ik heb bijna standaard Excel wel al open staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan, maar meer als je toch al in excel zit of zoiets vaker wil berekenen. Een rekenmachine openen en aantal ESF posts delen door aantal totale posts is sneller.
Dat heb ik al de hele dag op mijn werk, dus even een paar uurtjes nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb bijna standaard Excel wel al open staan.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wil ik graag een keer live zien
Marcel heeft de x-factor welquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een stem en stage presence
Ja, echt waanzinnigquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De meest ideale kaart daarvoor was Soldier On geweest vrees ik
De kerstdagen zijn nu echt begonnen. Fijne dagen iedereenquote:
Absoluutquote:
In principe beginnen we met nummer 2000 en werken dan langzaam richting nummer 1. Ik verwacht dat men ook dit jaar in grote lijnen weer aan die volgorde zal vasthoudenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dit jaar niet heel goed bijgehouden wat nou wanneer voorbij komt dus ik laat me lekker verrassen dit jaar
Dan hadden we gedacht dat je een rondje uitdeelde.quote:
Mind is blown.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe beginnen we met nummer 2000 en werken dan langzaam richting nummer 1. Ik verwacht dat men ook dit jaar in grote lijnen weer aan die volgorde zal vasthouden
Klinkt als een rechttoe rechtaan concept, kan dat niet wat spannender?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe beginnen we met nummer 2000 en werken dan langzaam richting nummer 1. Ik verwacht dat men ook dit jaar in grote lijnen weer aan die volgorde zal vasthouden
Nou daar hebben ze een oplossing op gevonden! Wat ze namelijk doen is dat ze elk jaar op de meeste nummers een héél ander liedje zettenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt als een rechttoe rechtaan concept, kan dat niet wat spannender?
rumquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden we gedacht dat je een rondje uitdeelde.
Viva la Vida en Higher Power vind ik ook nog okay, verder is het mij ook een mysteriequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
Ik begrijp nog steeds weinig van Coldplay. Clocks of Yellow ok. Maar waarom ze zo groot zijn ?
Nee hoor, even nog Kissing a Fool luisterenquote:
Volgend jaar doen ze een top 2048 die dan eerst tegen elkaar strijden in directe duels net zolang tot er op 31 december een finaleduel is tussen 2 liedjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt als een rechttoe rechtaan concept, kan dat niet wat spannender?
Alweer 5 jaar geleden vandaag Sjors.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, even nog Kissing a Fool luisteren
Ik vind van Coldplay meestal de wat onbekendere albumplaten beter dan de grijsgedraaide liedjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Viva la Vida en Higher Power vind ik ook nog okay, verder is het mij ook een mysterie
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Alweer 5 jaar geleden vandaag Sjors.
Ik vind ze wel meerdere goede nummers hebben (de meeste vooral van hun eerste twee albums). Maar ook heel veel inwisselbare meuk. Met name dan hun samenwerkingen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
Ik begrijp nog steeds weinig van Coldplay. Clocks of Yellow ok. Maar waarom ze zo groot zijn ?
Ik dacht ooit waan van de dag maar na zo lang is het geen waan van de dag meerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind ze wel meerdere goede nummers hebben (de meeste vooral van hun eerste twee albums). Maar ook heel veel inwisselbare meuk. Met name dan hun samenwerkingen.
Maar het grootste mysterie blijft toch wel Ed Sheeran. Waarom die er met zoveel nummers instaat...
Wat ik ken van Coldplay vind ik niet heel uitnodigend om ook de rest te luisteren:+quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind van Coldplay meestal de wat onbekendere albumplaten beter dan de grijsgedraaide liedjesJuist nummers die niet in de Top 2000 staan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |