Dat deed ik op werk ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken je kan VT's kijken.
Mijn voorspelling 2 kan nog uitkomen 😇quote:
Als na corona alles beetje normaal wordt, ga ik elke vrijdag thuiswerken.quote:
Dat is geen gok wanneer je een Mercedes PU hebt, een topcoureur, en een gedegen en ervaren team hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee zeker niet maar gokken dat McLaren dan wel boven komt drijven is gebaseerd op helemaal niets
Visualiseren en dan manifesteren!quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang voor een enorme desillussie
maar hoop zo dat max wint
![]()
![]()
![]()
Gewoon niet werken op vrijdag. Dat is pas genot.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken je kan VT's kijken.
Stuur heeft afwijking naar rechtsquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Max? Ik zat ff niet op te letten
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stuur heeft afwijking naar rechts
Dan zou ik maandag tot en met donderdag 9 uren per dag werken, dat is mij te gortigquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon niet werken op vrijdag. Dat is pas genot.
Precies wat ik doequote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon niet werken op vrijdag. Dat is pas genot.
Maar Hamilton in Jeddah. O ja, Max heeft een andere regelboek dan Lewisquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef Perox het volgende:
Grdistraf incoming voor VER - hinderen LEC
Fulltime werkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik maandag tot en met donderdag 9 uren werken, dat is mij te gortig
Dat doe ik dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik maandag tot en met donderdag 9 uren werken, dat is mij te gortig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |