het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclamequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?
Is wel goede reclame voor een brandblusserquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclame
alsof iemand het ongeluk van Grosjean zou gebruiken voor reclame doeleinden![]()
![]()
"Never wrestle with a pig. You both get dirty and the pig likes it"quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo moet hier even ludiek op reageren
ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
Nee, net zo smakeloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
preciesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef babylon het volgende:
Ik zou het heel begrijpelijk vinden als RBR dit weekend communicatie met Sky tot een minimum beperkt.
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHsquote:
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bullquote:
Rijdt Lewis niet op een compound harder?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez' pace is beter dan die van Lewis
JAAAAAA
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bull
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruimquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kan Ziggo beelden vinden van hoe Mike Hawthorn aan z'n eind kwam, dat zou erg ludiek zijn!
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHs
Daar kun je het mooi zien door hen en weer te klikken tussen 2009-2020, en 2021-
Beide mediums maar Hamilton krijgt morgen nog een kleine seconde motorbonus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Hou even op met dat negatieve gedoe zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruim
toch allemaal gratis tv tijd met je merkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hebben het al een week lang gebruikt
klaar met dat soort zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |