Volgens mij heeft ze ook vrij lang in interviews volgehouden dat ze het zelf had geschreven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is een cover. Weet jij zonder op te zoeken van wie het origineel is?
Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Nou @:Cee je hebt gelijk, Cats is echt verschrikkelijk.
Langlaufenquote:
Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue huequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue hue
In dit geval is de cover vele malen slechter dan het origineel ja. Maar er zijn gevallen waar de cover beter is dan het origineel. Hallelujah in de Jeff Buckley versie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag jou!
Het origineel is echt 10x beter. Ik kan er ook een beetje slecht tegen als mensen de cover beter kennen dan het origineel
I could say I’m sorry, but I don’t wanna lie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eens
Hopelijk plaatst ze zich voor de Spelen. En hopelijk kunnen jullie elkaar erna weer zien. Het is je gegundquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog even dit liedje doorkomen. Dan is deze must-see ook weer voorbij, maar het is allemaal toch minder leuk als je zelf ook de Kerstdagen zonder je vriendin door moet brengen
Hopelijk beter dan die gasten bij AYNIL netquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Omgggg Jeangu doet God only knows op 3 nu
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.quote:
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is een cover. Weet jij zonder op te zoeken van wie het origineel is?
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat een coverversie niet per se slecht is
Samen met zijn broerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Het mooiste van Sound of Silence vind ik juist de stem die je bij de Disturbed-versie hebt, zo heerlijk duister, wat er precies bij past.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring."
Was getekend, Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Ik vind zelf dat elk nummer gecoverd mag en kan worden. Hoe goed of hoe klassiek dat nummer ook is. Maar ik vind dan wel dat je dan of het nummer op een creatieve manier moet veranderen (en dat kan dan zelfs verbeteren zijn) of dat je het als hommage kan doen omdat je stem zodanig goed is. Dat is mijn inziens geen van beide het geval bij de Disturbed versie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring."
Was getekend; Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Cee het volgende:
Hoe schatten we de kansen in voor de Samsung Galaxy?quote:
Kan ze ook schaatsen ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.
Tja dit is dan ook wel een heel goed nummerquote:
We zijn overwegend positief, geloof ik. Zit potentie in.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe schatten we de kansen in voor de Samsung Galaxy?
22e plek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gedaanquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We zijn overwegend positief, geloof ik. Zit potentie in.
Hmm.quote:
Nog een geluk dan dat het vanuit biathlon relatief makkelijk overstappen is naar iets anders dan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, na 2019/20 al. Onder leiding van de coach waar ze vanuit de bond mee samen moest werken (een Italiaanse oud-biatleet die vroeg gestopt is en wiens broer nu goed meedraait in de World Cup) was het echt een walgelijk giftige omgeving, het seizoen ervoor is ze uit pure ellende zelfs eerder met het seizoen gestopt en hier naartoe gekomen. Als ze ooit op eigen houtje kan wil ze wel weer terug, maar nooit weer in zo'n omgeving.
Ik heb werkelijk geen idee want ik weet het nummer niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. En je hoeft niet meer met je brakke, tig jaar oude zestiendehands wapen te schieten wat alleen maar kut kan gaan, hoe goed je ook schietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nog een geluk dan dat het vanuit biathlon relatief makkelijk overstappen is naar iets anders dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat klinkt alsof het helemaal kut of helemaal geweldig kan zijn, ik ga alvast lekker uit van het laatste. Positief blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee want ik weet het nummer niet.
Maar qua gevoel, puur gebaseerd op hoe de mensen in-the-know er nu al over praten, heb ik er een 2019-gevoel bij. Met honderd asterisken en voetnoten en mitsen en maren. Oftewel: ik weet het echt niet.
Grow vond ik fenomenaal maar het werd ook erg gedragen door de tijd waarin het werd uitgebracht. Verder maakt ie prima muziek maar het pakt niet echt. Het heeft geen stekeltje of haakje waar je aan blijft hangen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja dit is dan ook wel een heel goed nummer![]()
Maar het is wel wat ik bij Jeangu heb. Ik vind zijn stem echt goed en ook heel prettig. Maar hij maakt voor mij hele matige nummers. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |