sich.
Wat voor sport doet ze?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het goede geval eind februari, in het niet zo goede geval half januari. Het goede geval is namelijk dat ze zich voor de Winterspelen plaatst en ze daarna pas hier naartoe komt ipv voor die tijd
Dus het is allemaal wel voor een 'goed doel', dit is nou eenmaal belangrijker dan samen Kerst vieren, maar het is wel even matig.
Ze hebben ons land te kijk gezet met die schaamteloze tweede plaatsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht is Calm After The Storm nou ook weer niet![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag jou!
Het origineel is echt 10x beter. Ik kan er ook een beetje slecht tegen als mensen de cover beter kennen dan het origineel
Onder de vrouw met baard eindigenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben ons land te kijk gezet met die schaamteloze tweede plaats
Ik weet,dat ze Deens was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is een cover. Weet jij zonder op te zoeken van wie het origineel is?
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat een coverversie niet per se slecht is
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeresquote:
Ahhhhh ik snapquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeres
En dat moest ik ook even opzoeken,
Volgens mij heeft ze ook vrij lang in interviews volgehouden dat ze het zelf had geschreven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Langlaufenquote:
Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue huequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue hue
In dit geval is de cover vele malen slechter dan het origineel ja. Maar er zijn gevallen waar de cover beter is dan het origineel. Hallelujah in de Jeff Buckley versie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag jou!
Het origineel is echt 10x beter. Ik kan er ook een beetje slecht tegen als mensen de cover beter kennen dan het origineel
I could say I’m sorry, but I don’t wanna lie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eens
Hopelijk plaatst ze zich voor de Spelen. En hopelijk kunnen jullie elkaar erna weer zien. Het is je gegundquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog even dit liedje doorkomen. Dan is deze must-see ook weer voorbij, maar het is allemaal toch minder leuk als je zelf ook de Kerstdagen zonder je vriendin door moet brengen
Hopelijk beter dan die gasten bij AYNIL netquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Omgggg Jeangu doet God only knows op 3 nu
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.quote:
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat een coverversie niet per se slecht is
Samen met zijn broerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Het mooiste van Sound of Silence vind ik juist de stem die je bij de Disturbed-versie hebt, zo heerlijk duister, wat er precies bij past.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring."
Was getekend, Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Ik vind zelf dat elk nummer gecoverd mag en kan worden. Hoe goed of hoe klassiek dat nummer ook is. Maar ik vind dan wel dat je dan of het nummer op een creatieve manier moet veranderen (en dat kan dan zelfs verbeteren zijn) of dat je het als hommage kan doen omdat je stem zodanig goed is. Dat is mijn inziens geen van beide het geval bij de Disturbed versie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring."
Was getekend; Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Hoe schatten we de kansen in voor de Samsung Galaxy?quote:
Kan ze ook schaatsen ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.
Tja dit is dan ook wel een heel goed nummerquote:
We zijn overwegend positief, geloof ik. Zit potentie in.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe schatten we de kansen in voor de Samsung Galaxy?
22e plek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gedaanquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We zijn overwegend positief, geloof ik. Zit potentie in.
Hmm.quote:
Nog een geluk dan dat het vanuit biathlon relatief makkelijk overstappen is naar iets anders dan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.
Ik heb werkelijk geen idee want ik weet het nummer niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. En je hoeft niet meer met je brakke, tig jaar oude zestiendehands wapen te schieten wat alleen maar kut kan gaan, hoe goed je ook schietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nog een geluk dan dat het vanuit biathlon relatief makkelijk overstappen is naar iets anders dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat klinkt alsof het helemaal kut of helemaal geweldig kan zijn, ik ga alvast lekker uit van het laatste. Positief blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee want ik weet het nummer niet.
Maar qua gevoel, puur gebaseerd op hoe de mensen in-the-know er nu al over praten, heb ik er een 2019-gevoel bij. Met honderd asterisken en voetnoten en mitsen en maren. Oftewel: ik weet het echt niet.
Grow vond ik fenomenaal maar het werd ook erg gedragen door de tijd waarin het werd uitgebracht. Verder maakt ie prima muziek maar het pakt niet echt. Het heeft geen stekeltje of haakje waar je aan blijft hangen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja dit is dan ook wel een heel goed nummer![]()
Maar het is wel wat ik bij Jeangu heb. Ik vind zijn stem echt goed en ook heel prettig. Maar hij maakt voor mij hele matige nummers. Jammer.
Het kan helemaal niks worden of het kan een beetje a la Blanche - City Lights worden en dus een hoge klassering. Daar doet ze mij dan nog een beetje aan denken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het helemaal kut of helemaal geweldig kan zijn, ik ga alvast lekker uit van het laatste. Positief blijven
Dit ja, het is zoals een wijs man ooit zei, the death or the gladioles, maar men zal niet voor niks dit risico durven te nemen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het helemaal kut of helemaal geweldig kan zijn, ik ga alvast lekker uit van het laatste. Positief blijven
Ik weet dat er genoeg mensen Grow heel mooi vinden. Daarom heb ik ook voor mij dikgedrukt gemaakt. Want ik vind Grow echt slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Grow vond ik fenomenaal maar het werd ook erg gedragen door de tijd waarin het werd uitgebracht. Verder maakt ie prima muziek maar het pakt niet echt. Het heeft geen stekeltje of haakje waar je aan blijft hangen.
Alsof je dat niet vaker doetquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist buiten ESF gepost
Maar vooruit, voor de Top 2000 maak ik een uitzondering.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Je hebt ook in GC gepostquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Zélden, heywooduquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof je dat niet vaker doet
https://mycroft.fok.nl/in(...)ora=1&forum_id[]=175
Er is niemand die dat gelooft.quote:
De feiten bewijzen hetquote:
Dat overkomt @Strani altijd.quote:
En over die wijze man gaan ze zelfs een documentaire/film maken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja, het is zoals een wijs man ooit zei, the death or the gladioles, maar men zal niet voor niks dit risico durven te nemen.
Nou vooruit, 99,2% is de benchmark, dus net aan gered.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
Dit jaar tot zover:
40+: 35
COR: 1
ESF: 11459
GC: 16
MOL: 9
MUZ: 1
OO: 1
R&P: 1
TV: 9
VF: 1
Dus 99.4% van mijn posts zijn binnen ESF
R&Pquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
Dit jaar tot zover:
40+: 35
COR: 1
ESF: 11459
GC: 16
MOL: 9
MUZ: 1
OO: 1
R&P: 1
TV: 9
VF: 1
Dus 99.4% van mijn posts zijn binnen ESF
Dat is dan weer zeldzaam.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de feiten @:Strani's gelijk bewijzen he, niet andersom
In 25 verschillende fora 'Wat is het rustig?'quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat ik behoorlijk gespreid post
Ik voorheen ook maar toen ik ESF echt ontdekte was het daarmee gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat ik behoorlijk gespreid post
Ditquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 25 verschillende fora 'Wat is het rustig?'
Dat was dan weer een mooie dag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voorheen ook maar toen ik ESF echt ontdekte was het daarmee gedaan.
quote:
Redefine meet Wickedangel, Wickedangel meet Redefine. Aardige jongen, heeft wel een handleiding maar daar kunnen wij je wel bij helpen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:12 schreef Redefine het volgende:
Giel, zie er eens uit als een zwerver. Ja ho maar.
Ik dacht dat de afspraak was dat het 'aardige jongen, maar wel met een rugzakje' zou zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Redefine meet Wickedangel, Wickedangel meet Redefine. Aardige jongen, heeft wel een handleiding maar daar kunnen wij je wel bij helpen.
Oh jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat de afspraak was dat het 'aardige jongen, maar wel met een rugzakje' zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, er zitten echt fora bij waarvan ik me m'n god niet kan herinneren wat ik er gepost zou kunnen hebben.Dat is inderdaad behoorlijk breed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, er zitten echt fora bij waarvan ik me m'n god niet kan herinneren wat ik er gepost zou kunnen hebben.OS genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Waar denk je dat die handleiding in zit?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaSorry, rugzakje!
Én een handleiding...
Jeetje, er zitten echt fora bij waarvan ik me m'n god niet kan herinneren wat ik er gepost zou kunnen hebben.Heb jij in OS gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
80% sportgerelateerdquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk breed!
Ook dat is niet het origineelquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeres
En dat moest ik ook even opzoeken,
Oei.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit, 99,2% is de benchmark, dus net aan gered.
Een keer of twee denk ik.quote:
Dat zal het zijn. Ik ben er ook amper geweest.quote:
Daarom lappen we je hier weer steeds op he.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook een kleine 4.000 posts in R&P in totaal. Je zou denken dat ik een mentaal wrak ben.
Helft van de posts was op Chatzy tijdens de nachtelijke downtime?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik ben er ook amper geweest.
Die viel bijzonder ongelukkig jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helft van de posts was op Chatzy tijdens de nachtelijke downtime?
Gelukkig is Beijing 2022 in een totaal ander tijdsframe!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die viel bijzonder ongelukkig ja
Ook na de walgelijkste cover blijft het origineel gewoon nog bestaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring.". Was getekend, Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen
Het schaatsen is in de ochtend, de rest boeit toch niet?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is Beijing 2022 in een totaal ander tijdsframe!
Jij bent afquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
Geinig om te bekijken
[spoiler]
[..]
Het schaatsen is in de ochtend, de rest boeit toch niet?
Wordt tijd voor meer OS in Oost-Azië.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is Beijing 2022 in een totaal ander tijdsframe!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mond spoelenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen waar ik dan weer níet naar uit kijkquote:
Mogelijk vind ik langebaanschaatsen de minst boeiende sport van de Winterspelen. Niet dat ik van plan ben veel te gaan kijken, maar ik kan weinig verzinnen dat me eventueel minder boeit en een Olympische wintersport isquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee! We gaan het in februari merken!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
Deze vraag rijst omdat strani en het woord schaatsen in een topic.
Ik heb gelukkig al vrij voor de volledige Spelen, en de paar dagen ervoor en ernaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Redefine het volgende:
Ik moet eigenlijk nog steeds vrij vragen voor de OS. Twijfelde eerst nog wel om het te doen, omdat ik de Winterspelen net wat minder leuk vind dan de Zomerspelen. Maar alsnog wil ik het graag volledig zien. Nadeel is dat als ik niet vrij ben ik gelijk heel weinig ervan kan zien en daar juist van baal.
Vrij krijgen zal dan wel lukken, ondanks dat het deels wat ongelukkig valt. Nou ja mits ik dan nog bij mijn huidige werkgever werk, dat kan de komende weken nog veranderen
Volgens mij is hij eerste of tweede reserve op dit momentquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
Heeft Nil Llop zich nou geplaatst? (Spaanse schaatser)
Vrij kan ik bij mijn huidige werk vrijwel zeker wel krijgen. Hooguit dat ik dan nog ergens een paar keer een uurtje ergens werk aan heb. Maar dat zal geen problemen geven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al vrij voor de volledige Spelen, en de paar dagen ervoor en erna
Als m'n vriendin zich plaatst maken we er een leuke watchparty van met hapjes enzo ('s ochtends, boeiend), als ze dat niet doet kunnen we in die tijd mooi even op pad en vooral de Spelen proberen te negeren
Oei dan krijg je bij dezen een officiele waarschuwing!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit op slechts 76,9% in ESF.
https://percentagecalculator.net/quote:
Bij mij maar 69,3% wat dan door de Olympische Spelen komt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit op slechts 76,9% in ESF.
Aantal posts in ESF delen door aantal posts totaal en dat keer honderdquote:
Of gewoon zelf berekenenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
https://percentagecalculator.net/
Tweede optie gebruiken. Eerst ESF-posts en daarna totaal aantal posts invullen.
Nee dat komt niet door de OS Redefine; dat komt door jouquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij maar 69,3% wat dan door de Olympische Spelen komt.
Je hebt gelijk dat kwam door mij, omdat ik die periode een nog mooier forum op zochtquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat komt niet door de OS Redefine; dat komt door jou
Dit krijgt heel demonstratief géén like van me. Ik ga er vanuit dat anderen zich bij dit protest aansluiten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat kwam door mij, omdat ik die periode een nog mooier forum op zocht
Bij mij vooral door R&P, VBL en TV. En in mindere mate F1, OS, en GAM.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij maar 69,3% wat dan door de Olympische Spelen komt.
Dit inderdaad. Gewoon even overzichtje in Excel zetten en dan percentage laten uitrekenen.quote:
Geen enkel probleem. FOK! kent jouw likes niet toe als waarde, dus daar missen we niks aan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit krijgt heel demonstratief géén like van me. Ik ga er vanuit dat anderen zich bij dit protest aansluiten.
Dat kan, maar meer als je toch al in excel zit of zoiets vaker wil berekenen. Een rekenmachine openen en aantal ESF posts delen door aantal totale posts is sneller.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gewoon even overzichtje in Excel zetten en dan percentage laten uitrekenen.
Oh nu zijn eventuele likes op jouw posts geschorst tot middernacht! Ga zo door!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. FOK! kent jouw likes niet toe als waarde, dus daar missen we niks aan.
Ik zal ze niet missenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nu zijn eventuele likes op jouw posts geschorst tot middernacht! Ga zo door!
Ja of een website openen en daar beide getallen invullen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan, maar meer als je toch al in excel zit of zoiets vaker wil berekenen. Een rekenmachine openen en aantal ESF posts delen door aantal totale posts is sneller.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is hij eerste of tweede reserve op dit moment
Dat is vergelijkbaar ja.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of een website openen en daar beide getallen invullen.
Dat gaat vanzelf bij kwalitatief uitermate teleurstellende posts hequote:
Ja precies, zo'n beleefdheidslike is zó snel gemaakt...quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf bij kwalitatief uitermate teleurstellende posts he
Case in point is mijn like op deze post.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n beleefdheidslike is zó snel gemaakt...
Insgelijks.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Case in point is mijn like op deze post.
ik heb bijna standaard Excel wel al open staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan, maar meer als je toch al in excel zit of zoiets vaker wil berekenen. Een rekenmachine openen en aantal ESF posts delen door aantal totale posts is sneller.
Dat heb ik al de hele dag op mijn werk, dus even een paar uurtjes nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb bijna standaard Excel wel al open staan.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wil ik graag een keer live zien
Marcel heeft de x-factor welquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een stem en stage presence
Ja, echt waanzinnigquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De meest ideale kaart daarvoor was Soldier On geweest vrees ik
De kerstdagen zijn nu echt begonnen. Fijne dagen iedereenquote:
Absoluutquote:
In principe beginnen we met nummer 2000 en werken dan langzaam richting nummer 1. Ik verwacht dat men ook dit jaar in grote lijnen weer aan die volgorde zal vasthoudenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dit jaar niet heel goed bijgehouden wat nou wanneer voorbij komt dus ik laat me lekker verrassen dit jaar
Dan hadden we gedacht dat je een rondje uitdeelde.quote:
Mind is blown.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe beginnen we met nummer 2000 en werken dan langzaam richting nummer 1. Ik verwacht dat men ook dit jaar in grote lijnen weer aan die volgorde zal vasthouden
Klinkt als een rechttoe rechtaan concept, kan dat niet wat spannender?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe beginnen we met nummer 2000 en werken dan langzaam richting nummer 1. Ik verwacht dat men ook dit jaar in grote lijnen weer aan die volgorde zal vasthouden
Nou daar hebben ze een oplossing op gevonden! Wat ze namelijk doen is dat ze elk jaar op de meeste nummers een héél ander liedje zettenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt als een rechttoe rechtaan concept, kan dat niet wat spannender?
rumquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden we gedacht dat je een rondje uitdeelde.
Viva la Vida en Higher Power vind ik ook nog okay, verder is het mij ook een mysteriequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
Ik begrijp nog steeds weinig van Coldplay. Clocks of Yellow ok. Maar waarom ze zo groot zijn ?
Nee hoor, even nog Kissing a Fool luisterenquote:
Volgend jaar doen ze een top 2048 die dan eerst tegen elkaar strijden in directe duels net zolang tot er op 31 december een finaleduel is tussen 2 liedjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt als een rechttoe rechtaan concept, kan dat niet wat spannender?
Alweer 5 jaar geleden vandaag Sjors.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, even nog Kissing a Fool luisteren
Ik vind van Coldplay meestal de wat onbekendere albumplaten beter dan de grijsgedraaide liedjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Viva la Vida en Higher Power vind ik ook nog okay, verder is het mij ook een mysterie
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Alweer 5 jaar geleden vandaag Sjors.
Ik vind ze wel meerdere goede nummers hebben (de meeste vooral van hun eerste twee albums). Maar ook heel veel inwisselbare meuk. Met name dan hun samenwerkingen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
Ik begrijp nog steeds weinig van Coldplay. Clocks of Yellow ok. Maar waarom ze zo groot zijn ?
Ik dacht ooit waan van de dag maar na zo lang is het geen waan van de dag meerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind ze wel meerdere goede nummers hebben (de meeste vooral van hun eerste twee albums). Maar ook heel veel inwisselbare meuk. Met name dan hun samenwerkingen.
Maar het grootste mysterie blijft toch wel Ed Sheeran. Waarom die er met zoveel nummers instaat...
Wat ik ken van Coldplay vind ik niet heel uitnodigend om ook de rest te luisteren:+quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind van Coldplay meestal de wat onbekendere albumplaten beter dan de grijsgedraaide liedjesJuist nummers die niet in de Top 2000 staan dus
Het is een van de artiesten die met elk nummer wel een hit scoort, wat die ook maakt. Zelfde geldt voor Adele, al vind ik die muziek dan wel wat sterker.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit waan van de dag maar na zo lang is het geen waan van de dag meer
geheid een superspreader, zaal zat vol neem ik aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:20 schreef Strani het volgende:
Oei Barney heeft Covid. Geluk bij een ongeluk dat hij al uitgeschakeld is maar kan grote gevolgen hebben voor het toernooi.
Als het omikron is zal de helft ondertussen wel besmet zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:20 schreef Strani het volgende:
Oei Barney heeft Covid. Geluk bij een ongeluk dat hij al uitgeschakeld is maar kan grote gevolgen hebben voor het toernooi.
Ik moet die docu nog afkijken, het duurt en duurt maar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Dankzij de Get Back documentaire heb ik wel weer hernieuwde waardering gekregen voor de Bietjes
Jongens dat wordt nog wat ja...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als het omikron is zal de helft ondertussen wel besmet zijn.
Maar de meeste wel op ruim meer dan 1,5 meter afstandquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geheid een superspreader, zaal zat vol neem ik aan
Zometeen ook nog Cream, Doobie Brothers en Miles Davis. Weinig mis mee. En deze Beyonce vind ik ook nog wel leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Tot nog toe een leuk eerste uurtje, is weleens minder geweest
Voor mij ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet die docu nog afkijken, het duurt en duurt maar.Beatles is toch wel een van m’n favoriete bands (dit klinkt zo ouwelijk, alsof ik niks anders ken
).
genietenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Tot nog toe een leuk eerste uurtje, is weleens minder geweest
Heeft ie zo toch z’n competitie uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:20 schreef Strani het volgende:
Je hebt gewoon een goede smaak.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet die docu nog afkijken, het duurt en duurt maar.Beatles is toch wel een van m’n favoriete bands (dit klinkt zo ouwelijk, alsof ik niks anders ken
).
Ja allemaal straks triple 20 graden koortsquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ie zo toch z’n competitie uitgeschakeld.
Heeft ie alleen helemaal niks aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ie zo toch z’n competitie uitgeschakeld.
Bij triple 13 heb je al aardige koorts, bij triple 14 kan het zomaar einde verhaal zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja allemaal straks triple 20 graden koorts
Eye of the Pfizer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja allemaal straks triple 20 graden koorts
Wel mooi op een grafsteen van een darter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij triple 13 heb je al aardige koorts, bij triple 14 kan het zomaar einde verhaal zijn
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel mooi op een grafsteen van een darter.
"Triple 14 and bust"
truste manquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:31 schreef usagi414 het volgende:
Voor wie gaat slapen, slaap lekker. Ik ga mijn bed ook eens van dichbij bekijken.
En voor wie blijft luisteren , geniet.
Ja. Die lijken er wel uit te gaan vallen volgend jaar. Tenzij er veel mensen het willen gaan redden. Staat bij mij wel op de nominatie om volgend jaar op te stemmen om het te behouden. Zelfde geldt voor Blaudzun, Stevie Nicks, Panic! At the Disco, Van Halen en Living Colour bij de onderste 50 liedjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
scandalig laag, de Doobie Brothers dan
heb het ook geljk genoteerd in m'n Google docje.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die lijken er wel uit te gaan vallen volgend jaar. Tenzij er veel mensen het willen gaan redden. Staat bij mij wel op de nominatie om volgend jaar op te stemmen om het te behouden. Zelfde geldt voor Blaudzun, Stevie Nicks, Panic! At the Disco, Van Halen en Living Colour bij de onderste 50 liedjes.
Mooi. Al is het niet per se nodig. Gewoon volgend jaar naar de onderkant van de lijst kijken voor je gaat stemmen. Heb ik deze keer ook gedaan. 80% van waar ik op heb gestemd stond tussen 1500 en 2000 en was vaak flink gezakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het ook geljk genoteerd in m'n Google docje.
a
Sommige van mij zijn gelukkig ook weer flink gestegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Al is het niet per se nodig. Gewoon volgend jaar naar de onderkant van de lijst kijken voor je gaat stemmen. Heb ik deze keer ook gedaan. 80% van waar ik op heb gestemd stond tussen 1500 en 2000 en was vaak flink gezakt.
Zo tussendoor is het prima. Maar als je zulk soort nummers achter elkaar hebt is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:48 schreef molloot200 het volgende:
Ja dit soort muziek is dus totaal niet mijn ding
Maar hierna So What
Eigenlijk bijna wel het beste wat je kan doen. Alles 1500+ heeft toch een vrij grote (99% of zo?) kans om erin te blijven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Al is het niet per se nodig. Gewoon volgend jaar naar de onderkant van de lijst kijken voor je gaat stemmen. Heb ik deze keer ook gedaan. 80% van waar ik op heb gestemd stond tussen 1500 en 2000 en was vaak flink gezakt.
Ja de contrasten die zo veel voorbij komen zijn fantastisch in de Top 2000 imoquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo tussendoor is het prima. Maar als je zulk soort nummers achter elkaar hebt is het een ander verhaal.
En Miles Davis is ook juist mooi om zo tussendoor te horen.
Bij mij ook wel. Al is Love Rears Its Ugly Head van Living Colour alsnog wel flink gezakt. Dus vrees wel voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sommige van mij zijn gelukkig ook weer flink gestegen
Ja. Uiteraard moet iedereen stemmen op wat hij/zij wil. Maar veel mensen vinden de keuze zo groot dat ze niet weten waar ze moeten beginnen. Of klagen dat er liedjes wegvallen. Vooral voor dat laatste is het wel de manier om het proberen te voorkomen (zeker als je dan je lijstje nog deelt, dan denken anderen vaak oh ja dat nummer).quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna wel het beste wat je kan doen. Alles 1500+ heeft toch een vrij grote (99% of zo?) kans om erin te blijven.
Absoluut. Dat maakt de lijst ook zo mooi. En ook dat heel veel mensen tegelijkertijd opeens met muziek luisteren bezig zijn. En het ook veel over de achtergrond van de muziek gaat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja de contrasten die zo veel voorbij komen zijn fantastisch in de Top 2000 imo
ditquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. Dat maakt de lijst ook zo mooi. En ook dat heel veel mensen tegelijkertijd opeens met muziek luisteren bezig zijn. En het ook veel over de achtergrond van de muziek gaat.
Er is genoeg mis met de lijst, maar de mooie punten zijn er nog steeds veel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |