Wel meer verdienen door fulltime te werken😇quote:
Parttime werken, fulltime betaald krijgen.quote:
Fulltime werken is toch niet meer van deze tijd. 28 uur genot.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik maandag tot en met donderdag 9 uren per dag werken, dat is mij te gortig
Ik ga uit van een desillusie, zeker na de afgelopen race. De naam staat al in de beker in Parijs, vrees ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang voor een enorme desillussie
maar hoop zo dat max wint
![]()
![]()
![]()
36 uurtjes hier, wel relaxter dan 40 werkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fulltime werken is toch niet meer van deze tijd. 28 uur genot.
het heeft er wel alle schijn van hequote:Op vrijdag 10 december 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ga uit van een desillusie, zeker na de afgelopen race. De naam staat al in de beker in Parijs, vrees ik.
En niet meer racenquote:
lekker viaplay gaan kijken volgend jaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik kijk dus voor het eerst sinds lange tijd de VT's op Ziggo en erger me nu al aan het ge-Max.
En dan is winkelman nog redelijk objectiefquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik kijk dus voor het eerst sinds lange tijd de VT's op Ziggo en erger me nu al aan het ge-Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |