In 25 verschillende fora 'Wat is het rustig?'quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat ik behoorlijk gespreid post
Ik voorheen ook maar toen ik ESF echt ontdekte was het daarmee gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat ik behoorlijk gespreid post
Ditquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 25 verschillende fora 'Wat is het rustig?'
Dat was dan weer een mooie dag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voorheen ook maar toen ik ESF echt ontdekte was het daarmee gedaan.
quote:
Redefine meet Wickedangel, Wickedangel meet Redefine. Aardige jongen, heeft wel een handleiding maar daar kunnen wij je wel bij helpen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:12 schreef Redefine het volgende:
Giel, zie er eens uit als een zwerver. Ja ho maar.
Ik dacht dat de afspraak was dat het 'aardige jongen, maar wel met een rugzakje' zou zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Redefine meet Wickedangel, Wickedangel meet Redefine. Aardige jongen, heeft wel een handleiding maar daar kunnen wij je wel bij helpen.
Oh jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat de afspraak was dat het 'aardige jongen, maar wel met een rugzakje' zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, er zitten echt fora bij waarvan ik me m'n god niet kan herinneren wat ik er gepost zou kunnen hebben.Dat is inderdaad behoorlijk breed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, er zitten echt fora bij waarvan ik me m'n god niet kan herinneren wat ik er gepost zou kunnen hebben.OS genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Waar denk je dat die handleiding in zit?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaSorry, rugzakje!
Én een handleiding...
Jeetje, er zitten echt fora bij waarvan ik me m'n god niet kan herinneren wat ik er gepost zou kunnen hebben.Heb jij in OS gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
80% sportgerelateerdquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk breed!
Ook dat is niet het origineelquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Natalie wel . Maar het origineel is van deze Deense zangeres
En dat moest ik ook even opzoeken,
Oei.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit, 99,2% is de benchmark, dus net aan gered.
Een keer of twee denk ik.quote:
Dat zal het zijn. Ik ben er ook amper geweest.quote:
Daarom lappen we je hier weer steeds op he.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook een kleine 4.000 posts in R&P in totaal. Je zou denken dat ik een mentaal wrak ben.
Helft van de posts was op Chatzy tijdens de nachtelijke downtime?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik ben er ook amper geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |