Paar dagen geweest rond het WK wielrennen, maar alleen voor het wielrennenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk Valkenburg op de lijst gezet om eens heen te gaan, zo dichtbij, nooit geweest, ziet er leuk uit
Het Valkenburgse meer ken ik wel, vorig jaar nog wezen wandelen maar het dorp nog nooitquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Paar dagen geweest rond het WK wielrennen, maar alleen voor het wielrennen
Vorig jaar ook geweest, prima om een beetje rond te wandelen enzo, zeker het kasteel
De mergelgrotten zijn een aanraderquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk Valkenburg op de lijst gezet om eens heen te gaan, zo dichtbij, nooit geweest, ziet er leuk uit
Die Valkenburg is vrij ver wegquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De mergelgrotten zijn een aanrader
En dan gaat er nog kansspelbelasting af bij de postcodeloterij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
¤111.111 winnen en dan als eerste reactie "Maar allemaal dubbele cijfers!" hebben
Oh dat ken ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik bedoel Valkenburg Zuid Holland hé, waar ze net waren bij AYNIL
Ik ken Valkenburg Limburg stukken beter dan Valkenburg 20 minuten rijdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Genoeg hotelletjes daar, maak je er weekendje Zuid-Limburg van
Ze haalden er iemand op en hadden het over grachtjes dus ff wezen Googlenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Ik heb net even 5 minuten gemist.
Het enige wat ze daar hebben is een voormalig vliegveld waar nu al tien jaar dezelfde musical wordt opgevoerd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Ik heb net even 5 minuten gemist.
Ziet er wel knus en kneuterig uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het enige wat ze daar hebben is een voormalig vliegveld waar nu al tien jaar dezelfde musical wordt opgevoerd.
Nee hoor, Tiny Tim houdt zich heel grootquote:
Die is van Soldaat van Oranje toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik bedoel Valkenburg Zuid Holland hé, waar ze net waren bij AYNIL
Wauwquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit wel, Kakslauttanen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |