Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:35 schreef Derrazi het volgende:
Mogen mijn statistieken weer in de OP van het centrale draadje? Geen idee wie ze heeft weggehaald maar aangezien deze van het RIVM komen en een andere licht laten schijnen lijkt het mij dat het de discussie alleen maar bevordert.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?
Die eerste lijkt mij prima, heb je een versie waar duidelijk staat wat het is met titel en assen. Kan zo niet zien of dit ziekenhuisopnames of IC opnames zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?
Oh ja prima moment.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Die eerste lijkt mij prima, heb je een versie waar duidelijk staat wat het is met titel en assen. Kan zo niet zien of dit ziekenhuisopnames of IC opnames zijn.
Ok...ik zet hem in de OPquote:Op woensdag 1 december 2021 22:31 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Oh ja prima moment.
[ afbeelding ]
Verwijderd. Deze posts zijn idd niet okay.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las van de week even mee in dit topic COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2355 Schiet op met die boosters. Ik haal er wat opmerkingen uit:
ik had rutte allang op zijn muil geslagen
Rutte met alzheimer
*****kneus
Toevallig van dezelfde user, maar het gaat me nu om de algemene tendens. Het is schijnbaar allemaal binnen de policy, want je mag wel ministers uitschelden en ernstige ziektes toeschrijven, maar daar mag je dan weer niets van zeggen, Maar wat is hier nou constructief aan? Wat draagt het bij aan het topic? Ik kies even bewust deze vraagstelling aangezien dat vaak als reden wordt opgevoerd bij post edits/notes of wanneer je FB vraagt op zo'n edit. Overigens waren er gewoon mods aanwezig op dat moment.
Het topic was tijdens een kamerdebat. Heb al meerdere keren in een TR de suggestie geopperd dat het beter zou zijn een apart topic daarvoor aan te maken. Dan nog lijken deze rants mij totaal overbodig, maar dan is het in ieder geval weg uit dat centrale topic. Nooit een reactie op gekregen uiteraard.
Ik zie in elk geval geen recente note uit COR. Geen idee dus.quote:Op zondag 5 december 2021 09:33 schreef aloa het volgende:
Waarom is mijn post verwijderdAlleen omdat ik wappie gebruikte (wat niet als scheldwoord bedoelt was).
Was een reactie op post 242 van onderstaand topic.quote:Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie in elk geval geen recente note uit COR. Geen idee dus.
Was het wel in COR? Want ik zie je daar weinig posten.
We modereren wel hierop:quote:Op zondag 5 december 2021 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Was een reactie op post 242 van onderstaand topic.
gebrokenglas in COR / Hoe is het in 'jouw' supermarkt? #19
Ik vroeg het me af, dan kan ik er voortaan rekening mee houden.
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021quote:Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
Tja moet je niet verbaasd zijn dat je post verwijderd wordt als je een andere user een gekkie noemt.quote:
Als betreffende user post na post wappie dit, wappie dat, wappie zo roept, is het gek dat daar reactie op komt?quote:Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja moet je niet verbaasd zijn dat je post verwijderd wordt als je een andere user een gekkie noemt.
Hij maakt geen andere users uit voor wappie of wat dan ook en er zijn genoeg normale reacties geweest op die post om te zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als betreffende user post na post wappie dit, wappie dat, wappie zo roept, is het gek dat daar reactie op komt?
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 5 december 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij maakt geen andere users uit voor wappie of wat dan ook en er zijn genoeg normale reacties geweest op die post om te zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
@:Tijger_m
Ik zie net dat je mijn maatschappijkritische post in COR / Wat doet jeugd/jongeren nou in deze tijd????? verwijderd hebt. Ik snap dat je mijn verhaal niet leuk vond, maar ook mijn onwelgevallige mening mag gehoord worden.
Het spijt me, was niet aan jou gericht dan, sorry.quote:Op maandag 6 december 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.
Je bedoelt de post met de volgende strekking: Goed dat mensen zich niet de regels houden!De overheid heeft namelijk een andere agenda.quote:Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie net dat je mijn maatschappijkritische post in COR / Wat doet jeugd/jongeren nou in deze tijd????? verwijderd hebt. Ik snap dat je mijn verhaal niet leuk vond, maar ook mijn onwelgevallige mening mag gehoord worden.
Die heb ik weggehaald maar het op de man en BNW-geneuzel was.quote:Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
Het is nogal subjectief wie wel of niet wat toevoegt. Als er posts zijn die op de persoon spelen, worden die weggehaald. Zet vooral een tr als je die posts meent te zien.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Er zijn een paar users die de hele dag anderen de maat komen nemen en niets inhoudelijks toevoegen aan de discussie. Imo verziekt dat het topic. Die posts mogen blijven staan maar als daar wat van wordt gezegd dan wordt het weggehaald. Waar slaat dat op?
OP aangepast.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
MED / chratnox komt COR versterken
En we hebben een nieuwe mod erbij @:chratnox, welkom!
Dat is ook zeker zo, ik hou van een (normaal) tegengeluid. Ik maakte me er vooral zorgen om dat het topic er nogal van de rails door zou raken. Maar wel dank voor je feedback!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
We mogen toch elkaar vertrouwen dan mensen in hun functie als mod, niet zo maar alles verwijderen waar men het mee oneens is. Ik vind de moderatie op Fok! eigenlijk best vrij en redelijk, maar dat mag ik hier niet zeggen, alleen een feedback
Supertof!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Ok even een zorgpunt. In de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat de moderatie erg sterk was. Maar bekijk het eens van mijn kant. Ik wil graag misinformatie en zo verspreiden en gevaccineerden voor gek verklaren en nu hebben jullie dus weer een mod aangesteld uit de main stream media!
Krijg ik weer allemaal cijfers om me oren die ik eigenlijk niet kan ontkrachten maar als ik dan op de man ga spelen zit er weer een mod in me nek te hijgen. En BNW is geen optie want daar zitten gekkies. Mijn kansen kelderen waar ik bij sta.
Klacht: Moderatie is te goed![]()
En .... gefeliciteerd of zo chratnox, Grrrrrrrrr!![]()
En nee ik ga niet naar onz of klb
Post van de dag ditquote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Ok even een zorgpunt. In de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat de moderatie erg sterk was. Maar bekijk het eens van mijn kant. Ik wil graag misinformatie en zo verspreiden en gevaccineerden voor gek verklaren en nu hebben jullie dus weer een mod aangesteld uit de main stream media!
Krijg ik weer allemaal cijfers om me oren die ik eigenlijk niet kan ontkrachten maar als ik dan op de man ga spelen zit er weer een mod in me nek te hijgen. En BNW is geen optie want daar zitten gekkies. Mijn kansen kelderen waar ik bij sta.
deze post icm je usernamequote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!!quote:Op maandag 6 december 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.
Oneensquote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!!![]()
![]()
Een kwaliteitsimpuls voor het topicquote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
Kan me niet voorstellen, ben benieuwd wanneer die me een ban aan gaat naaienquote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
OneensEn met chratnox erbij kan het alleen maar beter gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Crewbash!!!1!1!!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!!![]()
![]()
Ja gij ook!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Geen probleem en begrijpelijk!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:41 schreef Momo het volgende:
Frutsel in NWS / Gezinsdrama Duitsland; 5 mensen overleden aangetroffen.
Sorry, maar dit topic heb je ook al eerder in NWS geopend, dan hoef je het niet weer hier te proberen.
Je had van mij hier ook gewoon een note voor gehad of je nou een mod bent of een user of Willem Alexander. Ik denk dat het duidelijk is gemaakt dat mensen zich daar gewoon over mogen uiten, net als dat mensen dat mogen die getroffen worden door maatregelen etc. Nogal infantiel om dan nog een extra trap te na te geven daarover. Dat er überhaupt gebashed moet worden als mensen hun gevoelens willen uiten over de covid doden...quote:Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik begrijp dat men vandaag te druk is met Formule 1 kijken om even een sadface over de doden te posten?
Door miss_sly
Waarom krijg ik een note op deze post? Kom op zeg. Hij is niet specifiek op de man of op iemand persoonlijk, ik benoem alleen maar de tegenstrijdigheid dat men nu opeens niets laat horen t.o.v. andere dagen. Ik overtreed hiermee geen regels ofzo.
Maar dit wordt gewoon meteen ge-note wegens persoonlijk niet mogen. Ik ken de situatie. Maar objectief modden is dit dus not
Het zit echt in jouw hoofd dat ik je niet mag, hoor. Ik vond het ongepast, en dus heb ik het genote, zonder aanziens des persoons.quote:Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik begrijp dat men vandaag te druk is met Formule 1 kijken om even een sadface over de doden te posten?
Door miss_sly
Waarom krijg ik een note op deze post? Kom op zeg. Hij is niet specifiek op de man of op iemand persoonlijk, ik benoem alleen maar de tegenstrijdigheid dat men nu opeens niets laat horen t.o.v. andere dagen. Ik overtreed hiermee geen regels ofzo.
Maar dit wordt gewoon meteen ge-note wegens persoonlijk niet mogen. Ik ken de situatie. Maar objectief modden is dit dus not
Ohw nee mod zijn bedoelde ik niet, dat heeft er niks mee te maken wat mij betreft hoor. Boeit mij wat haha.quote:Op zondag 12 december 2021 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had van mij hier ook gewoon een note voor gehad of je nou een mod bent of een user of Willem Alexander. Ik denk dat het duidelijk is gemaakt dat mensen zich daar gewoon over mogen uiten, net als dat mensen dat mogen die getroffen worden door maatregelen etc. Nogal infantiel om dan nog een extra trap te na te geven daarover. Dat er überhaupt gebashed moet worden als mensen hun gevoelens willen uiten over de covid doden...
Alright.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zit echt in jouw hoofd dat ik je niet mag, hoor. Ik vond het ongepast, en dus heb ik het genote, zonder aanziens des persoons.
Wel goed dat je dat hier laat weten, dan kunnen de COR mods gaan kijken of ze die maatregelen terug kunnen draaienquote:Op zondag 12 december 2021 18:35 schreef mthecatlover het volgende:
De avondlockdown wordt nog zeker drie weken verlengd. Dat betekent dat horeca, sportscholen en niet-essentiële winkels tijdens de komende feestdagen om 17.00 uur de deuren moeten sluiten.
Nutteloze kutmaatregel!!!!!!!!!
Ik heb je post verwijderd in dat topic. Voegde niets toe aan het topic en aangezien je 'm in meerdere topics postte was (in mijn ogen) het niet je doel dat je er een inhoudelijke discussie mee wilde krijgen maar je vooral de toon in het topic naar je hand wilde zetten.quote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef mthecatlover het volgende:
Tekenfilm/animatie vergelijking wordt verwijderd. Schrijf je kut blijft het staan.. rara..
Ik heb even overlegd met mijn collega's achter de schermen. Het is humor dus de grenzen mogen iets breder dan in andere topics, maar sommige van deze meme's gaan wel te ver de BNW kant op of zijn echt smaakloos, we zullen dus wel iets strenger modden hierop. Maar het blijft natuurlijk wel een beetje een vage grens wat echt BNW is, dus zet vooral een TR als je vind als posts te ver gaan in de toekomst.quote:Op maandag 13 december 2021 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
Is het echt wel zo wenselijk dat we BNW-materie gewoon laten staan op het coronaforum? Kunnen die mensen niet gewoon onwaarheden en memes posten in BNW? In BNW wordt er gesteld dat je daar alleen maar mag posten als je de juiste interesse in complotten hebt, lijkt mij dat in die zelfde uitleg BNW-ers in BNW moeten posten als ze niet de juiste interesse hebben in corona. Het werkt twee kanten op.
Dat is echt te lang hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 17:48 schreef Complotwappie het volgende:
COR / OpinieVaccinresistentie Stop de massavaccinatie, rem de evolutie af
Gaarne de titel veranderen naar:
Stop de massavaccinatie, juist om de evolutie van het coronavirus af te remmen
Oh my bad. In dat geval:quote:
Zo?quote:Op maandag 13 december 2021 17:51 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Oh my bad. In dat geval:
Stop de massavaccinatie: rem de evolutie af
Of met een komma?
Yes, thanks!quote:
Ik zag ook je TR.quote:Op maandag 13 december 2021 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat het obvious getroll van Za wordt toegelaten..
Vastgestelde feiten afdoen als bullshit vind ik aardig op trollen lijken, maar oke.quote:Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag ook je TR.
Je kunt van alles van elkaar vinden. En je hoeft het helemaal niet met elkaar eens te zijn. Maar Za is geen troll.
"je kan niet voor jezelf denken en praat dingen na".quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Ben wel benieuwd wat er zo ongepast aan mn comment is dat het een knip verdiende?
Duidelijk, bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 13 december 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb even overlegd met mijn collega's achter de schermen. Het is humor dus de grenzen mogen iets breder dan in andere topics, maar sommige van deze meme's gaan wel te ver de BNW kant op of zijn echt smaakloos, we zullen dus wel iets strenger modden hierop. Maar het blijft natuurlijk wel een beetje een vage grens wat echt BNW is, dus zet vooral een TR als je vind als posts te ver gaan in de toekomst.
lol okequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"je kan niet voor jezelf denken en praat dingen na".
In je nieuwe poging staat het een stuk beter, zonder op de persoon te spelen.quote:
In essentie zeg ik precies hetzelfde, ik laat alleen de jij achterwege. blijkbaar is fok forum politiek onzin ofzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In je nieuwe poging staat het een stuk beter, zonder op de persoon te spelen.
Ik was wellicht wat strikt met het weghalen van die knip, maar zoals je ziet, kun je het ook echt op een meer respectvolle manier zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:27 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
In essentie zeg ik precies hetzelfde, ik laat alleen de jij achterwege. blijkbaar is fok forum politiek onzin ofzo.
whatever je reageert gewoon op die tr dingen toch was gewoon beniewd naar de reden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was wellicht wat strikt met het weghalen van die knip, maar zoals je ziet, kun je het ook echt op een meer respectvolle manier zeggen.
Is er een termijn waarop ik hier wat van kan verwachten?quote:Op maandag 22 november 2021 15:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb het in de groep gegooid, je hoort van ons!
Volgens mij heeft collega @Momo vrij snel gereageerd. Ik zou niet direct weten wat ik daar nog aan toe moet voegen. Dus als je specifieke vragen hebt willen we daar uiteraard nog op in gaan. Maar in z’n algemeenheid vinden wij dat er voor een lolletje ook gewoon ruimte moet zijn in dat topic.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is er een termijn waarop ik hier wat van kan verwachten?
Okay ik had dat niet als officiële reactie geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft collega @:momo vrij snel gereageerd. Ik zou niet direct weten wat ik daar nog aan toe moet voegen. Dus als je specifieke vragen hebt willen we daar uiteraard nog op in gaan. Maar in z’n algemeenheid vinden wij dat er voor een lolletje ook gewoon ruimte moet zijn in dat topic.
Daar ben ik totaal mee eens, net zoals de sluiting van de basisscholen, heeft totaal geen nut, 30% van de kinderen gaan naar de opa en oma, de mensen die het meeste risico lopen. Je bereikt het tegengestelde effect, dit is typisch gedrag van onze regering.quote:Op zondag 12 december 2021 18:35 schreef mthecatlover het volgende:
De avondlockdown wordt nog zeker drie weken verlengd. Dat betekent dat horeca, sportscholen en niet-essentiële winkels tijdens de komende feestdagen om 17.00 uur de deuren moeten sluiten.
Nutteloze kutmaatregel!!!!!!!!!
En die van mij ook.quote:Op zondag 19 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Graag uitleg waarom zojuist mijn reactie weg moest?
Er zijn een heleboel posts weg. Jullie waren met en op elkaar aan het zeiken en het was niet on topic.quote:Op zondag 19 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Graag uitleg waarom zojuist mijn reactie weg moest?
Mijn eerste reactie was een reactie op 1 zin uit een post. Die was prima inhoudelijk en ontopic. Vervolgens krijg ik daar een persoonlijke dram reactie op waar ik een TR op zet. Die had je alleen weg moeten halen, met die eerste reactie was niets mis.quote:Op zondag 19 december 2021 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel posts weg. Jullie waren met en op elkaar aan het zeiken en het was niet on topic.
Dat deed ik ook niet, dat deed jij. Ga het nou niet omdraaien.quote:Op zondag 19 december 2021 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Scrummie, neem het als een vent en speel niet meer op de man. Dan komt het allemaal goed.
Waarvan akte.quote:Op zondag 19 december 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was een reactie op 1 zin uit een post. Die was prima inhoudelijk en ontopic. Vervolgens krijg ik daar een persoonlijke dram reactie op waar ik een TR op zet. Die had je alleen weg moeten halen, met die eerste reactie was niets mis.
Dit slaat echt helemaal nergens op
Hoe weet jij dat er niks mee gedaan wordt? Kan jij achter de schermen meekijken?quote:Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Pistolero het volgende:
Bepaalde users zitten al maanden alleen maar zuigende, op de man spelende, trollreacties te plaatsen.
Wordt niks mee gedaan.
Sommige users zitten al maanden bullshit en fakenieuws te verspreiden.
Wordt niks mee gedaan.
Maar users die er op een normale manier op ingaan of ze aanspreken op hun eigen reacties worden wel verwijderd. Hoe vinden jullie nu zelf dat het gaat mods?
Heb je TR;s geplaatst? Is daar echt niks mee gedaan of beviel uitkomt je gewoon niet? Het is zo makkelijk om dit te roepen, zonder voorbeelden of zonder dat je je steentje probeert bij te dragen door TR's te plaatsen.quote:Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Pistolero het volgende:
Bepaalde users zitten al maanden alleen maar zuigende, op de man spelende, trollreacties te plaatsen.
Wordt niks mee gedaan.
Sommige users zitten al maanden bullshit en fakenieuws te verspreiden.
Wordt niks mee gedaan.
Maar users die er op een normale manier op ingaan of ze aanspreken op hun eigen reacties worden wel verwijderd. Hoe vinden jullie nu zelf dat het gaat mods?
Blijkbaar is dit het soort topic dat men over wil houden in COR?quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Noek het volgende:
Oh mensen, negeer de geestelijke sabotage van Direstraits toch eens.
"Oeh, als je met 3 mensen samen bent, mag je ook de ondernemers niet zielig vinden." lolllolllol, lekker simpel wel.
Soms denk ik nog wel eens terug aan zn urenlange betogen over dat kinderen niet bijdragen aan het overbrengen van het virus en dan haak ik mentaal weer af.
Je was gewoon 6 uren later. Hoe dan?!
Nope. Was net aan het vegen.quote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit het soort topic dat men over wil houden in COR?
@capricia en ik hebben diverse posts verwijderd. Volgens mij hebben we alle posts die over de schreef gingen gehad, maar mochten we er één gemist hebben zet een TR.quote:Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Het was meer een retorische vraag. Zo langzamerhand hou je alleen nog de mensen over die dit soort posts kunnen plaatsen. Ik heb er vaker voor gewaarschuwd. En het wordt alleen maar erger.
Ik stuur pas weer TR's als er structurele verbeteringen komen. Ik heb al zoveel TR's gezet voor posts van gebruikers die de dag erna weer rustig hetzelfde (mogen) doen. Ik hoor ook nooit wat TR's. Worden gebruikers aangesproken of niet? Als dat al zo is heeft het bij de meesten geen effect.quote:Op maandag 20 december 2021 13:57 schreef chratnox het volgende:
Ik kan je alleen als tip meegeven er zelf ook niet aan mee te doen. Laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen als reactie op een persoonlijke aanval, maar zet een TR en we halen 'm weg. We willen juist dat de toon in het topic beter is (en blijft), daar hebben we allemaal meer aan.
Op het moment dat er een TR gezet wordt wordt ernaar gekeken. Afhankelijk van de ernst van de post blijft deze staan, wordt deze verwijderd of wordt deze verwijderd en genote. Op het moment dat er een TR komt laten we inderdaad niet weten aan degene die een TR zet of de andere gebruiker erop aangesproken is of niet, dat lijkt me niet iets voor een discussie met een ander.quote:Op maandag 20 december 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik stuur pas weer TR's als er structurele verbeteringen komen. Ik heb al zoveel TR's gezet voor posts van gebruikers die de dag erna weer rustig hetzelfde (mogen) doen. Ik hoor ook nooit wat TR's. Worden gebruikers aangesproken of niet? Als dat al zo is heeft het bij de meesten geen effect.
Dan ga ik mijn tijd er niet meer mee verdoen.
Om even een analogie te maken: veel BN'ers worden bedreigd en doen daarom melding bij het OM. Echter lijkt daar weinig mee gedaan te worden en op een gegeven moment verdwijnt de wil en energie om nog vaker meldingen te doen, omdat je telkens een generiek antwoord krijgt en de bedreigingen niet lijken af te nemen. Uiteindelijk creëer je een klimaat waarbij men maar geen aangifte meer doet.quote:Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
Op het moment dat er een TR gezet wordt wordt ernaar gekeken. Afhankelijk van de ernst van de post blijft deze staan, wordt deze verwijderd of wordt deze verwijderd en genote. Op het moment dat er een TR komt laten we inderdaad niet weten aan degene die een TR zet of de andere gebruiker erop aangesproken is of niet, dat lijkt me niet iets voor een discussie met een ander.
Ja, ik snap het. Volgens mij zijn de posts in dit geval vrij snel nadat ze geplaatst zijn verwijderd, ik hoop dat dat iets helpt. Ik vind het belangrijk dat het topic een veilige plek is voor iedereen, ongeacht hun zienswijze, maar het is lastig om alle topics bij te houden. TR worden allemaal bekeken en afgehandeld. Sterker nog, wij krijgen een heel irritante rode banner op een topic op 't moment dat er een TR open staat, dan wil je ze wel afhandelenquote:Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Om even een analogie te maken: veel BN'ers worden bedreigd en doen daarom melding bij het OM. Echter lijkt daar weinig mee gedaan te worden en op een gegeven moment verdwijnt de wil en energie om nog vaker meldingen te doen, omdat je telkens een generiek antwoord krijgt en de bedreigingen niet lijken af te nemen. Uiteindelijk creëer je een klimaat waarbij men maar geen aangifte meer doet.
(Overigens wil ik niet suggereren dat ik bedreigd word, maar de analogie is duidelijk hoop ik)
Dank voor je uitgebreidere bericht overigens.
Het is niet de bedoeling dat je users die hier posten uitmaakt voor 'ingehuurde overheidsmuppets' etc. Het zijn persoonlijke aanvallen, en daar wordt op gemodereerd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:40 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
FOK! doet aan censuur, mijn berichten worden verwijderd, dus ben ik klaar met FOK!
Duidelijk en jammer.
Prima, kan dat argument zelfs nog begrijpen, maar mijn post daarna had ik aangepast ZONDER dat stuk erin en werd ook direct verwijderd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je users die hier posten uitmaakt voor 'ingehuurde overheidsmuppets' etc. Het zijn persoonlijke aanvallen, en daar wordt op gemodereerd.
Dit is een mening waar je het niet mee eens bent, dat mag uiteraard. Je reactie erop was een persoonlijke aanval richting de poster, waardoor ik 'm weggehaald heb. Je kunt er ook voor kiezen om aan te geven waarom je het er niet mee eens bent zonder de poster belachelijk te maken.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ridicuul dat dit soort geradicaliseerde opvattingen mogen blijven staan.
Als je dit sec als mening ziet, dan houdt het wel op ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is een mening waar je het niet mee eens bent, dat mag uiteraard. Je reactie erop was een persoonlijke aanval richting de poster, waardoor ik 'm weggehaald heb. Je kunt er ook voor kiezen om aan te geven waarom je het er niet mee eens bent zonder de poster belachelijk te maken.
Ik zou niet zo goed weten hoe ik het anders zou moeten zien. Ik lees het duidelijk als een mening. Maar nogmaals, voel je vrij om de discussie op de inhoud te voeren, waarom je het er niet mee eens bent. Het is nergens voor nodig het persoonlijk te maken als reactie.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je dit sec als mening ziet, dan houdt het wel op ja.
Precies.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren imo.
Je sprak niet aan, je speelde op de man.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom mag Da_Sandman de hele dag andere mensen de maat nemen en wordt een post waarin ik hem daarop aanspreek weggehaald? Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren imo. Beetje kinderachtig zo.
Ik zie niet in hoe een opmerking over dat een ander alles wat los en vast zit loopt te vergoelijken een persoonlijke aanval is. Zeker niet als diezelfde persoon wel mag roepen dat ik “zeker nergens over nadenk” en woorden van gelijke strekking.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je sprak niet aan, je speelde op de man.
Als je het niet met iemand eens bent, kun je daarmee in discussie. Zonder op de man te spelen. Of je negeert iemand. Je kunt mensen op 'negeren' zetten als je een abo hebt, dan hoef je geen enkele post van iemand meer te lezen. Ik kan uit ervaring zeggen dat dat erg prettig kan zijn.
Als je vindt dat iemand een opmerking plaatst die niet oké is, dan kun je het beste een tr zetten, dan kunnen mods ernaar kijken.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een opmerking over dat een ander alles wat los en vast zit loopt te vergoelijken een persoonlijke aanval is. Zeker niet als diezelfde persoon wel mag roepen dat ik “zeker nergens over nadenk” en woorden van gelijke strekking.
Ja ik vind het eigenlijk treurig om me te verlagen tot dat niveau maar ik zal het in het vervolg doen ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand een opmerking plaatst die niet oké is, dan kun je het beste een tr zetten, dan kunnen mods ernaar kijken.
Het heeft heel weinig met niveau te maken, maar alles met dat mods niet altijd alles zien en er niet altijd zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk treurig om me te verlagen tot dat niveau maar ik zal het in het vervolg doen ja.
Nou, als iemand me beschuldigt van de strontkar uitrijden zie ik daar graag wat voorbeelden van. Heeft weinig met een vete te maken, want ik heb helemaal geen vete met betreffende user.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef miss_sly het volgende:
Verder wil ik jullie verzoeken je vete niet hier uit te vechten.
Dank!
Dat snap ik, maar ik geloof niet dat dit topic de plaats is om dit soort dingen verder te bespreken.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, als iemand me beschuldigt van de strontkar uitrijden zie ik daar graag wat voorbeelden van. Heeft weinig met een vete te maken, want ik heb helemaal geen vete met betreffende user.
Ik heb vanmiddag posts die op de man waren geruimd. Ik wil voorkomen het over één persoon te hebben, maar ik merk ook dat er regelmatig persoonlijke aanvallen, sneren, vervelende opmerkingen en dergelijken gemaakt worden. Op sommige momenten zie ik hele goede discussies in ‘t topic, maar soms lijkt het wel of ik weer in de brugklas zit.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om hierop in te haken aangezien er weer eens posts verdwenen:
-aanval op de persoon weggehaald-
En nou niet aan komen zetten met dat slappe 'Zet maar een TR' excuus. Alsof zijn manier van posten niet algemeen bekend is. Ik gok zo maar dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en er wel klaar mee is.
Ik heb ‘t centrale topic nog niet bijgelezen, die posts heb ik niet verwijderd. Die laat ik dan even voor mijn collega’squote:Op donderdag 23 december 2021 19:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Dank voor de uitleg hè, maar zoals net zijn er reacties verwijderd waarin inhoudelijk werd gereageerd op dat stuk uit de Telegraaf? Dat ging over reacties van Mojo en de horecasector, was niks op de man aan?
Wil even checken of jullie dit vinden passen in het centrale topic in COR.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:34 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat gebeurt niet want de meeste mensen weten wel dat het niet klopt wat jij hier beweerd, met je ''als je tegen delta aanloopt ben je de klos''. Jij denkt ook zeker dat alle ongevaccineerden nog op de IC komen zeker? En snapt totaal niet waarom mensen bedanken voor de spuit. Moeten ze wel dom zijn zeker? Dus maar verplichten? Voor hun eigen bescherming?
Jij bent een mooi voorbeeld van iemand waarbij het de media gelukt is om de angst voor corona diep te krijgen. Je staat zeker ook vooraan bij de boosters (of je hebt m al) zodat je 'nog beter beschermt bent'?
Dit is nou precies de reden waarom de rol van de media uiterst dubieus te noemen is.
Als je bij de juf gaat huilen is het wel zo netjes een tag te zetten, kan ik meteen reageren.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om hierop in te haken aangezien er weer eens posts verdwenen:
-knip omdat post is weggehaald en dit op de persoon is)
En nou niet aan komen zetten met dat slappe 'Zet maar een TR' excuus. Alsof zijn manier van posten niet algemeen bekend is. Ik gok zo maar dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en er wel klaar mee is.
Ik heb je tr gelezen en deze post weggehaald.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wil even checken of jullie dit vinden passen in het centrale topic in COR.
Nope, het is ook niet in FB de bedoeling dat men anderen kan afserveren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je bij de juf gaat huilen is het wel zo netjes een tag te zetten, kan ik meteen reageren.
Voor de mods: dit is toegestaan in FB? Want dan heb ik nog wel een lijstje met users die ik graag op deze manier zou willen bespreken.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar ik val midden in een discussie waar het eerste bericht wat ik zie er een is waar een crewlid om wille van haar taakuitoefening voor heks wordt uitgemaakt. Dat kan gewoon niet...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:
De post van Capricia is imo pure provocatie. Dat daarop reacties zouden komen was te verwachten hoewel schelden niet nodig is. Maar dat alle reacties worden geveegd vind ik wel ver gaan als de provocatie gewoon mag blijven staan.
Het gaat over deze post:quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar ik val midden in een discussie waar het eerste bericht wat ik zie er een is waar een crewlid om wille van haar taakuitoefening voor heks wordt uitgemaakt. Dat kan gewoon niet...
Als je het niet eens bent met de moderatie kan dat hier, op een normale, respectvolle wijze...
Zeker na alles wat deze user (die ook nog eens mod is) hier gisternacht over heeft geschreven is deze post niets anders dan provocatie en ik snap niet waarom kritiek hierop wordt geveegd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?
Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.
Helemaal mee eens, deze post is er toch wel eentje in de categorie "uit de tent lokken". Als mod zijnde moet je toch beter weten... En om dan alles te verwijderen... Verwijder dan het scheld gedeelte.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het gaat over deze post:
[..]
Zeker na alles wat deze user (die ook nog eens mod is) hier gisternacht over heeft geschreven is deze post niets anders dan provocatie en ik snap niet waarom kritiek hierop wordt geveegd.
De scheldpartijen steun ik uiteraard niet maar als je dit post is het logisch dat daar reacties op komen.
Kritiek op die post is dan ook nog gewoon in het topic te vinden. Wat wij hebben weggehaald zijn berichten die op de man waren of zelfs ronduit gescheld. En daarna een lading commentaar op de moderatie. Dat hoort gewoon niet. De regels betreffende niet op de man spelen zijn niet nieuw...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het gaat over deze post:
[..]
Zeker na alles wat deze user (die ook nog eens mod is) hier gisternacht over heeft geschreven is deze post niets anders dan provocatie en ik snap niet waarom kritiek hierop wordt geveegd.
De scheldpartijen steun ik uiteraard niet maar als je dit post is het logisch dat daar reacties op komen.
Excuus voor de late reactie. We modereren op naamsverbasteringen die denigrerend bedoeld zijn, zoals (bijvoorbeeld) Hugoshenko en proberen ook te modereren op dit uitingen. Iedereen mag zijn mening uiten, maar het is wel de bedoeling dat dit op een beetje normale manier gedaan wordt. Even los van het onsmakeljke karakter van sommige van de opmerkingen verziekt het ook de sfeer in het topic, dat proberen we ook te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zie de laatste dagen steeds meer berichten verschijnen over Bruls waarbij het helemaal niet meer inhoudelijk gaat om zijn standpunten, of zijn functie, maar waarbij hij gewoon openlijk uitgescholden wordt etc.
Is dit iets wat 'we' normaal moeten vinden op FOK! Helemaal in het licht van de bedreigingen die dit soort mensen ontvangen? Ik mag toch hopen dat de mods op FOK! het met me eens zijn dat dit het debat alleen maar verhardt en radicaliseert.
Net zoals bij corona is het een piramide waarbij het topje uiteindelijk alleen maar extremer is naar mate de laag daaronder steeds onbeschofter wordt.
Jij denkt dat ik trol?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Sjeen het volgende:
En als mod lopen trollen is verder ook prima, blijkbaar.
Ja, ik heb jouw posts gelezen en ik vind dat inderdaad trollen. Maar hee, blijkbaar bedoel je het niet zo en heb je geen idee dat er ook enigszins een voorbeeldfunctie aan je modschap hangt.quote:
Okay.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw posts gelezen en ik vind dat inderdaad trollen. Maar hee, blijkbaar bedoel je het niet zo en heb je geen idee dat er ook enigszins een voorbeeldfunctie aan je modschap hangt.
Geen probleem verder hoor, maar het helpt je misschien begrijpen waarom sommige users op een bepaald moment niet heel sympathiek meer reageren
Het komt wat cynischer over dan voorheen wellicht. Niet gek , dat is de tendens hier sowieso wel.quote:
Ach, het is toch kerst.quote:
Je mag ons daar altijd op aanspreken.quote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, het is toch kerst.
Het gaat om reacties in de trant van "vetklep" etc.
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef AchJa het volgende:
Kunnen deze twee gereekst worden?
COR / Boosters verergeren de zaak - Viroloog & Vaccinoloog Dr. G. vd Bossche
COR / Boosters verergeren de zaak zegt de veearts #2
Een teller van wat, met welk doel?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef Za het volgende:
Aantal dagelijkse besmettingen wereldwijd gaat vandaag misschien wel de 1.200.000 halen, bizar, hoogste ooit.
Tegelijkertijd is er goed nieuws en de vraag of er de mogelijkheid is tot een teller.
Wat is de reden om zo'n vraag niet te beantwoorden?
@:capricia @:trein2000
Capricia het einde van covid 19 is in zicht.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:10 schreef capricia het volgende:
Even hiermee naar toe genomen @:za
Een teller van wat, met welk doel?
Hier zie je toch gewoon het aantal nieuwe besmettingen per dag?
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Lijkt me dat het prima is om daar een topic over te openen. Ik wil je onderbouwing graag lezen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:18 schreef Za het volgende:
[..]
Capricia het einde van covid 19 is in zicht.
Er is afdoende materiaal dat te onderbouwen, en dat zal ik ook doen.
Een teller terug naar de vrijheid.
Zoals dit, maar dan niet in een linkje:
https://tinyurl.com/y2e4ra7q
Ik zou dat graag doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:24 schreef capricia het volgende:
Lijkt me dat het prima is om daar een topic over te openen. Ik wil je onderbouwing graag lezen.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:30 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zou dat graag doen.
Probleem is, dat een hele reeks users de thread zullen volspammen met persoonlijke aanvallen op TS.
Dat even terzijde, is het mogelijk een countdown zoals in mijn vorige post weer te geven in een OP, dus geen linkje maar gewoon in beeld, zo ja hoe? BVD
Thanksquote:Op woensdag 29 december 2021 01:40 schreef capricia het volgende:
Even proberen:
[ afbeelding ]
Werkt niet.![]()
Ik ken alleen deze: Nog 83 dagen tot dinsdag 22 maart 2022quote:Op woensdag 29 december 2021 01:44 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks
Het zal via html moeten oid, er zijn er talloze, maar ik kan dat hier niet plaatsen.
Ik zou hem graag in betreffende OP hebben.
Thanks!quote:Op woensdag 29 december 2021 02:07 schreef trein2000 het volgende:
Ik ken alleen deze: Nog 83 dagen tot dinsdag 22 maart 2022
[date=22/03/2022]
Die laatste regel hoeft er niet onder, die was om jou te laten zien hoe hij werktquote:Op woensdag 29 december 2021 04:22 schreef Za het volgende:
Test
Nog 81 dagen tot zondag 20 maart 2022
[date=20/03/2022]
Ik kom net binnen. Ik heb geen idee. Zie ook niets in je notes. Is het een reactie op een verwijderde post, misschien?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Gunner het volgende:
Laat ook maar. Dit frustreert alleen maar.
Klopt. Een Post van @Spablauw214 die ook verwijderd is. (Ook daar was in mijn ogen niets mis mee, een observatie over de sfeer van vandaag) als je dat vergelijkt met wat in het topic wel mag blijven staan, ook na het zetten van topicreports, komt dat een beetje vreemd op me over.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Ik heb geen idee. Zie ook niets in je notes. Is het een reactie op een verwijderde post, misschien?
En mijn reactie erop is ook verwijderd; dat was enkel een gifje met wat ons streven zou moeten zijn in de reeks. Gifje van Finding Dory van een group hug. Snap ook niet zo goed waarom dat verwijderd wordt. Er blijven ergere dingen staan..quote:Op woensdag 29 december 2021 15:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Er is de hele dag een grafsfeer in het topic waarbij mensen elkaar afzeiken, op woorden proberen te vangen en de maat nemen. Het is wel bekend wie dat zijn.
Ik zei daarover “grimmig sfeertje vandaag, beetje meer empatisch vermogen mag wel”. Werd verwijderd, prima even goede vrienden.
Maar er zoals Gunner zegt, er wordt hier wel erg met 2 maten gemeten.
Waarom ga jij hun nu weer uitdagen door zo te reageren? Hou eens op daarmee.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Richt een clubje op jongens.
Oh, en nogmaals, als je wat te zeggen hebt, wees dan niet zo laf om zonder mention bij de juf te gaan huilen.
Laffe steek onder water dit, want je bent zelf ook niet vies van een TR op z’n tijd. En dat het over jou gaat haal je er zelf bij, ik heb nergens namen genoemd.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Richt een clubje op jongens.
Oh, en nogmaals, als je wat te zeggen hebt, zeg het dan direct tegen me in plaats van laf zonder mention bij de juf te gaan huilen.
Precies.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Laffe steek onder water dit, want je bent zelf ook niet vies van een TR op z’n tijd. En dat het over jou gaat haal je er zelf bij, ik heb nergens namen genoemd.
Ik ben me daar niet bewust van.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie nog wel graag een reactie op mijn vraag waarom er hier zo met 2 maten wordt gemeten.
Indien er met twee maten gemeten wordt is dat in elk geval niet bewust. Indien je voorbeelden hebt waar we niet op gehandeld hebben terwijl dat wel zou moeten, laat het me weten (mag uiteraard ook in DM).quote:Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie nog wel graag een reactie op mijn vraag waarom er hier zo met 2 maten wordt gemeten.
Dank voor je feedback, ik had deze gisteren gemist. Ik heb een aantal persoonlijke aanvallen verwijderd, maar niet gemodereerd op de inhoud. Posts als "Je bent niet slim genoeg om dit te begrijpen" en dergelijken heb ik weggehaald.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:09 schreef AchJa het volgende:
Ik zie dat er redelijk actief gemodereerd wordt in dit topic: COR / Boosters verergeren de zaak zegt de veearts #2
Maar waarom verdwijnen de posts waarin voor de zoveelste keer gevraagd wordt om een onderbouwing van de gedane claim en blijft die "doe zelf maar research" en "kijkt zijn film op blckbx.tv" onzin van die vanden Bossche adepten staan? Ik bedoel er zijn ondertussen al legio links voorbijgekomen dat die vanden Bossche uit zijn nek lult... Kan dit topic dan niet beter naar #BNW verplaatst worden vanwege het blijvend volledig ontbreken van enige onderbouwing?
Ah roger. Als je het zo bekijkt is dat idd een prima benadering.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dank voor je feedback, ik had deze gisteren gemist. Ik heb een aantal persoonlijke aanvallen verwijderd, maar niet gemodereerd op de inhoud. Posts als "Je bent niet slim genoeg om dit te begrijpen" en dergelijken heb ik weggehaald.
Hoewel ik begrijp wat je bedoelt denk ik niet dat dit persé iets is voor BNW. Er is iemand die een alternatieve mening is aangedaan. Ik denk juist dat door het topic te laten staan het misschien wel sterker is, aangezien er claims gedaan worden en die door jou en een aantal andere users op een goede manier gedebunked worden. Voordeel daarvan is dat als iemand in het forum meeleest en twijfelt aan die claims die het topic kan meelezen en kan zien waarom wat diegene zegt niet klopt. Ik zie eigenlijk juist graag dat topics van bekende antivaxxers oid op de inhoud gedebunked worden, dat kan andere mensen alleen maar helpen.
Inderdaad. M’n tr”s in deeltje 2469 wordt weer eens geen reet mee gedaan maar als ik een normale post citeer verdwijnt het voor m’n ogen.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Dank voor je feedback. Mijn antwoord is hetzelfde als voor @Spablauw214 . Ik heb je post trouwens iets veranderd, ik heb de username van anderen eruit gehaald en vervangen door 'anderen'.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Inderdaad. M’n tr”s in deeltje 2469 wordt weer eens geen reet mee gedaan maar als ik een normale post citeer verdwijnt het voor m’n ogen.
Zeg dan gewoon dat topicreports zetten geen reet zin heeft en jullie anderen gewoon laten gaan dan bespaar ik me voortaan de moeite.
COR / Stelling: Het einde van Covid-19 is in zicht.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:24 schreef capricia het volgende:
Lijkt me dat het prima is om daar een topic over te openen. Ik wil je onderbouwing graag lezen.
Dank voor je bericht. Ik zal ‘t topic proberen wat extra in de gaten te houden om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Za het volgende:
[..]
COR / Stelling: Het einde van Covid-19 is in zicht.
Indien het volgespammed wordt met onzin delete ik de OP.
Misschien vind je het interessant om te lezen.
Dan nog is het me totaal onduidelijk waarom die post van Spablauw en mijn reactie erop verwijderd worden en die van anderen van het niveau 'hihaho' blijven staan? Dat is precies de twee maten waar we hier over vallen. DIe posts waren niet eens aanvallend of wat dan ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:39 schreef chratnox het volgende:
Ik heb even snel gekeken naar je TR's, deze posts was vrij weinig mis mee.
Dit soort posts zijn alleen maar bedoeld om te zuigen en mensen uit de tent te lokken. Zou fijn zijn als mods hier publiekelijk wat over willen zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:00 schreef DonDruiper het volgende:
Wist trouwens niet dat ze nog tot zo laat aan het werk waren bij de overheid.
Dat er een specifiek positiviteitstopic nodig is lijkt me veelzeggend. Het centrale topic verwordt steeds meer tot een circle jerk van 'kritische' simpletons.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef Gunner het volgende:
Ik ga er vanuit dat jullie willen dat dit subforum het niveau KLB , ONZ en BNW ontstijgt en niet willeln dat serieuze gebruikers vertrekken maar wel een ONZ-kliek de hand boven het hoofd houden?
Ik weet niet waarom die posts weg zijn gehaald, die heb ik niet verwijderd. Het kan zijn dat het een reactie was op een post die verwijderd is (als voorbeeld), ik vraag het na bij de andere mods.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan nog is het me totaal onduidelijk waarom die post van Spablauw en mijn reactie erop verwijderd worden en die van anderen van het niveau 'hihaho' blijven staan? Dat is precies de twee maten waar we hier over vallen. DIe posts waren niet eens aanvallend of wat dan ook.
Snap je dat het dan niet uitnodigt om die TR's te blijven zetten?
Ik ga er vanuit dat jullie willen dat dit subforum het niveau KLB , ONZ en BNW ontstijgt en niet willeln dat serieuze gebruikers vertrekken maar wel een ONZ-kliek de hand boven het hoofd houden?
Sorry, ik ben een tijdje weg geweest hier door kerst en wat top2000-afleiding, maar de eerste dag dat ik weer wat lees wordt ik weer geconfronteerd met hetzelfde gedoe als voorheen. Op een gegeven moment houdt het op en verdwijnt COR uit m'n active topics. Ik vind het echt heel jammer dat tussen sommige nuttige posts veel verdwijnt tussen joligheid, getroll en het continu vliegen afvangen door telkens dezelfden.
Ik heb die weggehaald. Het voegt niets toe en verandert de sfeer zeker niet te goede. Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Mogen opmerkingen over de sfeer in het algemene topic tegenwoordig ook niet meer?
Eens maar misschien even aanpassen in de OP dan? Dat opmerkingen over de sfeer niet meer zijn toegestaan?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb die weggehaald. Het voegt niets toe en verandert de sfeer zeker niet te goede. Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan?
Blijkbaar niet, want er verandert niets. En naast wat loze beloftes (hallo Hugo!) gaat het van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:08 schreef miss_sly het volgende:
Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan?
Mag dat gezuig in posts dan ook even aangepakt worden? Vervelend voor de sfeer, zelfs bij teruglezenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb die weggehaald. Het voegt niets toe en verandert de sfeer zeker niet te goede. Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan?
Keihard gelachen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen de bashes eens wat gericht aangepakt worden? Dank!
Prima omschrevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Keihard gelachen.
Ik weet dat jullie niet willen dat we hier in feedback persoonlijk gaan worden en andere users gaan bashen, maar ik ga het lekker toch doen omdat de andere opties blijkbaar niet werken. Dan riskeer ik maar lekker een forumban, normale discussies worden toch steeds minder mogelijk hier.
Van de meeste vaste users hier weten we hun standpunten wel. En vaak kunnen die compleet verschillen. Die users zie ik op een redelijk normale, doch soms wat felle, manier met elkaar in discussie gaan. Lijkt me niks mis mee, iedereen is er na 2 jaar wel klaar mee en soms zijn de lontjes wat kort. Best begrijpelijk.
Er is echter één user die met zijn postgedrag verantwoordelijk is voor 99% al het gezeik en de negatieve sfeer. En dat is @:Da_Sandman. Constant zuigen. Constant woorden verdraaien. Constant trollende one-liners. Constant persoonlijk worden.
Dan kunnen jullie als mods de afgelopen dagen wel meerdere posts en modbreaks doen waarin jullie klagen dat er een klein groepje is dat constant met elkaar aan het zeiken, maar dat is simpelweg niet zo. Alles draait zowat rond 1 persoon.
En nu niet gaan roepen dat er dan maar TR's gezet moeten worden, dat wordt al aan de lopende band gedaan. Af en toe wordt er eens een reactie verwijderd, maar als hij er niet van leert en de volgende dag gewoon vrolijk doorgaat met zijn gedrag schiet het ook niet echt op heh?
Ik weet 100% zeker dat ik lang niet de enige ben die er op deze manier wel klaar mee is.
Steeds net niet banbaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Molo het volgende:
Ik vind het ook oprecht wel een kwaliteit van je dat je zo bloed onder zoveel mensen hun nagels vandaan kunt halen en steeds nét niet aanspreekbaar/banbaar bent ervoor.
Het komt de discussies en sfeer iig echt verre van ten goede, dat lijkt me duidelijk
En dat fix je idd niet met het zetten van TR's of posts verwijderen
Goede selectie uit mijn post als reactie Hansquote:
Deze, samen met deze:quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Keihard gelachen.
Ik weet dat jullie niet willen dat we hier in feedback persoonlijk gaan worden en andere users gaan bashen, maar ik ga het lekker toch doen omdat de andere opties blijkbaar niet werken. Dan riskeer ik maar lekker een forumban, normale discussies worden toch steeds minder mogelijk hier.
Van de meeste vaste users hier weten we hun standpunten wel. En vaak kunnen die compleet verschillen. Die users zie ik op een redelijk normale, doch soms wat felle, manier met elkaar in discussie gaan. Lijkt me niks mis mee, iedereen is er na 2 jaar wel klaar mee en soms zijn de lontjes wat kort. Best begrijpelijk.
Er is echter één user die met zijn postgedrag verantwoordelijk is voor 99% al het gezeik en de negatieve sfeer. En dat is @:Da_Sandman. Constant zuigen. Constant woorden verdraaien. Constant trollende one-liners. Constant persoonlijk worden.
Dan kunnen jullie als mods de afgelopen dagen wel meerdere posts en modbreaks doen waarin jullie klagen dat er een klein groepje is dat constant met elkaar aan het zeiken, maar dat is simpelweg niet zo. Alles draait zowat rond 1 persoon.
En nu niet gaan roepen dat er dan maar TR's gezet moeten worden, dat wordt al aan de lopende band gedaan. Af en toe wordt er eens een reactie verwijderd, maar als hij er niet van leert en de volgende dag gewoon vrolijk doorgaat met zijn gedrag schiet het ook niet echt op heh?
Ik weet 100% zeker dat ik lang niet de enige ben die er op deze manier wel klaar mee is.
Vooral dat niveau van treiteren, zuigen, de maat nemen en discussie traineren met irritante oneliners. Het lijkt allemaal net niet aanspreekbaar, maar zorgt wel voor een complete ontsporing van discussies.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Molo het volgende:
Ik vind het ook oprecht wel een kwaliteit van je dat je zo bloed onder zoveel mensen hun nagels vandaan kunt halen en steeds nét niet aanspreekbaar/banbaar bent ervoor.
Het komt de discussies en sfeer iig echt verre van ten goede, dat lijkt me duidelijk
En dat fix je idd niet met het zetten van TR's of posts verwijderen
Dat is gewoon een getuige dat mensen he-le-maal klaar zijn met het kabinetsbeleid en die frustratie even willen uiten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Steeds net niet banbaar.
.
Op iedere pagina 'het zijn twee cruciale weken', 'eerst nog een avondklok', 'groetjes, Mark en Hugo', komt dat de sfeer/discussies wel ten goede?
Wat is er typerend aan? Ik word om het minste geringste geband joh, laatst nog omdat ik reageerde op een persoonlijke aanval van een ander en die ander bleef buiten schotquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede selectie uit mijn post als reactie Hans
Mooi typerend ook wel weer
Maar wat komt dat de discussie/sfeer dan ten goede, die flauwe opmerkingen 30 keer per dag?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een getuige dat mensen he-le-maal klaar zijn met het kabinetsbeleid en die frustratie even willen uiten.
Vervolgens kom jij weer langs om even lekker te zuigen, te traineren en de maat proberen te nemen. We hebben best een goede discussie op het moment tussen de verwijderde posts door en vaak ben je ook best te pruimen. Ga vaker die kant op ajb zou ik zeggen
Kom op ga in ONZ lekker ouwehoeren over boosters in kontjes enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welke moderator haalt steeds mijn posts in het boostertopic weg?
Voor straf ga ik nu dooremmeren totdat ik een ban krijg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op ga in ONZ lekker ouwehoeren over boosters in kontjes enzo.
Omdat Malone en zijn verhalen van Twitter zijn geband omdat ze desinformatie bevatten. Dus lijkt me niet dat we die desinformatie dan hier op FOK! wel verspreiden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:21 schreef HayeOpReis het volgende:
Hallo @:miss_sly In deze post HayeOpReis in COR / Code van Neurenberg heb jij de link verwijderd naar dit interview van Robert Malone Waarom?
Ik heb niet een officieel bericht gevonden van Twitter over waarom ze Robert Malone hebben geband. Hoe weet jij dat dit de reden is? Maar er van uitgaande dat het om zogenaamd “verspreiden van desinformatie" gaat. Dan ga jij er vanuit; als Twitter dat zegt, dat dit waarheid is? Sterker nog, als een persoon door Twitter is verwijderd, dan vind jij dat er geen enkele link meer op Fok mag, naar wat deze persoon te zeggen heeft? Dus een link naar iets wat Donald Trump verteld, mag ook niet meer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Omdat Malone en zijn verhalen van Twitter zijn geband omdat ze desinformatie bevatten. Dus lijkt me niet dat we die desinformatie dan hier op FOK! wel verspreiden.
twitter is geen objectieve autoriteit om te bepalen wat fake news is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat Malone en zijn verhalen van Twitter zijn geband omdat ze desinformatie bevatten. Dus lijkt me niet dat we die desinformatie dan hier op FOK! wel verspreiden.
@chratnoxquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uitlekken bestaat niet. Dat wordt allemaal zorgvuldig georkestreerd. Soms om vast wat reacties te peilen, soms om te laten zien dat het kabinet toch net andere besluiten neemt zodat de mensen zien dat het OMT niet volledig kritiekloos wordt gevolgd. Allemaal onderdeel van de communicatiestrategie van de overheid.
Dank voor je feedback. Ik heb die zin eruit gehaald omdat die (met de ervaring van het topic) sfeerverziekend zou werken. In plaats van reageren op de inhoud gingen mensen dan reageren op die zin, etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:chratnox
Wat is het voor totale onzin dat een algemene opmerking over de intelligentie van het volk hieruit wordt verwijderd?
LinkedIn en YouTube hebben ook content van Malone verwijderd om dezelfde reden...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 02:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
twitter is geen objectieve autoriteit om te bepalen wat fake news is.
wat weten Linkedln en Youtube er nu meer vanaf dan deze man?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
LinkedIn en YouTube hebben ook content van Malone verwijderd om dezelfde reden...
Ah, appeal to authority...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat weten Linkedln en Youtube er nu meer vanaf dan deze man?
Robert Wallace Malone is an American virologist and immunologist. His work has focused on mRNA technology, pharmaceuticals, and drug repurposing research
Wat een bedenkelijk argument. Dus je gaat preventief zaken verwijderen omdat de reactie erop wel eens vervelend zou kunnen zijn? Misschien moet je de reactie aanpakken en niet een slechts beschouwende opmerking.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dank voor je feedback. Ik heb die zin eruit gehaald omdat die (met de ervaring van het topic) sfeerverziekend zou werken. In plaats van reageren op de inhoud gingen mensen dan reageren op die zin, etc.
De rest van de post vond ik prima in orde, dus ik heb ervoor gekozen die zin te verwijderen ipv de hele post.
Ik heb de exacte woorden van die post niet voor de geest, maar het was iets in de strekking van: "De meeste mensen zijn niet intelligent genoeg om dat te begrijpen"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een bedenkelijk argument. Dus je gaat preventief zaken verwijderen omdat de reactie erop wel eens vervelend zou kunnen zijn? Misschien moet je de reactie aanpakken en niet een slechts beschouwende opmerking.
Dat is gewoon een mening. Kennelijk een mening die niet in jouw straatje past, maar dat is geen reden om hem weg te modden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb de exacte woorden van die post niet voor de geest, maar het was iets in de strekking van: "De meeste mensen zijn niet intelligent genoeg om dat te begrijpen"
Daar was wat mij betreft niets beschouwend aan, dat was (naar mijn mening) bedoeld om anderen op de kast te krijgen.
Ik vind het vervelend dat je dat zo ziet. Ik heb uitgelegd waarom ik hem weggehaald heb, waarom ik het zo zag. Dat heeft niets te maken met misbruik van mijn bevoegdheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mening. Kennelijk een mening die niet in jouw straatje past, maar dat is geen reden om hem weg te modden.
Dat is pure misbruik van je bevoegdheid.
Terecht of niet, zo reageer je niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:44 schreef tja77 het volgende:
Waarom is mijn post weggehaald?
Iemand (toevallig met de usernaam in blauwe lettertjes) doet een compleet maffe vergelijking, ik reageer erop (volkomen terecht) en dan wordt mijn post weggehaald?
Ah, dus mijn reactie kan niet door de beugel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Terecht of niet, zo reageer je niet.
Ja, daarom vind ik die lockdown zelf klote. Weer ontzettend goed begrijpend gelezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:26 schreef Noek het volgende:
De selectieve verontwaardigingen hier zijn ook wel tergend. Mensen mogen niks van de lockdown vinden want “we” hoorden ze ook niet toen het ziekenfonds werd afgeschaft.
Lekker simpel allemaal en eng zwart/wit. Slaat ook alle discussies dood. Je moet gewoon je bek houden want 10 jaar geleden gaf je ook geen kont.
Ok ok.
Als links mokkel kan ik me helemaal nergens in vinden. Al helemaal niet in deze lockdown.
Ik ga hem erin zetten!quote:Op zondag 9 januari 2022 00:59 schreef THEFXR het volgende:
de twijfellijn staat niet in de OP van het algemene topic
.https://www.umcutrecht.nl(...)delijke-telefoonlijn
088-7555777
Ontzettend veel gevallen Nevenschade van vaccinaties die bewust ondergerapporteerd wordt valt meer onder BNW, dus daar kun je daarover filosoferen. Daarom heb ik die post en de reactie erop weggehaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik begrijp niet waarom er berichten worden verwijderd in het topic "Hoeveel prikken neem jij?"
Er wordt niet geflamed of wat dan ook. Geen waarschuwing gegeven. Posts verdwijnen gewoon. Dat is toch geen normale gang van zaken. Een beetje respect voor users en de tijd die ze in dit forum steken zou op prijs worden gesteld.
Er zijn niet alleen posts van mij verwijderd. Eentje van mij waarin ik aangeef dat IK DENK dat er sterk wordt ondergerapporteerd en dat de schade van vaccins veel groter is. Waarom mag ik dat niet schrijven?
Een moderator is geen gedachtenpolitie. Dit forum is ook geen front voor de overheid of iets dergelijks neem ik aan. Iemand moet toch gewoon kunnen zeggen wat hij/zij denkt? Dat is geen nepnieuws verspreiden hoor, dat is heel wat anders.
Maak anders twee COR-forums: 1 waarin je alleen mag herhalen wat de autoriteiten zeggen, en 1 waarin je alles mag zeggen wat je denkt van de hele situatie.
Ik heb niet gezegd dat die BEWUST wordt ondergerapporteerd, Miss_Sly, maar wordt ondergerapporteerd "om verschillende redenen". Dat is heel wat anders. Probeer eens om geen dingen in posts te lezen die er niet staan. Als mod is het belangrijk dat je je eigen interpretaties van wat iemand zegt onderscheidt van wat iemand daadwerkelijk zegt, voordat je overhaast allerlei dingen gaat zitten verwijderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ontzettend veel gevallen Nevenschade van vaccinaties die bewust ondergerapporteerd wordt valt meer onder BNW, dus daar kun je daarover filosoferen. Daarom heb ik die post en de reactie erop weggehaald.
Vaers is geen goede bron voor bewijs van nevenschade. Iedereen kan daar een melding doen, maar een melding is geen bewijs van nevenschade. Je weet dit, want dit is al veel vaker besproken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat die BEWUST wordt ondergerapporteerd, Miss_Sly, maar wordt ondergerapporteerd "om verschillende redenen". Dat is heel wat anders. Probeer eens om geen dingen in posts te lezen die er niet staan. Als mod is het belangrijk dat je je eigen interpretaties van wat iemand zegt onderscheidt van wat iemand daadwerkelijk zegt, voordat je overhaast allerlei dingen gaat zitten verwijderen.
Duizenden en duizenden rapporten in VAERS is inderdaad ontzettend veel nevenschade. Dat zijn alleen nog de gevallen die dus ook daadwerkelijk zijn gemeld en alleen in de VS.
Ik heb dus meer dan genoeg reden om te zeggen dat ik DENK dat de nevenschade groot en ondergerapporteerd is.
Daar is helemaal niets BNW aan, Miss_Sly. Een afwijkende mening op basis van de informatie die voor IEDEREEN beschikbaar is en waarin helemaal geen samenzwering of iets wordt gesuggereerd, is geen BNW. Dus gelieve de post terug te zetten. Bij voorbaat dank.
Ik heb niet gezegd dat VAERS een BEWIJS is van nevenschade. Ik heb gezegd dat de vele rapporten voor mij een reden zijn om te DENKEN dat de nevenschade veel groter is. Opnieuw laat je zien dat je niet goed leest.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vaers is geen goede bron voor bewijs van nevenschade. Iedereen kan daar een melding doen, maar een melding is geen bewijs van nevenschade. Je weet dit, want dit is al veel vaker besproken.
Je post wordt niet teruggezet, en dat hoeft ook niet, want je bent gewoon verder gegaan met je post, ondanks dat die verwijderd was.
Nevenschade bestaat, niet iedereen reageert hetzelfde op een vaccin, daarom kun je dit niet ontkennen, maar een vaccin is geen wondermiddel, een vaccin verliest snel zijn effectiviteit. Momenteel hoor ik in de omgeving dat mensen ziek zijn van COVID-19, 9 van de 10 keer hoor ik dat deze mensen volledig gevaccineerd zijn met een Boosterprik. Dan vraag ik me af, hoe kan dat, na zoveel vaccinaties.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat VAERS een BEWIJS is van nevenschade. Ik heb gezegd dat de vele rapporten voor mij een reden zijn om te DENKEN dat de nevenschade veel groter is. Opnieuw laat je zien dat je niet goed leest.
Je kan niet bij voorbaat al stellen dat ALLE rapporten in VAERS onzin zijn. Dan zal jij dat eerst moeten bewijzen. Niemand heeft dat ooit bewezen.
Dus mogen wij nog zelfstandig denken en op basis van wat er door mensen en doktoren wordt vermeld (binnen en buiten VAERS) vermoeden dat de schade groter is dan daadwerkelijk wordt gerapporteerd? Of kun jij aantonen dat ALLE NEVENSCHADE van de vaccins nauwkeurig wordt bijgehouden? Ik kan je alvast verklappen dat je dat niet kan en dat ook jij maar erop moet vertrouwen dat bepaalde bronnen nauwkeurige informatie geven.
Dus mogen wij nog zelfstandig nadenken en een andere mening hebben?
Het zou je ook sieren om toe te geven dat ik nergens heb gezegd dat er BEWUST wordt ondergerapporteerd. Geef toch gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt in plaats van maar koppig volhouden dat je gelijk hebt.
Waarom mag die blijven staan? Dat is toch gewoon een persoonlijke aanval richting de users die commentaar leveren op de overheid e.d.? Hoe is dat oké? Fijn om geassocieerd te worden met staatsgevaarlijke mensen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Wie de schoen past hoor. Een aantal users in het topic is wel bijzonder ver afgedwaald van de kudde. En niet iedereen hoeft volgzaam te zijn, maar er zitten er een paar tussen die op basis van hun posts absoluut de aandacht op zouden eisen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had een TR gezet voor deze post:
[..]
Waarom mag die blijven staan? Dat is toch gewoon een persoonlijke aanval richting de users die commentaar leveren op de overheid e.d.? Hoe is dat oké? Fijn om geassocieerd te worden met staatsgevaarlijke mensen..
Naast dat het geen ene reet toevoegt natuurlijk.
En wie bepaalt of een user van het padje is? Jij? Zelfs mensen waarvan jij vind dat ze ''van het padje zijn'' hoeven imo toch niet gelijk te worden gezet aan staatsgevaarlijke mensen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past hoor. Een aantal users in het topic is wel bijzonder ver afgedwaald van de kudde. En niet iedereen hoeft volgzaam te zijn, maar er zitten er een paar tussen die op basis van hun posts absoluut de aandacht op zouden eisen.
Dat heeft niets te maken met 'commentaar op de overheid', want dat heb ik zelf ook in genoeg posts. Het gaat er om dat een aantal users totaal van het padje is en beter op hun plek zouden zijn in BNW.
En, probeer het leven eens wat minder serieus te nemen. Gratis tip.
Yep. Ik bepaal wie er volgens mij van het padje is. Mooi hè, een eigen mening. Dat mag in dit land.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En wie bepaalt of een user van het padje is? Jij? Zelfs mensen waarvan jij vind dat ze ''van het padje zijn'' hoeven imo toch niet gelijk te worden gezet aan staatsgevaarlijke mensen?
Joh dat is toch een gebbetje. En anders iig totaal niet serieus te nemenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom mag die blijven staan? Dat is toch gewoon een persoonlijke aanval richting de users die commentaar leveren op de overheid e.d.? Hoe is dat oké? Fijn om geassocieerd te worden met staatsgevaarlijke mensen..
Ik heb de TR niet behandeld maar zou ‘m ook laten staan eerlijk gezegd, op het eerste gezicht komt dit op mij over als een grapje. Als er opmerkingen zijn om met goedemorgens naar ‘t binnenhof te gaan zou ik als ik bij AIVD werkte dit topic ook even in mn myAT zettenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb die afgevinkt. Ik zag het niet als een persoonlijke aanval, maar een algemene observatie verpakt in een grapje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik las het niet als een grapje (en ik heb een uitgebreid gevoel voor humorquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb de TR niet behandeld maar zou ‘m ook laten staan eerlijk gezegd, op het eerste gezicht komt dit op mij over als een grapje. Als er opmerkingen zijn om met goedemorgens naar ‘t binnenhof te gaan zou ik als ik bij AIVD werkte dit topic ook even in mn myAT zetten(dat soort opmerkingen verwijderen we overigens wel)
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:21 schreef HayeOpReis het volgende:
Hallo @miss_sly In deze post HayeOpReis in COR / Code van Neurenberg heb jij de link verwijderd naar dit interview van Robert Malone Waarom?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
@miss_sly Jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn laatste post. Ik denk dat jij en andere moderaters zich af moeten vragen wat het doel is van dit forum en wat jullie rol hierin is. Ik denk dat het belangrijkste nut van een internet forum is; doormiddel van (tegenstrijdige) informatie, verschillende manieren van kijken, argumenten, discussie, etc., een beter beeld te krijgen van hoe (op een bepaald onderwerp) de werkelijkheid is. Ga je als moderator informatie weg-censureren, omdat jij (of Twitter, of Linkedin, of het RIVM, of Mark Rutte, of Grote Smurf, of wie dan ook) dat heeft bestempeld als “misinformatie”, dan werkt dit systeem van discussie en "hoor en wederhoor", niet meer. Met deze censuur op de inhoud verlies je ook het vertrouwen dat mensen hebben in het forum. Als mensen nu een thread doorlezen, dan weten ze niet meer of dit een eerlijke afspiegeling is van de input van de forum leden, of dat de discussie een bepaalde richting is opgedrukt doordat een moderator selectief bepaalde informatie heeft verwijderd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:07 schreef HayeOpReis het volgende:
[..]
Ik heb niet een officieel bericht gevonden van Twitter over waarom ze Robert Malone hebben geband. Hoe weet jij dat dit de reden is? Maar er van uitgaande dat het om zogenaamd “verspreiden van desinformatie" gaat. Dan ga jij er vanuit; als Twitter dat zegt, dat dit waarheid is? Sterker nog, als een persoon door Twitter is verwijderd, dan vind jij dat er geen enkele link meer op Fok mag, naar wat deze persoon te zeggen heeft? Dus een link naar iets wat Donald Trump verteld, mag ook niet meer?
Het is toch juist een doel van dit forum om alle verschillende informatie of verschillende standpunten bij elkaar te brengen zodat je inzicht hebt in een bepaald onderwerp? Is dit nog wel mogelijk als kritische geluiden uit een bepaalde hoek worden weggecensureerd?
Kim Iversen: Emails REVEAL Fauci & Collins COLLUDED To Smear Scientists, SHUT DOWN Scientific Debate
Misschien is het een idee als je er een stukje van luistert, bijvoorbeeld het eerste half uur, dan weet je ook waar we hier over praten.
Complotwappie theorieën weren heeft niets te maken met censuur, maar met het voorkomen dat types als jij en Ali de discussie kapen en we binnen no time over hagedismensen en pedosexuele wereldleiders moeten praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef HayeOpReis het volgende:
Ons gesprek:
[..]
[..]
[..]
@:miss_sly Jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn laatste post. Ik denk dat jij en andere moderaters zich af moeten vragen wat het doel is van dit forum en wat jullie rol hierin is. Ik denk dat het belangrijkste nut van een internet forum is; doormiddel van (tegenstrijdige) informatie, verschillende manieren van kijken, argumenten, discussie, etc., een beter beeld te krijgen van hoe (op een bepaald onderwerp) de werkelijkheid is. Ga je als moderator informatie weg-censureren, omdat jij (of Twitter, of Linkedin, of het RIVM, of Mark Rutte, of Grote Smurf, of wie dan ook) dat heeft bestempeld als “misinformatie”, dan werkt dit systeem van discussie en "hoor en wederhoor", niet meer. Met deze censuur op de inhoud verlies je ook het vertrouwen dat mensen hebben in het forum. Als mensen nu een thread doorlezen, dan weten ze niet meer of dit een eerlijke afspiegeling is van de input van de forum leden, of dat de discussie een bepaalde richting is opgedrukt doordat een moderator selectief bepaalde informatie heeft verwijderd.
Kom op, je hoeft er ook weer niet een verhaal als dit van te maken, dat iedereen die alternatief naar corona kijkt meteen ook in hagedismensen en dat soort dingen geloofd. Dit soort posts zijn ook niet nodig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Complotwappie theorieën weren heeft niets te maken met censuur, maar met het voorkomen dat types als jij en Ali de discussie kapen en we binnen no time over hagedismensen en pedosexuele wereldleiders moeten praten.
Als je vindt dat bepaalde niet mainstream theorieën besproken moeten worden, dan is daar een heel subforum voor opgericht. Op het moment dat de moderators daar vinden dat je het zo fantastisch hebt onderbouwd dat het eigenlijk niet meer op BNW hoort, dan mag je het nog eens hier proberen. Deal?
Jij vind wel dat je kan zeggen dat je blij bent dat covid ook mentaal zwakke mensen opruimt omdat ze zelfmoord plegen door de situatie?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Je mag niet meer aangeven dat er gejankt wordt in het centrale covid topic?
Kansloos subforum van fok is dit toch. Nu weet ik weer waarom ik er nooit kom, gelukkig.
Wat heeft dat überhaupt te maken met het verwijderen van mijn andere reactie?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij vind wel dat je kan zeggen dat je blij bent dat covid ook mentaal zwakke mensen opruimt omdat ze zelfmoord plegen door de situatie?
Even gekeken, die post heeft een andere mod verwijderd. En dat had ik ook gedaan. Heeft echt niks met persoonlijk modden te maken. Je gaat niet iedereen in het topic een janker noemen. En volgens mij heb jij een obsessie met alles en iedereen labiel of een janker noemen. Post normaal mee of niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat heeft dat überhaupt te maken met het verwijderen van mijn andere reactie?
Komt op mij over als bevoordeeld naar users kijken nav een bepaalde reactie. Klinkt niet echt mod-waardig, eerder emotioneel labiel moderaten.
Hagedismensen??? pedoseksuele wereldleiders??? Ik weet niet waar je het over hebt. Ik neem aan dat dit een poging is om mij in een bepaald hokje te drukken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Complotwappie theorieën weren heeft niets te maken met censuur, maar met het voorkomen dat types als jij en Ali de discussie kapen en we binnen no time over hagedismensen en pedosexuele wereldleiders moeten praten.
Het wordt wel behandeld in een aantal andere topics (Je ervaringen met etc). Het staat je uiteraard vrij ‘m te openenquote:Op maandag 17 januari 2022 02:40 schreef b_engeltje het volgende:
Verbaasd mij dat er nog geen long-covid , post- covid of langdurige klachten nacovid topic is
Wat is dit nu weer voor idiote opmerking?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat het ook een soort ziekte of stoornis is. Dus dan denk ik laat hem maar.
Ik heb al die posts verwijderd. Slaat inderdaad nergens op al die persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:13 schreef DireStraits7 het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
Wat is dit nu weer voor idiote opmerking?
Zie hier weer de verziekte sfeer in het topic.
Zoals? Het is handig als je een tr zet bij die bepaalde posts, dan weten we waar we naar moeten kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:08 schreef KingRoland het volgende:
Mods doen het wel oke maar sommige figuren mogen wel wat harder aangepakt worden
En ja mijn post werd binnen de 15 sec verwijderdquote:Enkel bij de wappies. Bij de mensen die wel kunnen nadenken is er ‘.. blabla
Er wordt niet een bepaalde user voor wappie uitgemaakt, maar in algemene termen over wappies gesproken. Dat laten we binnen COR altijd staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:14 schreef UncleScorp het volgende:
COR is een subforum waar men zogezegd fakenews probeert te weren en zich baseren op wetenschappelijk onderbouwde meningen ... kuch
Maar ondertussen laat men hier wel vlotjes te tweedeling van burgers toe, het subtiel tegen elkaar opzetten
[..]
En ja mijn post werd binnen de 15 sec verwijderd
En ja ik heb hierover een TR gedaan
En ja het staat er gewoon nog.
Ok de toon is gezetquote:Op zondag 23 januari 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt niet een bepaalde user voor wappie uitgemaakt, maar in algemene termen over wappies gesproken. Dat laten we binnen COR altijd staan.
Zie mijn post hierboven ...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:11 schreef tja77 het volgende:
Waarom mag iemand WEL mensen/groeperingen wegzetten als wappie, en mag ik diegene er niet op aanspreken/vragen ermee op te houden?
Ik heb de post waar @tja77 over spreekt zelf niet verwijderd maar heb 'm voorbij zien komen. In grote lijnen proberen we persoonlijke aanvallen te voorkomen. Op het moment dat iemand het heeft over wappies vinden we dat (afhankelijk van de context) oké, tenzij het gericht is tegen gebruikers op het forum.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven ...
Ik vraag mij ook af waarom het aanzetten tot tweedeling onder users hier zo toegelaten/gesteund wordt.
In een ander subforum was Yvonne nochtans streng en kordaat over anderen steeds wappie noemen.
Gebaseerd op de uitleg hierboven zou ik bijv ook iedereen hier prikschapen kunnen noemen zolang ik maar geen specifieke user viseer ...
Is dat nodig ? Neen
Bevordert dat het gesprek ? Neen
Wederzijds respect zou toch de basis moeten zijn mijn gedacht.
Geen idee, @Breuls @Danny?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:26 schreef Noek het volgende:
Net terug van the naughty stairs en heb echt 24 uur flink nagedacht over mn daden. Ik weet dat bans niet worden besproken maar omdat passief agressief gedrag hier meer loont dan gewoon rechtstreeks de users aanspreken als je iets vindt..dacht ik:"Is het mogelijk om tijdens die 24 uur wel de mogelijkheid te krijgen om posts te liken..?"
Dat kun je toch nog passief agressief meedoen, als een halve tamme maar je zit je straf wel uit maar je geest waart toch nog wat rond? In a good way.
@:yvonne
Op zich zou dat natuurlijk kunnen, alleen zou dan weer misbruik op de loer kunnen liggen door mensen die blindwoest zijn dat ze zich niet hebben kunnen gedragen en geband zijn en FOK! de schuld van hun eigen wangedrag geven. Maar op zich zou het wel een poging waard kunnen zijn. Ik zet 'm even op een todolijstje, omdat het nou niet direct iets is dat echt directe prio heeft imo.quote:
Welcome back grannyquote:
Tyquote:
Ik heb een post verwijderd die op de persoon was.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:09 schreef THEFXR het volgende:
ik wordt steeds ontvolgd in het algemene topic, zelf doe ik het niet, is er soms een mod die de hots voor mij heeft??
Dan ontvolg je automatisch hè.quote:Op maandag 31 januari 2022 07:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een post verwijderd die op de persoon was.
O ja, dat bedoelde ik inderdaad als oorzaak voor de ontvolging. Ik denk niet dat een mod bij een user het vinkje ‘stop volgen’ kan aanvinken?quote:
Nee. Die mogelijkheid hebben we nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 07:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, dat bedoelde ik inderdaad als oorzaak voor de ontvolging. Ik denk niet dat een mod bij een user het vinkje ‘stop volgen’ kan aanvinken?
quote:Op maandag 31 januari 2022 07:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, dat bedoelde ik inderdaad als oorzaak voor de ontvolging. Ik denk niet dat een mod bij een user het vinkje ‘stop volgen’ kan aanvinken?
ik heb het afgelopen week 5x gehad, daarvoor nergens last van, vandaar mijn vraag of er een mod is die mij volgt.quote:Op maandag 31 januari 2022 07:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk vijf keer een post geplaatst in een nieuw topic die is verwijderd, waarna automatisch het topic ontvolgd is.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
ik heb het afgelopen week 5x gehad, daarvoor nergens last van, vandaar mijn vraag of er een mod is die mij volgt.
Even naar Feedback verplaatst, daar past het volgens mij beter. Waarom is dit apart? In dit geval zie ik van @bianconeri regelmatig posts van deze strekking voorbij komen, het leek me een goed moment dit te belichten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Apart, ik zie je bij andere vrij polariserende posts niet zo reageren.
Ach kom je begrijpt best wat ik bedoel. Een hele dag door is dat topic ziedend over van alles en nog wat en dan moet er maar begrepen worden dat er frustratie is, doet iemand dat de andere kant op krijgt hij het verzoek/advies zijn boosheid uit zijn posts te halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even naar Feedback verplaatst, daar past het volgens mij beter. Waarom is dit apart? In dit geval zie ik van @:bianconeri regelmatig posts van deze strekking voorbij komen, het leek me een goed moment dit te belichten.
Ik probeer zoveel mogelijk discussies te laten gaan maar probeer naar mijn idee in te grijpen wanneer iets persoonlijk wordt. Heb je misschien voorbeelden voor me, want ik neem aan dat je met een reden zo reageert?
Nee, ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt. Uiteraard kan het bij/voor anderen ook uitgelicht worden, in dit specifieke geval viel het me op. Ook omdat er (voor mijn gevoel) best een punt in die post zat maar dat op een manier gepost werd waardoor dat punt verloren raakte.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach kom je begrijpt best wat ik bedoel. Een hele dag door is dat topic ziedend over van alles en nog wat en dan moet er maar begrepen worden dat er frustratie is, doet iemand dat de andere kant op krijgt hij het verzoek/advies zijn boosheid uit zijn posts te halen.
Over boosheid in een post? Nooit gezien (kan uiteraard wel eens wat gemist hebben) en daarom valt het nu zo op dat iemand die er wat anders in zit dan de gemiddelde topicbezoeker wel zo'n advies krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt. Uiteraard kan het bij/voor anderen ook uitgelicht worden, in dit specifieke geval viel het me op. Ook omdat er (voor mijn gevoel) best een punt in die post zat maar dat op een manier gepost werd waardoor dat punt verloren raakte.
Ook al ben ik niet degene die 't bij alle anderen gezegd heeft, er komen regelmatig opmerkingen van de andere mods voorbij in dezelfde strekking.
Ik heb Miss Sly wel eens zien dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over boosheid in een post? Nooit gezien (kan uiteraard wel eens wat gemist hebben) en daarom valt het nu zo op dat iemand die er wat anders in zit dan de gemiddelde topicbezoeker wel zo'n advies krijgt.
Ja ok maar dan hebben we het over een mod als er mot isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb Miss Sly wel eens zien dweilen met de kraan open.
Tja, dan mot je het toch weer zelf doen, vrees ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok maar dan hebben we het over een mod als er mot is.
Het is in elk geval vaker voorgekomen. Ik heb in mijn vorige post toegelicht waarom ik het in dit geval zei.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over boosheid in een post? Nooit gezien (kan uiteraard wel eens wat gemist hebben) en daarom valt het nu zo op dat iemand die er wat anders in zit dan de gemiddelde topicbezoeker wel zo'n advies krijgt.
Ik roep deze post ook nog maar even in herinnering. Is het Bruls niet is het wel Kuijpers, of Koopmans, of Van Dissel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zie de laatste dagen steeds meer berichten verschijnen over Bruls waarbij het helemaal niet meer inhoudelijk gaat om zijn standpunten, of zijn functie, maar waarbij hij gewoon openlijk uitgescholden wordt etc.
Is dit iets wat 'we' normaal moeten vinden op FOK! Helemaal in het licht van de bedreigingen die dit soort mensen ontvangen? Ik mag toch hopen dat de mods op FOK! het met me eens zijn dat dit het debat alleen maar verhardt en radicaliseert.
Net zoals bij corona is het een piramide waarbij het topje uiteindelijk alleen maar extremer is naar mate de laag daaronder steeds onbeschofter wordt.
“Om iets te bewerkstelligen….massaal maatregelen negeren en (dreiging) geweld”.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
@:miss-sly tegenwoordig geeneens meer een onderbouwing maar gewoon blind vegen?
Anders ban je gewoon direct iedereen met een afwijkende mening dan is het helemaal een veilige warme bubbel waarbij alle troetelbeertjes lief voor elkaar zijn en nooit kritisch op de regering/het omt?
Ik vind dat je jouw persoonlijke voorkeur doordramt qua modereren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
“Om iets te bewerkstelligen….massaal maatregelen negeren en (dreiging) geweld”.
Dat wordt weggehaald. Dreigen met geweld of oproepen tot geweld horen niet op FOK!.
Kritisch is prima, zoals je ook ziet aan andere posts die er nog wel staan.
Overigens kun je de op de persoon opmerkingen over troetelbeertjes en eenhoorns ook achterwege laten.
En als laatste hebben mods niet de mogelijkheid om te bannen.
Misschien wil een van de andere mods of een (F)A er naar kijken om te zien of het onterecht is weggehaald in hun ogen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind dat je jouw persoonlijke voorkeur doordramt qua modereren.
Welke huisregel overtreed ik er mee?
Het is niet oproepen tot geweld want ik leg het uit. Als ik zeg ga naar het binnenhof met een guillotine!! Dan geef ik je 100% gelijk maar toelichten dat een online petitie weinig uithaalt en ze alleen reageren op een zwaardere reactie uit de samenleving is niet opruien.
Dat is gewoon uitleggen hoe de wereld werkt op basis van eerdere ervaringen.
Helaas is dat zo. Je bagatelliseert de realiteit door steeds zo te vegen imo.
Het is op z’n minst opruiend. Dat kan gewoon niet in dit maatschappelijk klimaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind dat je jouw persoonlijke voorkeur doordramt qua modereren.
Welke huisregel overtreed ik er mee?
Het is niet oproepen tot geweld want ik leg het uit. Als ik zeg ga naar het binnenhof met een guillotine!! Dan geef ik je 100% gelijk maar toelichten dat een online petitie weinig uithaalt en ze alleen reageren op een zwaardere reactie uit de samenleving is niet opruien.
Dat is gewoon uitleggen hoe de wereld werkt op basis van eerdere ervaringen.
Helaas is dat zo. Je bagatelliseert de realiteit door steeds zo te vegen imo.
Het gaat me niet eens om de reactie op zich meer om de pavlovreactie inmiddels om standaard te vegen wat niet in het straatje past.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien wil een van de andere mods of een (F)A er naar kijken om te zien of het onterecht is weggehaald in hun ogen.
Die beschuldiging herken ik me niet in. Ik veeg wat niet in het straatje van het beleid op FOK! past en wat wij als mods onderling hebben afgesproken te vegen. Verder niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om de reactie op zich meer om de pavlovreactie inmiddels om standaard te vegen wat niet in het straatje past.
Hoe is het opruien als ik niet aan zet /oproep tot iets maar uitleg geef er aan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is op z’n minst opruiend. Dat kan gewoon niet in dit maatschappelijk klimaat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe is het opruien als ik niet aan zet /oproep tot iets maar uitleg geef er aan?
Je moet toch kunnen uitleggen waarom een online petitie weinig bewerkstelligt als je dat vindt?
Welke uitleg precies? &lsquoZe’ luisteren niet en er zijn drastische maatregelen nodig waaronder (dreiging van) geweld. Dat is opruiend.quote:Echt zo, dat gaat gelijk de prullenbak in.
Om iets te bewerkstelligen zijn drastische maatregelen nodig.
Massaal de regels negeren en (dreiging) van geweld.
Helaas is het niet anders.
Anders luisteren ze niet.
Ze luisteren alleen naar een heftige reactie vanuit de samenleving of (dreiging van) geweld is toch uitleg?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Welke uitleg precies? &lsquoZe’ luisteren niet en er zijn drastische maatregelen nodig waaronder (dreiging van) geweld. Dat is opruiend.
verwijderd?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef Questular het volgende:
Lekker janken op Koopmans, ook in het weekend
Ik kan alles hebben, ik heb het niet gelezen maar ik zou het vast niet erg hebben gevondenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op
[..]
verwijderd?
Je mag blijkbaar wel klagen over users die zeiken op Koopmans (prima hoor, ik vind ook niet dat dat verwijderd moet worden - ook maar een mening), maar ik mag niet reageren met:
''Lekker janken op de users die janken op Koopmans, ook in het weekend''. Waar ik ook nog een knipoog bij plaatste om aan te tonen dat het een sarcastische reactie was.
Dat is nogal selectief. Questular kan dat grapje echt wel hebben gok ik zo. Er blijven veel ergere dingen staan..
Ben ook niet anders van je gewend, sarcastische grapjes heen en weer moet gewoon kunnen lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben, ik heb het niet gelezen maar ik zou het vast niet erg hebben gevonden
Thanks voor je reactie, waardeer ikquote:Op zondag 6 februari 2022 17:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik was wat te snel en heb die post weggehaald. In retrospect was dat niet nodig.
Sorry @:AlwaysHappy was echt niet nodig.
je zegt het goed, het zijn publieke figuren, dus die zijn onderhevig aan kritiek, comes with the job!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik roep deze post ook nog maar even in herinnering. Is het Bruls niet is het wel Kuijpers, of Koopmans, of Van Dissel.
Als je een gebruiker hier beticht van domme opmerkingen te maken is dat "op de man", maar een aantal publieke figuren kunnen hier gewoon respectloos voor rotte vis uitgemaakt worden. Iets met hoge bomen vangen veel wind, akkoord, maar dan nog kunnen mensen toch wel met respect behandeld worden?
Is er een reden dat deze post mag blijven staan?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ik vind dat een compliment maar ik verwacht gezien je posthistorie niet dat je het vermogen hebt dat te begrijpen.
Ik heb deze post weggehaald nuquote:Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Is er een reden dat deze post mag blijven staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |