https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHsquote:
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bullquote:
Rijdt Lewis niet op een compound harder?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez' pace is beter dan die van Lewis
JAAAAAA
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hun excuses aanbieden is het toch gewoon klaar, het is hoe dan ook reclame, ook voor Red Bull
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruimquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:55 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kan Ziggo beelden vinden van hoe Mike Hawthorn aan z'n eind kwam, dat zou erg ludiek zijn!
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
https://www.racingcircuit(...)na.html#.YbNcMPnMKHs
Daar kun je het mooi zien door hen en weer te klikken tussen 2009-2020, en 2021-
Beide mediums maar Hamilton krijgt morgen nog een kleine seconde motorbonus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Rijdt Lewis niet op een compound harder?
Hou even op met dat negatieve gedoe zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch en tevens smakeloze reactie zuurpruim
toch allemaal gratis tv tijd met je merkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hebben het al een week lang gebruikt
klaar met dat soort zaken
nee niet met zo'n reactiequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou even op met dat negatieve gedoe zeg
Dan zet je een TR of vecht je het lekker uit in de FB, hier is het gewoon klaar.quote:
Nop.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar de raketmotor ligt toch nog niet in de Mercedes?
Zijn auto wordt gewogen zie ik.quote:
Check check dubbelcheck effe kijken of we een straf kunnen uitdelen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn auto wordt gewogen zie ik.
44 ook
Apart modelletje jaquote:
Wraak voor die kuttekst op zijn wagen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Kimi's afscheidscadeau aan de monteurs
Zou wat zijn als ie zo met die auto op de grid staat zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wraak voor die kuttekst op zijn wagen.
Zeiden wij ook hier, gram teveel of te weinig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Check check dubbelcheck effe kijken of we een straf kunnen uitdelen!
dus zeggen de snelle tijden niksquote:
long runs zagen er goed uit, zelfs nog wat speling op de Mercs is er (mochten die verder open gaan schroeven)quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
Echt, de conclusies die sommige mensen verbinden aan een VT2. Manmanman.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
De binnenkant een stukje naar binnen gelegd en ronder gemaakt. Zat eerst best wel een hoek in op de apex zeg maar en is nu zowat rond.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.
Bocht 15 ook veranderd zo te zien. Daar moesten ze eerst nog voor aanremmen maar volgens mij nu niet meer
Dat hij dat dan zondag doet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kimi dacht, het is toch mijn laatste race, dus ik rijd 'm in de prak.
Op mediumsquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow 6 tiende. HAM gaat het beste voor het laatste bewaren.
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ander Mick Schumacher die het record van zijn vader zal verdedigen
Oh, daar is Bottas voor aan het oefenenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.
Mooiste is natuurlijk als Bottas hem even aantikt.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou Sky nog een interview met Max verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |