Dat zou zeker niet handig zijn nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Perox het volgende:
Als ik Alonso zo zie rijden komt bij mij het iconische beeld op dat hij zondag naast de baan naast een zwarte mercedes staat en net uitstapt, rook komt nog van beide auto's van de crash maar je ziet nog wel goed de achtervleugel: EL PLAN
De start is één van de grootste risico's tijdens een wedstrijd dus ik denk dat ze vooraan willen staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.
Ik geloof er niet in dat Gasly of Perez daadwerkelijk Lewis eraf gaan kaatsen namelijk
Vrijdagmotorquote:
Die Mercedes is wel echt een tank hoor. Niet kapot te krijgen ....quote:
quote:
Eraf kaatsen hoeft niet flink in de weg rijden mag ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.
Ik geloof er niet in dat Gasly of Perez daadwerkelijk Lewis eraf gaan kaatsen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |