Kimi being Kimiquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)h-achter-verstappen/
Russell zit zover in Lewis' kont dat ik toch een lichtelijke afkeer voor hem begin te ontwikkelen.
Hopelijk houdt zijn geslijm volgend jaar op als blijkt dat hij Lewis kan verslaan.
Sky is al aan het fappen 2 Britse coureurs in 1 teamquote:Op donderdag 9 december 2021 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal erg, beide Brits.
Sky is nu al af en toe enorm debiel aan het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik zal hem altijd zien als de persoon die heeft laten zien dat Bottas verslaan een eitje is en dat de Mercedes in handen van iedereen een winnende auto was.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Russell zit zover in Lewis' kont dat ik toch een lichtelijke afkeer voor hem begin te ontwikkelen.
Hopelijk houdt zijn geslijm volgend jaar op als blijkt dat hij Lewis kan verslaan.
Wauw, hij zegt gewoon dat RedBull overduidelijk de betere auto had in Portugal en Barcelonaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat het voor bottas niet zoveel uitmaakte wie er voorop reed, voor bottas z'n plaats in het wdc maakte het geen verschil, dus hij wilde de make-a-wish kind iets leuks cadeau geven, niet wetende dat die compleet naast z'n schoenen zou gaan lopen, en eisen dat hij bottas z'n stoeltje moest en zou krijgen, word komend jaar wel door op z'n plek gezet😉quote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal hem altijd zien als de persoon die heeft laten zien dat Bottas verslaan een eitje is en dat de Mercedes in handen van iedereen een winnende auto was.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sky is al aan het fappen 2 Britse coureurs in 1 teamZe zitten vooral te hopen dat Mercedes zich officieel terugtrekt en die INEOS miljardair het overneemt zodat Mercedes inofficieel steun aan het INEOS F1 team by the British Empire zal geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Ik denk niet dat Bottas blij was met P8 terwijl Russell zich een weg naar voren baande. Twee keer.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:22 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat het voor bottas niet zoveel uitmaakte wie er voorop reed, voor bottas z'n plaats in het wdc maakte het geen verschil, dus hij wilde de make-a-wish kind iets leuks cadeau geven, niet wetende dat die compleet naast z'n schoenen zou gaan lopen, en eisen dat hij bottas z'n stoeltje moest en zou krijgen, word komend jaar wel door op z'n plek gezet😉
Denk dat iedereen die de laatste weken gevolgd heeft er niet in geloofd. Merc gaat gewoon die nieuwe ICE erin leggen (en zelfs zonder zie ik niet in hoe RB hier op pace gaat winnen).quote:Op donderdag 9 december 2021 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
max.... :gelooft er niet echt in?
Weet je nog, de euforie na Mexico.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds Brazilië geen vertrouwen meer, toch helpt het niet tegen mijn zenuwen
Ik zei voor Mexico al dat Brazilië heel belangrijk ging zijn. Dus ik heb me gelukkig niet te veel laten meeslepenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Weet je nog, de euforie na Mexico.
Jij hebt het gewoon gejinxtquote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei voor Mexico al dat Brazilië heel belangrijk ging zijn. Dus ik heb me gelukkig niet te veel laten meeslepen
Daarom ben ik de hele week al aan het roepen dat het een anticlimax wordt omdat Hamilton simpel gaat winnen.quote:
Dus anti-jinxenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik de hele week al aan het roepen dat het een anticlimax wordt omdat Hamilton simpel gaat winnen.
Is deze uitleg nu dan niet een jinx jinx?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik de hele week al aan het roepen dat het een anticlimax wordt omdat Hamilton simpel gaat winnen.
Dit is toch eigenlijk wel een zeer heldere analysequote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
De beste wedstrijden afgelopen jaren waren de wedstrijden waar veel gele en rode vlaggen waren.
Er moeten dus dingen op de baan gebeuren waarvan je niet mag hopen dat ze gaan gebeuren maar om een goede wedstrijd te krijgen moeten ze eigenlijk wel gebeuren.......
Dan zou het weer een spektakel kunnen worden.
Same, maar bij mij helpt het wel. Laatste 2 GPs echt weinig spanning gevoeld, alleen in SA even toen Max na die rode vlag ineens de koppositie had. Nu voor zondag ook geen stress, het gaat gewoon niet gebeuren voor Max. Verschil in snelheid is gewoon te groot, en Max weet het ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds Brazilië geen vertrouwen meer, toch helpt het niet tegen mijn zenuwen
Niemand analiseert beter dan ikquote:Op donderdag 9 december 2021 20:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk wel een zeer heldere analyse
Als je dat beter kan, zou je dan ook iets kunnen doen aan de afstand tussen de regels en aan het gebruik van de enterknop? Daar iets beter op letten leest iets prettiger namelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niemand analiseert beter dan ik
dat is algemeen bekend
Ik ben even kwijt of er op die baan de afgelopen jaren regelmatig rode en gele vlaggen waren
maar dat zal vast wel ergens te achterhalen zijn....ik hoop van wel...want ik verwacht niet dat het daar zal gaan regenen
Kakquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Is deze uitleg nu dan niet een jinx jinx?
Met die grote uitloopstroken zou je haast denken van nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niemand analiseert beter dan ik
dat is algemeen bekend
Ik ben even kwijt of er op die baan de afgelopen jaren regelmatig rode en gele vlaggen waren
maar dat zal vast wel ergens te achterhalen zijn....ik hoop van wel...want ik verwacht niet dat het daar zal gaan regenen
Tot dit jaar. Tot dit jaar. We hebben een episch jaar achter de rug en dan negeer ik de chaotische-rode-vlaggen-wedstrijden, zelfs zover die wedstrijden was er erg veel spektakel en eindelijk een strijd tussen twee coureurs van twee verschillende teams. Dat hebben we al jaren niet gezienquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
De beste wedstrijden afgelopen jaren waren de wedstrijden waar veel gele en rode vlaggen waren.
Er moeten dus dingen op de baan gebeuren waarvan je niet mag hopen dat ze gaan gebeuren maar om een goede wedstrijd te krijgen moeten ze eigenlijk wel gebeuren.......
Dan zou het weer een spektakel kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |