heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Huh wat?quote:

heywoodu

heywoodu

Oh geen idee, maar ik vind het altijd wel wat hebbenquote:

Vind deze versie ietwat matigquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar ik vind het altijd wel wat hebben

Wanneer kan je haar weer zien ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog even dit liedje doorkomen. Dan is deze must-see ook weer voorbij, maar het is allemaal toch minder leuk als je zelf ook de Kerstdagen zonder je vriendin door moet brengen

Zegt me niks. Zal wel een kandidaat zijn voor het ESF ooitquote:

heywoodu

heywoodu

In het goede geval eind februari, in het niet zo goede geval half januari. Het goede geval is namelijk dat ze zich voor de Winterspelen plaatst en ze daarna pas hier naartoe komt ipv voor die tijdquote:

Ik heb me maar laten inspireren en heb de kattenbak even schoongemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wegkijken en blijven kijken tegelijk. Het is een genre an sich.

Wat voor sport doet ze?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het goede geval eind februari, in het niet zo goede geval half januari. Het goede geval is namelijk dat ze zich voor de Winterspelen plaatst en ze daarna pas hier naartoe komt ipv voor die tijd
Dus het is allemaal wel voor een 'goed doel', dit is nou eenmaal belangrijker dan samen Kerst vieren, maar het is wel even matig.

Ze hebben ons land te kijk gezet met die schaamteloze tweede plaatsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht is Calm After The Storm nou ook weer niet

quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag jou!
Het origineel is echt 10x beter. Ik kan er ook een beetje slecht tegen als mensen de cover beter kennen dan het origineel

Onder de vrouw met baard eindigenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben ons land te kijk gezet met die schaamteloze tweede plaats

Ik weet,dat ze Deens was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is een cover. Weet jij zonder op te zoeken van wie het origineel is?
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat een coverversie niet per se slecht is

Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeresquote:

Ahhhhh ik snapquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeres
En dat moest ik ook even opzoeken,

Volgens mij heeft ze ook vrij lang in interviews volgehouden dat ze het zelf had geschreven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is een cover. Weet jij zonder op te zoeken van wie het origineel is?

Ilse en Waylon zijn het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
Nou @:Cee je hebt gelijk, Cats is echt verschrikkelijk.

heywoodu

heywoodu

Langlaufenquote:

Ik ben zelf meer van het kort laufen, hue hue huequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |