Paar dagen geweest rond het WK wielrennen, maar alleen voor het wielrennenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk Valkenburg op de lijst gezet om eens heen te gaan, zo dichtbij, nooit geweest, ziet er leuk uit
Het Valkenburgse meer ken ik wel, vorig jaar nog wezen wandelen maar het dorp nog nooitquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Paar dagen geweest rond het WK wielrennen, maar alleen voor het wielrennen
Vorig jaar ook geweest, prima om een beetje rond te wandelen enzo, zeker het kasteel
De mergelgrotten zijn een aanraderquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk Valkenburg op de lijst gezet om eens heen te gaan, zo dichtbij, nooit geweest, ziet er leuk uit
Die Valkenburg is vrij ver wegquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De mergelgrotten zijn een aanrader
En dan gaat er nog kansspelbelasting af bij de postcodeloterij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
¤111.111 winnen en dan als eerste reactie "Maar allemaal dubbele cijfers!" hebben
Oh dat ken ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik bedoel Valkenburg Zuid Holland hé, waar ze net waren bij AYNIL
Ik ken Valkenburg Limburg stukken beter dan Valkenburg 20 minuten rijdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Genoeg hotelletjes daar, maak je er weekendje Zuid-Limburg van
Ze haalden er iemand op en hadden het over grachtjes dus ff wezen Googlenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Ik heb net even 5 minuten gemist.
Het enige wat ze daar hebben is een voormalig vliegveld waar nu al tien jaar dezelfde musical wordt opgevoerd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Ik heb net even 5 minuten gemist.
Ziet er wel knus en kneuterig uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het enige wat ze daar hebben is een voormalig vliegveld waar nu al tien jaar dezelfde musical wordt opgevoerd.
Nee hoor, Tiny Tim houdt zich heel grootquote:
Die is van Soldaat van Oranje toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik bedoel Valkenburg Zuid Holland hé, waar ze net waren bij AYNIL
Wauwquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit wel, Kakslauttanen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan lig je op zo'n überromantische plek....met je moederquote:
Nog altijd beter dan thuis op de bank met je moeder hè.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan lig je op zo'n überromantische plek....met je moeder
Lekker lepeltje lepeltje met ma.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan lig je op zo'n überromantische plek....met je moeder
Ik mag jou!quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, zie nu pas dat Sound of the silence van Disturbed hoger staat dan Simon en Garfunkel
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Fijn trouwens dat er toch nog mensen hier actief zijn op kerstavond
Waarom ben ik daar niet?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit wel, Kakslauttanen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel fijn dat Robert wil dat ze zich nog even gaat aankleden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:35 schreef heywoodu het volgende:
"Ik ben nog in m'n onderbroek"
Zeg dan "Ik moet me wel even omkleden". Waarom kennen sommige mensen geen schaamte
Ik ben in m’n eentje, neem elke rust die ik kan want volgende week wordt een nieuwe vloer gelegd in mijn appartement en dan moet ALLES leeg. De afgelopen dagen veel spullen uitgeruimd en in kratten opgestapeld en maandag gaan mijn pa en oom proberen al mijn meubels in de keuken en slaapkamer te verplaatsen zodat woensdag de vloer gelegd kan worden. In de tussentijd is mijn huis best onbewoonbaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Groot gelijk heb je. Lekker je rust pakken. Dat heb je ook wel verdiend!quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in m’n eentje, neem elke rust die ik kan want volgende week wordt een nieuwe vloer gelegd in mijn appartement en dan moet ALLES leeg. De afgelopen dagen veel spullen uitgeruimd en in kratten opgestapeld en maandag gaan mijn pa en oom proberen al mijn meubels in de keuken en slaapkamer te verplaatsen zodat woensdag de vloer gelegd kan worden. In de tussentijd is mijn huis best onbewoonbaar. Dus ik verhuis met kat en al een paar dagen naar mijn ouders. Daar proberen wat ‘thuis’ te werken en te hopen dat alles goed gaat en heel blijft.
Dussss… ik geniet nu even van elk moment dat ik nog even geen gedoe heb.Waar ben ik aan begonnen joh.
Voor mij eerste kerstavond dat ik niet in gezelschap ben sinds... 2005. Maar goed, vanmiddag wel gezelschap gehad en de komende dagen ook. Maar wel even raar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Zij spreekt beter Spaans dan hij Nederlandsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel pijnlijk als je vriendin moet vertalen wat je dochter zegt
Ik wil wegkijken en blijven kijken tegelijk. Het is een genre an sich.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Nou @:Cee je hebt gelijk, Cats is echt verschrikkelijk.
Ja, maar hij lijkt het ook totaal niet te verstaan. Maar goed, kan ook de spanning zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zij spreekt beter Spaans dan hij Nederlands
Ik was blij met de verschijning van Iris Elba totdat ie daar als nakende kat op een showtrap ging staan en het was all body, all fur en verder NIETS, het was bizar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef Strani het volgende:
Alleen is Taylor Swift zorgwekkend aantrekkelijk als kat.
Zo slecht is Calm After The Storm nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Huh wat?quote:
Oh geen idee, maar ik vind het altijd wel wat hebbenquote:
Vind deze versie ietwat matigquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar ik vind het altijd wel wat hebben
Wanneer kan je haar weer zien ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog even dit liedje doorkomen. Dan is deze must-see ook weer voorbij, maar het is allemaal toch minder leuk als je zelf ook de Kerstdagen zonder je vriendin door moet brengen
Zegt me niks. Zal wel een kandidaat zijn voor het ESF ooitquote:
In het goede geval eind februari, in het niet zo goede geval half januari. Het goede geval is namelijk dat ze zich voor de Winterspelen plaatst en ze daarna pas hier naartoe komt ipv voor die tijdquote:
Ik heb me maar laten inspireren en heb de kattenbak even schoongemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wegkijken en blijven kijken tegelijk. Het is een genre an sich.
Wat voor sport doet ze?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het goede geval eind februari, in het niet zo goede geval half januari. Het goede geval is namelijk dat ze zich voor de Winterspelen plaatst en ze daarna pas hier naartoe komt ipv voor die tijd
Dus het is allemaal wel voor een 'goed doel', dit is nou eenmaal belangrijker dan samen Kerst vieren, maar het is wel even matig.
Ze hebben ons land te kijk gezet met die schaamteloze tweede plaatsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht is Calm After The Storm nou ook weer niet![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag jou!
Het origineel is echt 10x beter. Ik kan er ook een beetje slecht tegen als mensen de cover beter kennen dan het origineel
Onder de vrouw met baard eindigenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben ons land te kijk gezet met die schaamteloze tweede plaats
Ik weet,dat ze Deens was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is een cover. Weet jij zonder op te zoeken van wie het origineel is?
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat een coverversie niet per se slecht is
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeresquote:
Ahhhhh ik snapquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeres
En dat moest ik ook even opzoeken,
Volgens mij heeft ze ook vrij lang in interviews volgehouden dat ze het zelf had geschreven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Langlaufenquote:
Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue huequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue hue
In dit geval is de cover vele malen slechter dan het origineel ja. Maar er zijn gevallen waar de cover beter is dan het origineel. Hallelujah in de Jeff Buckley versie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag jou!
Het origineel is echt 10x beter. Ik kan er ook een beetje slecht tegen als mensen de cover beter kennen dan het origineel
I could say I’m sorry, but I don’t wanna lie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eens
Hopelijk plaatst ze zich voor de Spelen. En hopelijk kunnen jullie elkaar erna weer zien. Het is je gegundquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog even dit liedje doorkomen. Dan is deze must-see ook weer voorbij, maar het is allemaal toch minder leuk als je zelf ook de Kerstdagen zonder je vriendin door moet brengen
Hopelijk beter dan die gasten bij AYNIL netquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Omgggg Jeangu doet God only knows op 3 nu
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.quote:
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat een coverversie niet per se slecht is
Samen met zijn broerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Het mooiste van Sound of Silence vind ik juist de stem die je bij de Disturbed-versie hebt, zo heerlijk duister, wat er precies bij past.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring."
Was getekend, Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Ik vind zelf dat elk nummer gecoverd mag en kan worden. Hoe goed of hoe klassiek dat nummer ook is. Maar ik vind dan wel dat je dan of het nummer op een creatieve manier moet veranderen (en dat kan dan zelfs verbeteren zijn) of dat je het als hommage kan doen omdat je stem zodanig goed is. Dat is mijn inziens geen van beide het geval bij de Disturbed versie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring."
Was getekend; Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Hoe schatten we de kansen in voor de Samsung Galaxy?quote:
Kan ze ook schaatsen ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.
Tja dit is dan ook wel een heel goed nummerquote:
We zijn overwegend positief, geloof ik. Zit potentie in.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe schatten we de kansen in voor de Samsung Galaxy?
22e plek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gedaanquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We zijn overwegend positief, geloof ik. Zit potentie in.
Hmm.quote:
Nog een geluk dan dat het vanuit biathlon relatief makkelijk overstappen is naar iets anders dan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.
Ik heb werkelijk geen idee want ik weet het nummer niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |