Ik denk dat Lewis en Max alles op alles zetten om als eerste over finish te komen zondag...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
Ik denk dat Merc voor de kwalificatie morgen alles op alles zal zetten om op pole te komen. Achter Max kwalificeren is voor ze geen optie.
Knappe jongen die dat uit een paar persfoto's kan opmaken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis en Max alles op alles zetten om als eerste over finish te komen zondag...
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis en Max alles op alles zetten om als eerste over finish te komen zondag...
Dat hangt er vanaf. Als de RB in het technische deel het snelste is, maar de Mercedes voldoende snelheid lijkt te hebben om op de rechte stukken met DRS voorbij te steken, dan maakt het niet zoveel uit als ze geen pole trainen. Daarnaast kun je ook nog een positie winnen of verliezen met bandenstop.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
Ik denk dat Merc voor de kwalificatie morgen alles op alles zal zetten om op pole te komen. Achter Max kwalificeren is voor ze geen optie. Hamilton zal niet voorbij Max komen zonder kleerscheuren.
Sterker nog, ik hoop dat ze ook bij RB niet de pole het doel van het weekend maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als de RB in het technische deel het snelste is, maar de Mercedes voldoende snelheid lijkt te hebben om op de rechte stukken met DRS voorbij te steken, dan maakt het niet zoveel uit als ze geen pole trainen. Daarnaast kun je ook nog een positie winnen of verliezen met bandenstop.
Als inhalen echt veel te makkelijk is op dit circuit, dan zie ik ze eigenlijk nog wel pole opofferen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop dat ze ook bij RB niet de pole het doel van het weekend maken.
Eigenlijk zoals ze in het begin van het seizoen konden rijden, met zo min mogelijk downforce en toch snel genoeg in de bochten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar anders zijn ze sowieso kansloos met die DRS zones.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop dat ze ook bij RB niet de pole het doel van het weekend maken.
Zo snel was die raketmotor anders afgelopen race ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Vrije trainingen zeggen vrij weinig. Merc zal zondag weer de raket motor hebben. Als er weer zo'n grote pace verschil is, dan is het snel over.
Nee klopt, hij lag in een opslag ergens in Engeland.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo snel was die raketmotor anders afgelopen race ook niet.
Kan niet wachten op Hamilton die ergens een akkefietje heeft met een gele vlag ofzo en dan geen reprimande krijgt omdat ie anders wordt teruggezetquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:45 schreef _UserName_ het volgende:
Even terug gelezen. Maar zullen we afspreken dat we niet bij elk dingetje 5 plekken straf gaan roepen? Het is al spannend zat, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in zondag juist omdat er zomaar een straf kan komen als de stand het uit komt.
Eigenlijk wel jammer dat degene die ingehaald wordt niet ook gebruik mag maken van de DRS soms, maarja anders is het doel inhalen bevorderen weer weg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef gbm het volgende:
[..]
Eigenlijk zoals ze in het begin van het seizoen konden rijden, met zo min mogelijk downforce en toch snel genoeg in de bochten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar anders zijn ze sowieso kansloos met die DRS zones.
Als Lewis die verdiend moet ie die krijgen. Ik zal er niet om rouwen. Maar ja, we weten beide hoe dat zal gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:49 schreef gbm het volgende:
[..]
Kan niet wachten op Hamilton die ergens een akkefietje heeft met een gele vlag ofzo en dan geen reprimande krijgt omdat ie anders wordt teruggezet
Mja, wat je hier nog wel eens ziet is dat iemand op het 1e rechte stuk iemand inhaalt met DRS en dan vervolgens op het 2e rechte stuk weer met DRS wordt ingehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat degene die ingehaald wordt niet ook gebruik mag maken van de DRS soms, maarja anders is het doel inhalen bevorderen weer weg.
No shit, Sherlock!quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
Ik denk dat Merc voor de kwalificatie morgen alles op alles zal zetten om op pole te komen. Achter Max kwalificeren is voor ze geen optie. Hamilton zal niet voorbij Max komen zonder kleerscheuren.
Als Max achter hem start komt Lewis ook niet uit bocht 1 zonder kleerscheuren hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
dan kan hij het helemaal afschrijven zijn WKquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max achter hem start komt Lewis ook niet uit bocht 1 zonder kleerscheuren hoor
Ziekgemeld, dan mag je gewoon doen wat je wil tochquote:
Heeeeeeeeeeel snel ronddraaienquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
medium bandjes
kijken wat deze doen
Ja, ze hebben rondjes geredenquote:
mnee niet echt spectaculairquote:
Spannondquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, ze hebben rondjes gereden
baan is 12 sec sneller door de aanpassingen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
1:25 hey. Ze deden er vorig jaar 36 of zo over
36 of zo... wat? Rondes? Pilsjes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
1:25 hey. Ze deden er vorig jaar 36 of zo over
1.36 minuutquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
36 of zo... wat? Rondes? Pilsjes?
van 1:36 naar 1:25 bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
36 of zo... wat? Rondes? Pilsjes?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
van 1:36 naar 1:25 bedoelde ik
Dan gaat er gewoon een nieuwe ICE in, 100%quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als inhalen echt veel te makkelijk is op dit circuit, dan zie ik ze eigenlijk nog wel pole opofferen.
Klopt. Ik weet allesquote:
uche uchequote:
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan gaat er gewoon een nieuwe ICE in, 100%
Dat zou zeker niet handig zijn nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Perox het volgende:
Als ik Alonso zo zie rijden komt bij mij het iconische beeld op dat hij zondag naast de baan naast een zwarte mercedes staat en net uitstapt, rook komt nog van beide auto's van de crash maar je ziet nog wel goed de achtervleugel: EL PLAN
De start is één van de grootste risico's tijdens een wedstrijd dus ik denk dat ze vooraan willen staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.
Ik geloof er niet in dat Gasly of Perez daadwerkelijk Lewis eraf gaan kaatsen namelijk
Vrijdagmotorquote:
Die Mercedes is wel echt een tank hoor. Niet kapot te krijgen ....quote:
quote:
Eraf kaatsen hoeft niet flink in de weg rijden mag ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.
Ik geloof er niet in dat Gasly of Perez daadwerkelijk Lewis eraf gaan kaatsen namelijk
Stuurfoutje is zo gemaakt, totaal onbewust.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Eraf kaatsen hoeft niet flink in de weg rijden mag ook
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Aitvaras het volgende:
Lekker hoor. Nu al een seconde sneller. Interessant.
NOTquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die Mercedes is wel echt een tank hoor. Niet kapot te krijgen ....
Heb jij afgelopen weekend iets gemerkt van die raketmotor? Ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Vrije trainingen zeggen vrij weinig. Merc zal zondag weer de raket motor hebben. Als er weer zo'n grote pace verschil is, dan is het snel over.
Geen kans zou ik niet zeggen, maar hij rijdt niet voor niets al weken 'on the edge', dat klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Max is gewoon relaxed omdat hij weet dat hij eigenlijk geen kans maakt.
Het is dus of randjes opzoeken en eventueel winnen of kansloos Lewis voorbij laten kan als een mak lammetje.
Nee is witte lijn daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef Evenstar het volgende:
Huh je mag daar niet vol op de kerbs, want dat is een track limit?
Logisch tochquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef Evenstar het volgende:
Huh je mag daar niet vol op de kerbs, want dat is een track limit?
Als Max al voor Lewis komt dan gaat Lewis hem nooit aanvallen. Dan lossen ze het op met de undercutquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Het is dus of randjes opzoeken en eventueel winnen of kansloos Lewis voorbij laten kan als een mak lammetje.
Eigenlijk is dat ook gewoon het beste. Zijn prestatie dit jaar is de beste ooit in de F1.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
damn wat een aannamequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.quote:
Gewoon eerste bocht vol gas insturen en klaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Klopt, valt ook wel mee. Maar vind het wel gaaf om te zienquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Valt mee toch. Beetje de wielen overpowered alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |