Was sarcasme.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.
Laatste tijd hanteren ze wel vaker de witte lijn. Vind ik ook meer passend bij de regelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.
Kan je vinden, maar het is gewoon echt zo. Mercedes is gewoon sneller sinds Brazilië. Dat is gewoon een feit. Dat Max nog wat kan doen is puur omdat hij echt de randjes opzoekt, zowel in kwalificatie als in de duels op de baan. Als hij dat niet doet maakt hij NUL kans.quote:
Kwali-lap zou mooi zijn daar, maar mogelijk wat te hobbelig om het goed te kunnen zien.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Filmpje van Sky word van de buis gehaald.
Valt mee...1 bochtquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:28 schreef Sjemmert het volgende:
Ze hebben het circuit wel flink aangepast zie ik.
Bocht 9 is compleet andersquote:
Even het aftetsen van Verstappen aan het oefenenquote:
Die links recht links links combo is er ook uit aan het eind van de back straight. Is nu gewoon 1 bocht.quote:
Ok..lieten ze niet zien netquote:
je luistert naar sky?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Als ik nog één mafkees hier hoor roepen dat Sky beter is, want Ziggo is zo partijdig ......
Triest volk.
Tja Britten en klasse. Wel eens op vakantie in Spanje geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Filmpje van Sky word van de buis gehaald.
Die vakantie viel zeker in het water?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja Britten en klasse. Wel eens op vakantie in Spanje geweest?
Ik woon in het buitenland en kan nu toevallig een keertje ziggo zien op tv.kpn.com.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Evenstar het volgende:
Als ik nog één mafkees hier hoor roepen dat Sky beter is, want Ziggo is zo partijdig ......
Triest volk.
Nee, nooit eigenlijkquote:
daar liggen ze aan de voeten van Hamiltonquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkBedoel meer dat hier genoeg liefhebbers van Sky zijn, omdat ze Ziggo te partijdig vinden.
Sky is natuurlijk totaal onpartijdig
kerelllquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Ocon laat weer eens zien wie in potentie de beste coureur is
Tot vorig jaar was sky redelijk, dit jaar is het echt bagger geworden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkBedoel meer dat hier genoeg liefhebbers van Sky zijn, omdat ze Ziggo te partijdig vinden.
Sky is natuurlijk totaal onpartijdig
PSV supporter met een Celtic UI.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Ocon laat weer eens zien wie in potentie de beste coureur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |