Kimi being Kimiquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)h-achter-verstappen/
Russell zit zover in Lewis' kont dat ik toch een lichtelijke afkeer voor hem begin te ontwikkelen.
Hopelijk houdt zijn geslijm volgend jaar op als blijkt dat hij Lewis kan verslaan.
Sky is al aan het fappen 2 Britse coureurs in 1 teamquote:Op donderdag 9 december 2021 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal erg, beide Brits.
Sky is nu al af en toe enorm debiel aan het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik zal hem altijd zien als de persoon die heeft laten zien dat Bottas verslaan een eitje is en dat de Mercedes in handen van iedereen een winnende auto was.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Russell zit zover in Lewis' kont dat ik toch een lichtelijke afkeer voor hem begin te ontwikkelen.
Hopelijk houdt zijn geslijm volgend jaar op als blijkt dat hij Lewis kan verslaan.
Wauw, hij zegt gewoon dat RedBull overduidelijk de betere auto had in Portugal en Barcelonaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat het voor bottas niet zoveel uitmaakte wie er voorop reed, voor bottas z'n plaats in het wdc maakte het geen verschil, dus hij wilde de make-a-wish kind iets leuks cadeau geven, niet wetende dat die compleet naast z'n schoenen zou gaan lopen, en eisen dat hij bottas z'n stoeltje moest en zou krijgen, word komend jaar wel door op z'n plek gezet😉quote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal hem altijd zien als de persoon die heeft laten zien dat Bottas verslaan een eitje is en dat de Mercedes in handen van iedereen een winnende auto was.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sky is al aan het fappen 2 Britse coureurs in 1 teamZe zitten vooral te hopen dat Mercedes zich officieel terugtrekt en die INEOS miljardair het overneemt zodat Mercedes inofficieel steun aan het INEOS F1 team by the British Empire zal geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Ik denk niet dat Bottas blij was met P8 terwijl Russell zich een weg naar voren baande. Twee keer.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:22 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat het voor bottas niet zoveel uitmaakte wie er voorop reed, voor bottas z'n plaats in het wdc maakte het geen verschil, dus hij wilde de make-a-wish kind iets leuks cadeau geven, niet wetende dat die compleet naast z'n schoenen zou gaan lopen, en eisen dat hij bottas z'n stoeltje moest en zou krijgen, word komend jaar wel door op z'n plek gezet😉
Denk dat iedereen die de laatste weken gevolgd heeft er niet in geloofd. Merc gaat gewoon die nieuwe ICE erin leggen (en zelfs zonder zie ik niet in hoe RB hier op pace gaat winnen).quote:Op donderdag 9 december 2021 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
max.... :gelooft er niet echt in?
Weet je nog, de euforie na Mexico.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds Brazilië geen vertrouwen meer, toch helpt het niet tegen mijn zenuwen
Ik zei voor Mexico al dat Brazilië heel belangrijk ging zijn. Dus ik heb me gelukkig niet te veel laten meeslepenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Weet je nog, de euforie na Mexico.
Jij hebt het gewoon gejinxtquote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei voor Mexico al dat Brazilië heel belangrijk ging zijn. Dus ik heb me gelukkig niet te veel laten meeslepen
Daarom ben ik de hele week al aan het roepen dat het een anticlimax wordt omdat Hamilton simpel gaat winnen.quote:
Dus anti-jinxenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik de hele week al aan het roepen dat het een anticlimax wordt omdat Hamilton simpel gaat winnen.
Is deze uitleg nu dan niet een jinx jinx?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik de hele week al aan het roepen dat het een anticlimax wordt omdat Hamilton simpel gaat winnen.
Dit is toch eigenlijk wel een zeer heldere analysequote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
De beste wedstrijden afgelopen jaren waren de wedstrijden waar veel gele en rode vlaggen waren.
Er moeten dus dingen op de baan gebeuren waarvan je niet mag hopen dat ze gaan gebeuren maar om een goede wedstrijd te krijgen moeten ze eigenlijk wel gebeuren.......
Dan zou het weer een spektakel kunnen worden.
Same, maar bij mij helpt het wel. Laatste 2 GPs echt weinig spanning gevoeld, alleen in SA even toen Max na die rode vlag ineens de koppositie had. Nu voor zondag ook geen stress, het gaat gewoon niet gebeuren voor Max. Verschil in snelheid is gewoon te groot, en Max weet het ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds Brazilië geen vertrouwen meer, toch helpt het niet tegen mijn zenuwen
Niemand analiseert beter dan ikquote:Op donderdag 9 december 2021 20:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk wel een zeer heldere analyse
Als je dat beter kan, zou je dan ook iets kunnen doen aan de afstand tussen de regels en aan het gebruik van de enterknop? Daar iets beter op letten leest iets prettiger namelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niemand analiseert beter dan ik
dat is algemeen bekend
Ik ben even kwijt of er op die baan de afgelopen jaren regelmatig rode en gele vlaggen waren
maar dat zal vast wel ergens te achterhalen zijn....ik hoop van wel...want ik verwacht niet dat het daar zal gaan regenen
Kakquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Is deze uitleg nu dan niet een jinx jinx?
Met die grote uitloopstroken zou je haast denken van nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niemand analiseert beter dan ik
dat is algemeen bekend
Ik ben even kwijt of er op die baan de afgelopen jaren regelmatig rode en gele vlaggen waren
maar dat zal vast wel ergens te achterhalen zijn....ik hoop van wel...want ik verwacht niet dat het daar zal gaan regenen
Tot dit jaar. Tot dit jaar. We hebben een episch jaar achter de rug en dan negeer ik de chaotische-rode-vlaggen-wedstrijden, zelfs zover die wedstrijden was er erg veel spektakel en eindelijk een strijd tussen twee coureurs van twee verschillende teams. Dat hebben we al jaren niet gezienquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
De beste wedstrijden afgelopen jaren waren de wedstrijden waar veel gele en rode vlaggen waren.
Er moeten dus dingen op de baan gebeuren waarvan je niet mag hopen dat ze gaan gebeuren maar om een goede wedstrijd te krijgen moeten ze eigenlijk wel gebeuren.......
Dan zou het weer een spektakel kunnen worden.
Dankzij de 2e reparatie onder de rode vlag kan hij de winst pakken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens. Echter daarvoor in de Brooklands corner was de situatie precies andersom, waar Hamilton voor Verstappen zat. Je ziet wat Hamilton daar doet: uitwijken en van zijn lijn afwijken. Hij pakt/'behoudt' daardoor niet de leiding, maar crasht niet en is nog gewoon in de race.
Het kan dan misschien wel onzin zijn dat Verstappen in Copse moest 'liften', maar het netto resultaat door die plek zo te claimen is dat hij eruit vliegt met 0 punten en Hamilton naar de winst kan rijden.
Dat is omdat Hamilton een dummy uitvoert waar Max intrapt. Maar Lewis zit dan plots aan de binnenkant van de baan en dan wil hij niet meer opgeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, die haal ik niet door elkaar. Verstappen stuurt op het rechte stuk naar rechts om te verdedigen en komt daardoor in het midden van de baan terecht. Normaal gesproken rijd je dat hele stuk zover mogelijk aan de linkerkant alvorens je Copse instuurt.
Dan ga ik drie dagen lang elke Britse krant, tabloid en website die ik kan vinden kapotlezen want er is niks beters dan Britten hun beklag zien doen over hoe de beste coureur van 2021 zonder een fout toch verloren heeftquote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorspelling 2: Hamilton crasht in de tunnel uitkomen pitstraat. Max wordt WDC F1
Nooit.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorspelling 2: Hamilton crasht in de tunnel uitkomen pitstraat. Max wordt WDC F1
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis gaat geen fouten makenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat moet je in vredesnaam of Dhabi zeggen op dit moment.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Twieki het volgende:
Leuk topic jongens! Dacht dat 't over Abu Dhabi ging, maar het gaat nog altijd over Silverstone en andere races die al lang voorbij zijn. Get over it.
Zin in dit weekend, maar tegelijkertijd ook jammer dat 't de laatste race is van een veelbewogen seizoen. Ik verwacht dat zowel Hamilton als Verstappen geen enkel risico gaat nemen, en dat 't pas in de tweede helft van de race beslist wordt. Stiekem hoop ik op wat controverse, altijd leuk om dat te lezen namelijk.
Over een paar dagen kunnen we weer 3 maanden gaan ouwehoeren over wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Hou 't tot die tijd gewoon bij Abu Dhabi alsjeblieft.
China 2007, reed vast in de grindbak bij ingaan pitstraat en dat kost Lewis zijn eerste WDC toen in 2007quote:
Je kunt net zo goed voorspellen dat een Tsunami het circuit wegspoelt en Max wordt WDC F1.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja dus die fout maakt die echt geen tweede keerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
China 2007, reed vast in de grindbak bij ingaan pitstraat en dat kost Lewis zijn eerste WDC toen in 2007
Kimi en Ferrari zijn hem nog steeds dankbaar hier voorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
China 2007, reed vast in de grindbak bij ingaan pitstraat en dat kost Lewis zijn eerste WDC toen in 2007
Ja hoor, kutmod.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Twieki het volgende:
Leuk topic jongens! Dacht dat 't over Abu Dhabi ging, maar het gaat nog altijd over Silverstone en andere races die al lang voorbij zijn. Get over it.
Zin in dit weekend, maar tegelijkertijd ook jammer dat 't de laatste race is van een veelbewogen seizoen. Ik verwacht dat zowel Hamilton als Verstappen geen enkel risico gaat nemen, en dat 't pas in de tweede helft van de race beslist wordt. Stiekem hoop ik op wat controverse, altijd leuk om dat te lezen namelijk.
Over een paar dagen kunnen we weer 3 maanden gaan ouwehoeren over wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Hou 't tot die tijd gewoon bij Abu Dhabi alsjeblieft.
Kimi de laatste WDC voor Ferrariquote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi en Ferrari zijn hem nog steeds dankbaar hier voor
De spanning is bij beide heel erg groot. Waarschijnlijk voor beide het grootste spannings moment tot nu toe in hun levenquote:
Nee, ditmaal crasht hij bij het uitrijden. Heel anders.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dus die fout maakt die echt geen tweede keer
Alles beter dan Davinaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef StephanL het volgende:
Hind gaat Wilhelmus zingen bij kampioenschap Max
Koude banden kunnen veel doen met een mensquote:Op donderdag 9 december 2021 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ditmaal crasht hij bij het uitrijden. Heel anders.
Je zou bijna ........quote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef StephanL het volgende:
Moet het niet God save the King, want Hamilton is GOAT en KING of de F1quote:Op donderdag 9 december 2021 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
God shave the queen is ook maar zo zo
Nee, want hij is immers een divaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet het niet God save the King, want Hamilton is GOAT en KING of de F1
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want hij is immers een diva
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet het niet God save the King, want Hamilton is GOAT en KING of de F1
Dat is wel een heul oud liedjequote:Op donderdag 9 december 2021 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om toch een deel van mijn username te eren
Ik welquote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Kun je nagaan, toen dat uitgezonden werd was Max nog geen jaar oud
Past wel bij Hamilton (oud, regerend kampioen en natuurlijk divaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel een heul oud liedje
Moest ik nog 10 jaar oud wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Kun je nagaan, toen dat uitgezonden werd was Max nog geen jaar oud
Toen was jij zeker nog Rookie mod van FOK! toenquote:
Je zou bijna een Ferrari stuntje verwachten.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Het blijft toch bijzonder dat Mercedes sinds Brazilië ineens snelheid heeft die we het hele seizoen nog niet hebben gezien.
Toen bestond FOK! nog nietquote:Op donderdag 9 december 2021 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen was jij zeker nog Rookie mod van FOK! toen
Ik zat toen net op de middelbare schoolquote:Op donderdag 9 december 2021 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moest ik nog 10 jaar oud worden
Ja, ik krijg ook een beetje Floyd Landis naar Morzine-vibes.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Het blijft toch bijzonder dat Mercedes sinds Brazilië ineens snelheid heeft die we het hele seizoen nog niet hebben gezien.
Dat kwam destijds gewoon door het biertje dat hij de avond ervoor had gehadquote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook een beetje Floyd Landis naar Morzine-vibes.
Ik zeg niet dat het zo is maar ik zou er ook niet gek van opkijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je zou bijna een Ferrari stuntje verwachten.
Whiskey. Bij Mercedes gooien ze daar tegenwoordig de tank mee vol.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kwam destijds gewoon door het biertje dat hij de avond ervoor had gehad
Ik gok zo dat Max niet weet wie Hind is.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef StephanL het volgende:
Terwijl McLaren en Aston Martin juist terrein verliezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Sure.quote:Hamilton verbaasd door uitspraken Masi: 'Ik wist niet eens dat Verstappen daar reed'
Dus hetzelfde als het Monza incident. Kijkt Hamilton überhaupt wel in zijn spiegelsquote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)erstappen-daar-reed/
[..]
Sure.
Die vent kan harder liegen dan een vliegtuig kan vliegen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sure.
"Ik heb het nog niet teruggekeken.." Iedere confrontatie met Max zal uitgebreid geanalyseerd zijn door Lewis en zijn team!quote:Ik wilde zeker weten dat ik de goede exit had, dus ging ik er wat wijder in", zo verklaarde hij in Abu Dhabi tegenover de pers.
"Ik geloof - ik heb het nog niet teruggekeken - dat Max aan de buitenkant erlangs probeerde te komen, maar er was daar geen ruimte.
Hij weet het donders goed, maar dit hoort bij het politieke spelquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus hetzelfde als het Monza incident. Kijkt Hamilton überhaupt wel in zijn spiegels
Elke seconde is bekend en tot elk detail geanalyseerd inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef Estate2 het volgende:
[..]
"Ik heb het nog niet teruggekeken.." Iedere confrontatie met Max zal uitgebreid geanalyseerd zijn door Lewis en zijn team!
Denkt hij dat hij ook wereldkampioen kan worden of zoquote:
Tering zeg, die gast liegt echt alles aan elkaarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sure.
En een bepaalde mate van rust in rijstijl.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef Schnitzels het volgende:
Er is een mega talent van Lewis dat Max gewoon echt nog te weinig heeft en dat is marketing. Lewis is door de jaren heen perfect bezig met zijn PR zodat al zijn verhalen hem perfect uitkomen.
Geen Nederlands pilsje, valt me tegen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
The Hulk is alvast aan het indrinken![]()
[ afbeelding ]
echt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen Nederlands pilsje, valt me tegen.
Over Hulkenberg gesproken, wisten jullie dat hij goed Nederlands spreekt?
Ja als ie met ze dikke wagen op kop rijd, als hij moet inhalen dan is het altijd op vermogen, nooit op stijl.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En een bepaalde mate van rust in rijstijl.
Denk ik ook over jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat Verstappen een Rosberg doen als ie kampioen wordt?
Nee joh.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die ronden achter Alonso zeiden echt alles.quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja als ie met ze dikke wagen op kop rijd, als hij moet inhalen dan is het altijd op vermogen, nooit op stijl.
Ik denk eerder dat Hamilton dat gaat doen. Hoeft het duel met Russel ook niet aan te gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij heeft wel al vaker aangegeven dat hij niets voelt voor tig jaren F1 en geen aspiraties heeft om meerdere titels te halen. Ik denk niet dat hij stopt mocht hij het redden dit jaar, maar of hij dan nog 3 jaar blijft?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Welke raceklasse dan? Formula E?quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel al vaker aangegeven dat hij niets voelt voor tig jaren F1 en geen aspiraties heeft om meerdere titels te halen. Ik denk niet dat hij stopt mocht hij het redden dit jaar, maar of hij dan nog 3 jaar blijft?
Veel zal afhangen van waar RB staat. Ik kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om nog een paar jaar in een auto te zitten die niet meedoet voor de eindoverwinning.
Lijkt me ook echt iemand die alle raceklassen wil proberen. Een echte liefhebber van racen en F1 is natuurlijk geen sport voor race liefhebbers, met alle respect. Niet met deze auto's althans.
Dakarquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welke raceklasse dan? Formula E?
Er zijn zoveel klassen waar hij uitdaging kan vinden. Zou me niets verbazen als hij ook een poging gaat doen voor de triple crown, bijvoorbeeld. Sowieso gaat hij Le Mans nog rijden voor Jos versleten is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welke raceklasse dan? Formula E?
Ik denk dat er voor MAX maar 1 klasse is, en dat is F1.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel al vaker aangegeven dat hij niets voelt voor tig jaren F1 en geen aspiraties heeft om meerdere titels te halen. Ik denk niet dat hij stopt mocht hij het redden dit jaar, maar of hij dan nog 3 jaar blijft?
Veel zal afhangen van waar RB staat. Ik kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om nog een paar jaar in een auto te zitten die niet meedoet voor de eindoverwinning.
Lijkt me ook echt iemand die alle raceklassen wil proberen. Een echte liefhebber van racen en F1 is natuurlijk geen sport voor race liefhebbers, met alle respect. Niet met deze auto's althans.
Dakar of Lemans kun je tot je 60e blijven doen, dus dat kan alsnog, hij heeft al aangegeven dat ie geen Indy gaat doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn zoveel klassen waar hij uitdaging kan vinden. Zou me niets verbazen als hij ook een poging gaat doen voor de triple crown, bijvoorbeeld. Sowieso gaat hij Le Mans nog rijden voor Jos versleten is.
En wat denk je dat het voor andere raceklassen waard is om het merk Verstappen binnen te slepen?
Wie weet, misschien stapt ie nog wel op een motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |