Was sarcasme.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.
Laatste tijd hanteren ze wel vaker de witte lijn. Vind ik ook meer passend bij de regelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.
Kan je vinden, maar het is gewoon echt zo. Mercedes is gewoon sneller sinds Brazili. Dat is gewoon een feit. Dat Max nog wat kan doen is puur omdat hij echt de randjes opzoekt, zowel in kwalificatie als in de duels op de baan. Als hij dat niet doet maakt hij NUL kans.quote:
Kwali-lap zou mooi zijn daar, maar mogelijk wat te hobbelig om het goed te kunnen zien.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Filmpje van Sky word van de buis gehaald.
Valt mee...1 bochtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:28 schreef Sjemmert het volgende:
Ze hebben het circuit wel flink aangepast zie ik.
Bocht 9 is compleet andersquote:
Even het aftetsen van Verstappen aan het oefenenquote:
Die links recht links links combo is er ook uit aan het eind van de back straight. Is nu gewoon 1 bocht.quote:
Ok..lieten ze niet zien netquote:
je luistert naar sky?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Als ik nog n mafkees hier hoor roepen dat Sky beter is, want Ziggo is zo partijdig ......
Triest volk.
Tja Britten en klasse. Wel eens op vakantie in Spanje geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
Filmpje van Sky word van de buis gehaald.
Die vakantie viel zeker in het water?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja Britten en klasse. Wel eens op vakantie in Spanje geweest?
Ik woon in het buitenland en kan nu toevallig een keertje ziggo zien op tv.kpn.com.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Als ik nog n mafkees hier hoor roepen dat Sky beter is, want Ziggo is zo partijdig ......
Triest volk.
Nee, nooit eigenlijkquote:
daar liggen ze aan de voeten van Hamiltonquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkBedoel meer dat hier genoeg liefhebbers van Sky zijn, omdat ze Ziggo te partijdig vinden.
Sky is natuurlijk totaal onpartijdig
kerelllquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Ocon laat weer eens zien wie in potentie de beste coureur is
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkBedoel meer dat hier genoeg liefhebbers van Sky zijn, omdat ze Ziggo te partijdig vinden.
Sky is natuurlijk totaal onpartijdig
PSV supporter met een Celtic UI.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Ocon laat weer eens zien wie in potentie de beste coureur is
Alleen Brundle kan ik goed hebben van de Engelsen eigenlijk. Die heeft meestal nog een prima onpartijdige blik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.
Eensch - Ocon kan echt wel een potje trappen hoor! Heeft alleen nooit in een redelijk team gezeten.quote:
Tsja, het is makkelijk om neutraal te blijven als hun man zo'n beetje elke race 20 seconden voor iedereen weg rijdt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.
Celticquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PSV supporter met een Celtic UI.
Ok.
Daar gaan we prachtige gevechten te zien krijgenquote:
Sky is beter. Ziggo partijdig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Triest volk.
Button is ook wel redelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alleen Brundle kan ik goed hebben van de Engelsen eigenlijk. Die heeft meestal nog een prima onpartijdige blik.
De rest is gewoon niet anders dan een Coronel of Kamphuis.
Ze dachten als Hamilton niet meer kan winnen moeten we het circuit maar voor hem aanpassen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
Bocht onder dat gebouw door is ook minder scherp zie ik.
Kat?quote:
You failed the mafkees testquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sky is beter. Ziggo partijdig.
*wacht rustig af op wat komen gaat*
Wel vroeg voor long runs of zijn ze zo zeker van hun setup.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Erg nuttig ook, een kwalificatierondje van Hamilton vergelijken met een longrun van Verstappen.
je moet toch watquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Erg nuttig ook, een kwalificatierondje van Hamilton vergelijken met een longrun van Verstappen.
Je weet niet van welke ronde welke data komtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Haha, vooralsnog lijkt het wel wat in hun voordeel uit te pakken iigquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze dachten als Hamilton niet meer kan winnen moeten we het circuit maar voor hem aanpassen?
vt2quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel vroeg voor long runs of zijn ze zo zeker van hun setup.
Ik ga hier niet eens serieus op inquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet niet van welke ronde welke data komt
Gedistquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens serieus op in
Nou ja, of je moet geloven dat Verstappen op mediums gaat kwalificeren en ook nog eens langzamer dan Ocon isquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel vroeg voor long runs of zijn ze zo zeker van hun setup.
Alles voor Mercedesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze dachten als Hamilton niet meer kan winnen moeten we het circuit maar voor hem aanpassen?
Nee disquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet hoe dat werkt een dis?
nee dus
Trap dr niet inquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens serieus op in
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeelquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes vindt die veranderingen erg leuk.
100%quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef greysbones het volgende:
misschoen sandbagged RB nu een leer
Het is gewoon over en sluiten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
tjeezz kunnen jullie allemaal nog negatiever zijn
Ja een remprobleem bij de start zondag HAHAHAquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Orde op zaken gesteld dus. Mercedes heeft zoveel over. RBR heeft een gigantisch probleem.
Dit lijkt mij gespeeld te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
Is daar een link van?quote:
Realistisch*quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
Het is meer power en downforce en minder mechanische grip afhankelijk nu.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeel
Dat is wel enige optie bijna. Checo die zichzelf opoffert.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja een remprobleem bij de start zondag HAHAHA
Ja, in dit topic. Een tweet.quote:
neuhhh gewoon negatiefquote:
Gun ik hem, wordt verstappen 2e iedereen blijquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef TagForce het volgende:
Ok, het komt helemaal goed nu... Ocon gaat een goedmakertje voor Brazilie doen.. Ik VOEL het gewoon.
Nee hoor....Max gaat winnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
Echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar is dat Sky filmpje nou serieus echt of is het fake news
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeel
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
serieus echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zei die dan? Merry Christmas?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
100%
Die uitspraak van Max op Sky zegt genoeg.
Echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk Indycar in Europaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
moet hij er wel dichtbij zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel enige optie bijna. Checo die zichzelf opoffert.
Op verzoek van Mercedes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
Hoeft niet, kan ook als ie op een rondje wordt gezet.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zei die dan? Merry Christmas?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halen
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.quote:
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Gaat een beetje lastig zolang beide met F1 bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Ja, en dan 50 rondjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Denk dat dat alleen optisch is omdat ze de exitkerb daar hebben weggehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
Bocht onder dat gebouw door is ook minder scherp zie ik.
Straks krijgen de auto's ook een rubberen band zodat ze botsautootje kunnen spelen. Ideaal als je iemand in wil halen maar het even niet meer weet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meer
Nee hier moet je WOKE op reageren!quote:
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?quote:
okquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan iemand die deze hobby serieus volgt nou geen idee hebben hoe het gaat lopen? Dan neem je je hobby niet serieus.
Ik heb een aantal scenario's in mijn hoofd maar dit kan je niet voorspellenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan iemand die deze hobby serieus volgt nou geen idee hebben hoe het gaat lopen? Dan neem je je hobby niet serieus.
F1 een hobby noemenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Of er is dusdanig veel gebeurd dat er geen touw aan vast valt te knopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?
Hier is die, en het is serieus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doe niet zo serieusquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen optisch is omdat ze de exitkerb daar hebben weggehaald
Ik heb nog wel een filmpje van iemand uit F2 die we als reactie kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem op zich wel grappig maar het kan natuurlijk niet als serieuze omroep
Ziggo moet hier even ludiek op reagerenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?
Vangrail verplaatst?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee.
Het hele laatste deel voor het rechte stuk heeft allemaal flauwere bochten... 12, 13, 14, en 15
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclamequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusserquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclame
alsof iemand het ongeluk van Grosjean zou gebruiken voor reclame doeleinden![]()
![]()
"Never wrestle with a pig. You both get dirty and the pig likes it"quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo moet hier even ludiek op reageren
ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
Nee, net zo smakeloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
preciesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef babylon het volgende:
Ik zou het heel begrijpelijk vinden als RBR dit weekend communicatie met Sky tot een minimum beperkt.
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHsquote:
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bullquote:
Rijdt Lewis niet op een compound harder?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez' pace is beter dan die van Lewis
JAAAAAA
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bull
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruimquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kan Ziggo beelden vinden van hoe Mike Hawthorn aan z'n eind kwam, dat zou erg ludiek zijn!
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHs
Daar kun je het mooi zien door hen en weer te klikken tussen 2009-2020, en 2021-
Beide mediums maar Hamilton krijgt morgen nog een kleine seconde motorbonus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Hou even op met dat negatieve gedoe zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruim
toch allemaal gratis tv tijd met je merkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hebben het al een week lang gebruikt
klaar met dat soort zaken
nee niet met zo'n reactiequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou even op met dat negatieve gedoe zeg
Dan zet je een TR of vecht je het lekker uit in de FB, hier is het gewoon klaar.quote:
Nop.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar de raketmotor ligt toch nog niet in de Mercedes?
Weegbrugquote:
Zijn auto wordt gewogen zie ik.quote:
Check check dubbelcheck effe kijken of we een straf kunnen uitdelen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn auto wordt gewogen zie ik.
44 ook
Apart modelletje jaquote:
Wraak voor die kuttekst op zijn wagen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Kimi's afscheidscadeau aan de monteurs
Zou wat zijn als ie zo met die auto op de grid staat zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wraak voor die kuttekst op zijn wagen.
Zeiden wij ook hier, gram teveel of te weinig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Check check dubbelcheck effe kijken of we een straf kunnen uitdelen!
dus zeggen de snelle tijden niksquote:
long runs zagen er goed uit, zelfs nog wat speling op de Mercs is er (mochten die verder open gaan schroeven)quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
Echt, de conclusies die sommige mensen verbinden aan een VT2. Manmanman.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
De binnenkant een stukje naar binnen gelegd en ronder gemaakt. Zat eerst best wel een hoek in op de apex zeg maar en is nu zowat rond.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.
Bocht 15 ook veranderd zo te zien. Daar moesten ze eerst nog voor aanremmen maar volgens mij nu niet meer
Dat hij dat dan zondag doet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kimi dacht, het is toch mijn laatste race, dus ik rijd 'm in de prak.
Op mediumsquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow 6 tiende. HAM gaat het beste voor het laatste bewaren.
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ander Mick Schumacher die het record van zijn vader zal verdedigen
Oh, daar is Bottas voor aan het oefenenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.
Mooiste is natuurlijk als Bottas hem even aantikt.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou Sky nog een interview met Max verwachten?
Max zei dat hij Hamilton gaat feliciteren als die hem eerlijk wint.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:19 schreef Speciale het volgende:
Zouden Verstappen en Hamilton elkaar feliciteren als de ander wint?
Ja dat waren dus ook mijn gedachten.. zeggen van wel, maar of het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zei dat hij Hamilton gaat feliciteren als die hem eerlijk wint.
Dus nee die gaan elkaar niet feliciteren.
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Max laat zich niet meetrekken in die debiele mindgames.
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.
En dan nog denk ik dat die er gaat staan, niks zegt, verveelt op zijn horloge kijkt, Ricardo begroet, een slok water drinkt en wegloopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.
Dit vind ik ook, triest voor zo’n zender.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.
Sky is gewoon veelte ver gegaan.
Dan draaien ze ervan dat max een slechte verliezer is en niet tegen een grapje kan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef opreis het volgende:
Zou toch wat zijn als Max/RB straks gewoon dikke vinger geven aan Sky. Belangrijkste moment van het jaar en dan naast alle belangrijke interviews grijpen van 1 helft van het verhaal.
Wat Sky vindt vinden wij niet rullevant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan draaien ze ervan dat max een slechte verliezer is en niet tegen een grapje kan.
Hoe je het ook went of keert, ratten kijken niet in een spiegel.
Alleen jammer dat het wl wereldwijd wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat Sky vindt vinden wij niet rullevant.
Ik zou wel wegblijven. Zulke lui heb ik echt niks te melden. Mag de FIA uitleggen waarom ik er niet ben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef Perox het volgende:
Ik zou het interview met Sky gewoon beginnen met:
"You owe me an apology."
Als ze daar niet op in gaan dan is het jammer maar helaas, dit kan ECHT niet.
Mag de FIA dat gaan uitleggen of mag Sky dat gaan uitleggen aan de FIA?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zou wegblijven. Zulke lui heb ik echt niks te melden. Mag de FIA uitleggen waarom ik er niet ben.
Komt vast goed met al die handen op 1 portemonneequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag de FIA dat gaan uitleggen of mag Sky dat gaan uitleggen aan de FIA?
Je hoeft je niet te laten zakken tot hun niveau.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
Renault wou ook een tijdje niet met Ziggo praten. Is toch ook geen probleem geweest?
Ik zou er trouwens boven staan. Laat je niet zakken naar hun niveau. Dat winnen ze op ervaring.
En dat word door hun weer gedraaid tot een nieuw smakelijk stuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten zakken tot hun niveau.
Gewoon niet heengaan en negeren.
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedesquote:
Die mensen hoef je dan ook niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedes
Doe maar Hamilton. Dan weet je meteen wie er kampioen is, anders is er nog hoopquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef Aitvaras het volgende:
Ik hoop dat Perez dit keer wel met succes in de bips komt van Verstappen. Scheelde niks in Jeddah
Zijn we ook van dat gezeik af.
Alleen Hamiltonidioten zouden hem en zijn sneue gedrag nog verdedigen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedes
Kansloos dit. Wat zet de FIA zich voor lul.quote:
Wel vreemd dat een Britse zender voor een Brit is. Gelukkig hebben wij de immer neutrale Coronel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die na dit wanstaltige en smakeloze gedrag van Sky twijfelen aan de objectiviteit van deze zender? Wat een treurige lui zeg. En dan de mond vol hebben van Verstappen, je moet het maar durvenwalgelijk volk
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel vreemd dat een Britse zender voor een Brit is. Gelukkig hebben wij de immer neutrale Coronel.
En Mol is onpartijdig....quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.
Johee johooquote:
Er is een verschil tussen partijdig zijn en dit soort sneue filmpjes de wereld in slingeren.quote:
Niks grappigs aan. Voornamelijk smakeloos en respectloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.
Er mag ook helemaal niks meer tegenwoordig
Ik hoor toch echt Mol op F1TV..quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm... ga je nou echt Mol als voorbeeld aandragen als bewijs dat Ziggo net zo erg is als Sky?
Over smaak valt niet te twisten....maar in dit geval negeren we dat even.quote:
Alles om Max als badguy neer te zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het s smakeloos om te gebruiken als xmas-spotje. Maar ze hebben de Monza crash ook gebruikt voor hetzelfde item, dus of het nu zo gekleurd is..
Dat zou je hopen om de britse mondjes te snoeren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Drekkoning het volgende:
Wat zou Toto kapot gooien als zondag Lewis zijn motor ploft?
Nou Max lag echt in een deuk!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.
Mwa, laten we het niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.
Sky is gewoon veelte ver gegaan.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou Max lag echt in een deuk!
Sure.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, laten we dit niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.
Tuurlijk is het opzet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, laten we het niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.
Wat ik ervan begrepen heb gebruikt Sky wel vaker crashes in hun bumpers (zo ook deze) en hebben ze er nu voor de gelegenheid merry christmas onder gezet, maar dat schijnt onder meer bumpers te staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk is het opzet.
Watskeburt vandaag?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die na dit wanstaltige en smakeloze gedrag van Sky twijfelen aan de objectiviteit van deze zender? Wat een treurige lui zeg. En dan de mond vol hebben van Verstappen, je moet het maar durvenwalgelijk volk
Sky zendt een promotje uit in het kader van kerst waar Max door een grindbakje vliegt. Heel polodragend en vlaggetjesjuichend Nederland over de rooie. Sky zendt de promo niet meer uit. Vlaggetjesjuichers alsnog enorm woedend want boehoe onze Maxquote:
Als het andersom geweest was en ziggo zo'n soortegelijk filmpje over Hamilton gemaakt had liep jij hier als hardste te janken man.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Sky zendt een promotje uit in het kader van kerst waar Max door een grindbakje vliegt. Heel polodragend en vlaggetjesjuichend Nederland over de rooie. Sky zendt de promo niet meer uit. Vlaggetjesjuichers alsnog enorm woedend want boehoe onze Max
The end
Oh, nou dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als het andersom geweest was en ziggo zo'n soortegelijk filmpje over Hamilton gemaakt had liep jij hier als hardste te janken man.
Je reinste karaktermoord. Niet alleen coureur Max Verstappen maar ook de naam van de Formule 1 sport wordt met deze walgelijke media-uiting beschadigd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alles om Max als badguy neer te zetten.
Zo erg is het toch ook niet? Beetje sarren onderling moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dazalbest het volgende:
Mooi Sky wordt wel afgemaakt op Twitter met hun walgelijke zooi, bah bah.....
Krijg alleen maar meer redenen volgend jaar niet meer te kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |