Echt, de conclusies die sommige mensen verbinden aan een VT2. Manmanman.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Max is de eerste ronde van een long-run notabene.
De binnenkant een stukje naar binnen gelegd en ronder gemaakt. Zat eerst best wel een hoek in op de apex zeg maar en is nu zowat rond.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zag het bij de track map van de FIA ook al, maar ik vraag me dan af op welke manier ze die bocht wat flauwer maken.
Bocht 15 ook veranderd zo te zien. Daar moesten ze eerst nog voor aanremmen maar volgens mij nu niet meer
Dat hij dat dan zondag doet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kimi dacht, het is toch mijn laatste race, dus ik rijd 'm in de prak.
Op mediumsquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow 6 tiende. HAM gaat het beste voor het laatste bewaren.
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ander Mick Schumacher die het record van zijn vader zal verdedigen
Oh, daar is Bottas voor aan het oefenenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en Vettel is er ook nog en Ricardo.
Mooiste is natuurlijk als Bottas hem even aantikt.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou Sky nog een interview met Max verwachten?
Max zei dat hij Hamilton gaat feliciteren als die hem eerlijk wint.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:19 schreef Speciale het volgende:
Zouden Verstappen en Hamilton elkaar feliciteren als de ander wint?
Ja dat waren dus ook mijn gedachten.. zeggen van wel, maar of het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zei dat hij Hamilton gaat feliciteren als die hem eerlijk wint.
Dus nee die gaan elkaar niet feliciteren.
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Max laat zich niet meetrekken in die debiele mindgames.
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.
En dan nog denk ik dat die er gaat staan, niks zegt, verveelt op zijn horloge kijkt, Ricardo begroet, een slok water drinkt en wegloopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat, en er is gewoon een contract met de F1, en die hebben er weer 1 met Sky, dat ze beschikbaar moeten zijn voor officiele interviews. Dus hij zal niet willen, maar wel moeten.
Dit vind ik ook, triest voor zo’n zender.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.
Sky is gewoon veelte ver gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |