Dankzij de 2e reparatie onder de rode vlag kan hij de winst pakken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens. Echter daarvoor in de Brooklands corner was de situatie precies andersom, waar Hamilton voor Verstappen zat. Je ziet wat Hamilton daar doet: uitwijken en van zijn lijn afwijken. Hij pakt/'behoudt' daardoor niet de leiding, maar crasht niet en is nog gewoon in de race.
Het kan dan misschien wel onzin zijn dat Verstappen in Copse moest 'liften', maar het netto resultaat door die plek zo te claimen is dat hij eruit vliegt met 0 punten en Hamilton naar de winst kan rijden.
Dat is omdat Hamilton een dummy uitvoert waar Max intrapt. Maar Lewis zit dan plots aan de binnenkant van de baan en dan wil hij niet meer opgeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, die haal ik niet door elkaar. Verstappen stuurt op het rechte stuk naar rechts om te verdedigen en komt daardoor in het midden van de baan terecht. Normaal gesproken rijd je dat hele stuk zover mogelijk aan de linkerkant alvorens je Copse instuurt.
Dan ga ik drie dagen lang elke Britse krant, tabloid en website die ik kan vinden kapotlezen want er is niks beters dan Britten hun beklag zien doen over hoe de beste coureur van 2021 zonder een fout toch verloren heeftquote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorspelling 2: Hamilton crasht in de tunnel uitkomen pitstraat. Max wordt WDC F1
Nooit.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorspelling 2: Hamilton crasht in de tunnel uitkomen pitstraat. Max wordt WDC F1
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis gaat geen fouten makenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat moet je in vredesnaam of Dhabi zeggen op dit moment.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Twieki het volgende:
Leuk topic jongens! Dacht dat 't over Abu Dhabi ging, maar het gaat nog altijd over Silverstone en andere races die al lang voorbij zijn. Get over it.
Zin in dit weekend, maar tegelijkertijd ook jammer dat 't de laatste race is van een veelbewogen seizoen. Ik verwacht dat zowel Hamilton als Verstappen geen enkel risico gaat nemen, en dat 't pas in de tweede helft van de race beslist wordt. Stiekem hoop ik op wat controverse, altijd leuk om dat te lezen namelijk.
Over een paar dagen kunnen we weer 3 maanden gaan ouwehoeren over wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Hou 't tot die tijd gewoon bij Abu Dhabi alsjeblieft.
China 2007, reed vast in de grindbak bij ingaan pitstraat en dat kost Lewis zijn eerste WDC toen in 2007quote:
Je kunt net zo goed voorspellen dat een Tsunami het circuit wegspoelt en Max wordt WDC F1.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja dus die fout maakt die echt geen tweede keerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
China 2007, reed vast in de grindbak bij ingaan pitstraat en dat kost Lewis zijn eerste WDC toen in 2007
Kimi en Ferrari zijn hem nog steeds dankbaar hier voorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
China 2007, reed vast in de grindbak bij ingaan pitstraat en dat kost Lewis zijn eerste WDC toen in 2007
Ja hoor, kutmod.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Twieki het volgende:
Leuk topic jongens! Dacht dat 't over Abu Dhabi ging, maar het gaat nog altijd over Silverstone en andere races die al lang voorbij zijn. Get over it.
Zin in dit weekend, maar tegelijkertijd ook jammer dat 't de laatste race is van een veelbewogen seizoen. Ik verwacht dat zowel Hamilton als Verstappen geen enkel risico gaat nemen, en dat 't pas in de tweede helft van de race beslist wordt. Stiekem hoop ik op wat controverse, altijd leuk om dat te lezen namelijk.
Over een paar dagen kunnen we weer 3 maanden gaan ouwehoeren over wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Hou 't tot die tijd gewoon bij Abu Dhabi alsjeblieft.
Kimi de laatste WDC voor Ferrariquote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi en Ferrari zijn hem nog steeds dankbaar hier voor
De spanning is bij beide heel erg groot. Waarschijnlijk voor beide het grootste spannings moment tot nu toe in hun levenquote:
Nee, ditmaal crasht hij bij het uitrijden. Heel anders.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dus die fout maakt die echt geen tweede keer
Alles beter dan Davinaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef StephanL het volgende:
Hind gaat Wilhelmus zingen bij kampioenschap Max
Koude banden kunnen veel doen met een mensquote:Op donderdag 9 december 2021 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ditmaal crasht hij bij het uitrijden. Heel anders.
Je zou bijna ........quote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef StephanL het volgende:
Hind gaat Wilhelmus zingen bij kampioenschap Max
Moet het niet God save the King, want Hamilton is GOAT en KING of de F1quote:Op donderdag 9 december 2021 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
God shave the queen is ook maar zo zo
Nee, want hij is immers een divaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet het niet God save the King, want Hamilton is GOAT en KING of de F1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |