Was sarcasme.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.
Laatste tijd hanteren ze wel vaker de witte lijn. Vind ik ook meer passend bij de regelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.
Kan je vinden, maar het is gewoon echt zo. Mercedes is gewoon sneller sinds Brazilië. Dat is gewoon een feit. Dat Max nog wat kan doen is puur omdat hij echt de randjes opzoekt, zowel in kwalificatie als in de duels op de baan. Als hij dat niet doet maakt hij NUL kans.quote:
Kwali-lap zou mooi zijn daar, maar mogelijk wat te hobbelig om het goed te kunnen zien.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Filmpje van Sky word van de buis gehaald.
Valt mee...1 bochtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:28 schreef Sjemmert het volgende:
Ze hebben het circuit wel flink aangepast zie ik.
Bocht 9 is compleet andersquote:
Even het aftetsen van Verstappen aan het oefenenquote:
Die links recht links links combo is er ook uit aan het eind van de back straight. Is nu gewoon 1 bocht.quote:
Ok..lieten ze niet zien netquote:
je luistert naar sky?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Als ik nog één mafkees hier hoor roepen dat Sky beter is, want Ziggo is zo partijdig ......
Triest volk.
Tja Britten en klasse. Wel eens op vakantie in Spanje geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
Filmpje van Sky word van de buis gehaald.
Die vakantie viel zeker in het water?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja Britten en klasse. Wel eens op vakantie in Spanje geweest?
Ik woon in het buitenland en kan nu toevallig een keertje ziggo zien op tv.kpn.com.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Als ik nog één mafkees hier hoor roepen dat Sky beter is, want Ziggo is zo partijdig ......
Triest volk.
Nee, nooit eigenlijkquote:
daar liggen ze aan de voeten van Hamiltonquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkBedoel meer dat hier genoeg liefhebbers van Sky zijn, omdat ze Ziggo te partijdig vinden.
Sky is natuurlijk totaal onpartijdig
kerelllquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Ocon laat weer eens zien wie in potentie de beste coureur is
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkBedoel meer dat hier genoeg liefhebbers van Sky zijn, omdat ze Ziggo te partijdig vinden.
Sky is natuurlijk totaal onpartijdig
PSV supporter met een Celtic UI.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Ocon laat weer eens zien wie in potentie de beste coureur is
Alleen Brundle kan ik goed hebben van de Engelsen eigenlijk. Die heeft meestal nog een prima onpartijdige blik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.
Eensch - Ocon kan echt wel een potje trappen hoor! Heeft alleen nooit in een redelijk team gezeten.quote:
Tsja, het is makkelijk om neutraal te blijven als hun man zo'n beetje elke race 20 seconden voor iedereen weg rijdt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.
Celticquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PSV supporter met een Celtic UI.
Oké.
Daar gaan we prachtige gevechten te zien krijgenquote:
Sky is beter. Ziggo partijdig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Triest volk.
Button is ook wel redelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alleen Brundle kan ik goed hebben van de Engelsen eigenlijk. Die heeft meestal nog een prima onpartijdige blik.
De rest is gewoon niet anders dan een Coronel of Kamphuis.
Ze dachten als Hamilton niet meer kan winnen moeten we het circuit maar voor hem aanpassen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
Bocht onder dat gebouw door is ook minder scherp zie ik.
Kat?quote:
You failed the mafkees testquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sky is beter. Ziggo partijdig.
*wacht rustig af op wat komen gaat*
Wel vroeg voor long runs of zijn ze zo zeker van hun setup.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Erg nuttig ook, een kwalificatierondje van Hamilton vergelijken met een longrun van Verstappen.
je moet toch watquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Erg nuttig ook, een kwalificatierondje van Hamilton vergelijken met een longrun van Verstappen.
Je weet niet van welke ronde welke data komtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Haha, vooralsnog lijkt het wel wat in hun voordeel uit te pakken iigquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze dachten als Hamilton niet meer kan winnen moeten we het circuit maar voor hem aanpassen?
vt2quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel vroeg voor long runs of zijn ze zo zeker van hun setup.
Ik ga hier niet eens serieus op inquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet niet van welke ronde welke data komt
Gedistquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens serieus op in
Nou ja, of je moet geloven dat Verstappen op mediums gaat kwalificeren en ook nog eens langzamer dan Ocon isquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel vroeg voor long runs of zijn ze zo zeker van hun setup.
Alles voor Mercedesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze dachten als Hamilton niet meer kan winnen moeten we het circuit maar voor hem aanpassen?
Nee disquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet hoe dat werkt een dis?
nee dus
Trap dr niet inquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens serieus op in
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeelquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes vindt die veranderingen erg leuk.
100%quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef greysbones het volgende:
misschoen sandbagged RB nu een leer
Het is gewoon over en sluiten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
tjeezz kunnen jullie allemaal nog negatiever zijn
Ja een remprobleem bij de start zondag HAHAHAquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Orde op zaken gesteld dus. Mercedes heeft zoveel over. RBR heeft een gigantisch probleem.
Dit lijkt mij gespeeld te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
Is daar een link van?quote:
Realistisch*quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
Het is meer power en downforce en minder mechanische grip afhankelijk nu.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeel
Dat is wel enige optie bijna. Checo die zichzelf opoffert.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja een remprobleem bij de start zondag HAHAHA
Ja, in dit topic. Een tweet.quote:
neuhhh gewoon negatiefquote:
Gun ik hem, wordt verstappen 2e iedereen blijquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef TagForce het volgende:
Ok, het komt helemaal goed nu... Ocon gaat een goedmakertje voor Brazilie doen.. Ik VOEL het gewoon.
Nee hoor....Max gaat winnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
Echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar is dat Sky filmpje nou serieus echt of is het fake news
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt wel op dat het allemaal aanpassingen zijn in Merc voordeel
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
serieus echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zei die dan? Merry Christmas?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
100%
Die uitspraak van Max op Sky zegt genoeg.
Echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk Indycar in Europaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
moet hij er wel dichtbij zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel enige optie bijna. Checo die zichzelf opoffert.
Op verzoek van Mercedes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
FIA heeft vergaande plannen alle langzame bochten te verwijderen en rechte stukken van te maken
Hoeft niet, kan ook als ie op een rondje wordt gezet.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zei die dan? Merry Christmas?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic voorbij zien komen idd. Schandalig..
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Forumuser hier heeft het zelf gezien op SKY. Maar is geen reclame maar intro filmpje.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt, Sky heeft ook aangegeven het filmpje offline te halen
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.quote:
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Gaat een beetje lastig zolang beide met F1 bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zou ik als RBR niks meer te maken willen hebben met sky.
Totale boycot.
Ja, en dan 50 rondjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op verzoek van Mercedes?
Straks 1 rechte weg?
Denk dat dat alleen optisch is omdat ze de exitkerb daar hebben weggehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
Bocht onder dat gebouw door is ook minder scherp zie ik.
Straks krijgen de auto's ook een rubberen band zodat ze botsautootje kunnen spelen. Ideaal als je iemand in wil halen maar het even niet meer weet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Omwille van veiligheid. Geen botsingen meer
Nee hier moet je WOKE op reageren!quote:
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?quote:
okquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan iemand die deze hobby serieus volgt nou geen idee hebben hoe het gaat lopen? Dan neem je je hobby niet serieus.
Ik heb een aantal scenario's in mijn hoofd maar dit kan je niet voorspellenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kan iemand die deze hobby serieus volgt nou geen idee hebben hoe het gaat lopen? Dan neem je je hobby niet serieus.
F1 een hobby noemenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Of er is dusdanig veel gebeurd dat er geen touw aan vast valt te knopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?
Hier is die, en het is serieus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doe niet zo serieusquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef T3hTommay het volgende:
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah je vindt het normaal dat een sky een dergelijke commercial maakt?
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen optisch is omdat ze de exitkerb daar hebben weggehaald
Ik heb nog wel een filmpje van iemand uit F2 die we als reactie kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem op zich wel grappig maar het kan natuurlijk niet als serieuze omroep
Ziggo moet hier even ludiek op reagerenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?
Vangrail verplaatst?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee.
Het hele laatste deel voor het rechte stuk heeft allemaal flauwere bochten... 12, 13, 14, en 15
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |