Mja, was het beste in punten verzamelenquote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Diegene die het kampioenschap wint was dit seizoen de beste
Met de snelheid die ze rijden en het feit dat de ander iets onverwachts kan doen, is het godsonmogelijk om dat met open wheel steevast perfect uit te voeren.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Politie gebruikt deze tactiek (met je voorkant het achterwiel van de ander aantikken) om losgeslagen chauffeurs te stoppen. Dus ja, dit was niet heel erg veel risico voor Hamilton. Kijk ook maar naar andere incidenten waar Lewis de achterkant van andere racers aantikt, daar is een heel grappig filmpje van
Nee, dat was het niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was dan ook een race incident.
Toch is het hem al aardig vaak geluktquote:Op donderdag 9 december 2021 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met de snelheid die ze rijden en het feit dat de ander iets onverwachts kan doen, is het godsonmogelijk om dat met open wheel steevast perfect uit te voeren.
Met toerwagens zie je het wel vaker, maar daar is het ook veel simpeler.
https://nl.motorsport.com(...)iedereen-f1/6867229/quote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
In ieder geval de meest gelukkige.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kevin Turnerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:44 schreef koemleit het volgende:
[ twitter ]
Lol deze tweet en hun reacties, het gejank van de Engelsen mbt tot Max kent geen grenzen, wie denken ze wel niet dat ze zijn.
Gelukkig is de topcomment van onze Olav die het ze ff zegt.
Vooral om clicks te genereren en dat is volgens mij ook wel geluktquote:Op donderdag 9 december 2021 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al met al: als hij dit heeft geschreven met als doel om de lezer te prikkelen: dan is hem dat zeker gelukt.
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goede samenvatting van Silverstone. Blijkbaar loont het.
En als je de beelden van Copse kijkt zie je dat max Hamilton extra ruimte geeft en van de race lijn afgaat.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je naar 9:21 gaat, in de Brooklands corner. Vlak voor de crash. Daar zit Hamilton voor Verstappen, maar Verstappen zit aan de binnenkant. Hier gaat Hamilton toch ook van zijn lijn af en wijkt uit naar rechts? Als hij daar de normale racelijn pakt, zou dat ook een aanrijding zijn maar dan andersom.
Eens, maar dat is dus iets dat kan gebeuren in een race. Het is geen actie zoals de hier vaak verafgode Michael Schumacher, die gewoon moedwillig instuurde op Villeneuve om hem er niet langs te laten/een crash te forceren.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Hij wilde koste wat het kost Max voor blijven (in z'n thuisrace), beetje hetzelfde als wat Max had in Brazil en SA. Was beetje wanhopig en onhandig maar niet opzettelijk.
En hij heeft Albon er ook twee keer afgereden met een onhandige actie, lijkt er op dat Hamilton het close racen een beetje is verleerd na al die jaren ruim op kop rijden.
Hij is bestraft en dat is niet voor niets, maar lijkt me nogal nodeloos om die ouwe koeien hier weer te besprekenquote:Op donderdag 9 december 2021 17:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eens, maar dat is dus iets dat kan gebeuren in een race. Het is geen actie zoals de hier vaak verafgode Michael Schumacher, die gewoon moedwillig instuurde op Villeneuve om hem er niet langs te laten/een crash te forceren.
Ja, van de racelijn af naar binnen. Dat is echt ruimte geven zoals Hamilton dat daarvoor doet, door uit te wijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
En als je de beelden van Copse kijkt zie je dat max Hamilton extra ruimte geeft en van de race lijn afgaat.
Edit: waarom reageer ik hier nog op.![]()
Normaal neem je de apex, nu hielt hij bijna 2 auto's ruimte.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, van de racelijn af naar binnen. Dat is echt ruimte geven zoals Hamilton dat daarvoor doet, door uit te wijken.
Natuurlijk, een racing incident kan een straf opleveren omdat je een fout maakt. Dat weerleg ik ook niet. Het gaat mij om die in- en intrieste bewering hier dat Hamilton Verstappen daar moedwillig en gepland van de baan heeft gereden.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is bestraft en dat is niet voor niets, maar lijkt me nogal nodeloos om die ouwe koeien hier weer te bespreken
Aan de andere kant halen de stewards als ik Mol mag geloven iedere keer als ze een situatie beoordelen zoveel mogelijk van die ouwe koeien erbij om te vergelijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is bestraft en dat is niet voor niets, maar lijkt me nogal nodeloos om die ouwe koeien hier weer te bespreken
Hoe wil je de apex nemen als je zo ver in het midden van de baan en van de linkerkerbs af zit voordat je instuurt?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Normaal neem je de apex, nu hielt hij bijna 2 auto's ruimte.
Maar dat snap je stiekem zelf ook wel.![]()
Dit was trouwens echt m'n laatste reactie hier op.
Het is dan ook een beetje té toevallig dat hij dat 3x op identieke wijze heeft gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Natuurlijk, een racing incident kan een straf opleveren omdat je een fout maakt. Dat weerleg ik ook niet. Het gaat mij om die in- en intrieste bewering hier dat Hamilton Verstappen daar moedwillig en gepland van de baan heeft gereden.
Dat noemen ze de racelijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe wil je de apex nemen als je zo ver in het midden van de baan en van de linkerkerbs af zit voordat je instuurt?
Oneens.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Hamilton zit pas 15 jaar in de F1. Als er dan op 287 verreden GPs drie keer iets vergelijkbaars voorvalt, kun je wel een duidelijk patroon herkennen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje té toevallig dat hij dat 3x op identieke wijze heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |