abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 december 2021 @ 22:08:06 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202546594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]

Helmpje van Mazepin
Denkt hij dat hij ook wereldkampioen kan worden of zo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202546607
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202546624
The Hulk is alvast aan het indrinken B:)B

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 9 december 2021 @ 22:11:26 #179
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202546652
quote:
Tering zeg, die gast liegt echt alles aan elkaar :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202546715
Ik kan geen voorspelling meer doen. Als Max kampioen wordt is dat heel mooi. Als Lewis het wordt heb ik 250 euro winst. (Na Brazilië ingezet)

Ik hoop zo erg dat Max in ieder geval kans maakt. Het lijkt net zoals in Jeddah gewoon zo te zijn waarbij Max enorm veel moeite moet doen om hem bij te houden, onmogelijke opdracht dus. Zeker met die voor Mercedes aangepaste DRS zones daar.

Ik verwacht eigenlijk dat Lewis volle bak wegrijdt vanaf pole en zelfs strategie geen enkele kans maakt.
Of saté?
pi_202546719
Doornbos bij Beau over de titelstrijd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 9 december 2021 @ 22:16:10 #182
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202546736
Was er niet zo'n topic over of Max Lewis wel mentaal geschikt was om te racen?

Nouja, je kan alles bij elkaar liegen en dat zelf blijven geloven, maar als de FIA het in hun officiële documenten domweg publiceert zit er ook geen rem meer op natuurlijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202547311
Er is een mega talent van Lewis dat Max gewoon echt nog te weinig heeft en dat is marketing. Lewis is door de jaren heen perfect bezig met zijn PR zodat al zijn verhalen hem perfect uitkomen.
Of saté?
pi_202548547
Gaat Verstappen een Rosberg doen als ie kampioen wordt?
pi_202548551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef Schnitzels het volgende:
Er is een mega talent van Lewis dat Max gewoon echt nog te weinig heeft en dat is marketing. Lewis is door de jaren heen perfect bezig met zijn PR zodat al zijn verhalen hem perfect uitkomen.
En een bepaalde mate van rust in rijstijl.
pi_202549038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
The Hulk is alvast aan het indrinken B:)B

[ afbeelding ]
Geen Nederlands pilsje, valt me tegen.

Over Hulkenberg gesproken, wisten jullie dat hij goed Nederlands spreekt?
pi_202549042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 06:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Geen Nederlands pilsje, valt me tegen.

Over Hulkenberg gesproken, wisten jullie dat hij goed Nederlands spreekt?
echt?
pi_202549048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
En een bepaalde mate van rust in rijstijl.
Ja als ie met ze dikke wagen op kop rijd, als hij moet inhalen dan is het altijd op vermogen, nooit op stijl.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202549162
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Denk ik ook over ja

Aan de ene kan, ja onder het mom van: die FIA en zijn regels kunnen mij de kleren krijgen ik ga lekker een andere autosport doen, het hoogste is al bereikt.
Aan de andere kant, het zo laat laten weten aan Red Bull met de nieuwe regels en hun powertrains project zou hij daar te veel band hebben met hun
Of saté?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 december 2021 @ 07:34:31 #190
284411 crew  heywoodu
pi_202549178
quote:
Nee joh.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 december 2021 @ 07:39:42 #191
284411 crew  heywoodu
pi_202549197
Nog even lachen, nu het nog kan.
https://www.skysports.com(...)ormula-1-title-fight
pi_202549199
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 06:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja als ie met ze dikke wagen op kop rijd, als hij moet inhalen dan is het altijd op vermogen, nooit op stijl.
Die ronden achter Alonso zeiden echt alles.
pi_202549219
quote:
Ik denk eerder dat Hamilton dat gaat doen. Hoeft het duel met Russel ook niet aan te gaan.
pi_202549229
quote:
Hij heeft wel al vaker aangegeven dat hij niets voelt voor tig jaren F1 en geen aspiraties heeft om meerdere titels te halen. Ik denk niet dat hij stopt mocht hij het redden dit jaar, maar of hij dan nog 3 jaar blijft?

Veel zal afhangen van waar RB staat. Ik kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om nog een paar jaar in een auto te zitten die niet meedoet voor de eindoverwinning.

Lijkt me ook echt iemand die alle raceklassen wil proberen. Een echte liefhebber van racen en F1 is natuurlijk geen sport voor race liefhebbers, met alle respect. Niet met deze auto's althans.
pi_202549389
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij heeft wel al vaker aangegeven dat hij niets voelt voor tig jaren F1 en geen aspiraties heeft om meerdere titels te halen. Ik denk niet dat hij stopt mocht hij het redden dit jaar, maar of hij dan nog 3 jaar blijft?

Veel zal afhangen van waar RB staat. Ik kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om nog een paar jaar in een auto te zitten die niet meedoet voor de eindoverwinning.

Lijkt me ook echt iemand die alle raceklassen wil proberen. Een echte liefhebber van racen en F1 is natuurlijk geen sport voor race liefhebbers, met alle respect. Niet met deze auto's althans.
Welke raceklasse dan? Formula E?
pi_202549400
Daarnaast Verstappen is een bedrijf, zit een hele commerciële organisatie achter die dit jaren heeft geplanned, als Max kampioen word dan stijgt zijn waarde gigantisch, dan gaan ze niet stoppen.
pi_202549419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dakar
pi_202549433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er zijn zoveel klassen waar hij uitdaging kan vinden. Zou me niets verbazen als hij ook een poging gaat doen voor de triple crown, bijvoorbeeld. Sowieso gaat hij Le Mans nog rijden voor Jos versleten is.

En wat denk je dat het voor andere raceklassen waard is om het merk Verstappen binnen te slepen?

Wie weet, misschien stapt ie nog wel op een motor.
pi_202549442
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik denk dat er voor MAX maar 1 klasse is, en dat is F1.
Dat is hem van kinds af aan meegegeven. Ik denk echt niet dat hij in een andere klasse gaat rijden.
ik denk verder ook niet dat hij ooit als een Vettel of Alonso in het middenveld gaat rijden.
ik denk dat Max gaat zorgen dat hij altijd bij een GP winnaar waardig team zit, en zo niet dat ie gaat zoeken naar een andere optie/gaat zorgen dat het team het jaar erna wel GP winnaar waardig is.
pi_202549450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er zijn zoveel klassen waar hij uitdaging kan vinden. Zou me niets verbazen als hij ook een poging gaat doen voor de triple crown, bijvoorbeeld. Sowieso gaat hij Le Mans nog rijden voor Jos versleten is.

En wat denk je dat het voor andere raceklassen waard is om het merk Verstappen binnen te slepen?

Wie weet, misschien stapt ie nog wel op een motor.
Dakar of Lemans kun je tot je 60e blijven doen, dus dat kan alsnog, hij heeft al aangegeven dat ie geen Indy gaat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')