Die viel bijzonder ongelukkig jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helft van de posts was op Chatzy tijdens de nachtelijke downtime?
Gelukkig is Beijing 2022 in een totaal ander tijdsframe!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die viel bijzonder ongelukkig ja
Ook na de walgelijkste cover blijft het origineel gewoon nog bestaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een cover is maar het origineel was ook geen klassieker. Het enige positieve wat ik wel van Disturbed kan zeggen is dat de stem bijzonder is maar daar houd het ook wel bij op. Ik vind gewoon dat je van oude klassiekers zoals Simon en Garfunkel moet afblijven omdat het goed is zoals het is. Hetzelfde vind ik van Queen.
Maar goed, een wijs man zei ooit: "You can do what you want with my music, but don't make me boring.". Was getekend, Freddie Mercury.
En Paul Simon heeft ook geen problemen mee. Dus ja, wie ben ik om daar wat van te zeggen
Het schaatsen is in de ochtend, de rest boeit toch niet?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is Beijing 2022 in een totaal ander tijdsframe!
Jij bent afquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
Geinig om te bekijken
[spoiler]
[..]
Het schaatsen is in de ochtend, de rest boeit toch niet?
Wordt tijd voor meer OS in Oost-Azië.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is Beijing 2022 in een totaal ander tijdsframe!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mond spoelenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen waar ik dan weer níet naar uit kijkquote:
Mogelijk vind ik langebaanschaatsen de minst boeiende sport van de Winterspelen. Niet dat ik van plan ben veel te gaan kijken, maar ik kan weinig verzinnen dat me eventueel minder boeit en een Olympische wintersport isquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee! We gaan het in februari merken!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
Deze vraag rijst omdat strani en het woord schaatsen in een topic.
Ik heb gelukkig al vrij voor de volledige Spelen, en de paar dagen ervoor en ernaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Redefine het volgende:
Ik moet eigenlijk nog steeds vrij vragen voor de OS. Twijfelde eerst nog wel om het te doen, omdat ik de Winterspelen net wat minder leuk vind dan de Zomerspelen. Maar alsnog wil ik het graag volledig zien. Nadeel is dat als ik niet vrij ben ik gelijk heel weinig ervan kan zien en daar juist van baal.
Vrij krijgen zal dan wel lukken, ondanks dat het deels wat ongelukkig valt. Nou ja mits ik dan nog bij mijn huidige werkgever werk, dat kan de komende weken nog veranderen
Volgens mij is hij eerste of tweede reserve op dit momentquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
Heeft Nil Llop zich nou geplaatst? (Spaanse schaatser)
Vrij kan ik bij mijn huidige werk vrijwel zeker wel krijgen. Hooguit dat ik dan nog ergens een paar keer een uurtje ergens werk aan heb. Maar dat zal geen problemen geven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al vrij voor de volledige Spelen, en de paar dagen ervoor en erna
Als m'n vriendin zich plaatst maken we er een leuke watchparty van met hapjes enzo ('s ochtends, boeiend), als ze dat niet doet kunnen we in die tijd mooi even op pad en vooral de Spelen proberen te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |