Misschien heel veel alleen hebben ze het geld niet, ik zie hem voorlopig niet wat anders doen en waar hebben we het over, hij is nog geen kampioen en als hij het dit weekend niet wordt kan het zomaar weer een paar jaar duren voor hij weer een kans heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En wat denk je dat het voor andere raceklassen waard is om het merk Verstappen binnen te slepen?
Ik zie hem nog wel minimaal een jaar of 10 blijven in de F1. Het joch is vanaf een jaar of 3-4 gevormd tot F1 coureur door z’n vader en volgens mij heeft hij er enorm veel plezier in. Zelfs met het gezeik met straffen en de dominantie van Mercedes. Max is een racer pur sang en die rijdt alleen F1 met een uitstapje zo nu en dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel al vaker aangegeven dat hij niets voelt voor tig jaren F1 en geen aspiraties heeft om meerdere titels te halen. Ik denk niet dat hij stopt mocht hij het redden dit jaar, maar of hij dan nog 3 jaar blijft?
Veel zal afhangen van waar RB staat. Ik kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om nog een paar jaar in een auto te zitten die niet meedoet voor de eindoverwinning.
Lijkt me ook echt iemand die alle raceklassen wil proberen. Een echte liefhebber van racen en F1 is natuurlijk geen sport voor race liefhebbers, met alle respect. Niet met deze auto's althans.
Ferrari zou misschien kunnen maar die andere 2 lijkt me niet, McLaren is binnen 3 jaar geen topteam, Mercedes heeft Toto maar goed misschien is alles weer vergeven en vergeten op dat momentquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:49 schreef tja77 het volgende:
Ik zie hem wel vertrekken naar Mercedes, Ferrari of McLaren binnen nu en 3 jaar.
Hamilton blijft niet eeuwig rijden, dus er zal een stoelendans op gang komen wanneer hij ernee stopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari zou misschien kunnen maar die andere 2 lijkt me niet, McLaren is binnen 3 jaar geen topteam, Mercedes heeft Toto maar goed misschien is alles weer vergeven en vergeten op dat moment
nee, zo makkelijk is het allemaal niet maar we zien dat volgend jaar wel rond deze tijdquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
McLaren kan volgend seizoen al een topteam zijn.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat Verstappen een Rosberg doen als ie kampioen wordt?
Ik zie dat wel gebeuren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat kun jij wel denken, maar hij heeft daar zelf toch echt veel genuanceerder uitspraken over gedaan. Een titel is zijn grote doel en daarna weet hij het nog niet. Hij heeft daarbij letterlijk aangegeven dat hij niet inziet waarom hij meerdere titels zou willen in de F1. Natuurlijk weet je nooit of hij er dan nog zo over denkt, maar zo stellig als sommige users hier zijn over dat hij nog jaren in de F1 rijdt, is hij zelf in elk geval niet en dat is voor mij toch net wat meer kompas voor hoe ik er over denk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor MAX maar 1 klasse is, en dat is F1.
Dat is hem van kinds af aan meegegeven. Ik denk echt niet dat hij in een andere klasse gaat rijden.
ik denk verder ook niet dat hij ooit als een Vettel of Alonso in het middenveld gaat rijden.
ik denk dat Max gaat zorgen dat hij altijd bij een GP winnaar waardig team zit, en zo niet dat ie gaat zoeken naar een andere optie/gaat zorgen dat het team het jaar erna wel GP winnaar waardig is.
Er gaat volgend jaar een hoop veranderen, het is echt geen gegeven dat het volgend seizoen weer een Mercedes vs. RedBull gaat worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, zo makkelijk is het allemaal niet maar we zien dat volgend jaar wel rond deze tijd
Zou wel komisch zijn, hele GP voor de Max fans opgetuigd hier in Nederland gooit die de handdoek zelf in de ring.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
nee zeker niet maar gokken dat McLaren dan wel boven komt drijven is gebaseerd op helemaal nietsquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er gaat volgend jaar een hoop veranderen, het is echt geen gegeven dat het volgend seizoen weer een Mercedes vs. RedBull gaat worden.
O dan ben ik voor Mc Laren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou wel komisch zijn, hele GP voor de Max fans opgetuigd hier in Nederland gooit die de handdoek zelf in de ring.
Dan kunnen die prijzen ook omlaag, en dan kunnen we alsnog in het oranje naar het circuitquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dan ben ik voor Mc Laren.
Voordeel van thuiswerken je kan VT's kijken.quote:
ik ben bang voor een enorme desillussiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |