Lando Norris is de beste dus nee, oneens.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Diegene die het kampioenschap wint was dit seizoen de beste
De racelijn voor Copse is dus zover mogelijk van de linkerkerbs af en richting het midden van de baan te zitten alvorens je rechts instuurt. Dat wist ik niet, bedankt. Stom dat al die coureurs dat dan nu verkeerd doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat noemen ze de racelijn.
Hoe wil je de bocht halen als je met dezelfde snelheid aan de binnenkant van de baan zit? Dat kan alleen door iemand te rammen.
Dus je bent het met me eens dat Hamilton een nog slechtere, onhaalbare lijn had en zijn snelheid veel te hoog was?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
De racelijn voor Copse is dus zover mogelijk van de linkerkerbs af en richting het midden van de baan te zitten alvorens je rechts instuurt. Dat wist ik niet, bedankt. Stom dat al die coureurs dat dan nu verkeerd doen.
Ik denk dat jij Hamilton en Max door elkaar haalt. Max zat aan de buitenkant en pakt normaal de apex maar laat nu 2 auto's ruimte over voor Hamilton. Hamilton rijd aan de binnenkant veel te hard en kan de bocht nooit halen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
De racelijn voor Copse is dus zover mogelijk van de linkerkerbs af en richting het midden van de baan te zitten alvorens je rechts instuurt. Dat wist ik niet, bedankt. Stom dat al die coureurs dat dan nu verkeerd doen.
Je hebt niet opgelet de laatste paar race weekenden.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
BREEK: Max gespot op de trackwalk.
[ afbeelding ]
Mijn post ontkent dat ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet de laatste paar race weekenden.
Dan is het niet BREAKING natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn post ontkent dat ook niet.
Er staat ook geen "BREAKING"quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan is het niet BREAKING natuurlijk.
Breekquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat ook geen "BREAKING"
Ik meld het alleen.
Kan me wel vinden in Kimiquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)h-achter-verstappen/
Russell zit zover in Lewis' kont dat ik toch een lichtelijke afkeer voor hem begin te ontwikkelen.
Hopelijk houdt zijn geslijm volgend jaar op als blijkt dat hij Lewis kan verslaan.
Dan wordt het helemaal erg, beide Brits.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Russell zit zover in Lewis' kont dat ik toch een lichtelijke afkeer voor hem begin te ontwikkelen.
Hopelijk houdt zijn geslijm volgend jaar op als blijkt dat hij Lewis kan verslaan.
Hij kan moeilijk anders dan pro-Hamilton zijn. Volgend jaar verwacht ik Hamilton-Alonso, Hamilton-Rosberg-achtige situaties. Ik denk niet dat Russell zo duidelijk tweede viool gaat spelen als een Bottas nu doet.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Dat ben ik inderdaad met je eens. Echter daarvoor in de Brooklands corner was de situatie precies andersom, waar Hamilton voor Verstappen zat. Je ziet wat Hamilton daar doet: uitwijken en van zijn lijn afwijken. Hij pakt/'behoudt' daardoor niet de leiding, maar crasht niet en is nog gewoon in de race.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat Hamilton een nog slechtere, onhaalbare lijn had en zijn snelheid veel te hoog was?
Het is dus onzin te zeggen dat Max moest liften. Hij lag gewoon voor, Lewis raakte zijn achterband.
Ja maar Kimiquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Welnee, ik denk dat Russell enorm gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk anders dan pro-Hamilton zijn. Volgend jaar verwacht ik Hamilton-Alonso, Hamilton-Rosberg-achtige situaties. Ik denk niet dat Russell zo duidelijk tweede viool gaat spelen als een Bottas nu doet.
Nee, die haal ik niet door elkaar. Verstappen stuurt op het rechte stuk naar rechts om te verdedigen en komt daardoor in het midden van de baan terecht. Normaal gesproken rijd je dat hele stuk zover mogelijk aan de linkerkant alvorens je Copse instuurt.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Hamilton en Max door elkaar haalt. Max zat aan de buitenkant en pakt normaal de apex maar laat nu 2 auto's ruimte over voor Hamilton. Hamilton rijd aan de binnenkant veel te hard en kan de bocht nooit halen.
Omdat Perez dan naast hem staat.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
Zal Mercedes echt een nieuwe ICE erin leggen of is dit onderdeel van het psychologische spelletje?
Aan de andere kant, waarom zouden ze het niet doen, die 5 gridplekken…
Kan altijd natuurlijk, maar ik verwacht het niet. Alhoewel het natuurlijk wel contractueel vastgelegd kan zijn dat RUS HAM altijd voor moet laten gaan als het er om gaat. Zou me niet verbazen, gezien de tegenstand die MB nu krijgen van RB/VER.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welnee, ik denk dat Russell enorm gaat tegenvallen.
Beetje hetzelfde als Leclerc en Sainz.
Enige geluk wat hij mee heeft is de auto.
Hoe mooi zou het zijn als Verstappen nu de wedstrijd wint en daarmee als het ware 'opstaat' net zoals Fury deed in die partij tegen Wilderquote:"Het is niet fijn, weet je. Vooral niet als je jong en ambitieus bent en graag wil winnen. Laat hem gewoon met rust, hij doet zijn best", vertelt Fury.
Denk dat het voor Mercedes van belang is dat ze voor Verstappen starten. Verstappen tikt je er anders gewoon af.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
Zal Mercedes echt een nieuwe ICE erin leggen of is dit onderdeel van het psychologische spelletje?
Aan de andere kant, waarom zouden ze het niet doen, die 5 gridplekken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |