Dan draaien ze ervan dat max een slechte verliezer is en niet tegen een grapje kan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef opreis het volgende:
Zou toch wat zijn als Max/RB straks gewoon dikke vinger geven aan Sky. Belangrijkste moment van het jaar en dan naast alle belangrijke interviews grijpen van 1 helft van het verhaal.
Wat Sky vindt vinden wij niet rullevant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan draaien ze ervan dat max een slechte verliezer is en niet tegen een grapje kan.
Hoe je het ook went of keert, ratten kijken niet in een spiegel.
Alleen jammer dat het wél wereldwijd wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat Sky vindt vinden wij niet rullevant.
Ik zou wel wegblijven. Zulke lui heb ik echt niks te melden. Mag de FIA uitleggen waarom ik er niet ben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef Perox het volgende:
Ik zou het interview met Sky gewoon beginnen met:
"You owe me an apology."
Als ze daar niet op in gaan dan is het jammer maar helaas, dit kan ECHT niet.
Mag de FIA dat gaan uitleggen of mag Sky dat gaan uitleggen aan de FIA?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zou wegblijven. Zulke lui heb ik echt niks te melden. Mag de FIA uitleggen waarom ik er niet ben.
Komt vast goed met al die handen op 1 portemonneequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag de FIA dat gaan uitleggen of mag Sky dat gaan uitleggen aan de FIA?
Je hoeft je niet te laten zakken tot hun niveau.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
Renault wou ook een tijdje niet met Ziggo praten. Is toch ook geen probleem geweest?
Ik zou er trouwens boven staan. Laat je niet zakken naar hun niveau. Dat winnen ze op ervaring.
En dat word door hun weer gedraaid tot een nieuw smakelijk stuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten zakken tot hun niveau.
Gewoon niet heengaan en negeren.
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedesquote:
Die mensen hoef je dan ook niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedes
Doe maar Hamilton. Dan weet je meteen wie er kampioen is, anders is er nog hoopquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef Aitvaras het volgende:
Ik hoop dat Perez dit keer wel met succes in de bips komt van Verstappen. Scheelde niks in Jeddah
Zijn we ook van dat gezeik af.
Alleen Hamiltonidioten zouden hem en zijn sneue gedrag nog verdedigen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
In B4 smoesjes regen dat de auto van max sneller is dan de Mercedes
Kansloos dit. Wat zet de FIA zich voor lul.quote:
Wel vreemd dat een Britse zender voor een Brit is. Gelukkig hebben wij de immer neutrale Coronel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die na dit wanstaltige en smakeloze gedrag van Sky twijfelen aan de objectiviteit van deze zender? Wat een treurige lui zeg. En dan de mond vol hebben van Verstappen, je moet het maar durvenwalgelijk volk
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel vreemd dat een Britse zender voor een Brit is. Gelukkig hebben wij de immer neutrale Coronel.
En Mol is onpartijdig....quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Coronel is een medium wat uitgekozen is door de FIA voor verslaglegging en komt idd ook met zulke filmpjes.
Johee johooquote:
Er is een verschil tussen partijdig zijn en dit soort sneue filmpjes de wereld in slingeren.quote:
Niks grappigs aan. Voornamelijk smakeloos en respectloos.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.
Er mag ook helemaal niks meer tegenwoordig
Ik hoor toch echt Mol op F1TV..quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm... ga je nou echt Mol als voorbeeld aandragen als bewijs dat Ziggo net zo erg is als Sky?
Over smaak valt niet te twisten....maar in dit geval negeren we dat even.quote:
Alles om Max als badguy neer te zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ís smakeloos om te gebruiken als xmas-spotje. Maar ze hebben de Monza crash ook gebruikt voor hetzelfde item, dus of het nu zo gekleurd is..
Dat zou je hopen om de britse mondjes te snoeren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Drekkoning het volgende:
Wat zou Toto kapot gooien als zondag Lewis zijn motor ploft?
Nou Max lag echt in een deuk!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, heel Nederland aan het janken om een vrij grappige promo.
Mwa, laten we het niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan incasseren ze een boete. Zullen ze niet rouwig om zijn.
Sky is gewoon veelte ver gegaan.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou Max lag echt in een deuk!
Sure.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, laten we dit niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.
Tuurlijk is het opzet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, laten we het niet overdrijven. Dit is meer een ongelukkig bumpertje dan dat er opzet in zit denk ik.
Wat ik ervan begrepen heb gebruikt Sky wel vaker crashes in hun bumpers (zo ook deze) en hebben ze er nu voor de gelegenheid merry christmas onder gezet, maar dat schijnt onder meer bumpers te staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk is het opzet.
Watskeburt vandaag?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die na dit wanstaltige en smakeloze gedrag van Sky twijfelen aan de objectiviteit van deze zender? Wat een treurige lui zeg. En dan de mond vol hebben van Verstappen, je moet het maar durvenwalgelijk volk
Sky zendt een promotje uit in het kader van kerst waar Max door een grindbakje vliegt. Heel polodragend en vlaggetjesjuichend Nederland over de rooie. Sky zendt de promo niet meer uit. Vlaggetjesjuichers alsnog enorm woedend want boehoe onze Maxquote:
Als het andersom geweest was en ziggo zo'n soortegelijk filmpje over Hamilton gemaakt had liep jij hier als hardste te janken man.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Sky zendt een promotje uit in het kader van kerst waar Max door een grindbakje vliegt. Heel polodragend en vlaggetjesjuichend Nederland over de rooie. Sky zendt de promo niet meer uit. Vlaggetjesjuichers alsnog enorm woedend want boehoe onze Max
The end
Oh, nou dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als het andersom geweest was en ziggo zo'n soortegelijk filmpje over Hamilton gemaakt had liep jij hier als hardste te janken man.
Je reinste karaktermoord. Niet alleen coureur Max Verstappen maar ook de naam van de Formule 1 sport wordt met deze walgelijke media-uiting beschadigd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alles om Max als badguy neer te zetten.
Zo erg is het toch ook niet? Beetje sarren onderling moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dazalbest het volgende:
Mooi Sky wordt wel afgemaakt op Twitter met hun walgelijke zooi, bah bah.....
Krijg alleen maar meer redenen volgend jaar niet meer te kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |