Ja, in dit topic. Een tweet.quote:
neuhhh gewoon negatiefquote:
Gun ik hem, wordt verstappen 2e iedereen blijquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef TagForce het volgende:
Ok, het komt helemaal goed nu... Ocon gaat een goedmakertje voor Brazilie doen.. Ik VOEL het gewoon.
Nee hoor....Max gaat winnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
tjeezz kunnen jullie allemaal nog negatiever zijn
Echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar is dat Sky filmpje nou serieus echt of is het fake news
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeel
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
serieus echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zei die dan? Merry Christmas?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
100%
Die uitspraak van Max op Sky zegt genoeg.
Echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk Indycar in Europaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
moet hij er wel dichtbij zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel enige optie bijna. Checo die zichzelf opoffert.
Op verzoek van Mercedes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zei die dan? Merry Christmas?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halen
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.quote:
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Gaat een beetje lastig zolang beide met F1 bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Ja, en dan 50 rondjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |