het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclamequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is zeker wel grappig als het met een auto van Mercedes was?
Is wel goede reclame voor een brandblusserquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet grappig dat je een filmpje van een crash gebruikt als reclame
alsof iemand het ongeluk van Grosjean zou gebruiken voor reclame doeleinden![]()
![]()
"Never wrestle with a pig. You both get dirty and the pig likes it"quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziggo moet hier even ludiek op reageren
ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
Nee, net zo smakeloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel goede reclame voor een brandblusser
preciesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef babylon het volgende:
Ik zou het heel begrijpelijk vinden als RBR dit weekend communicatie met Sky tot een minimum beperkt.
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHsquote:
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bullquote:
Rijdt Lewis niet op een compound harder?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez' pace is beter dan die van Lewis
JAAAAAA
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bull
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruimquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kan Ziggo beelden vinden van hoe Mike Hawthorn aan z'n eind kwam, dat zou erg ludiek zijn!
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHs
Daar kun je het mooi zien door hen en weer te klikken tussen 2009-2020, en 2021-
Beide mediums maar Hamilton krijgt morgen nog een kleine seconde motorbonus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Hou even op met dat negatieve gedoe zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruim
toch allemaal gratis tv tijd met je merkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hebben het al een week lang gebruikt
klaar met dat soort zaken
nee niet met zo'n reactiequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou even op met dat negatieve gedoe zeg
Dan zet je een TR of vecht je het lekker uit in de FB, hier is het gewoon klaar.quote:
Nop.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar de raketmotor ligt toch nog niet in de Mercedes?
Zijn auto wordt gewogen zie ik.quote:
Check check dubbelcheck effe kijken of we een straf kunnen uitdelen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn auto wordt gewogen zie ik.
44 ook
Apart modelletje jaquote:
Wraak voor die kuttekst op zijn wagen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Kimi's afscheidscadeau aan de monteurs
Zou wat zijn als ie zo met die auto op de grid staat zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wraak voor die kuttekst op zijn wagen.
Zeiden wij ook hier, gram teveel of te weinig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Check check dubbelcheck effe kijken of we een straf kunnen uitdelen!
dus zeggen de snelle tijden niksquote:
long runs zagen er goed uit, zelfs nog wat speling op de Mercs is er (mochten die verder open gaan schroeven)quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
Echt, de conclusies die sommige mensen verbinden aan een VT2. Manmanman.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
De binnenkant een stukje naar binnen gelegd en ronder gemaakt. Zat eerst best wel een hoek in op de apex zeg maar en is nu zowat rond.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.
Bocht 15 ook veranderd zo te zien. Daar moesten ze eerst nog voor aanremmen maar volgens mij nu niet meer
Dat hij dat dan zondag doet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kimi dacht, het is toch mijn laatste race, dus ik rijd 'm in de prak.
Op mediumsquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow 6 tiende. HAM gaat het beste voor het laatste bewaren.
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ander Mick Schumacher die het record van zijn vader zal verdedigen
Oh, daar is Bottas voor aan het oefenenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.
Mooiste is natuurlijk als Bottas hem even aantikt.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou Sky nog een interview met Max verwachten?
Max zei dat hij Hamilton gaat feliciteren als die hem eerlijk wint.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:19 schreef Speciale het volgende:
Zouden Verstappen en Hamilton elkaar feliciteren als de ander wint?
Ja dat waren dus ook mijn gedachten.. zeggen van wel, maar of het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zei dat hij Hamilton gaat feliciteren als die hem eerlijk wint.
Dus nee die gaan elkaar niet feliciteren.
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Max laat zich niet meetrekken in die debiele mindgames.
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.
En dan nog denk ik dat die er gaat staan, niks zegt, verveelt op zijn horloge kijkt, Ricardo begroet, een slok water drinkt en wegloopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.
Dit vind ik ook, triest voor zo’n zender.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.
Sky is gewoon veelte ver gegaan.
Dan draaien ze ervan dat max een slechte verliezer is en niet tegen een grapje kan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef opreis het volgende:
Zou toch wat zijn als Max/RB straks gewoon dikke vinger geven aan Sky. Belangrijkste moment van het jaar en dan naast alle belangrijke interviews grijpen van 1 helft van het verhaal.
Wat Sky vindt vinden wij niet rullevant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan draaien ze ervan dat max een slechte verliezer is en niet tegen een grapje kan.
Hoe je het ook went of keert, ratten kijken niet in een spiegel.
Alleen jammer dat het wél wereldwijd wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat Sky vindt vinden wij niet rullevant.
Ik zou wel wegblijven. Zulke lui heb ik echt niks te melden. Mag de FIA uitleggen waarom ik er niet ben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef Perox het volgende:
Ik zou het interview met Sky gewoon beginnen met:
"You owe me an apology."
Als ze daar niet op in gaan dan is het jammer maar helaas, dit kan ECHT niet.
Mag de FIA dat gaan uitleggen of mag Sky dat gaan uitleggen aan de FIA?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zou wegblijven. Zulke lui heb ik echt niks te melden. Mag de FIA uitleggen waarom ik er niet ben.
Komt vast goed met al die handen op 1 portemonneequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag de FIA dat gaan uitleggen of mag Sky dat gaan uitleggen aan de FIA?
Je hoeft je niet te laten zakken tot hun niveau.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
Renault wou ook een tijdje niet met Ziggo praten. Is toch ook geen probleem geweest?
Ik zou er trouwens boven staan. Laat je niet zakken naar hun niveau. Dat winnen ze op ervaring.
En dat word door hun weer gedraaid tot een nieuw smakelijk stuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten zakken tot hun niveau.
Gewoon niet heengaan en negeren.
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedesquote:
Die mensen hoef je dan ook niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedes
Doe maar Hamilton. Dan weet je meteen wie er kampioen is, anders is er nog hoopquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef Aitvaras het volgende:
Ik hoop dat Perez dit keer wel met succes in de bips komt van Verstappen. Scheelde niks in Jeddah
Zijn we ook van dat gezeik af.
Alleen Hamiltonidioten zouden hem en zijn sneue gedrag nog verdedigen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedes
Kansloos dit. Wat zet de FIA zich voor lul.quote:
Wel vreemd dat een Britse zender voor een Brit is. Gelukkig hebben wij de immer neutrale Coronel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die na dit wanstaltige en smakeloze gedrag van Sky twijfelen aan de objectiviteit van deze zender? Wat een treurige lui zeg. En dan de mond vol hebben van Verstappen, je moet het maar durvenwalgelijk volk
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel vreemd dat een Britse zender voor een Brit is. Gelukkig hebben wij de immer neutrale Coronel.
En Mol is onpartijdig....quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.
Johee johooquote:
Er is een verschil tussen partijdig zijn en dit soort sneue filmpjes de wereld in slingeren.quote:
Niks grappigs aan. Voornamelijk smakeloos en respectloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.
Er mag ook helemaal niks meer tegenwoordig
Ik hoor toch echt Mol op F1TV..quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm... ga je nou echt Mol als voorbeeld aandragen als bewijs dat Ziggo net zo erg is als Sky?
Over smaak valt niet te twisten....maar in dit geval negeren we dat even.quote:
Alles om Max als badguy neer te zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ís smakeloos om te gebruiken als xmas-spotje. Maar ze hebben de Monza crash ook gebruikt voor hetzelfde item, dus of het nu zo gekleurd is..
Dat zou je hopen om de britse mondjes te snoeren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Drekkoning het volgende:
Wat zou Toto kapot gooien als zondag Lewis zijn motor ploft?
Nou Max lag echt in een deuk!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.
Mwa, laten we het niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.
Sky is gewoon veelte ver gegaan.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou Max lag echt in een deuk!
Sure.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, laten we dit niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.
Tuurlijk is het opzet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, laten we het niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.
Wat ik ervan begrepen heb gebruikt Sky wel vaker crashes in hun bumpers (zo ook deze) en hebben ze er nu voor de gelegenheid merry christmas onder gezet, maar dat schijnt onder meer bumpers te staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk is het opzet.
Watskeburt vandaag?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die na dit wanstaltige en smakeloze gedrag van Sky twijfelen aan de objectiviteit van deze zender? Wat een treurige lui zeg. En dan de mond vol hebben van Verstappen, je moet het maar durvenwalgelijk volk
Sky zendt een promotje uit in het kader van kerst waar Max door een grindbakje vliegt. Heel polodragend en vlaggetjesjuichend Nederland over de rooie. Sky zendt de promo niet meer uit. Vlaggetjesjuichers alsnog enorm woedend want boehoe onze Maxquote:
Als het andersom geweest was en ziggo zo'n soortegelijk filmpje over Hamilton gemaakt had liep jij hier als hardste te janken man.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Sky zendt een promotje uit in het kader van kerst waar Max door een grindbakje vliegt. Heel polodragend en vlaggetjesjuichend Nederland over de rooie. Sky zendt de promo niet meer uit. Vlaggetjesjuichers alsnog enorm woedend want boehoe onze Max
The end
Oh, nou dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als het andersom geweest was en ziggo zo'n soortegelijk filmpje over Hamilton gemaakt had liep jij hier als hardste te janken man.
Je reinste karaktermoord. Niet alleen coureur Max Verstappen maar ook de naam van de Formule 1 sport wordt met deze walgelijke media-uiting beschadigd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alles om Max als badguy neer te zetten.
Zo erg is het toch ook niet? Beetje sarren onderling moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dazalbest het volgende:
Mooi Sky wordt wel afgemaakt op Twitter met hun walgelijke zooi, bah bah.....
Krijg alleen maar meer redenen volgend jaar niet meer te kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |