Ja, in dit topic. Een tweet.quote:
neuhhh gewoon negatiefquote:
Gun ik hem, wordt verstappen 2e iedereen blijquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef TagForce het volgende:
Ok, het komt helemaal goed nu... Ocon gaat een goedmakertje voor Brazilie doen.. Ik VOEL het gewoon.
Nee hoor....Max gaat winnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
tjeezz kunnen jullie allemaal nog negatiever zijn
Echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar is dat Sky filmpje nou serieus echt of is het fake news
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeel
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
serieus echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zei die dan? Merry Christmas?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
100%
Die uitspraak van Max op Sky zegt genoeg.
Echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk Indycar in Europaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
moet hij er wel dichtbij zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel enige optie bijna. Checo die zichzelf opoffert.
Op verzoek van Mercedes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zei die dan? Merry Christmas?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halen
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.quote:
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Gaat een beetje lastig zolang beide met F1 bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Ja, en dan 50 rondjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Denk dat dat alleen optisch is omdat ze de exitkerb daar hebben weggehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
Bocht onder dat gebouw door is ook minder scherp zie ik.
Straks krijgen de auto's ook een rubberen band zodat ze botsautootje kunnen spelen. Ideaal als je iemand in wil halen maar het even niet meer weet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meer
Nee hier moet je WOKE op reageren!quote:
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?quote:
okquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan iemand die deze hobby serieus volgt nou geen idee hebben hoe het gaat lopen? Dan neem je je hobby niet serieus.
Ik heb een aantal scenario's in mijn hoofd maar dit kan je niet voorspellenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan iemand die deze hobby serieus volgt nou geen idee hebben hoe het gaat lopen? Dan neem je je hobby niet serieus.
F1 een hobby noemenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Of er is dusdanig veel gebeurd dat er geen touw aan vast valt te knopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?
Hier is die, en het is serieus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doe niet zo serieusquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen optisch is omdat ze de exitkerb daar hebben weggehaald
Ik heb nog wel een filmpje van iemand uit F2 die we als reactie kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem op zich wel grappig maar het kan natuurlijk niet als serieuze omroep
Ziggo moet hier even ludiek op reagerenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?
Vangrail verplaatst?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee.
Het hele laatste deel voor het rechte stuk heeft allemaal flauwere bochten... 12, 13, 14, en 15
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclamequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusserquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclame
alsof iemand het ongeluk van Grosjean zou gebruiken voor reclame doeleinden![]()
![]()
"Never wrestle with a pig. You both get dirty and the pig likes it"quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo moet hier even ludiek op reageren
ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
Nee, net zo smakeloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
preciesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef babylon het volgende:
Ik zou het heel begrijpelijk vinden als RBR dit weekend communicatie met Sky tot een minimum beperkt.
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHsquote:
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bullquote:
Rijdt Lewis niet op een compound harder?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez' pace is beter dan die van Lewis
JAAAAAA
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bull
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruimquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kan Ziggo beelden vinden van hoe Mike Hawthorn aan z'n eind kwam, dat zou erg ludiek zijn!
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHs
Daar kun je het mooi zien door hen en weer te klikken tussen 2009-2020, en 2021-
Beide mediums maar Hamilton krijgt morgen nog een kleine seconde motorbonus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Hou even op met dat negatieve gedoe zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruim
toch allemaal gratis tv tijd met je merkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hebben het al een week lang gebruikt
klaar met dat soort zaken
nee niet met zo'n reactiequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou even op met dat negatieve gedoe zeg
Dan zet je een TR of vecht je het lekker uit in de FB, hier is het gewoon klaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |