abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202417604
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Lees ook deze MED met betrekking tot TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

Dank. O+

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Moderatie:
@trein2000 @capricia @miss_sly @Momo @chratnox

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 09-12-2021 17:13:19 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202426565
Mogen mijn statistieken weer in de OP van het centrale draadje? Geen idee wie ze heeft weggehaald maar aangezien deze van het RIVM komen en een andere licht laten schijnen lijkt het mij dat het de discussie alleen maar bevordert.
  woensdag 1 december 2021 @ 22:24:34 #3
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202427342
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:35 schreef Derrazi het volgende:
Mogen mijn statistieken weer in de OP van het centrale draadje? Geen idee wie ze heeft weggehaald maar aangezien deze van het RIVM komen en een andere licht laten schijnen lijkt het mij dat het de discussie alleen maar bevordert.
Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?
pi_202427391
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?

woensdag 1 december 2021 @ 22:28:50 #5
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202427409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Die eerste lijkt mij prima, heb je een versie waar duidelijk staat wat het is met titel en assen. Kan zo niet zien of dit ziekenhuisopnames of IC opnames zijn.
  woensdag 1 december 2021 @ 22:29:52 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202427430

Je hebt deze die hetzelfde is volgens mij.
pi_202427452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Die eerste lijkt mij prima, heb je een versie waar duidelijk staat wat het is met titel en assen. Kan zo niet zien of dit ziekenhuisopnames of IC opnames zijn.
Oh ja prima moment.

woensdag 1 december 2021 @ 22:32:45 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202427472
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:31 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Oh ja prima moment.

[ afbeelding ]
Ok...ik zet hem in de OP
pi_202427489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Ok...ik zet hem in de OP
thnx
pi_202459059
Ik las van de week even mee in dit topic COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2355 Schiet op met die boosters. Ik haal er wat opmerkingen uit:

ik had rutte allang op zijn muil geslagen
Rutte met alzheimer
*****kneus

Toevallig van dezelfde user, maar het gaat me nu om de algemene tendens. Het is schijnbaar allemaal binnen de policy, want je mag wel ministers uitschelden en ernstige ziektes toeschrijven, maar daar mag je dan weer niets van zeggen, Maar wat is hier nou constructief aan? Wat draagt het bij aan het topic? Ik kies even bewust deze vraagstelling aangezien dat vaak als reden wordt opgevoerd bij post edits/notes of wanneer je FB vraagt op zo'n edit. Overigens waren er gewoon mods aanwezig op dat moment.

Het topic was tijdens een kamerdebat. Heb al meerdere keren in een TR de suggestie geopperd dat het beter zou zijn een apart topic daarvoor aan te maken. Dan nog lijken deze rants mij totaal overbodig, maar dan is het in ieder geval weg uit dat centrale topic. Nooit een reactie op gekregen uiteraard.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202459161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las van de week even mee in dit topic COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2355 Schiet op met die boosters. Ik haal er wat opmerkingen uit:

ik had rutte allang op zijn muil geslagen
Rutte met alzheimer
*****kneus

Toevallig van dezelfde user, maar het gaat me nu om de algemene tendens. Het is schijnbaar allemaal binnen de policy, want je mag wel ministers uitschelden en ernstige ziektes toeschrijven, maar daar mag je dan weer niets van zeggen, Maar wat is hier nou constructief aan? Wat draagt het bij aan het topic? Ik kies even bewust deze vraagstelling aangezien dat vaak als reden wordt opgevoerd bij post edits/notes of wanneer je FB vraagt op zo'n edit. Overigens waren er gewoon mods aanwezig op dat moment.

Het topic was tijdens een kamerdebat. Heb al meerdere keren in een TR de suggestie geopperd dat het beter zou zijn een apart topic daarvoor aan te maken. Dan nog lijken deze rants mij totaal overbodig, maar dan is het in ieder geval weg uit dat centrale topic. Nooit een reactie op gekregen uiteraard.
Verwijderd. Deze posts zijn idd niet okay.

Er is redelijk wat geTRed in dat topic, heb ze voor de zekerheid zojuist nagekeken. En alle TRs waren opgepakt en afgehandeld. Deze opmerkingen stonden niet bij de TRs, helaas.

Ze zijn nu weg, ieg. En dank voor het melden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202469928
Graag ook wat harder optreden richting de users die hier expres komen 'rellen' wanneer er nieuwe maatregelen worden aangekondigd of wanneer er opeens een nieuwe piek is.

namen zijn al bekend, maar het begint een beetje zielig te worden.
graag op anoniem
pi_202476662
Waarom is mijn post verwijderd :? Alleen omdat ik wappie gebruikte (wat niet als scheldwoord bedoelt was).
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 11:03:16 #14
236264 crew  capricia
pi_202477521
quote:
4s.gif Op zondag 5 december 2021 09:33 schreef aloa het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd :? Alleen omdat ik wappie gebruikte (wat niet als scheldwoord bedoelt was).
Ik zie in elk geval geen recente note uit COR. Geen idee dus.
Was het wel in COR? Want ik zie je daar weinig posten.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 05-12-2021 11:12:20 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202477907
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie in elk geval geen recente note uit COR. Geen idee dus.
Was het wel in COR? Want ik zie je daar weinig posten.
Was een reactie op post 242 van onderstaand topic.

gebrokenglas in COR / Hoe is het in 'jouw' supermarkt? #19

Ik vroeg het me af, dan kan ik er voortaan rekening mee houden.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 12:22:56 #16
236264 crew  capricia
pi_202478325
quote:
4s.gif Op zondag 5 december 2021 11:41 schreef aloa het volgende:

[..]
Was een reactie op post 242 van onderstaand topic.

gebrokenglas in COR / Hoe is het in 'jouw' supermarkt? #19

Ik vroeg het me af, dan kan ik er voortaan rekening mee houden.
We modereren wel hierop:
quote:
Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021

Geen idee of het daar onder viel, want het is verders niet een note ofzo bij je geworden. Dus zal wel meevallen. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 5 december 2021 @ 13:51:20 #17
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202479344
:')
  zondag 5 december 2021 @ 13:55:17 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202479392
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Tja moet je niet verbaasd zijn dat je post verwijderd wordt als je een andere user een gekkie noemt.
  zondag 5 december 2021 @ 13:56:19 #19
498282 Scrummie
pi_202479402
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Tja moet je niet verbaasd zijn dat je post verwijderd wordt als je een andere user een gekkie noemt.
Als betreffende user post na post wappie dit, wappie dat, wappie zo roept, is het gek dat daar reactie op komt?
  zondag 5 december 2021 @ 13:57:32 #20
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202479421
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Als betreffende user post na post wappie dit, wappie dat, wappie zo roept, is het gek dat daar reactie op komt?
Hij maakt geen andere users uit voor wappie of wat dan ook en er zijn genoeg normale reacties geweest op die post om te zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
  zondag 5 december 2021 @ 13:58:15 #21
498282 Scrummie
pi_202479427
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij maakt geen andere users uit voor wappie of wat dan ook en er zijn genoeg normale reacties geweest op die post om te zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
Oh, dan is het goed.
  maandag 6 december 2021 @ 00:40:20 #22
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202491591
@Tijger_m

Ik zie net dat je mijn maatschappijkritische post in COR / Wat doet jeugd/jongeren nou in deze tijd????? verwijderd hebt. Ik snap dat je mijn verhaal niet leuk vond, maar ook mijn onwelgevallige mening mag gehoord worden.
pi_202491598
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
@:Tijger_m

Ik zie net dat je mijn maatschappijkritische post in COR / Wat doet jeugd/jongeren nou in deze tijd????? verwijderd hebt. Ik snap dat je mijn verhaal niet leuk vond, maar ook mijn onwelgevallige mening mag gehoord worden.
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.
  maandag 6 december 2021 @ 00:43:23 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202491608
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.
Het spijt me, was niet aan jou gericht dan, sorry.
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 01:07:45 #25
236264 crew  capricia
pi_202491704
quote:

Je bedoelt de post met de volgende strekking: Goed dat mensen zich niet de regels houden!De overheid heeft namelijk een andere agenda.

Of bedoel je die post niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 06:56:05 #26
5428 crew  miss_sly
pi_202492037
quote:

Die heb ik weggehaald maar het op de man en BNW-geneuzel was.
pi_202521331
Er zijn een paar users die de hele dag anderen de maat komen nemen en niets inhoudelijks toevoegen aan de discussie. Imo verziekt dat het topic. Die posts mogen blijven staan maar als daar wat van wordt gezegd dan wordt het weggehaald. Waar slaat dat op?
pi_202521369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Er zijn een paar users die de hele dag anderen de maat komen nemen en niets inhoudelijks toevoegen aan de discussie. Imo verziekt dat het topic. Die posts mogen blijven staan maar als daar wat van wordt gezegd dan wordt het weggehaald. Waar slaat dat op?
Het is nogal subjectief wie wel of niet wat toevoegt. Als er posts zijn die op de persoon spelen, worden die weggehaald. Zet vooral een tr als je die posts meent te zien.
  donderdag 9 december 2021 @ 17:16:11 #29
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202540386
MED / chratnox komt COR versterken

En we hebben een nieuwe mod erbij @chratnox, welkom!
pi_202540404
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:

En we hebben een nieuwe mod erbij @:chratnox, welkom!
OP aangepast.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202540406
Veel plezier en succes ;)
pi_202540847
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
We mogen toch elkaar vertrouwen dan mensen in hun functie als mod, niet zo maar alles verwijderen waar men het mee oneens is. Ik vind de moderatie op Fok! eigenlijk best vrij en redelijk, maar dat mag ik hier niet zeggen, alleen een feedback :)
Dat is ook zeker zo, ik hou van een (normaal) tegengeluid. Ik maakte me er vooral zorgen om dat het topic er nogal van de rails door zou raken. Maar wel dank voor je feedback! :)
pi_202541164
Ok even een zorgpunt. In de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat de moderatie erg sterk was. Maar bekijk het eens van mijn kant. Ik wil graag misinformatie en zo verspreiden en gevaccineerden voor gek verklaren en nu hebben jullie dus weer een mod aangesteld uit de main stream media!

Krijg ik weer allemaal cijfers om me oren die ik eigenlijk niet kan ontkrachten maar als ik dan op de man ga spelen zit er weer een mod in me nek te hijgen. En BNW is geen optie want daar zitten gekkies. Mijn kansen kelderen waar ik bij sta.

Klacht: Moderatie is te goed -O-
En .... gefeliciteerd of zo chratnox, Grrrrrrrrr! c_/

En nee ik ga niet naar onz of klb
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202541493
quote:

Supertof!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202541573
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Ok even een zorgpunt. In de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat de moderatie erg sterk was. Maar bekijk het eens van mijn kant. Ik wil graag misinformatie en zo verspreiden en gevaccineerden voor gek verklaren en nu hebben jullie dus weer een mod aangesteld uit de main stream media!

Krijg ik weer allemaal cijfers om me oren die ik eigenlijk niet kan ontkrachten maar als ik dan op de man ga spelen zit er weer een mod in me nek te hijgen. En BNW is geen optie want daar zitten gekkies. Mijn kansen kelderen waar ik bij sta.

HAHAHAHAHAHAHAHA :D _O-
zie email 27 oktober
pi_202541592
quote:

Post van de dag dit :o
  Forum Admin donderdag 9 december 2021 @ 18:38:57 #37
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202541637
quote:

deze post icm je username _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 9 december 2021 @ 19:09:55 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202542236
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!! :( :( :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 december 2021 @ 19:11:20 #39
498282 Scrummie
pi_202542263
Welkom en succes @chratnox :).
pi_202542504
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Oneens :P En met chratnox erbij kan het alleen maar beter gaan.
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:23:08 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202548411
quote:

Een kwaliteitsimpuls voor het topic ^O^
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:44:07 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202548527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oneens :P En met chratnox erbij kan het alleen maar beter gaan.
Kan me niet voorstellen, ben benieuwd wanneer die me een ban aan gaat naaien :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202548532
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Crewbash!!!1!1!!
zie email 27 oktober
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:46:30 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202548539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Crewbash!!!1!1!!
Ja gij ook!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202565061
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:41 schreef Momo het volgende:
Frutsel in NWS / Gezinsdrama Duitsland; 5 mensen overleden aangetroffen.

Sorry, maar dit topic heb je ook al eerder in NWS geopend, dan hoef je het niet weer hier te proberen.
Geen probleem en begrijpelijk!

Ik hou er nu ook over op, mijn punt is gemaakt en zoals ik al zei in het topic zal ik binnenkort als het helaas ook in Nederland gebeurt pas weer een topic over openen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 15:29:57 #46
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202583568
Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik begrijp dat men vandaag te druk is met Formule 1 kijken om even een sadface over de doden te posten?
Door miss_sly

Waarom krijg ik een note op deze post? Kom op zeg. Hij is niet specifiek op de man of op iemand persoonlijk, ik benoem alleen maar de tegenstrijdigheid dat men nu opeens niets laat horen t.o.v. andere dagen. Ik overtreed hiermee geen regels ofzo.

Maar dit wordt gewoon meteen ge-note wegens persoonlijk niet mogen. Ik ken de situatie. Maar objectief modden is dit dus not ;)
  zondag 12 december 2021 @ 15:37:34 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202583998
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik begrijp dat men vandaag te druk is met Formule 1 kijken om even een sadface over de doden te posten?
Door miss_sly

Waarom krijg ik een note op deze post? Kom op zeg. Hij is niet specifiek op de man of op iemand persoonlijk, ik benoem alleen maar de tegenstrijdigheid dat men nu opeens niets laat horen t.o.v. andere dagen. Ik overtreed hiermee geen regels ofzo.

Maar dit wordt gewoon meteen ge-note wegens persoonlijk niet mogen. Ik ken de situatie. Maar objectief modden is dit dus not ;)
Je had van mij hier ook gewoon een note voor gehad of je nou een mod bent of een user of Willem Alexander. Ik denk dat het duidelijk is gemaakt dat mensen zich daar gewoon over mogen uiten, net als dat mensen dat mogen die getroffen worden door maatregelen etc. Nogal infantiel om dan nog een extra trap te na te geven daarover. Dat er überhaupt gebashed moet worden als mensen hun gevoelens willen uiten over de covid doden...
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 15:43:11 #48
5428 crew  miss_sly
pi_202584283
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Door miss_sly

Het zit echt in jouw hoofd dat ik je niet mag, hoor. Ik vond het ongepast, en dus heb ik het genote, zonder aanziens des persoons.
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 15:43:15 #49
Dick Laurent Is Dead
pi_202584289
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Je had van mij hier ook gewoon een note voor gehad of je nou een mod bent of een user of Willem Alexander. Ik denk dat het duidelijk is gemaakt dat mensen zich daar gewoon over mogen uiten, net als dat mensen dat mogen die getroffen worden door maatregelen etc. Nogal infantiel om dan nog een extra trap te na te geven daarover. Dat er überhaupt gebashed moet worden als mensen hun gevoelens willen uiten over de covid doden...
Ohw nee mod zijn bedoelde ik niet, dat heeft er niks mee te maken wat mij betreft hoor. Boeit mij wat haha.

En waarom mag je niet met wat sarcasme iets benoemen? Mensen zijn nu eenmaal vaak ietwat hypocriet in hun doen en laten.
Ik zelf ook hoor, daarom ook de nodige zelfspot. Maar goed blijkbaar mag dat dus niet.

En "mogen uiten" is ook niet iets waar ik met mijn post op in ging of wel? Ik heb nergens gezegd dat men hun gevoel niet mocht uiten, dus hiermee sla je in mijn ogen de plank volledig mis.
Maar anyway, jullie zijn een tag-team dus deze discussie is toch zinloos voor mij.

Dusss enjoy the day :W :)
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 15:44:25 #50
Dick Laurent Is Dead
pi_202584334
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het zit echt in jouw hoofd dat ik je niet mag, hoor. Ik vond het ongepast, en dus heb ik het genote, zonder aanziens des persoons.
Alright.
  zondag 12 december 2021 @ 18:12:00 #51
498282 Scrummie
pi_202587808
Waarom is mijn laatste post verwijderd uit het grote COR topic? Daar was toch, nouja, helemaal niets verkeerds aan?
pi_202588262
De avondlockdown wordt nog zeker drie weken verlengd. Dat betekent dat horeca, sportscholen en niet-essentiële winkels tijdens de komende feestdagen om 17.00 uur de deuren moeten sluiten.

Nutteloze kutmaatregel!!!!!!!!!
pi_202590887
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 18:35 schreef mthecatlover het volgende:
De avondlockdown wordt nog zeker drie weken verlengd. Dat betekent dat horeca, sportscholen en niet-essentiële winkels tijdens de komende feestdagen om 17.00 uur de deuren moeten sluiten.

Wel goed dat je dat hier laat weten, dan kunnen de COR mods gaan kijken of ze die maatregelen terug kunnen draaien O+ :+
pi_202593556
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef mthecatlover het volgende:
Tekenfilm/animatie vergelijking wordt verwijderd. Schrijf je kut blijft het staan.. rara..
Ik heb je post verwijderd in dat topic. Voegde niets toe aan het topic en aangezien je 'm in meerdere topics postte was (in mijn ogen) het niet je doel dat je er een inhoudelijke discussie mee wilde krijgen maar je vooral de toon in het topic naar je hand wilde zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2021 23:36:16 ]
  maandag 13 december 2021 @ 13:43:35 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202598522
Is het echt wel zo wenselijk dat we BNW-materie gewoon laten staan op het coronaforum? Kunnen die mensen niet gewoon onwaarheden en memes posten in BNW? In BNW wordt er gesteld dat je daar alleen maar mag posten als je de juiste interesse in complotten hebt, lijkt mij dat in die zelfde uitleg BNW-ers in BNW moeten posten als ze niet de juiste interesse hebben in corona. Het werkt twee kanten op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 13 december 2021 @ 15:25:48 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202600375
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
Is het echt wel zo wenselijk dat we BNW-materie gewoon laten staan op het coronaforum? Kunnen die mensen niet gewoon onwaarheden en memes posten in BNW? In BNW wordt er gesteld dat je daar alleen maar mag posten als je de juiste interesse in complotten hebt, lijkt mij dat in die zelfde uitleg BNW-ers in BNW moeten posten als ze niet de juiste interesse hebben in corona. Het werkt twee kanten op.
Ik heb even overlegd met mijn collega's achter de schermen. Het is humor dus de grenzen mogen iets breder dan in andere topics, maar sommige van deze meme's gaan wel te ver de BNW kant op of zijn echt smaakloos, we zullen dus wel iets strenger modden hierop. Maar het blijft natuurlijk wel een beetje een vage grens wat echt BNW is, dus zet vooral een TR als je vind als posts te ver gaan in de toekomst.
pi_202602022
is het COR forum nog steeds tijdelijk?
pi_202602539
COR / OpinieVaccinresistentie Stop de massavaccinatie, rem de evolutie af

Gaarne de titel veranderen naar:

Stop de massavaccinatie, juist om de evolutie van het coronavirus af te remmen
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202602571
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 17:48 schreef Complotwappie het volgende:
COR / OpinieVaccinresistentie Stop de massavaccinatie, rem de evolutie af

Gaarne de titel veranderen naar:

Stop de massavaccinatie, juist om de evolutie van het coronavirus af te remmen
Dat is echt te lang hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202602591
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 17:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is echt te lang hoor.
Oh my bad. In dat geval:

Stop de massavaccinatie: rem de evolutie af

Of met een komma?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202602618
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 17:51 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Oh my bad. In dat geval:

Stop de massavaccinatie: rem de evolutie af

Of met een komma?
Zo?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202602635
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 17:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Zo?
Yes, thanks!
pi_202606520
Jammer dat het obvious getroll van Za wordt toegelaten..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202607024
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat het obvious getroll van Za wordt toegelaten..
Ik zag ook je TR.
Je kunt van alles van elkaar vinden. En je hoeft het helemaal niet met elkaar eens te zijn. Maar Za is geen troll.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202607411
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zag ook je TR.
Je kunt van alles van elkaar vinden. En je hoeft het helemaal niet met elkaar eens te zijn. Maar Za is geen troll.
Vastgestelde feiten afdoen als bullshit vind ik aardig op trollen lijken, maar oke.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202611518
Ben wel benieuwd wat er zo ongepast aan mn comment is dat het een knip verdiende?
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_202611613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Ben wel benieuwd wat er zo ongepast aan mn comment is dat het een knip verdiende?
"je kan niet voor jezelf denken en praat dingen na".
  dinsdag 14 december 2021 @ 11:18:37 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202611707
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 15:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb even overlegd met mijn collega's achter de schermen. Het is humor dus de grenzen mogen iets breder dan in andere topics, maar sommige van deze meme's gaan wel te ver de BNW kant op of zijn echt smaakloos, we zullen dus wel iets strenger modden hierop. Maar het blijft natuurlijk wel een beetje een vage grens wat echt BNW is, dus zet vooral een TR als je vind als posts te ver gaan in de toekomst.
Duidelijk, bedankt voor de reactie. ^O^
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_202611753
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
"je kan niet voor jezelf denken en praat dingen na".
lol oke
pi_202611790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:

[..]
lol oke
In je nieuwe poging staat het een stuk beter, zonder op de persoon te spelen.
pi_202611831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In je nieuwe poging staat het een stuk beter, zonder op de persoon te spelen.
In essentie zeg ik precies hetzelfde, ik laat alleen de jij achterwege. blijkbaar is fok forum politiek onzin ofzo. :')
pi_202611861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:27 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:

[..]
In essentie zeg ik precies hetzelfde, ik laat alleen de jij achterwege. blijkbaar is fok forum politiek onzin ofzo. :')
Ik was wellicht wat strikt met het weghalen van die knip, maar zoals je ziet, kun je het ook echt op een meer respectvolle manier zeggen.
pi_202611901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik was wellicht wat strikt met het weghalen van die knip, maar zoals je ziet, kun je het ook echt op een meer respectvolle manier zeggen.
whatever je reageert gewoon op die tr dingen toch was gewoon beniewd naar de reden.
  dinsdag 14 december 2021 @ 15:46:14 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202615537
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb het in de groep gegooid, je hoort van ons!
Is er een termijn waarop ik hier wat van kan verwachten?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_202615560
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:46 schreef Gunner het volgende:

[..]
Is er een termijn waarop ik hier wat van kan verwachten?
Volgens mij heeft collega @Momo vrij snel gereageerd. Ik zou niet direct weten wat ik daar nog aan toe moet voegen. Dus als je specifieke vragen hebt willen we daar uiteraard nog op in gaan. Maar in z’n algemeenheid vinden wij dat er voor een lolletje ook gewoon ruimte moet zijn in dat topic.
zie email 27 oktober
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:50:35 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202616336
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft collega @:momo vrij snel gereageerd. Ik zou niet direct weten wat ik daar nog aan toe moet voegen. Dus als je specifieke vragen hebt willen we daar uiteraard nog op in gaan. Maar in z’n algemeenheid vinden wij dat er voor een lolletje ook gewoon ruimte moet zijn in dat topic.
Okay ik had dat niet als officiële reactie geïnterpreteerd.
pi_202669497
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 18:35 schreef mthecatlover het volgende:

Daar ben ik totaal mee eens, net zoals de sluiting van de basisscholen, heeft totaal geen nut, 30% van de kinderen gaan naar de opa en oma, de mensen die het meeste risico lopen. Je bereikt het tegengestelde effect, dit is typisch gedrag van onze regering.
  zondag 19 december 2021 @ 11:49:00 #78
498282 Scrummie
pi_202699281
Graag uitleg waarom zojuist mijn reactie weg moest?
pi_202699304
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
En die van mij ook.
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 11:51:31 #80
5428 crew  miss_sly
pi_202699309
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn een heleboel posts weg. Jullie waren met en op elkaar aan het zeiken en het was niet on topic.
pi_202699311
En die van mij.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 19 december 2021 @ 11:52:31 #82
498282 Scrummie
pi_202699322
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn een heleboel posts weg. Jullie waren met en op elkaar aan het zeiken en het was niet on topic.
Mijn eerste reactie was een reactie op 1 zin uit een post. Die was prima inhoudelijk en ontopic. Vervolgens krijg ik daar een persoonlijke dram reactie op waar ik een TR op zet. Die had je alleen weg moeten halen, met die eerste reactie was niets mis.

Dit slaat echt helemaal nergens op _O-
  zondag 19 december 2021 @ 11:52:57 #83
498282 Scrummie
pi_202699326
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Scrummie, neem het als een vent en speel niet meer op de man. Dan komt het allemaal goed.
Dat deed ik ook niet, dat deed jij. Ga het nou niet omdraaien.
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 11:53:13 #84
5428 crew  miss_sly
pi_202699330
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Mijn eerste reactie was een reactie op 1 zin uit een post. Die was prima inhoudelijk en ontopic. Vervolgens krijg ik daar een persoonlijke dram reactie op waar ik een TR op zet. Die had je alleen weg moeten halen, met die eerste reactie was niets mis.

Dit slaat echt helemaal nergens op _O-
Waarvan akte.
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 11:53:53 #85
5428 crew  miss_sly
pi_202699340
En niet hier alsnog elkaar in de haren vliegen. Het is gewoon klaar. Negeer elkaar maar.
pi_202699358
Bepaalde users zitten al maanden alleen maar zuigende, op de man spelende, trollreacties te plaatsen.
Wordt niks mee gedaan.

Sommige users zitten al maanden bullshit en fakenieuws te verspreiden.
Wordt niks mee gedaan.

Maar users die er op een normale manier op ingaan of ze aanspreken op hun eigen reacties worden wel verwijderd. Hoe vinden jullie nu zelf dat het gaat mods?
  zondag 19 december 2021 @ 11:55:59 #87
498282 Scrummie
pi_202699369
Fijn dat @miss_sly hier ook er direct bovenop zit om alle persoonlijke zooi te verwijderen.
  zondag 19 december 2021 @ 11:59:04 #88
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202699402
Hou eens op met dat gekibbel hier door te zetten, daar is Feedback niet voor bedoeld.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 december 2021 @ 12:00:11 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202699421
Feedback is om feedback te geven, heel gek. Dit is niet een plek om jullie persoonlijke fitties uit te vechten. Wij proberen hier altijd zo weinig mogelijk te modden, zodat iedereen zijn of haar zegje kan doen. Kappen dus aub.
  zondag 19 december 2021 @ 12:01:50 #90
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202699447
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Pistolero het volgende:
Bepaalde users zitten al maanden alleen maar zuigende, op de man spelende, trollreacties te plaatsen.
Wordt niks mee gedaan.

Wordt niks mee gedaan.

Maar users die er op een normale manier op ingaan of ze aanspreken op hun eigen reacties worden wel verwijderd. Hoe vinden jullie nu zelf dat het gaat mods?
Hoe weet jij dat er niks mee gedaan wordt? Kan jij achter de schermen meekijken?

Als je vind dat iets verwijderd moet worden zet je een TR. Betekend nog niet dat wij die post moeten verwijderen dan, maar we kijken er naar. Als je reageert op een post die verwijderd is, dan wordt je post ook verwijderd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 december 2021 @ 12:02:07 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202699448
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Pistolero het volgende:
Wordt niks mee gedaan.

Wordt niks mee gedaan.

Heb je TR;s geplaatst? Is daar echt niks mee gedaan of beviel uitkomt je gewoon niet? Het is zo makkelijk om dit te roepen, zonder voorbeelden of zonder dat je je steentje probeert bij te dragen door TR's te plaatsen.
pi_202718601
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Noek het volgende:
Oh mensen, negeer de geestelijke sabotage van Direstraits toch eens.
"Oeh, als je met 3 mensen samen bent, mag je ook de ondernemers niet zielig vinden." lolllolllol, lekker simpel wel.

Soms denk ik nog wel eens terug aan zn urenlange betogen over dat kinderen niet bijdragen aan het overbrengen van het virus en dan haak ik mentaal weer af.
Je was gewoon 6 uren later. Hoe dan?!
Blijkbaar is dit het soort topic dat men over wil houden in COR?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202718625
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Blijkbaar is dit het soort topic dat men over wil houden in COR?
Nope. Was net aan het vegen.
Die persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijven.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202718652
Het was meer een retorische vraag. Zo langzamerhand hou je alleen nog de mensen over die dit soort posts kunnen plaatsen. Ik heb er vaker voor gewaarschuwd. En het wordt alleen maar erger.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202718929
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Het was meer een retorische vraag. Zo langzamerhand hou je alleen nog de mensen over die dit soort posts kunnen plaatsen. Ik heb er vaker voor gewaarschuwd. En het wordt alleen maar erger.
@capricia en ik hebben diverse posts verwijderd. Volgens mij hebben we alle posts die over de schreef gingen gehad, maar mochten we er één gemist hebben zet een TR.

Ik kan je alleen als tip meegeven er zelf ook niet aan mee te doen. Laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen als reactie op een persoonlijke aanval, maar zet een TR en we halen 'm weg. We willen juist dat de toon in het topic beter is (en blijft), daar hebben we allemaal meer aan.
pi_202718956
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:57 schreef chratnox het volgende:
Ik kan je alleen als tip meegeven er zelf ook niet aan mee te doen. Laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen als reactie op een persoonlijke aanval, maar zet een TR en we halen 'm weg. We willen juist dat de toon in het topic beter is (en blijft), daar hebben we allemaal meer aan.
Ik stuur pas weer TR's als er structurele verbeteringen komen. Ik heb al zoveel TR's gezet voor posts van gebruikers die de dag erna weer rustig hetzelfde (mogen) doen. Ik hoor ook nooit wat TR's. Worden gebruikers aangesproken of niet? Als dat al zo is heeft het bij de meesten geen effect.

Dan ga ik mijn tijd er niet meer mee verdoen.
pi_202719083
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik stuur pas weer TR's als er structurele verbeteringen komen. Ik heb al zoveel TR's gezet voor posts van gebruikers die de dag erna weer rustig hetzelfde (mogen) doen. Ik hoor ook nooit wat TR's. Worden gebruikers aangesproken of niet? Als dat al zo is heeft het bij de meesten geen effect.

Dan ga ik mijn tijd er niet meer mee verdoen.
Op het moment dat er een TR gezet wordt wordt ernaar gekeken. Afhankelijk van de ernst van de post blijft deze staan, wordt deze verwijderd of wordt deze verwijderd en genote. Op het moment dat er een TR komt laten we inderdaad niet weten aan degene die een TR zet of de andere gebruiker erop aangesproken is of niet, dat lijkt me niet iets voor een discussie met een ander.

De topics in het corona-forum gaan heel snel en hebben vaak een emotionele ondertoon dus we laten vrij veel toe naar mijn mening. Persoonlijke aanvallen vallen daar niet onder. Doordat de topics soms zo snel gaan kan het weleens gebeuren dat we iets missen, wat ook de reden is dat we vragen een TR te zetten als je je aangevallen voelt.

In de meeste gevallen als er een TR voorbij komt en ik handel 'm af heb ik contact met degene die 'm gezet heeft, meestal in de zin van: Hoi dank voor je TR, ik heb de post verwijderd"

Weet dat ik je inbreng en inzichten in het topic waardeer en het vervelend zou vinden als je geen onderdeel van de discussies meer zou willen zijn. Daarom doen we er alles wat we kunnen aan om het topic een zo prettig mogelijke plek te laten zijn voor discussies. Discussies die wat mij betreft met gestrekt been op de inhoud gevoerd mogen worden, maar waar persoonlijke aanvallen niet getolereerd worden. Om dat te kunnen doen hebben we wel de hulp nodig van de users, en ik hoop dat je daar ook aan bij wil dragen :)
pi_202719161
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
Op het moment dat er een TR gezet wordt wordt ernaar gekeken. Afhankelijk van de ernst van de post blijft deze staan, wordt deze verwijderd of wordt deze verwijderd en genote. Op het moment dat er een TR komt laten we inderdaad niet weten aan degene die een TR zet of de andere gebruiker erop aangesproken is of niet, dat lijkt me niet iets voor een discussie met een ander.
Om even een analogie te maken: veel BN'ers worden bedreigd en doen daarom melding bij het OM. Echter lijkt daar weinig mee gedaan te worden en op een gegeven moment verdwijnt de wil en energie om nog vaker meldingen te doen, omdat je telkens een generiek antwoord krijgt en de bedreigingen niet lijken af te nemen. Uiteindelijk creëer je een klimaat waarbij men maar geen aangifte meer doet.

(Overigens wil ik niet suggereren dat ik bedreigd word, maar de analogie is duidelijk hoop ik)

Dank voor je uitgebreidere bericht overigens.
pi_202719206
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Om even een analogie te maken: veel BN'ers worden bedreigd en doen daarom melding bij het OM. Echter lijkt daar weinig mee gedaan te worden en op een gegeven moment verdwijnt de wil en energie om nog vaker meldingen te doen, omdat je telkens een generiek antwoord krijgt en de bedreigingen niet lijken af te nemen. Uiteindelijk creëer je een klimaat waarbij men maar geen aangifte meer doet.

(Overigens wil ik niet suggereren dat ik bedreigd word, maar de analogie is duidelijk hoop ik)

Dank voor je uitgebreidere bericht overigens.
Ja, ik snap het. Volgens mij zijn de posts in dit geval vrij snel nadat ze geplaatst zijn verwijderd, ik hoop dat dat iets helpt. Ik vind het belangrijk dat het topic een veilige plek is voor iedereen, ongeacht hun zienswijze, maar het is lastig om alle topics bij te houden. TR worden allemaal bekeken en afgehandeld. Sterker nog, wij krijgen een heel irritante rode banner op een topic op 't moment dat er een TR open staat, dan wil je ze wel afhandelen :P
pi_202720146
Overigens wil ik nog wel benadrukken dat ik veel waardering heb voor de mods hier. Ik gebruik dit topic soms om even wat frustratie te botvieren, maar besef terdege ook dat de mods daar niet altijd wat aan kunnen doen. Wat dat betreft zijn jullie een relatief makkelijk doelwit. Net als Hugo kunnen jullie er niet altijd wat aan doen (en vaker niet dan wel), maar zijn uiteindelijk wel eindverantwoordelijk. :P

Er zitten nou eenmaal veel dwazen op dit forum, en hoor je ook maar allemaal tevreden te houden. O-)
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:40:49 #101
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_202734518
FOK! doet aan censuur, mijn berichten worden verwijderd, dus ben ik klaar met FOK!
Duidelijk en jammer.
Lafaards!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 12:42:10 #102
236264 crew  capricia
pi_202734535
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:40 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
FOK! doet aan censuur, mijn berichten worden verwijderd, dus ben ik klaar met FOK!
Duidelijk en jammer.
Het is niet de bedoeling dat je users die hier posten uitmaakt voor 'ingehuurde overheidsmuppets' etc. Het zijn persoonlijke aanvallen, en daar wordt op gemodereerd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:58:18 #103
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_202734793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is niet de bedoeling dat je users die hier posten uitmaakt voor 'ingehuurde overheidsmuppets' etc. Het zijn persoonlijke aanvallen, en daar wordt op gemodereerd.
Prima, kan dat argument zelfs nog begrijpen, maar mijn post daarna had ik aangepast ZONDER dat stuk erin en werd ook direct verwijderd.

FOK! is al jaren niet meer wat het geweest is en ik heb het dan niet zo zeer over het corona covid-19-gedeelte, waar ik pas onlangs voor het eerst uitgebreider heb gepost.
Het leuke is er af en ik ga me voortaan richten op andere hobby's.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_202767021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ridicuul dat dit soort geradicaliseerde opvattingen mogen blijven staan.
Dit is een mening waar je het niet mee eens bent, dat mag uiteraard. Je reactie erop was een persoonlijke aanval richting de poster, waardoor ik 'm weggehaald heb. Je kunt er ook voor kiezen om aan te geven waarom je het er niet mee eens bent zonder de poster belachelijk te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2021 10:43:43 ]
pi_202767055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:43 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dit is een mening waar je het niet mee eens bent, dat mag uiteraard. Je reactie erop was een persoonlijke aanval richting de poster, waardoor ik 'm weggehaald heb. Je kunt er ook voor kiezen om aan te geven waarom je het er niet mee eens bent zonder de poster belachelijk te maken.
Als je dit sec als mening ziet, dan houdt het wel op ja.
In Southern Sun
pi_202767076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als je dit sec als mening ziet, dan houdt het wel op ja.
Ik zou niet zo goed weten hoe ik het anders zou moeten zien. Ik lees het duidelijk als een mening. Maar nogmaals, voel je vrij om de discussie op de inhoud te voeren, waarom je het er niet mee eens bent. Het is nergens voor nodig het persoonlijk te maken als reactie.
pi_202768693
Waarom mag Da_Sandman de hele dag andere mensen de maat nemen en wordt een post waarin ik hem daarop aanspreek weggehaald? Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren imo. Beetje kinderachtig zo.
pi_202768807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren imo.
Precies.

Je valt me vandaag al twee keer uit het niets aan. Niet mieren dan als die posts weggehaald worden he?
In Southern Sun
pi_202768830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom mag Da_Sandman de hele dag andere mensen de maat nemen en wordt een post waarin ik hem daarop aanspreek weggehaald? Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren imo. Beetje kinderachtig zo.
Je sprak niet aan, je speelde op de man.

Als je het niet met iemand eens bent, kun je daarmee in discussie. Zonder op de man te spelen. Of je negeert iemand. Je kunt mensen op 'negeren' zetten als je een abo hebt, dan hoef je geen enkele post van iemand meer te lezen. Ik kan uit ervaring zeggen dat dat erg prettig kan zijn.
pi_202769232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je sprak niet aan, je speelde op de man.

Als je het niet met iemand eens bent, kun je daarmee in discussie. Zonder op de man te spelen. Of je negeert iemand. Je kunt mensen op 'negeren' zetten als je een abo hebt, dan hoef je geen enkele post van iemand meer te lezen. Ik kan uit ervaring zeggen dat dat erg prettig kan zijn.
Ik zie niet in hoe een opmerking over dat een ander alles wat los en vast zit loopt te vergoelijken een persoonlijke aanval is. Zeker niet als diezelfde persoon wel mag roepen dat ik “zeker nergens over nadenk” en woorden van gelijke strekking.
pi_202769263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zie niet in hoe een opmerking over dat een ander alles wat los en vast zit loopt te vergoelijken een persoonlijke aanval is. Zeker niet als diezelfde persoon wel mag roepen dat ik “zeker nergens over nadenk” en woorden van gelijke strekking.
Als je vindt dat iemand een opmerking plaatst die niet oké is, dan kun je het beste een tr zetten, dan kunnen mods ernaar kijken.
pi_202769282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je vindt dat iemand een opmerking plaatst die niet oké is, dan kun je het beste een tr zetten, dan kunnen mods ernaar kijken.
Ja ik vind het eigenlijk treurig om me te verlagen tot dat niveau maar ik zal het in het vervolg doen ja.
pi_202769356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja ik vind het eigenlijk treurig om me te verlagen tot dat niveau maar ik zal het in het vervolg doen ja.
Het heeft heel weinig met niveau te maken, maar alles met dat mods niet altijd alles zien en er niet altijd zijn.
pi_202769361
Verder wil ik jullie verzoeken je vete niet hier uit te vechten.
Dank!
pi_202769403
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef miss_sly het volgende:
Verder wil ik jullie verzoeken je vete niet hier uit te vechten.
Dank!
Nou, als iemand me beschuldigt van de strontkar uitrijden zie ik daar graag wat voorbeelden van. Heeft weinig met een vete te maken, want ik heb helemaal geen vete met betreffende user.
In Southern Sun
pi_202769428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou, als iemand me beschuldigt van de strontkar uitrijden zie ik daar graag wat voorbeelden van. Heeft weinig met een vete te maken, want ik heb helemaal geen vete met betreffende user.
Dat snap ik, maar ik geloof niet dat dit topic de plaats is om dit soort dingen verder te bespreken.
pi_202774277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Om hierop in te haken aangezien er weer eens posts verdwenen:

-aanval op de persoon weggehaald-

En nou niet aan komen zetten met dat slappe 'Zet maar een TR' excuus. Alsof zijn manier van posten niet algemeen bekend is. Ik gok zo maar dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en er wel klaar mee is.
Ik heb vanmiddag posts die op de man waren geruimd. Ik wil voorkomen het over één persoon te hebben, maar ik merk ook dat er regelmatig persoonlijke aanvallen, sneren, vervelende opmerkingen en dergelijken gemaakt worden. Op sommige momenten zie ik hele goede discussies in ‘t topic, maar soms lijkt het wel of ik weer in de brugklas zit.

Als ik kijk naar de hoeveelheid posts (in het centrale topic) die we moeten modereren vind ik het meevallen. Wel kunnen we inmiddels redelijk inschatten bij welke discussiepartners het wel ‘s uit de bocht kan vliegen. Daar kunnen (en zullen) we op modereren, maar er zit wat mij betreft ook een verantwoordelijkheid in voor de gebruikers. Ik probeer altijd het volgende te hanteren:

- indien ik een post negatief lees begrijp ik ‘m misschien verkeerd dus vraag ik om verduidelijking
- indien ik persoonlijk aangevallen word geef ik aan dat ik dat niet prettig vind of negeer ik de opmerking
- ik probeer te voorkomen dat ik de negatieve toon versterk

Uiteraard kan het altijd beter, maar het centrale topic vind ik vaak een goede bron van informatie met prettige discussies.

[ Bericht 7% gewijzigd door miss_sly op 24-12-2021 12:10:09 ]
pi_202774353
Dank voor de uitleg hè, maar zoals net zijn er reacties verwijderd waarin inhoudelijk werd gereageerd op dat stuk uit de Telegraaf? Dat ging over reacties van Mojo en de horecasector, was niks op de man aan?
pi_202774384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Dank voor de uitleg hè, maar zoals net zijn er reacties verwijderd waarin inhoudelijk werd gereageerd op dat stuk uit de Telegraaf? Dat ging over reacties van Mojo en de horecasector, was niks op de man aan?
Ik heb ‘t centrale topic nog niet bijgelezen, die posts heb ik niet verwijderd. Die laat ik dan even voor mijn collega’s :)
pi_202783126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:34 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat gebeurt niet want de meeste mensen weten wel dat het niet klopt wat jij hier beweerd, met je ''als je tegen delta aanloopt ben je de klos''. Jij denkt ook zeker dat alle ongevaccineerden nog op de IC komen zeker? En snapt totaal niet waarom mensen bedanken voor de spuit. Moeten ze wel dom zijn zeker? Dus maar verplichten? Voor hun eigen bescherming?

Jij bent een mooi voorbeeld van iemand waarbij het de media gelukt is om de angst voor corona diep te krijgen. Je staat zeker ook vooraan bij de boosters (of je hebt m al) zodat je 'nog beter beschermt bent'?

Dit is nou precies de reden waarom de rol van de media uiterst dubieus te noemen is.
Wil even checken of jullie dit vinden passen in het centrale topic in COR.
In Southern Sun
pi_202783308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Om hierop in te haken aangezien er weer eens posts verdwenen:

-knip omdat post is weggehaald en dit op de persoon is)

En nou niet aan komen zetten met dat slappe 'Zet maar een TR' excuus. Alsof zijn manier van posten niet algemeen bekend is. Ik gok zo maar dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en er wel klaar mee is.
Als je bij de juf gaat huilen is het wel zo netjes een tag te zetten, kan ik meteen reageren.

Voor de mods: dit is toegestaan in FB? Want dan heb ik nog wel een lijstje met users die ik graag op deze manier zou willen bespreken.

[ Bericht 13% gewijzigd door miss_sly op 24-12-2021 12:11:34 ]
In Southern Sun
  Moderator vrijdag 24 december 2021 @ 12:11:04 #122
5428 crew  miss_sly
pi_202784843
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wil even checken of jullie dit vinden passen in het centrale topic in COR.
Ik heb je tr gelezen en deze post weggehaald.
Hoewel enigszins verborgen, was het wel degelijk op de persoon.
  Moderator vrijdag 24 december 2021 @ 12:13:54 #123
5428 crew  miss_sly
pi_202784881
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als je bij de juf gaat huilen is het wel zo netjes een tag te zetten, kan ik meteen reageren.

Voor de mods: dit is toegestaan in FB? Want dan heb ik nog wel een lijstje met users die ik graag op deze manier zou willen bespreken.
Nope, het is ook niet in FB de bedoeling dat men anderen kan afserveren.

FB is bedoeld voor feedback naar de mods toe, niet om onderlinge ruzies uit te vechten. Dus persoonlijke aanvallen horen hier ook niet thuis.

Constructieve kritiek of feedback en zelfs niet constructieve kritiek laten we staan :)
pi_202800489
Ik zie de laatste dagen steeds meer berichten verschijnen over Bruls waarbij het helemaal niet meer inhoudelijk gaat om zijn standpunten, of zijn functie, maar waarbij hij gewoon openlijk uitgescholden wordt etc.

Is dit iets wat 'we' normaal moeten vinden op FOK! Helemaal in het licht van de bedreigingen die dit soort mensen ontvangen? Ik mag toch hopen dat de mods op FOK! het met me eens zijn dat dit het debat alleen maar verhardt en radicaliseert.

Net zoals bij corona is het een piramide waarbij het topje uiteindelijk alleen maar extremer is naar mate de laag daaronder steeds onbeschofter wordt.
  zaterdag 25 december 2021 @ 12:55:36 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202800820
Ja eens. Die personen betichten van vetklep, cokegebruik of grauwe bakkes is wel echt beyond.
Grapje moet kunnen, maar gaat wel te veel te ver nu. Mensen die zeggen iemand te 'haten' ook wmb
pi_202809515
De post van Capricia is imo pure provocatie. Dat daarop reacties zouden komen was te verwachten hoewel schelden niet nodig is. Maar dat alle reacties worden geveegd vind ik wel ver gaan als de provocatie gewoon mag blijven staan.
pi_202809586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:
De post van Capricia is imo pure provocatie. Dat daarop reacties zouden komen was te verwachten hoewel schelden niet nodig is. Maar dat alle reacties worden geveegd vind ik wel ver gaan als de provocatie gewoon mag blijven staan.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar ik val midden in een discussie waar het eerste bericht wat ik zie er een is waar een crewlid om wille van haar taakuitoefening voor heks wordt uitgemaakt. Dat kan gewoon niet...
Als je het niet eens bent met de moderatie kan dat hier, op een normale, respectvolle wijze...
zie email 27 oktober
pi_202809666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar ik val midden in een discussie waar het eerste bericht wat ik zie er een is waar een crewlid om wille van haar taakuitoefening voor heks wordt uitgemaakt. Dat kan gewoon niet...
Als je het niet eens bent met de moderatie kan dat hier, op een normale, respectvolle wijze...
Het gaat over deze post:
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?

Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.
Zeker na alles wat deze user (die ook nog eens mod is) hier gisternacht over heeft geschreven is deze post niets anders dan provocatie en ik snap niet waarom kritiek hierop wordt geveegd.

De scheldpartijen steun ik uiteraard niet maar als je dit post is het logisch dat daar reacties op komen.
pi_202809844
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het gaat over deze post:
[..]
Zeker na alles wat deze user (die ook nog eens mod is) hier gisternacht over heeft geschreven is deze post niets anders dan provocatie en ik snap niet waarom kritiek hierop wordt geveegd.

De scheldpartijen steun ik uiteraard niet maar als je dit post is het logisch dat daar reacties op komen.
Helemaal mee eens, deze post is er toch wel eentje in de categorie "uit de tent lokken". Als mod zijnde moet je toch beter weten... En om dan alles te verwijderen... Verwijder dan het scheld gedeelte.
pi_202810015
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het gaat over deze post:
[..]

Kritiek op die post is dan ook nog gewoon in het topic te vinden. Wat wij hebben weggehaald zijn berichten die op de man waren of zelfs ronduit gescheld. En daarna een lading commentaar op de moderatie. Dat hoort gewoon niet. De regels betreffende niet op de man spelen zijn niet nieuw...
zie email 27 oktober
pi_202810079
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zie de laatste dagen steeds meer berichten verschijnen over Bruls waarbij het helemaal niet meer inhoudelijk gaat om zijn standpunten, of zijn functie, maar waarbij hij gewoon openlijk uitgescholden wordt etc.

Is dit iets wat 'we' normaal moeten vinden op FOK! Helemaal in het licht van de bedreigingen die dit soort mensen ontvangen? Ik mag toch hopen dat de mods op FOK! het met me eens zijn dat dit het debat alleen maar verhardt en radicaliseert.

Net zoals bij corona is het een piramide waarbij het topje uiteindelijk alleen maar extremer is naar mate de laag daaronder steeds onbeschofter wordt.
Excuus voor de late reactie. We modereren op naamsverbasteringen die denigrerend bedoeld zijn, zoals (bijvoorbeeld) Hugoshenko en proberen ook te modereren op dit uitingen. Iedereen mag zijn mening uiten, maar het is wel de bedoeling dat dit op een beetje normale manier gedaan wordt. Even los van het onsmakeljke karakter van sommige van de opmerkingen verziekt het ook de sfeer in het topic, dat proberen we ook te voorkomen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 december 2021 @ 23:13:18 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202811035
En als mod lopen trollen is verder ook prima, blijkbaar.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202811114
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Sjeen het volgende:
En als mod lopen trollen is verder ook prima, blijkbaar.
Jij denkt dat ik trol?
Leg uit. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 december 2021 @ 23:28:48 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202811375
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij denkt dat ik trol?
Ja, ik heb jouw posts gelezen en ik vind dat inderdaad trollen. Maar hee, blijkbaar bedoel je het niet zo en heb je geen idee dat er ook enigszins een voorbeeldfunctie aan je modschap hangt.
Geen probleem verder hoor, maar het helpt je misschien begrijpen waarom sommige users op een bepaald moment niet heel sympathiek meer reageren :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202811834
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Ja, ik heb jouw posts gelezen en ik vind dat inderdaad trollen. Maar hee, blijkbaar bedoel je het niet zo en heb je geen idee dat er ook enigszins een voorbeeldfunctie aan je modschap hangt.
Geen probleem verder hoor, maar het helpt je misschien begrijpen waarom sommige users op een bepaald moment niet heel sympathiek meer reageren :)
Okay.
Nou ik troll niet ieg.
Ik val niemand persoonlijk aan. Ik vertel gewoon mijn mening.
Wat is het probleem daarmee?
Ik beoordeel niet eens de TRs die binnen komen op mijn mening.
En ja. Ik leer ook bij.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 26 december 2021 @ 00:04:03 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202812049
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij denkt dat ik trol?
Het komt wat cynischer over dan voorheen wellicht. Niet gek , dat is de tendens hier sowieso wel.
En logisch natuurlijk gezien de omstandigheden :)
  zondag 26 december 2021 @ 00:05:14 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202812077
.

[ Bericht 98% gewijzigd door leolinedance op 26-12-2021 00:09:10 ]
pi_202828743
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef chratnox het volgende:
Excuus voor de late reactie.
Ach, het is toch kerst. ;)

Het gaat om reacties in de trant van "vetklep" etc.
  Moderator zondag 26 december 2021 @ 23:30:31 #139
236264 crew  capricia
pi_202829358
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ach, het is toch kerst. ;)

Het gaat om reacties in de trant van "vetklep" etc.
Je mag ons daar altijd op aanspreken.
Een geintje kan wel. Maar regelrechte haat-posts kunnen direct de kliko in.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 27 december 2021 @ 19:21:12 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 27 december 2021 @ 19:34:07 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  dinsdag 28 december 2021 @ 17:09:54 #142
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202870326
Ik zie dat er redelijk actief gemodereerd wordt in dit topic: COR / Boosters verergeren de zaak zegt de veearts #2

Maar waarom verdwijnen de posts waarin voor de zoveelste keer gevraagd wordt om een onderbouwing van de gedane claim en blijft die "doe zelf maar research" en "kijkt zijn film op blckbx.tv" onzin van die vanden Bossche adepten staan? Ik bedoel er zijn ondertussen al legio links voorbijgekomen dat die vanden Bossche uit zijn nek lult... Kan dit topic dan niet beter naar #BNW verplaatst worden vanwege het blijvend volledig ontbreken van enige onderbouwing?
pi_202885668
Even hiermee naar toe genomen @Za

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef Za het volgende:
Aantal dagelijkse besmettingen wereldwijd gaat vandaag misschien wel de 1.200.000 halen, bizar, hoogste ooit.

Tegelijkertijd is er goed nieuws en de vraag of er de mogelijkheid is tot een teller.

Wat is de reden om zo'n vraag niet te beantwoorden?

@:capricia @:trein2000
Een teller van wat, met welk doel?
Hier zie je toch gewoon het aantal nieuwe besmettingen per dag?
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202885717
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:10 schreef capricia het volgende:
Even hiermee naar toe genomen @:za

Een teller van wat, met welk doel?
Hier zie je toch gewoon het aantal nieuwe besmettingen per dag?
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Capricia het einde van covid 19 is in zicht.
Er is afdoende materiaal dat te onderbouwen, en dat zal ik ook doen.
Een teller terug naar de vrijheid.

Zoals dit, maar dan niet in een linkje:

https://tinyurl.com/y2e4ra7q
pi_202885747
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:18 schreef Za het volgende:

[..]
Capricia het einde van covid 19 is in zicht.
Er is afdoende materiaal dat te onderbouwen, en dat zal ik ook doen.
Een teller terug naar de vrijheid.

Zoals dit, maar dan niet in een linkje:

https://tinyurl.com/y2e4ra7q
Lijkt me dat het prima is om daar een topic over te openen. Ik wil je onderbouwing graag lezen. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202885802
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:24 schreef capricia het volgende:

Lijkt me dat het prima is om daar een topic over te openen. Ik wil je onderbouwing graag lezen. :)
Ik zou dat graag doen.
Probleem is, dat een hele reeks users de thread zullen volspammen met persoonlijke aanvallen op TS.

Dat even terzijde, is het mogelijk een countdown zoals in mijn vorige post weer te geven in een OP, dus geen linkje maar gewoon in beeld, zo ja hoe? BVD
pi_202885867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:30 schreef Za het volgende:

[..]
Ik zou dat graag doen.
Probleem is, dat een hele reeks users de thread zullen volspammen met persoonlijke aanvallen op TS.

Dat even terzijde, is het mogelijk een countdown zoals in mijn vorige post weer te geven in een OP, dus geen linkje maar gewoon in beeld, zo ja hoe? BVD
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Of dat mogelijk is.
Persoonlijke aanvallen modereren we gewoon op.

Even proberen:

Werkt niet. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202885902
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:40 schreef capricia het volgende:

Even proberen:
[ afbeelding ]

Werkt niet. :{
Thanks
Het zal via html moeten oid, er zijn er talloze, maar ik kan dat hier niet plaatsen.
Ik zou hem graag in betreffende OP hebben.
pi_202886082
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:44 schreef Za het volgende:

[..]
Thanks
Het zal via html moeten oid, er zijn er talloze, maar ik kan dat hier niet plaatsen.
Ik zou hem graag in betreffende OP hebben.
Ik ken alleen deze: Nog 83 dagen tot dinsdag 22 maart 2022
[date=22/03/2022]
zie email 27 oktober
pi_202886525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 02:07 schreef trein2000 het volgende:

Ik ken alleen deze: Nog 83 dagen tot dinsdag 22 maart 2022
[date=22/03/2022]
Thanks! :)
pi_202886529
Test

Nog 81 dagen tot zondag 20 maart 2022
[date=20/03/2022]
pi_202886599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 04:22 schreef Za het volgende:
Test

Nog 81 dagen tot zondag 20 maart 2022
[date=20/03/2022]
Die laatste regel hoeft er niet onder, die was om jou te laten zien hoe hij werkt ;)
zie email 27 oktober
  woensdag 29 december 2021 @ 14:59:37 #153
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202897229
Laat ook maar. Dit frustreert alleen maar.

[ Bericht 51% gewijzigd door Gunner op 29-12-2021 15:11:29 ]
pi_202897673
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Gunner het volgende:
Laat ook maar. Dit frustreert alleen maar.
Ik kom net binnen. Ik heb geen idee. Zie ook niets in je notes. Is het een reactie op een verwijderde post, misschien?
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 29 december 2021 @ 15:19:36 #155
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202897880
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik kom net binnen. Ik heb geen idee. Zie ook niets in je notes. Is het een reactie op een verwijderde post, misschien?
Klopt. Een Post van @Spablauw214 die ook verwijderd is. (Ook daar was in mijn ogen niets mis mee, een observatie over de sfeer van vandaag) als je dat vergelijkt met wat in het topic wel mag blijven staan, ook na het zetten van topicreports, komt dat een beetje vreemd op me over.

Het ontneemt me meer en meer de lust om te lezen, reageren en al helemaal om TR's te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gunner op 29-12-2021 15:29:15 ]
pi_202898255
Er is de hele dag een grafsfeer in het topic waarbij mensen elkaar afzeiken, op woorden proberen te vangen en de maat nemen. Het is wel bekend wie dat zijn.

Ik zei daarover “grimmig sfeertje vandaag, beetje meer empatisch vermogen mag wel”. Werd verwijderd, prima even goede vrienden.

Maar er zoals Gunner zegt, er wordt hier wel erg met 2 maten gemeten.
pi_202898706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Er is de hele dag een grafsfeer in het topic waarbij mensen elkaar afzeiken, op woorden proberen te vangen en de maat nemen. Het is wel bekend wie dat zijn.

Ik zei daarover “grimmig sfeertje vandaag, beetje meer empatisch vermogen mag wel”. Werd verwijderd, prima even goede vrienden.

Maar er zoals Gunner zegt, er wordt hier wel erg met 2 maten gemeten.
En mijn reactie erop is ook verwijderd; dat was enkel een gifje met wat ons streven zou moeten zijn in de reeks. Gifje van Finding Dory van een group hug. Snap ook niet zo goed waarom dat verwijderd wordt. Er blijven ergere dingen staan..

Zie als voorbeeld post nummer 54 (TR voor gezet overigens - gewoon weggeklikt): COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2468 FREEEEE!!!!!

Wat voegt dat nou toe (naast dat het een persoonlijke aanval is). Geen zeldzaamheid ook van deze user. Maar dan worden posts als deze wel verwijderd? :o

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2021 15:55:15 ]
pi_202899243
Richt een clubje op jongens :*.

Oh, en nogmaals, als je wat te zeggen hebt, zeg het dan direct tegen me in plaats van laf zonder mention bij de juf te gaan huilen.
In Southern Sun
pi_202899267
Ik heb een aantal dingen geveegd op de eerste pagina van het nieuwe topic. Ook een aantal dingen die op zich niet per se weg moesten, maar een reactie waren op een verwijderde post. En die ook niet echt iets toevoegde, eigenlijk.

Daarna ben ik aan het werk gegaan, dus geen idee of er nog tr's zijn gezet of wat dan ook. Ik kom nu pas net weer kijken.
  woensdag 29 december 2021 @ 16:19:09 #160
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202899379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:

Oh, en nogmaals, als je wat te zeggen hebt, wees dan niet zo laf om zonder mention bij de juf te gaan huilen.
Waarom ga jij hun nu weer uitdagen door zo te reageren? Hou eens op daarmee.
pi_202899398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:

Oh, en nogmaals, als je wat te zeggen hebt, zeg het dan direct tegen me in plaats van laf zonder mention bij de juf te gaan huilen.
Laffe steek onder water dit, want je bent zelf ook niet vies van een TR op z’n tijd. En dat het over jou gaat haal je er zelf bij, ik heb nergens namen genoemd.
pi_202899485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Laffe steek onder water dit, want je bent zelf ook niet vies van een TR op z’n tijd. En dat het over jou gaat haal je er zelf bij, ik heb nergens namen genoemd.
Precies.

Het was overigens voornamelijk gericht aan @AlwaysHappy omdat hij een post van mij uitlicht, maar wie de schoen past...
In Southern Sun
pi_202899836
Ja. Klaar nu.
Ga elkaar maar per DM lastig vallen. Of beter helemaal niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202899922
Ik zie nog wel graag een reactie op mijn vraag waarom er hier zo met 2 maten wordt gemeten.
pi_202899947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie nog wel graag een reactie op mijn vraag waarom er hier zo met 2 maten wordt gemeten.
Ik ben me daar niet bewust van.
Dus ik kan je geen antwoord geven.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202900259
quote:
Indien er met twee maten gemeten wordt is dat in elk geval niet bewust. Indien je voorbeelden hebt waar we niet op gehandeld hebben terwijl dat wel zou moeten, laat het me weten (mag uiteraard ook in DM).

We proberen om een topic zoveel mogelijk zijn 'natuurlijke' flow te laten houden, maar dat is afentoe vrij lastig, zeker met de hoeveelheid persoonlijke aanvallen over en weer. Persoonlijke aanvallen die in veel gevallen makkelijk te voorkomen zijn door elkaar te negeren.
pi_202900351
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 17:09 schreef AchJa het volgende:
Ik zie dat er redelijk actief gemodereerd wordt in dit topic: COR / Boosters verergeren de zaak zegt de veearts #2

Maar waarom verdwijnen de posts waarin voor de zoveelste keer gevraagd wordt om een onderbouwing van de gedane claim en blijft die "doe zelf maar research" en "kijkt zijn film op blckbx.tv" onzin van die vanden Bossche adepten staan? Ik bedoel er zijn ondertussen al legio links voorbijgekomen dat die vanden Bossche uit zijn nek lult... Kan dit topic dan niet beter naar #BNW verplaatst worden vanwege het blijvend volledig ontbreken van enige onderbouwing?
Dank voor je feedback, ik had deze gisteren gemist. Ik heb een aantal persoonlijke aanvallen verwijderd, maar niet gemodereerd op de inhoud. Posts als "Je bent niet slim genoeg om dit te begrijpen" en dergelijken heb ik weggehaald.

Hoewel ik begrijp wat je bedoelt denk ik niet dat dit persé iets is voor BNW. Er is iemand die een alternatieve mening is aangedaan. Ik denk juist dat door het topic te laten staan het misschien wel sterker is, aangezien er claims gedaan worden en die door jou en een aantal andere users op een goede manier gedebunked worden. Voordeel daarvan is dat als iemand in het forum meeleest en twijfelt aan die claims die het topic kan meelezen en kan zien waarom wat diegene zegt niet klopt. Ik zie eigenlijk juist graag dat topics van bekende antivaxxers oid op de inhoud gedebunked worden, dat kan andere mensen alleen maar helpen.
pi_202900391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dank voor je feedback, ik had deze gisteren gemist. Ik heb een aantal persoonlijke aanvallen verwijderd, maar niet gemodereerd op de inhoud. Posts als "Je bent niet slim genoeg om dit te begrijpen" en dergelijken heb ik weggehaald.

Hoewel ik begrijp wat je bedoelt denk ik niet dat dit persé iets is voor BNW. Er is iemand die een alternatieve mening is aangedaan. Ik denk juist dat door het topic te laten staan het misschien wel sterker is, aangezien er claims gedaan worden en die door jou en een aantal andere users op een goede manier gedebunked worden. Voordeel daarvan is dat als iemand in het forum meeleest en twijfelt aan die claims die het topic kan meelezen en kan zien waarom wat diegene zegt niet klopt. Ik zie eigenlijk juist graag dat topics van bekende antivaxxers oid op de inhoud gedebunked worden, dat kan andere mensen alleen maar helpen.
Ah roger. Als je het zo bekijkt is dat idd een prima benadering. ^O^
  woensdag 29 december 2021 @ 17:25:24 #169
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202901017
quote:
Inderdaad. M’n tr”s in deeltje 2469 wordt weer eens geen reet mee gedaan maar als ik een normale post citeer verdwijnt het voor m’n ogen.

Zeg dan gewoon dat topicreports zetten geen reet zin heeft en jullie anderen gewoon laten gaan dan bespaar ik me voortaan de moeite.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2021 17:36:20 ]
pi_202901372
quote:
13s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:25 schreef Gunner het volgende:

[..]
Inderdaad. M’n tr”s in deeltje 2469 wordt weer eens geen reet mee gedaan maar als ik een normale post citeer verdwijnt het voor m’n ogen.

Zeg dan gewoon dat topicreports zetten geen reet zin heeft en jullie anderen gewoon laten gaan dan bespaar ik me voortaan de moeite.
Dank voor je feedback. Mijn antwoord is hetzelfde als voor @Spablauw214 . Ik heb je post trouwens iets veranderd, ik heb de username van anderen eruit gehaald en vervangen door 'anderen'.

Ik heb even snel gekeken naar je TR's, deze posts was vrij weinig mis mee. Het heeft een hoog hihaho-gehalte, wat op dat moment de toon leek te zijn in 't topic (ik was zelf niet online op dat moment, dus ik baseer me even puur op de TR's en de posts eromheen). TR's hebben zeker zin, het helpt ons om alert te zijn op een post die potentieel gemist wordt. Ik weet niet of je feedback hebt gekregen over je TR's, maar gezien je reactie denk ik van niet.
pi_202902981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 01:24 schreef capricia het volgende:

COR / Stelling: Het einde van Covid-19 is in zicht.

Indien het volgespammed wordt met onzin delete ik de OP.
Misschien vind je het interessant om te lezen.
pi_202903572
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Za het volgende:

[..]
COR / Stelling: Het einde van Covid-19 is in zicht.

Indien het volgespammed wordt met onzin delete ik de OP.
Misschien vind je het interessant om te lezen.
Dank voor je bericht. Ik zal ‘t topic proberen wat extra in de gaten te houden om dat te voorkomen.
  woensdag 29 december 2021 @ 20:00:51 #173
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202905763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:39 schreef chratnox het volgende:
Ik heb even snel gekeken naar je TR's, deze posts was vrij weinig mis mee.
Dan nog is het me totaal onduidelijk waarom die post van Spablauw en mijn reactie erop verwijderd worden en die van anderen van het niveau 'hihaho' blijven staan? Dat is precies de twee maten waar we hier over vallen. DIe posts waren niet eens aanvallend of wat dan ook.

Snap je dat het dan niet uitnodigt om die TR's te blijven zetten?

Ik ga er vanuit dat jullie willen dat dit subforum het niveau KLB , ONZ en BNW ontstijgt en niet willeln dat serieuze gebruikers vertrekken maar wel een ONZ-kliek de hand boven het hoofd houden?

Sorry, ik ben een tijdje weg geweest hier door kerst en wat top2000-afleiding, maar de eerste dag dat ik weer wat lees wordt ik weer geconfronteerd met hetzelfde gedoe als voorheen. Op een gegeven moment houdt het op en verdwijnt COR uit m'n active topics. Ik vind het echt heel jammer dat tussen sommige nuttige posts veel verdwijnt tussen joligheid, getroll en het continu vliegen afvangen door telkens dezelfden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gunner op 29-12-2021 20:07:04 ]
pi_202907993
Ik ga het maar gewoon publiekelijk hier doen, want het is allemaal nogal kinderachtig, maar blijkbaar zijn een aantal hier hardleers.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 21:00 schreef DonDruiper het volgende:
Wist trouwens niet dat ze nog tot zo laat aan het werk waren bij de overheid.
Dit soort posts zijn alleen maar bedoeld om te zuigen en mensen uit de tent te lokken. Zou fijn zijn als mods hier publiekelijk wat over willen zeggen.

Het uitsluitend weghalen van posts werkt gewoon niet. Ik denk dat dit soort figuren het niet eens doorhebben als er posts weggehaald worden.
pi_202908310
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef Gunner het volgende:
Ik ga er vanuit dat jullie willen dat dit subforum het niveau KLB , ONZ en BNW ontstijgt en niet willeln dat serieuze gebruikers vertrekken maar wel een ONZ-kliek de hand boven het hoofd houden?
Dat er een specifiek positiviteitstopic nodig is lijkt me veelzeggend. Het centrale topic verwordt steeds meer tot een circle jerk van 'kritische' simpletons.

De meeste gewaardeerde gesprekspartners hebben het al opgegeven.
pi_202910344
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dan nog is het me totaal onduidelijk waarom die post van Spablauw en mijn reactie erop verwijderd worden en die van anderen van het niveau 'hihaho' blijven staan? Dat is precies de twee maten waar we hier over vallen. DIe posts waren niet eens aanvallend of wat dan ook.

Snap je dat het dan niet uitnodigt om die TR's te blijven zetten?

Sorry, ik ben een tijdje weg geweest hier door kerst en wat top2000-afleiding, maar de eerste dag dat ik weer wat lees wordt ik weer geconfronteerd met hetzelfde gedoe als voorheen. Op een gegeven moment houdt het op en verdwijnt COR uit m'n active topics. Ik vind het echt heel jammer dat tussen sommige nuttige posts veel verdwijnt tussen joligheid, getroll en het continu vliegen afvangen door telkens dezelfden.
Ik weet niet waarom die posts weg zijn gehaald, die heb ik niet verwijderd. Het kan zijn dat het een reactie was op een post die verwijderd is (als voorbeeld), ik vraag het na bij de andere mods.

Ik begrijp volledig dat het niet uitnodigt om TR's te blijven zetten, maar TR's zijn wel het belangrijkste middel dat we hebben om zicht te houden op wat speelt. De andere mods en ik doen dit in onze vrije tijd, wat inhoudt dat we weleens iets missen. Daar zijn TR's juist handig voor, zodat we snel terug kunnen kijken wat er speelt.

Natuurlijk willen we dat serieuze gebruikers blijven en het niveau van dit subforum hoog blijft, maar zoals ik al eerder heb gezegd, daar hebben we echt de hulp van de gebruikers voor nodig. Op het moment dat er een post die niet door de beugel kan geplaatst wordt kan het zomaar zo zijn dat er binnen 5 minuten 10 reacties op zijn die nog verder gaan dan daarvoor, dat maakt het erg lastig daarop te modereren.

Ik noem overigens bewust dat het niveau van dit subforum hoog blijft, want er vinden ontzettend veel discussies plaats die wel zeer goed op de inhoud zijn en mensen daadwerkelijk iets leren. Tussen die posts door komt inderdaad afentoe iets voorbij waar je je van kan afvragen of dit de plek is, maar het blijft een emotioneel onderwerp.

Met betrekking tot de hand boven het hoofd houden, ik ben me daar niet van bewust en ben er niet op de hoogte van dat dat gedaan wordt. Ik zie dat ook niet zo eerlijk gezegd. Missen we weleens iets? Absoluut. Maar dat is echt niet met kwade intenties oid.
  donderdag 30 december 2021 @ 10:41:06 #177
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202920581
@chratnox dank wederom voor je uitgebreide toelichting. ik snap dat moderatie van dat topic een lastige zaak is door de snelheid maar het gevoel blijft dat er de door mij gedane topicreports weinig tot niets gedaan wordt.

Zoals @DireStraits7 aangeeft; Dat gebruikers geen notificatie krijgen helpt ook niet dat gebruikers een signaal krijgen dat er iets niet okay was aan hun postgedrag. Maar goed dat is een forumsoftwareding.
pi_202927822
Mogen opmerkingen over de sfeer in het algemene topic tegenwoordig ook niet meer?
pi_202928093
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Mogen opmerkingen over de sfeer in het algemene topic tegenwoordig ook niet meer?
Ik heb die weggehaald. Het voegt niets toe en verandert de sfeer zeker niet te goede. Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan? :)
pi_202928212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb die weggehaald. Het voegt niets toe en verandert de sfeer zeker niet te goede. Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan? :)
Eens maar misschien even aanpassen in de OP dan? Dat opmerkingen over de sfeer niet meer zijn toegestaan?

Na 2 jaar pandemie heeft iedereen er tabak van en de gemoederen lopen soms hoog op dat begrijp ik ook wel, zeker nu met de lockdown, maar misschien dan duidelijker de grens afkaderen van wat als onwenselijk wordt gezien?
pi_202946624
quote:
Terwijl dat toch is wat we allemaal willen; niet dan?
Blijkbaar niet, want er verandert niets. En naast wat loze beloftes (hallo Hugo!) gaat het van kwaad tot erger.

En in plaats van een inhoudelijk antwoord wordt er hier geveegd. Prima. Geef mijn portie maar aan fikkie.

Jammer dat het zo moet lopen.
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:13:36 #182
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202958517
COR feedback is niet bedoeld om met elkaar te gaan kibbelen en bashen. Maar bedoeld als feedback aan ons.
pi_203011167
Het veegfilter staat een tikkie te strak afgesteld 👍
  dinsdag 4 januari 2022 @ 02:54:38 #184
2651 svann
night-hawk
pi_203022198
Kunnen de Boostermeld topics gereekst?

COR / Boostermeld topic
COR / Boostermeld topic #2
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 4 januari 2022 @ 06:55:18 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203022540
quote:

[..]
Mag dat gezuig in posts dan ook even aangepakt worden? Vervelend voor de sfeer, zelfs bij teruglezen
pi_203044803
Kunnen de bashes eens wat gericht aangepakt worden? Dank!
In Southern Sun
pi_203045053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen de bashes eens wat gericht aangepakt worden? Dank!
Keihard gelachen.

Ik weet dat jullie niet willen dat we hier in feedback persoonlijk gaan worden en andere users gaan bashen, maar ik ga het lekker toch doen omdat de andere opties blijkbaar niet werken. Dan riskeer ik maar lekker een forumban, normale discussies worden toch steeds minder mogelijk hier.

Van de meeste vaste users hier weten we hun standpunten wel. En vaak kunnen die compleet verschillen. Die users zie ik op een redelijk normale, doch soms wat felle, manier met elkaar in discussie gaan. Lijkt me niks mis mee, iedereen is er na 2 jaar wel klaar mee en soms zijn de lontjes wat kort. Best begrijpelijk.

Er is echter één user die met zijn postgedrag verantwoordelijk is voor 99% al het gezeik en de negatieve sfeer. En dat is @Da_Sandman. Constant zuigen. Constant woorden verdraaien. Constant trollende one-liners. Constant persoonlijk worden.

Dan kunnen jullie als mods de afgelopen dagen wel meerdere posts en modbreaks doen waarin jullie klagen dat er een klein groepje is dat constant met elkaar aan het zeiken, maar dat is simpelweg niet zo. Alles draait zowat rond 1 persoon.

En nu niet gaan roepen dat er dan maar TR's gezet moeten worden, dat wordt al aan de lopende band gedaan. Af en toe wordt er eens een reactie verwijderd, maar als hij er niet van leert en de volgende dag gewoon vrolijk doorgaat met zijn gedrag schiet het ook niet echt op heh?

Ik weet 100% zeker dat ik lang niet de enige ben die er op deze manier wel klaar mee is.
pi_203045108
Bedankt voor het onderschrijven van mijn vraag, @Pistolero.
In Southern Sun
  woensdag 5 januari 2022 @ 13:00:53 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203045176
Ik vind het ook oprecht wel een kwaliteit van je dat je zo bloed onder zoveel mensen hun nagels vandaan kunt halen en steeds nét niet aanspreekbaar/banbaar bent ervoor.

Het komt de discussies en sfeer iig echt verre van ten goede, dat lijkt me duidelijk

En dat fix je idd niet met het zetten van TR's of posts verwijderen
pi_203045283
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Keihard gelachen.

Ik weet dat jullie niet willen dat we hier in feedback persoonlijk gaan worden en andere users gaan bashen, maar ik ga het lekker toch doen omdat de andere opties blijkbaar niet werken. Dan riskeer ik maar lekker een forumban, normale discussies worden toch steeds minder mogelijk hier.

Van de meeste vaste users hier weten we hun standpunten wel. En vaak kunnen die compleet verschillen. Die users zie ik op een redelijk normale, doch soms wat felle, manier met elkaar in discussie gaan. Lijkt me niks mis mee, iedereen is er na 2 jaar wel klaar mee en soms zijn de lontjes wat kort. Best begrijpelijk.

Er is echter één user die met zijn postgedrag verantwoordelijk is voor 99% al het gezeik en de negatieve sfeer. En dat is @:Da_Sandman. Constant zuigen. Constant woorden verdraaien. Constant trollende one-liners. Constant persoonlijk worden.

Dan kunnen jullie als mods de afgelopen dagen wel meerdere posts en modbreaks doen waarin jullie klagen dat er een klein groepje is dat constant met elkaar aan het zeiken, maar dat is simpelweg niet zo. Alles draait zowat rond 1 persoon.

En nu niet gaan roepen dat er dan maar TR's gezet moeten worden, dat wordt al aan de lopende band gedaan. Af en toe wordt er eens een reactie verwijderd, maar als hij er niet van leert en de volgende dag gewoon vrolijk doorgaat met zijn gedrag schiet het ook niet echt op heh?

Ik weet 100% zeker dat ik lang niet de enige ben die er op deze manier wel klaar mee is.
Prima omschreven ^O^
pi_203045327
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Molo het volgende:
Ik vind het ook oprecht wel een kwaliteit van je dat je zo bloed onder zoveel mensen hun nagels vandaan kunt halen en steeds nét niet aanspreekbaar/banbaar bent ervoor.

Het komt de discussies en sfeer iig echt verre van ten goede, dat lijkt me duidelijk

Steeds net niet banbaar :D.

_O-.

Op iedere pagina 'het zijn twee cruciale weken', 'eerst nog een avondklok', 'groetjes, Mark en Hugo', komt dat de sfeer/discussies wel ten goede?
In Southern Sun
  woensdag 5 januari 2022 @ 13:13:37 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203045403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

_O-.

Goede selectie uit mijn post als reactie Hans ;)

Mooi typerend ook wel weer
  woensdag 5 januari 2022 @ 13:16:34 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203045449
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Keihard gelachen.

Er is echter één user die met zijn postgedrag verantwoordelijk is voor 99% al het gezeik en de negatieve sfeer. En dat is @:Da_Sandman. Constant zuigen. Constant woorden verdraaien. Constant trollende one-liners. Constant persoonlijk worden.

Deze, samen met deze:
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Molo het volgende:

Vooral dat niveau van treiteren, zuigen, de maat nemen en discussie traineren met irritante oneliners. Het lijkt allemaal net niet aanspreekbaar, maar zorgt wel voor een complete ontsporing van discussies.

Iedere. Keer. Weer.
Ben ik het niet, zijn het wel anderen die zich hier mateloos aan irriteren. Soms is ie best te harden, soms geen land mee te bezeilen.
Gaat gewoonweg te ver vaak, zoals vanmorgen waarin werkelijk 10 mensen helemaal klaar zijn met dit gedrag. En ik sluit me aan bij Pistolero dat het vaak ontspoort als het postgedrag wat Molo omschrijft weer boven komt drijven.
1947-2016
  woensdag 5 januari 2022 @ 13:20:36 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203045514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

_O-.

Op iedere pagina 'het zijn twee cruciale weken', 'eerst nog een avondklok', 'groetjes, Mark en Hugo', komt dat de sfeer/discussies wel ten goede?

Dat is gewoon een getuige dat mensen he-le-maal klaar zijn met het kabinetsbeleid en die frustratie even willen uiten.
Vervolgens kom jij weer langs om even lekker te zuigen, te traineren en de maat proberen te nemen. We hebben best een goede discussie op het moment tussen de verwijderde posts door en vaak ben je ook best te pruimen. Ga vaker die kant op ajb zou ik zeggen :)
1947-2016
pi_203045520
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Goede selectie uit mijn post als reactie Hans ;)

Mooi typerend ook wel weer
Wat is er typerend aan? Ik word om het minste geringste geband joh, laatst nog omdat ik reageerde op een persoonlijke aanval van een ander en die ander bleef buiten schot :').

Het was overigens ook al aangevuld.
In Southern Sun
pi_203045542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is gewoon een getuige dat mensen he-le-maal klaar zijn met het kabinetsbeleid en die frustratie even willen uiten.
Vervolgens kom jij weer langs om even lekker te zuigen, te traineren en de maat proberen te nemen. We hebben best een goede discussie op het moment tussen de verwijderde posts door en vaak ben je ook best te pruimen. Ga vaker die kant op ajb zou ik zeggen :)
Maar wat komt dat de discussie/sfeer dan ten goede, die flauwe opmerkingen 30 keer per dag?
In Southern Sun
pi_203045568
Zullen we het heen en weer poep gooien niet hier gaan herhalen? Er zijn een aantal gebruikers die zich ontzettend aan elkaar ergeren. Of het nu gaat om postgedrag, manier van denken of manier van reageren ergens op, is het nu echt zo moeilijk om elkaar te negeren? De posts waar het om gaat zijn in de meeste gevallen geen inhoudelijke reacties op elkaar, is die reactie (van wie ie ook is) dan echt het slimste om te doen?

We proberen dit forum voor iedereen gezellig te houden en maken, maar dit soort puberale ruzies dragen daar echt niets aan bij.
pi_203054206
Hallo @miss_sly In deze post HayeOpReis in COR / Code van Neurenberg heb jij de link verwijderd naar dit interview van Robert Malone Waarom?
pi_203054825
Welke moderator haalt steeds mijn posts in het boostertopic weg?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2022 21:54:37 ]
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:57:31 #200
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203054890
quote:
18s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welke moderator haalt steeds mijn posts in het boostertopic weg?
Kom op ga in ONZ lekker ouwehoeren over boosters in kontjes enzo.
pi_203054918
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Kom op ga in ONZ lekker ouwehoeren over boosters in kontjes enzo.
Voor straf ga ik nu dooremmeren totdat ik een ban krijg.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 10:26:36 #202
5428 crew  miss_sly
pi_203059405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:21 schreef HayeOpReis het volgende:
Hallo @:miss_sly In deze post HayeOpReis in COR / Code van Neurenberg heb jij de link verwijderd naar dit interview van Robert Malone Waarom?
Omdat Malone en zijn verhalen van Twitter zijn geband omdat ze desinformatie bevatten. Dus lijkt me niet dat we die desinformatie dan hier op FOK! wel verspreiden.
pi_203072066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Omdat Malone en zijn verhalen van Twitter zijn geband omdat ze desinformatie bevatten. Dus lijkt me niet dat we die desinformatie dan hier op FOK! wel verspreiden.
Ik heb niet een officieel bericht gevonden van Twitter over waarom ze Robert Malone hebben geband. Hoe weet jij dat dit de reden is? Maar er van uitgaande dat het om zogenaamd “verspreiden van desinformatie" gaat. Dan ga jij er vanuit; als Twitter dat zegt, dat dit waarheid is? Sterker nog, als een persoon door Twitter is verwijderd, dan vind jij dat er geen enkele link meer op Fok mag, naar wat deze persoon te zeggen heeft? Dus een link naar iets wat Donald Trump verteld, mag ook niet meer?

Het is toch juist een doel van dit forum om alle verschillende informatie of verschillende standpunten bij elkaar te brengen zodat je inzicht hebt in een bepaald onderwerp? Is dit nog wel mogelijk als kritische geluiden uit een bepaalde hoek worden weggecensureerd?

Misschien is het een idee als je er een stukje van luistert, bijvoorbeeld het eerste half uur, dan weet je ook waar we hier over praten.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 02:27:02 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203072182
quote:

[..]
twitter is geen objectieve autoriteit om te bepalen wat fake news is.
pi_203073084
De selectieve verontwaardigingen hier zijn ook wel tergend. Mensen mogen niks van de lockdown vinden want “we” hoorden ze ook niet toen het ziekenfonds werd afgeschaft.
Lekker simpel allemaal en eng zwart/wit. Slaat ook alle discussies dood. Je moet gewoon je bek houden want 10 jaar geleden gaf je ook geen kont.
Ok ok.

Als links mokkel kan ik me helemaal nergens in vinden. Al helemaal niet in deze lockdown.
Go hard or go home
pi_203074864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Uitlekken bestaat niet. Dat wordt allemaal zorgvuldig georkestreerd. Soms om vast wat reacties te peilen, soms om te laten zien dat het kabinet toch net andere besluiten neemt zodat de mensen zien dat het OMT niet volledig kritiekloos wordt gevolgd. Allemaal onderdeel van de communicatiestrategie van de overheid.
@chratnox
Wat is het voor totale onzin dat een algemene opmerking over de intelligentie van het volk hieruit wordt verwijderd?
pi_203075086
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
@:chratnox
Wat is het voor totale onzin dat een algemene opmerking over de intelligentie van het volk hieruit wordt verwijderd?
Dank voor je feedback. Ik heb die zin eruit gehaald omdat die (met de ervaring van het topic) sfeerverziekend zou werken. In plaats van reageren op de inhoud gingen mensen dan reageren op die zin, etc.

De rest van de post vond ik prima in orde, dus ik heb ervoor gekozen die zin te verwijderen ipv de hele post.
pi_203075138
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 02:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]
twitter is geen objectieve autoriteit om te bepalen wat fake news is.
LinkedIn en YouTube hebben ook content van Malone verwijderd om dezelfde reden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:52:48 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203075201
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
LinkedIn en YouTube hebben ook content van Malone verwijderd om dezelfde reden...
wat weten Linkedln en Youtube er nu meer vanaf dan deze man?

Robert Wallace Malone is an American virologist and immunologist. His work has focused on mRNA technology, pharmaceuticals, and drug repurposing research
pi_203075258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wat weten Linkedln en Youtube er nu meer vanaf dan deze man?

Robert Wallace Malone is an American virologist and immunologist. His work has focused on mRNA technology, pharmaceuticals, and drug repurposing research
Ah, appeal to authority...

Dan zijn de Twin Towers ingestort doordat een in de ruimte gestationeerd energiewapen al het staal heeft verdampt.
Want dat wordt beweerd door een ingenieur die alle benodigde geloofsbrieven heeft om daar een deskundig oordeel over te geven...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203075268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:45 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dank voor je feedback. Ik heb die zin eruit gehaald omdat die (met de ervaring van het topic) sfeerverziekend zou werken. In plaats van reageren op de inhoud gingen mensen dan reageren op die zin, etc.

De rest van de post vond ik prima in orde, dus ik heb ervoor gekozen die zin te verwijderen ipv de hele post.
Wat een bedenkelijk argument. Dus je gaat preventief zaken verwijderen omdat de reactie erop wel eens vervelend zou kunnen zijn? Misschien moet je de reactie aanpakken en niet een slechts beschouwende opmerking.
pi_203075505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat een bedenkelijk argument. Dus je gaat preventief zaken verwijderen omdat de reactie erop wel eens vervelend zou kunnen zijn? Misschien moet je de reactie aanpakken en niet een slechts beschouwende opmerking.
Ik heb de exacte woorden van die post niet voor de geest, maar het was iets in de strekking van: "De meeste mensen zijn niet intelligent genoeg om dat te begrijpen"

Daar was wat mij betreft niets beschouwend aan, dat was (naar mijn mening) bedoeld om anderen op de kast te krijgen.
pi_203075589
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb de exacte woorden van die post niet voor de geest, maar het was iets in de strekking van: "De meeste mensen zijn niet intelligent genoeg om dat te begrijpen"

Daar was wat mij betreft niets beschouwend aan, dat was (naar mijn mening) bedoeld om anderen op de kast te krijgen.
Dat is gewoon een mening. Kennelijk een mening die niet in jouw straatje past, maar dat is geen reden om hem weg te modden.

Dat is pure misbruik van je bevoegdheid.
pi_203075635
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is gewoon een mening. Kennelijk een mening die niet in jouw straatje past, maar dat is geen reden om hem weg te modden.

Dat is pure misbruik van je bevoegdheid.
Ik vind het vervelend dat je dat zo ziet. Ik heb uitgelegd waarom ik hem weggehaald heb, waarom ik het zo zag. Dat heeft niets te maken met misbruik van mijn bevoegdheid.

Overigens, ik heb dat deel niet gemodereerd omdat hij niet in mijn straatje past, op persoonlijke titel ben ik het eens met wat je zei. Maar zoals ik net ook uitgelegd heb, het voegde niets toe aan de post en werkt sfeerverziekend.

Wel wil ik je bedanken voor je uitleg. Ik zal er in de toekomst beter op letten.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 14:44:27 #215
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203078791
Waarom is mijn post weggehaald?
Iemand (toevallig met de usernaam in blauwe lettertjes) doet een compleet maffe vergelijking, ik reageer erop (volkomen terecht) en dan wordt mijn post weggehaald?
  Forum Admin vrijdag 7 januari 2022 @ 14:56:49 #216
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203078982
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:44 schreef tja77 het volgende:
Waarom is mijn post weggehaald?
Iemand (toevallig met de usernaam in blauwe lettertjes) doet een compleet maffe vergelijking, ik reageer erop (volkomen terecht) en dan wordt mijn post weggehaald?
Terecht of niet, zo reageer je niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:02:45 #217
342627 tja77
pi_203079057
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Terecht of niet, zo reageer je niet.
Ah, dus mijn reactie kan niet door de beugel.
Maar iemand die zich niet laat vaccineren wegzetten als een enorme teringmongool #148 kan wel?
Als iemand wil zuigen prima, maar ben dan ook bereid om te incasseren.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:06:15 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203084860
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:26 schreef Noek het volgende:
De selectieve verontwaardigingen hier zijn ook wel tergend. Mensen mogen niks van de lockdown vinden want “we” hoorden ze ook niet toen het ziekenfonds werd afgeschaft.
Lekker simpel allemaal en eng zwart/wit. Slaat ook alle discussies dood. Je moet gewoon je bek houden want 10 jaar geleden gaf je ook geen kont.
Ok ok.

Als links mokkel kan ik me helemaal nergens in vinden. Al helemaal niet in deze lockdown.
Ja, daarom vind ik die lockdown zelf klote. Weer ontzettend goed begrijpend gelezen. ^O^

Maar ik begrijp dat zaken een beetje duiden - dat die hele fearporn over de beknottende overheid zwaar overtrokken is omdat ze al jaren bezig zijn om op allerlei fronten het leven van mensen te bemoeilijken - niet gewenst is in de verder niet aflatende stroom van voornoemde fearporn. Moet kennelijk een echokamer blijven. Medunkt dat het een valide discussiepunt is: waarom is de maat nu pas vol?

Het valt me sowieso op dat een aantal mensen al heel snel naar FB rent wanneer het vermoeden (ik herhaal: het vermoeden) bestaat dat iemand helemaal pro-lockdown, pro-overheid, pro-maatregelen is en een iets ander geluid laat horen dan het standaard "alles is kut/groetjes Mark en Hugo/cruciale weken" narratief. Mijn oprechte excuses.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203085166
Go hard or go home
  zondag 9 januari 2022 @ 00:59:13 #220
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203104002
de twijfellijn staat niet in de OP van het algemene topic
.https://www.umcutrecht.nl(...)delijke-telefoonlijn
088-7555777
  zondag 9 januari 2022 @ 11:27:24 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203107115
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 00:59 schreef THEFXR het volgende:
de twijfellijn staat niet in de OP van het algemene topic
.https://www.umcutrecht.nl(...)delijke-telefoonlijn
088-7555777
Ik ga hem erin zetten!
pi_203144412
Ik begrijp niet waarom er berichten worden verwijderd in het topic "Hoeveel prikken neem jij?"

Er wordt niet geflamed of wat dan ook. Geen waarschuwing gegeven. Posts verdwijnen gewoon. Dat is toch geen normale gang van zaken. Een beetje respect voor users en de tijd die ze in dit forum steken zou op prijs worden gesteld.

Er zijn niet alleen posts van mij verwijderd. Eentje van mij waarin ik aangeef dat IK DENK dat er sterk wordt ondergerapporteerd en dat de schade van vaccins veel groter is. Waarom mag ik dat niet schrijven?

Een moderator is geen gedachtenpolitie. Dit forum is ook geen front voor de overheid of iets dergelijks neem ik aan. Iemand moet toch gewoon kunnen zeggen wat hij/zij denkt? Dat is geen nepnieuws verspreiden hoor, dat is heel wat anders.

Maak anders twee COR-forums: 1 waarin je alleen mag herhalen wat de autoriteiten zeggen, en 1 waarin je alles mag zeggen wat je denkt van de hele situatie.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-01-2022 20:18:38 ]
  Moderator dinsdag 11 januari 2022 @ 20:24:18 #223
5428 crew  miss_sly
pi_203144818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik begrijp niet waarom er berichten worden verwijderd in het topic "Hoeveel prikken neem jij?"

Er wordt niet geflamed of wat dan ook. Geen waarschuwing gegeven. Posts verdwijnen gewoon. Dat is toch geen normale gang van zaken. Een beetje respect voor users en de tijd die ze in dit forum steken zou op prijs worden gesteld.

Er zijn niet alleen posts van mij verwijderd. Eentje van mij waarin ik aangeef dat IK DENK dat er sterk wordt ondergerapporteerd en dat de schade van vaccins veel groter is. Waarom mag ik dat niet schrijven?

Een moderator is geen gedachtenpolitie. Dit forum is ook geen front voor de overheid of iets dergelijks neem ik aan. Iemand moet toch gewoon kunnen zeggen wat hij/zij denkt? Dat is geen nepnieuws verspreiden hoor, dat is heel wat anders.

Maak anders twee COR-forums: 1 waarin je alleen mag herhalen wat de autoriteiten zeggen, en 1 waarin je alles mag zeggen wat je denkt van de hele situatie.
Ontzettend veel gevallen Nevenschade van vaccinaties die bewust ondergerapporteerd wordt valt meer onder BNW, dus daar kun je daarover filosoferen. Daarom heb ik die post en de reactie erop weggehaald.
pi_203144900
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ontzettend veel gevallen Nevenschade van vaccinaties die bewust ondergerapporteerd wordt valt meer onder BNW, dus daar kun je daarover filosoferen. Daarom heb ik die post en de reactie erop weggehaald.
Ik heb niet gezegd dat die BEWUST wordt ondergerapporteerd, Miss_Sly, maar wordt ondergerapporteerd "om verschillende redenen". Dat is heel wat anders. Probeer eens om geen dingen in posts te lezen die er niet staan. Als mod is het belangrijk dat je je eigen interpretaties van wat iemand zegt onderscheidt van wat iemand daadwerkelijk zegt, voordat je overhaast allerlei dingen gaat zitten verwijderen.

Duizenden en duizenden rapporten in VAERS is inderdaad ontzettend veel nevenschade. Dat zijn alleen nog de gevallen die dus ook daadwerkelijk zijn gemeld en alleen in de VS.

Ik heb dus meer dan genoeg reden om te zeggen dat ik DENK dat de nevenschade groot en ondergerapporteerd is.

Daar is helemaal niets BNW aan, Miss_Sly. Een afwijkende mening op basis van de informatie die voor IEDEREEN beschikbaar is en waarin helemaal geen samenzwering of iets wordt gesuggereerd, is geen BNW. Dus gelieve de post terug te zetten. Bij voorbaat dank.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-01-2022 20:38:19 ]
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 07:51:51 #225
5428 crew  miss_sly
pi_203149435
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb niet gezegd dat die BEWUST wordt ondergerapporteerd, Miss_Sly, maar wordt ondergerapporteerd "om verschillende redenen". Dat is heel wat anders. Probeer eens om geen dingen in posts te lezen die er niet staan. Als mod is het belangrijk dat je je eigen interpretaties van wat iemand zegt onderscheidt van wat iemand daadwerkelijk zegt, voordat je overhaast allerlei dingen gaat zitten verwijderen.

Duizenden en duizenden rapporten in VAERS is inderdaad ontzettend veel nevenschade. Dat zijn alleen nog de gevallen die dus ook daadwerkelijk zijn gemeld en alleen in de VS.

Ik heb dus meer dan genoeg reden om te zeggen dat ik DENK dat de nevenschade groot en ondergerapporteerd is.

Daar is helemaal niets BNW aan, Miss_Sly. Een afwijkende mening op basis van de informatie die voor IEDEREEN beschikbaar is en waarin helemaal geen samenzwering of iets wordt gesuggereerd, is geen BNW. Dus gelieve de post terug te zetten. Bij voorbaat dank.
Vaers is geen goede bron voor bewijs van nevenschade. Iedereen kan daar een melding doen, maar een melding is geen bewijs van nevenschade. Je weet dit, want dit is al veel vaker besproken.

Je post wordt niet teruggezet, en dat hoeft ook niet, want je bent gewoon verder gegaan met je post, ondanks dat die verwijderd was.
pi_203150892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 07:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vaers is geen goede bron voor bewijs van nevenschade. Iedereen kan daar een melding doen, maar een melding is geen bewijs van nevenschade. Je weet dit, want dit is al veel vaker besproken.

Je post wordt niet teruggezet, en dat hoeft ook niet, want je bent gewoon verder gegaan met je post, ondanks dat die verwijderd was.
Ik heb niet gezegd dat VAERS een BEWIJS is van nevenschade. Ik heb gezegd dat de vele rapporten voor mij een reden zijn om te DENKEN dat de nevenschade veel groter is. Opnieuw laat je zien dat je niet goed leest.

Je kan niet bij voorbaat al stellen dat ALLE rapporten in VAERS onzin zijn. Dan zal jij dat eerst moeten bewijzen. Niemand heeft dat ooit bewezen.

Dus mogen wij nog zelfstandig denken en op basis van wat er door mensen en doktoren wordt vermeld (binnen en buiten VAERS) vermoeden dat de schade groter is dan daadwerkelijk wordt gerapporteerd? Of kun jij aantonen dat ALLE NEVENSCHADE van de vaccins nauwkeurig wordt bijgehouden? Ik kan je alvast verklappen dat je dat niet kan en dat ook jij maar erop moet vertrouwen dat bepaalde bronnen nauwkeurige informatie geven.

Dus mogen wij nog zelfstandig nadenken en een andere mening hebben?

Het zou je ook sieren om toe te geven dat ik nergens heb gezegd dat er BEWUST wordt ondergerapporteerd. Geef toch gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt in plaats van maar koppig volhouden dat je gelijk hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 12-01-2022 10:55:02 ]
pi_203159065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb niet gezegd dat VAERS een BEWIJS is van nevenschade. Ik heb gezegd dat de vele rapporten voor mij een reden zijn om te DENKEN dat de nevenschade veel groter is. Opnieuw laat je zien dat je niet goed leest.

Je kan niet bij voorbaat al stellen dat ALLE rapporten in VAERS onzin zijn. Dan zal jij dat eerst moeten bewijzen. Niemand heeft dat ooit bewezen.

Dus mogen wij nog zelfstandig denken en op basis van wat er door mensen en doktoren wordt vermeld (binnen en buiten VAERS) vermoeden dat de schade groter is dan daadwerkelijk wordt gerapporteerd? Of kun jij aantonen dat ALLE NEVENSCHADE van de vaccins nauwkeurig wordt bijgehouden? Ik kan je alvast verklappen dat je dat niet kan en dat ook jij maar erop moet vertrouwen dat bepaalde bronnen nauwkeurige informatie geven.

Dus mogen wij nog zelfstandig nadenken en een andere mening hebben?

Het zou je ook sieren om toe te geven dat ik nergens heb gezegd dat er BEWUST wordt ondergerapporteerd. Geef toch gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt in plaats van maar koppig volhouden dat je gelijk hebt.

Nevenschade bestaat, niet iedereen reageert hetzelfde op een vaccin, daarom kun je dit niet ontkennen, maar een vaccin is geen wondermiddel, een vaccin verliest snel zijn effectiviteit. Momenteel hoor ik in de omgeving dat mensen ziek zijn van COVID-19, 9 van de 10 keer hoor ik dat deze mensen volledig gevaccineerd zijn met een Boosterprik. Dan vraag ik me af, hoe kan dat, na zoveel vaccinaties.

Verder in het nieuws, staatsschuld gestegen van 200 miljard naar 300 miljard euro, de jeugd heeft het minste last van COVID-19, van de jeugd wordt al 2 jaar de vrijheid ontnomen, de jeugd betaald de rekening. Dankzij de liberale politieke partijen, de huidige regering onder leiding van Mark Rutte, schande, de lockdowns geven meer schade dan baten, de oorzaak van de lockdowns is de zwakke gezondheidszorg, gereguleerd door de verzekeraars zoals, Ditzo, Anderzorg, Zorg en Zekerheid, Unive, FBTO, Just, Zilveren Kruis, Menzis, ZEKUR, VGZ, CZ, PNOzorg, Interpolis, PMA, HEMA, Salland, PROLIVE, OHRA, Promovendum, Stad Holland Zorgverzekeraar, UMC, ZorgDirect, ASR, Zorgcollectief Oost, Holland Zorg, IZA zorgverzekering, IZZ, Bewuzt, ONVZ, De Friesland en nog veel meer, er zijn 67 zorgverzekeraars.
pi_203173381
Ik had een TR gezet voor deze post:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Waarom mag die blijven staan? Dat is toch gewoon een persoonlijke aanval richting de users die commentaar leveren op de overheid e.d.? Hoe is dat oké? Fijn om geassocieerd te worden met staatsgevaarlijke mensen..

Naast dat het geen ene reet toevoegt natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2022 18:25:47 ]
pi_203173544
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom mag die blijven staan? Dat is toch gewoon een persoonlijke aanval richting de users die commentaar leveren op de overheid e.d.? Hoe is dat oké? Fijn om geassocieerd te worden met staatsgevaarlijke mensen..

Wie de schoen past hoor. Een aantal users in het topic is wel bijzonder ver afgedwaald van de kudde. En niet iedereen hoeft volgzaam te zijn, maar er zitten er een paar tussen die op basis van hun posts absoluut de aandacht op zouden eisen.

Dat heeft niets te maken met 'commentaar op de overheid', want dat heb ik zelf ook in genoeg posts. Het gaat er om dat een aantal users totaal van het padje is en beter op hun plek zouden zijn in BNW.

En, probeer het leven eens wat minder serieus te nemen. Gratis tip.
pi_203173616
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wie de schoen past hoor. Een aantal users in het topic is wel bijzonder ver afgedwaald van de kudde. En niet iedereen hoeft volgzaam te zijn, maar er zitten er een paar tussen die op basis van hun posts absoluut de aandacht op zouden eisen.

Dat heeft niets te maken met 'commentaar op de overheid', want dat heb ik zelf ook in genoeg posts. Het gaat er om dat een aantal users totaal van het padje is en beter op hun plek zouden zijn in BNW.

En, probeer het leven eens wat minder serieus te nemen. Gratis tip.
En wie bepaalt of een user van het padje is? Jij? Zelfs mensen waarvan jij vind dat ze ''van het padje zijn'' hoeven imo toch niet gelijk te worden gezet aan staatsgevaarlijke mensen?

Ik ga er van uit dat mensen menen wat ze posten, dus ik neem je post serieus ja. Is dat heel gek? Ik slaap er verder niet minder om hoor, maar ik wou puur kijken hoe de mods hier naar kijken.
pi_203173666
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
En wie bepaalt of een user van het padje is? Jij? Zelfs mensen waarvan jij vind dat ze ''van het padje zijn'' hoeven imo toch niet gelijk te worden gezet aan staatsgevaarlijke mensen?

Yep. Ik bepaal wie er volgens mij van het padje is. Mooi hè, een eigen mening. Dat mag in dit land.

Verder moet je er niet zo zwaar aan tillen. Er kwamen een paar grappige reacties op en niemand tilt er zwaar aan. Af en toe een flauwekulletje moet kunnen, neem het niet zo zwaar op.

Ik heb jou niet gerapporteerd bij mijn leidinggevende.
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:04:14 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203173977
quote:
[..]

Joh dat is toch een gebbetje. En anders iig totaal niet serieus te nemen

Alhoewel ik wel staatsgevaarlijk ben maar dat is wat anders
pi_203174103
quote:
[..]

Ik heb de TR niet behandeld maar zou ‘m ook laten staan eerlijk gezegd, op het eerste gezicht komt dit op mij over als een grapje. Als er opmerkingen zijn om met goedemorgens naar ‘t binnenhof te gaan zou ik als ik bij AIVD werkte dit topic ook even in mn myAT zetten :P (dat soort opmerkingen verwijderen we overigens wel)
pi_203174548
quote:
[..]

quote:
[..]

Ik heb die afgevinkt. Ik zag het niet als een persoonlijke aanval, maar een algemene observatie verpakt in een grapje.
pi_203174847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb de TR niet behandeld maar zou ‘m ook laten staan eerlijk gezegd, op het eerste gezicht komt dit op mij over als een grapje. Als er opmerkingen zijn om met goedemorgens naar ‘t binnenhof te gaan zou ik als ik bij AIVD werkte dit topic ook even in mn myAT zetten :P (dat soort opmerkingen verwijderen we overigens wel)
Ik las het niet als een grapje (en ik heb een uitgebreid gevoel voor humor :+ ) , de user geeft hier zelfs aan dat het gemeend was.

Maar prima verder uiteraard, bedankt voor het reageren :)
pi_203189262
Net terug van the naughty stairs en heb echt 24 uur flink nagedacht over mn daden. Ik weet dat bans niet worden besproken maar omdat passief agressief gedrag hier meer loont dan gewoon rechtstreeks de users aanspreken als je iets vindt..dacht ik:"Is het mogelijk om tijdens die 24 uur wel de mogelijkheid te krijgen om posts te liken..?"
Dat kun je toch nog passief agressief meedoen, als een halve tamme maar je zit je straf wel uit maar je geest waart toch nog wat rond? In a good way.

@yvonne
Go hard or go home
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:57:46 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203192998
Je mag niet meer aangeven dat er gejankt wordt in het centrale covid topic?

Kansloos subforum van fok is dit toch. Nu weet ik weer waarom ik er nooit kom, gelukkig :P.
pi_203195877
Ons gesprek:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:21 schreef HayeOpReis het volgende:
Hallo @miss_sly In deze post HayeOpReis in COR / Code van Neurenberg heb jij de link verwijderd naar dit interview van Robert Malone Waarom?
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 01:07 schreef HayeOpReis het volgende:

[..]
Ik heb niet een officieel bericht gevonden van Twitter over waarom ze Robert Malone hebben geband. Hoe weet jij dat dit de reden is? Maar er van uitgaande dat het om zogenaamd “verspreiden van desinformatie" gaat. Dan ga jij er vanuit; als Twitter dat zegt, dat dit waarheid is? Sterker nog, als een persoon door Twitter is verwijderd, dan vind jij dat er geen enkele link meer op Fok mag, naar wat deze persoon te zeggen heeft? Dus een link naar iets wat Donald Trump verteld, mag ook niet meer?

Het is toch juist een doel van dit forum om alle verschillende informatie of verschillende standpunten bij elkaar te brengen zodat je inzicht hebt in een bepaald onderwerp? Is dit nog wel mogelijk als kritische geluiden uit een bepaalde hoek worden weggecensureerd?

Misschien is het een idee als je er een stukje van luistert, bijvoorbeeld het eerste half uur, dan weet je ook waar we hier over praten.
@miss_sly Jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn laatste post. Ik denk dat jij en andere moderaters zich af moeten vragen wat het doel is van dit forum en wat jullie rol hierin is. Ik denk dat het belangrijkste nut van een internet forum is; doormiddel van (tegenstrijdige) informatie, verschillende manieren van kijken, argumenten, discussie, etc., een beter beeld te krijgen van hoe (op een bepaald onderwerp) de werkelijkheid is. Ga je als moderator informatie weg-censureren, omdat jij (of Twitter, of Linkedin, of het RIVM, of Mark Rutte, of Grote Smurf, of wie dan ook) dat heeft bestempeld als “misinformatie”, dan werkt dit systeem van discussie en "hoor en wederhoor", niet meer. Met deze censuur op de inhoud verlies je ook het vertrouwen dat mensen hebben in het forum. Als mensen nu een thread doorlezen, dan weten ze niet meer of dit een eerlijke afspiegeling is van de input van de forum leden, of dat de discussie een bepaalde richting is opgedrukt doordat een moderator selectief bepaalde informatie heeft verwijderd.
pi_203197067
Ben het eens met de post hierboven. Dat men een goede sfeer wil behouden is prima. Dat men voor anderen gaat zitten bepalen of hun perspectief waardig is om te blijven staan op basis van de mening van een of andere autoriteit dat iets misinformatie, een complot of iets anders is, is ridicuul. Niemand heeft een patent op de waarheid. Daarmee bedoel ik dat elke bron fouten kan bevatten, onnauwkeurig kan zijn of incompleet kan zijn, ook als die van de overheid komt, ook als dat een big-tech-bedrijf is, ook als dat 'experts' zijn. "Nepnieuws" of "misinformatie" is uiterst subjectief. Juist op een forum moet alles kunnen worden besproken om samen dichter bij de waarheid te komen. Althans, dat lijkt mij de zin van een plek openen waar mensen met elkaar in gesprek kunnen gaan en informatie met elkaar kunnen delen.

Als dit niet zo is, zet dan duidelijk bij dit forum dat niets is toegestaan, behalve de officiele door de overheid en het OMT en de mainstream media goedgekeurde informatie. Maar waar ben je dan mee bezig: mensen de ruimte geven, of mensen aan het beperken? En waarom zou je dat moeten doen. Als de overheid, het OMT en de MSM het altijd bij het rechte eind hebben, moet het geen enkel probleem zijn om alle alternatieve perspectieven zonder moeite te ontkrachten. En als dat niet zo makkelijk kan, dan zijn er blijkbaar voldoende elementen om te bespreken.

Eerlijk gezegd ben ik van mening dat het onderwerp van dit subforum sommige mods de pet te boven gaat. Het is zeer complex allemaal en jullie doen vast je uiterste best, maar ik moet toch echt constateren dat er veel te veel zonder waarschuwing, zonder duidelijke reden en onterecht wordt weggehaald. Denk ook even aan de mensen die de moeite nemen om hun stukjes te schrijven, de woorden te kiezen, daar tijd en energie in steken. Als iemand dan zomaar bepaalt dat jouw moeite en inspanningen simpelweg niks waard zijn en in de prullenbak worden gegooid, is dat frustrerend en beledigend, vooral ook omdat je zonder die mensen helemaal geen forum hebt: het forum leeft uiteindelijk dankzij de mensen die er echt tijd in steken, niet door de stille meelezers, degenen die memen en trollen, enzovoorts. Misschien toch eens andere mensen aan het roer zetten. Dat is in BNW ook gedaan en de kwaliteit van dat forum is er sindsdien stukken op vooruit gegaan.
pi_203198526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef HayeOpReis het volgende:
Ons gesprek:
[..]
[..]
[..]
@:miss_sly Jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn laatste post. Ik denk dat jij en andere moderaters zich af moeten vragen wat het doel is van dit forum en wat jullie rol hierin is. Ik denk dat het belangrijkste nut van een internet forum is; doormiddel van (tegenstrijdige) informatie, verschillende manieren van kijken, argumenten, discussie, etc., een beter beeld te krijgen van hoe (op een bepaald onderwerp) de werkelijkheid is. Ga je als moderator informatie weg-censureren, omdat jij (of Twitter, of Linkedin, of het RIVM, of Mark Rutte, of Grote Smurf, of wie dan ook) dat heeft bestempeld als “misinformatie”, dan werkt dit systeem van discussie en "hoor en wederhoor", niet meer. Met deze censuur op de inhoud verlies je ook het vertrouwen dat mensen hebben in het forum. Als mensen nu een thread doorlezen, dan weten ze niet meer of dit een eerlijke afspiegeling is van de input van de forum leden, of dat de discussie een bepaalde richting is opgedrukt doordat een moderator selectief bepaalde informatie heeft verwijderd.
Complotwappie theorieën weren heeft niets te maken met censuur, maar met het voorkomen dat types als jij en Ali de discussie kapen en we binnen no time over hagedismensen en pedosexuele wereldleiders moeten praten.

Als je vindt dat bepaalde niet mainstream theorieën besproken moeten worden, dan is daar een heel subforum voor opgericht. Op het moment dat de moderators daar vinden dat je het zo fantastisch hebt onderbouwd dat het eigenlijk niet meer op BNW hoort, dan mag je het nog eens hier proberen. Deal?
pi_203199400
Welkom in het mod team, @BehoorlijkKritisch
Fijn dat iemand/ een mod de FB ook wil bemannen of geen users blokt.
Go hard or go home
  zaterdag 15 januari 2022 @ 10:58:25 #242
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203199697
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Complotwappie theorieën weren heeft niets te maken met censuur, maar met het voorkomen dat types als jij en Ali de discussie kapen en we binnen no time over hagedismensen en pedosexuele wereldleiders moeten praten.

Als je vindt dat bepaalde niet mainstream theorieën besproken moeten worden, dan is daar een heel subforum voor opgericht. Op het moment dat de moderators daar vinden dat je het zo fantastisch hebt onderbouwd dat het eigenlijk niet meer op BNW hoort, dan mag je het nog eens hier proberen. Deal?
Kom op, je hoeft er ook weer niet een verhaal als dit van te maken, dat iedereen die alternatief naar corona kijkt meteen ook in hagedismensen en dat soort dingen geloofd. Dit soort posts zijn ook niet nodig.

Verder kan ik alleen zeggen dat we hier wel "mainstream" bronnen hanteren. Ziekenhuis/vaccinatie cijfers komen gewoon van stichting Nice/GGD/RIVM etc. Bij wetenschappelijke bronnen zien we graag daadwerkelijk een link naar een onderzoek zelf, geen filmpje van YouTube of Bitchute. En dat onderzoek hoeft niet perse al peer-reviewed te zijn, maar wel een beetje credibility hebben dat het daadwerkelijk geschreven is door wetenschappers en staat op een website van een universiteit of te vinden in bijvoorbeeld is in Scholar search. Ik kan niet zo veel met (soms zogenaamde) beweringen van artsen op een alternatieve website die ook over contact met aliens posten. Al zal er vast ergens een grijs vlak ergens in het midden zitten hier. Het kan zijn dat de ene mod iets wel of niet verwijderd.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:00:06 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203199721
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Je mag niet meer aangeven dat er gejankt wordt in het centrale covid topic?

Kansloos subforum van fok is dit toch. Nu weet ik weer waarom ik er nooit kom, gelukkig :P.
Jij vind wel dat je kan zeggen dat je blij bent dat covid ook mentaal zwakke mensen opruimt omdat ze zelfmoord plegen door de situatie?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:37:43 #244
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203204236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij vind wel dat je kan zeggen dat je blij bent dat covid ook mentaal zwakke mensen opruimt omdat ze zelfmoord plegen door de situatie?
Wat heeft dat überhaupt te maken met het verwijderen van mijn andere reactie?

Komt op mij over als bevoordeeld naar users kijken nav een bepaalde reactie. Klinkt niet echt mod-waardig, eerder emotioneel labiel moderaten.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:44:07 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203204322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:37 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wat heeft dat überhaupt te maken met het verwijderen van mijn andere reactie?

Komt op mij over als bevoordeeld naar users kijken nav een bepaalde reactie. Klinkt niet echt mod-waardig, eerder emotioneel labiel moderaten.
Even gekeken, die post heeft een andere mod verwijderd. En dat had ik ook gedaan. Heeft echt niks met persoonlijk modden te maken. Je gaat niet iedereen in het topic een janker noemen. En volgens mij heb jij een obsessie met alles en iedereen labiel of een janker noemen. Post normaal mee of niet.
pi_203206087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hagedismensen??? pedoseksuele wereldleiders??? Ik weet niet waar je het over hebt. Ik neem aan dat dit een poging is om mij in een bepaald hokje te drukken.

Het gaat hier over een drie uur durend interview met Robert Malone. Hij heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van mRNA vaccins. Omdat Robert Malone de huidige corona vaccins afraadt bij kinderen en kritisch is op het handelen van overheid en farmaceutische bedrijven, willen sommige media en politici hem in het hokje “corona misinformatie” drukken. Soms wordt hij zelfs "antivaxer" genoemd, terwijl hij vaccins heeft ontwikkeld en zelf de coronavaccins heeft genomen. Dit “labeltjes plakken” op mensen, is wat jij nu ook doet. Ironisch genoeg komt het in het gesprek aan de orde. Robert Malone denk dat het een manier is om iemand monddood te maken en niet op de inhoud in te hoeven gaan.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:32:26 #247
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203223016
Wou even zeggen dat ik de centrale reeks erg prettig vind verlopen de laatste tijd. Heb al enige tijd geen drang meer om tr’s te zetten.

Deels dankzij de users en anderzijds de moderators denk ik.
pi_203231261
Verbaasd mij dat er nog geen long-covid , post- covid of langdurige klachten nacovid topic is
pi_203231532
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 02:40 schreef b_engeltje het volgende:
Verbaasd mij dat er nog geen long-covid , post- covid of langdurige klachten nacovid topic is
Het wordt wel behandeld in een aantal andere topics (Je ervaringen met etc). Het staat je uiteraard vrij ‘m te openen :)
pi_203253831
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik begin steeds meer te denken dat het ook een soort ziekte of stoornis is. Dus dan denk ik laat hem maar.
Wat is dit nu weer voor idiote opmerking?

Zie hier weer de verziekte sfeer in het topic.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:17:24 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203253891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:13 schreef DireStraits7 het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
Wat is dit nu weer voor idiote opmerking?

Zie hier weer de verziekte sfeer in het topic.
Ik heb al die posts verwijderd. Slaat inderdaad nergens op al die persoonlijke aanvallen.
pi_203281879
Mods doen het wel oke maar sommige figuren mogen wel wat harder aangepakt worden
graag op anoniem
pi_203281898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:08 schreef KingRoland het volgende:
Mods doen het wel oke maar sommige figuren mogen wel wat harder aangepakt worden
Zoals? Het is handig als je een tr zet bij die bepaalde posts, dan weten we waar we naar moeten kijken.
pi_203327797
COR is een subforum waar men zogezegd fakenews probeert te weren en zich baseren op wetenschappelijk onderbouwde meningen ... kuch
Maar ondertussen laat men hier wel vlotjes te tweedeling van burgers toe, het subtiel tegen elkaar opzetten

quote:
Enkel bij de wappies. Bij de mensen die wel kunnen nadenken is er ‘.. blabla
En ja mijn post werd binnen de 15 sec verwijderd
En ja ik heb hierover een TR gedaan
En ja het staat er gewoon nog.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:16:45 #255
5428 crew  miss_sly
pi_203327816
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:14 schreef UncleScorp het volgende:
COR is een subforum waar men zogezegd fakenews probeert te weren en zich baseren op wetenschappelijk onderbouwde meningen ... kuch
Maar ondertussen laat men hier wel vlotjes te tweedeling van burgers toe, het subtiel tegen elkaar opzetten
[..]
En ja mijn post werd binnen de 15 sec verwijderd
En ja ik heb hierover een TR gedaan
En ja het staat er gewoon nog.
Er wordt niet een bepaalde user voor wappie uitgemaakt, maar in algemene termen over wappies gesproken. Dat laten we binnen COR altijd staan.
pi_203327830
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er wordt niet een bepaalde user voor wappie uitgemaakt, maar in algemene termen over wappies gesproken. Dat laten we binnen COR altijd staan.
Ok de toon is gezet
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 24 januari 2022 @ 17:24:53 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203347725
Bedankt mods! :) met name Mod Chratnox die mij een hoop hoofdpijn heeft weggenomen.
graag op anoniem
  dinsdag 25 januari 2022 @ 20:11:38 #258
342627 tja77
pi_203364032
Waarom mag iemand WEL mensen/groeperingen wegzetten als wappie, en mag ik diegene er niet op aanspreken/vragen ermee op te houden?
pi_203367367
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 20:11 schreef tja77 het volgende:
Waarom mag iemand WEL mensen/groeperingen wegzetten als wappie, en mag ik diegene er niet op aanspreken/vragen ermee op te houden?
Zie mijn post hierboven ...
Ik vraag mij ook af waarom het aanzetten tot tweedeling onder users hier zo toegelaten/gesteund wordt.
In een ander subforum was Yvonne nochtans streng en kordaat over anderen steeds wappie noemen.
Gebaseerd op de uitleg hierboven zou ik bijv ook iedereen hier prikschapen kunnen noemen zolang ik maar geen specifieke user viseer ...
Is dat nodig ? Neen
Bevordert dat het gesprek ? Neen
Wederzijds respect zou toch de basis moeten zijn mijn gedacht.
pi_203367623
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zie mijn post hierboven ...
Ik vraag mij ook af waarom het aanzetten tot tweedeling onder users hier zo toegelaten/gesteund wordt.
In een ander subforum was Yvonne nochtans streng en kordaat over anderen steeds wappie noemen.
Gebaseerd op de uitleg hierboven zou ik bijv ook iedereen hier prikschapen kunnen noemen zolang ik maar geen specifieke user viseer ...
Is dat nodig ? Neen
Bevordert dat het gesprek ? Neen
Wederzijds respect zou toch de basis moeten zijn mijn gedacht.
Ik heb de post waar @tja77 over spreekt zelf niet verwijderd maar heb 'm voorbij zien komen. In grote lijnen proberen we persoonlijke aanvallen te voorkomen. Op het moment dat iemand het heeft over wappies vinden we dat (afhankelijk van de context) oké, tenzij het gericht is tegen gebruikers op het forum.

Ook al zien we niet alles direct proberen we daar zo snel mogelijk actie op te ondernemen, want het denigrerend aanspreken van andere gebruikers (dat is hoe ik een andere gebruiker wappie of schaap noemen zie) is iets wat we niet toestaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook absoluut niet nodig om een groep mensen wappies of schapen te noemen, dat polariseert de discussie alleen maar nog meer. Ik ben het helemaal met je eens dat het uitgangspunt wederzijds respect moet zijn. De discussie mag best op het scherpst van de snede gevoerd worden, zolang de discussie op de inhoud is.
  Admin zaterdag 29 januari 2022 @ 12:39:01 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203415856
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 18:26 schreef Noek het volgende:
Net terug van the naughty stairs en heb echt 24 uur flink nagedacht over mn daden. Ik weet dat bans niet worden besproken maar omdat passief agressief gedrag hier meer loont dan gewoon rechtstreeks de users aanspreken als je iets vindt..dacht ik:"Is het mogelijk om tijdens die 24 uur wel de mogelijkheid te krijgen om posts te liken..?"
Dat kun je toch nog passief agressief meedoen, als een halve tamme maar je zit je straf wel uit maar je geest waart toch nog wat rond? In a good way.

@:yvonne
Geen idee, @Breuls @Danny?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 29 januari 2022 @ 12:55:10 #262
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_203416052
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:39 schreef yvonne het volgende:

[..]
Geen idee, @:breuls @:danny?
Op zich zou dat natuurlijk kunnen, alleen zou dan weer misbruik op de loer kunnen liggen door mensen die blindwoest zijn dat ze zich niet hebben kunnen gedragen en geband zijn en FOK! de schuld van hun eigen wangedrag geven. Maar op zich zou het wel een poging waard kunnen zijn. Ik zet 'm even op een todolijstje, omdat het nou niet direct iets is dat echt directe prio heeft imo.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_203416301
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:39 schreef yvonne het volgende:

[..]
Geen idee, @:breuls @:danny?
Welcome back granny :)
  Admin zaterdag 29 januari 2022 @ 14:54:22 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203417651
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Welcome back granny :)
Ty O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 31 januari 2022 @ 00:09:52 #265
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203440951
ik wordt steeds ontvolgd in het algemene topic, zelf doe ik het niet, is er soms een mod die de hots voor mij heeft??
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 07:28:57 #266
5428 crew  miss_sly
pi_203441543
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 00:09 schreef THEFXR het volgende:
ik wordt steeds ontvolgd in het algemene topic, zelf doe ik het niet, is er soms een mod die de hots voor mij heeft??
Ik heb een post verwijderd die op de persoon was.
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 07:30:17 #267
236264 crew  capricia
pi_203441552
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 07:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb een post verwijderd die op de persoon was.
Dan ontvolg je automatisch hè.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 07:33:44 #268
5428 crew  miss_sly
pi_203441572
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 07:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan ontvolg je automatisch hè.
O ja, dat bedoelde ik inderdaad als oorzaak voor de ontvolging. Ik denk niet dat een mod bij een user het vinkje ‘stop volgen’ kan aanvinken?
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 08:08:58 #269
236264 crew  capricia
pi_203441790
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 07:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O ja, dat bedoelde ik inderdaad als oorzaak voor de ontvolging. Ik denk niet dat een mod bij een user het vinkje ‘stop volgen’ kan aanvinken?
Nee. Die mogelijkheid hebben we nog niet. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 31 januari 2022 @ 09:15:21 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203442190
quote:

[..]
quote:

[..]
ik heb het afgelopen week 5x gehad, daarvoor nergens last van, vandaar mijn vraag of er een mod is die mij volgt.
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 09:21:14 #271
5428 crew  miss_sly
pi_203442266
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
[..]
ik heb het afgelopen week 5x gehad, daarvoor nergens last van, vandaar mijn vraag of er een mod is die mij volgt.
Dan heb je waarschijnlijk vijf keer een post geplaatst in een nieuw topic die is verwijderd, waarna automatisch het topic ontvolgd is.
pi_203442278
Ik heb daar nooit last van. Maar ik ben dan ook een voorbeelduser. Mijn posts blijven altijd staan. :)

@KingRoland @Banny
pi_203467407
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Apart, ik zie je bij andere vrij polariserende posts niet zo reageren.
Even naar Feedback verplaatst, daar past het volgens mij beter. Waarom is dit apart? In dit geval zie ik van @bianconeri regelmatig posts van deze strekking voorbij komen, het leek me een goed moment dit te belichten.

Ik probeer zoveel mogelijk discussies te laten gaan maar probeer naar mijn idee in te grijpen wanneer iets persoonlijk wordt. Heb je misschien voorbeelden voor me, want ik neem aan dat je met een reden zo reageert?
pi_203467489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef chratnox het volgende:

[..]
Even naar Feedback verplaatst, daar past het volgens mij beter. Waarom is dit apart? In dit geval zie ik van @:bianconeri regelmatig posts van deze strekking voorbij komen, het leek me een goed moment dit te belichten.

Ik probeer zoveel mogelijk discussies te laten gaan maar probeer naar mijn idee in te grijpen wanneer iets persoonlijk wordt. Heb je misschien voorbeelden voor me, want ik neem aan dat je met een reden zo reageert?
Ach kom je begrijpt best wat ik bedoel. Een hele dag door is dat topic ziedend over van alles en nog wat en dan moet er maar begrepen worden dat er frustratie is, doet iemand dat de andere kant op krijgt hij het verzoek/advies zijn boosheid uit zijn posts te halen.
In Southern Sun
pi_203467546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ach kom je begrijpt best wat ik bedoel. Een hele dag door is dat topic ziedend over van alles en nog wat en dan moet er maar begrepen worden dat er frustratie is, doet iemand dat de andere kant op krijgt hij het verzoek/advies zijn boosheid uit zijn posts te halen.
Nee, ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt. Uiteraard kan het bij/voor anderen ook uitgelicht worden, in dit specifieke geval viel het me op. Ook omdat er (voor mijn gevoel) best een punt in die post zat maar dat op een manier gepost werd waardoor dat punt verloren raakte.

Ook al ben ik niet degene die 't bij alle anderen gezegd heeft, er komen regelmatig opmerkingen van de andere mods voorbij in dezelfde strekking.
pi_203467596
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:40 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nee, ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt. Uiteraard kan het bij/voor anderen ook uitgelicht worden, in dit specifieke geval viel het me op. Ook omdat er (voor mijn gevoel) best een punt in die post zat maar dat op een manier gepost werd waardoor dat punt verloren raakte.

Ook al ben ik niet degene die 't bij alle anderen gezegd heeft, er komen regelmatig opmerkingen van de andere mods voorbij in dezelfde strekking.
Over boosheid in een post? Nooit gezien (kan uiteraard wel eens wat gemist hebben) en daarom valt het nu zo op dat iemand die er wat anders in zit dan de gemiddelde topicbezoeker wel zo'n advies krijgt.
In Southern Sun
pi_203467637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Over boosheid in een post? Nooit gezien (kan uiteraard wel eens wat gemist hebben) en daarom valt het nu zo op dat iemand die er wat anders in zit dan de gemiddelde topicbezoeker wel zo'n advies krijgt.
Ik heb Miss Sly wel eens zien dweilen met de kraan open. ;)
pi_203467660
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik heb Miss Sly wel eens zien dweilen met de kraan open. ;)
Ja ok maar dan hebben we het over een mod als er mot is 8-).
In Southern Sun
pi_203467677
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja ok maar dan hebben we het over een mod als er mot is 8-).
Tja, dan mot je het toch weer zelf doen, vrees ik. :{
pi_203467720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is in elk geval vaker voorgekomen. Ik heb in mijn vorige post toegelicht waarom ik het in dit geval zei.

Het maakt mij echt helemaal niets uit of iemand aan de linkerkant of rechterkant van het spectrum zit, voorvechter is van Willem Engel of daar lijnrecht tegenover staat, als een post te ver gaat modereer ik daarop. Zoals ook wel vaker gezegd, we zien niet alles, daarom zijn TR's waardevol.

In dit geval twijfelde of ik deze post moest modereren. Nogmaals, vooral omdat er (naar mijn mening) best een argument in de post zat als je door de "iedereen met een IQ hoger dan 10" en dergelijken heen las.

Ik heb het in elk geval met de juiste bedoelingen gepost. Ik vind het jammer dat het deze reactie opwekt, ik zal er in de toekomst beter op letten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2022 00:01:16 ]
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:04:44 #281
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203487620
Laat ook maar.

Zinloos.

[ Bericht 88% gewijzigd door DonDruiper op 03-02-2022 14:24:05 ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203499546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef DireStraits7 het volgende:

Ik roep deze post ook nog maar even in herinnering. Is het Bruls niet is het wel Kuijpers, of Koopmans, of Van Dissel.

Als je een gebruiker hier beticht van domme opmerkingen te maken is dat "op de man", maar een aantal publieke figuren kunnen hier gewoon respectloos voor rotte vis uitgemaakt worden. Iets met hoge bomen vangen veel wind, akkoord, maar dan nog kunnen mensen toch wel met respect behandeld worden?
pi_203515222
@miss-sly tegenwoordig geeneens meer een onderbouwing maar gewoon blind vegen?
Anders ban je gewoon direct iedereen met een afwijkende mening dan is het helemaal een veilige warme bubbel waarbij alle troetelbeertjes lief voor elkaar zijn en nooit kritisch op de regering/het omt?
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 09:37:05 #284
5428 crew  miss_sly
pi_203515358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
@:miss-sly tegenwoordig geeneens meer een onderbouwing maar gewoon blind vegen?
Anders ban je gewoon direct iedereen met een afwijkende mening dan is het helemaal een veilige warme bubbel waarbij alle troetelbeertjes lief voor elkaar zijn en nooit kritisch op de regering/het omt?
“Om iets te bewerkstelligen….massaal maatregelen negeren en (dreiging) geweld”.

Dat wordt weggehaald. Dreigen met geweld of oproepen tot geweld horen niet op FOK!.

Kritisch is prima, zoals je ook ziet aan andere posts die er nog wel staan.

Overigens kun je de op de persoon opmerkingen over troetelbeertjes en eenhoorns ook achterwege laten.

En als laatste hebben mods niet de mogelijkheid om te bannen.
pi_203517719
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
“Om iets te bewerkstelligen….massaal maatregelen negeren en (dreiging) geweld”.

Dat wordt weggehaald. Dreigen met geweld of oproepen tot geweld horen niet op FOK!.

Kritisch is prima, zoals je ook ziet aan andere posts die er nog wel staan.

Overigens kun je de op de persoon opmerkingen over troetelbeertjes en eenhoorns ook achterwege laten.

En als laatste hebben mods niet de mogelijkheid om te bannen.
Ik vind dat je jouw persoonlijke voorkeur doordramt qua modereren.
Welke huisregel overtreed ik er mee?

Het is niet oproepen tot geweld want ik leg het uit. Als ik zeg ga naar het binnenhof met een guillotine!! Dan geef ik je 100% gelijk maar toelichten dat een online petitie weinig uithaalt en ze alleen reageren op een zwaardere reactie uit de samenleving is niet opruien.
Dat is gewoon uitleggen hoe de wereld werkt op basis van eerdere ervaringen.
Helaas is dat zo. Je bagatelliseert de realiteit door steeds zo te vegen imo.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 11:14:29 #286
5428 crew  miss_sly
pi_203517735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Het is niet oproepen tot geweld want ik leg het uit. Als ik zeg ga naar het binnenhof met een guillotine!! Dan geef ik je 100% gelijk maar toelichten dat een online petitie weinig uithaalt en ze alleen reageren op een zwaardere reactie uit de samenleving is niet opruien.
Misschien wil een van de andere mods of een (F)A er naar kijken om te zien of het onterecht is weggehaald in hun ogen.
pi_203517776
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Het is op z’n minst opruiend. Dat kan gewoon niet in dit maatschappelijk klimaat.
zie email 27 oktober
pi_203517777
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien wil een van de andere mods of een (F)A er naar kijken om te zien of het onterecht is weggehaald in hun ogen.
Het gaat me niet eens om de reactie op zich meer om de pavlovreactie inmiddels om standaard te vegen wat niet in het straatje past.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 11:18:56 #289
5428 crew  miss_sly
pi_203517810
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Het gaat me niet eens om de reactie op zich meer om de pavlovreactie inmiddels om standaard te vegen wat niet in het straatje past.
Die beschuldiging herken ik me niet in. Ik veeg wat niet in het straatje van het beleid op FOK! past en wat wij als mods onderling hebben afgesproken te vegen. Verder niets.
pi_203517867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is op z’n minst opruiend. Dat kan gewoon niet in dit maatschappelijk klimaat.
Hoe is het opruien als ik niet aan zet /oproep tot iets maar uitleg geef er aan?
Je moet toch kunnen uitleggen waarom een online petitie weinig bewerkstelligt als je dat vindt?
pi_203517909
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Hoe is het opruien als ik niet aan zet /oproep tot iets maar uitleg geef er aan?
Je moet toch kunnen uitleggen waarom een online petitie weinig bewerkstelligt als je dat vindt?
quote:
Echt zo, dat gaat gelijk de prullenbak in.
Om iets te bewerkstelligen zijn drastische maatregelen nodig.
Massaal de regels negeren en (dreiging) van geweld.
Helaas is het niet anders.
Anders luisteren ze niet.
Welke uitleg precies? &lsquoZe’ luisteren niet en er zijn drastische maatregelen nodig waaronder (dreiging van) geweld. Dat is opruiend.
zie email 27 oktober
pi_203518035
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[..]
Welke uitleg precies? &lsquoZe’ luisteren niet en er zijn drastische maatregelen nodig waaronder (dreiging van) geweld. Dat is opruiend.
Ze luisteren alleen naar een heftige reactie vanuit de samenleving of (dreiging van) geweld is toch uitleg?
Hoe moet ik dat anders beargumenteren tov de mijn inziens nutteloze maar goed bedoelde online petitie?
Het us overdreven om daar zoiets zwaars als opruien aan te koppelen.
Vooral op een internetforum. Het is geen tweede kamerdebat ofzo.
pi_203540245
Waarom wordt mijn reactie op

quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef Questular het volgende:
Lekker janken op Koopmans, ook in het weekend ^O^
verwijderd?

Je mag blijkbaar wel klagen over users die zeiken op Koopmans (prima hoor, ik vind ook niet dat dat verwijderd moet worden - ook maar een mening), maar ik mag niet reageren met:

''Lekker janken op de users die janken op Koopmans, ook in het weekend ^O^''. Waar ik ook nog een knipoog bij plaatste om aan te tonen dat het een sarcastische reactie was.

Dat is nogal selectief. Questular kan dat grapje echt wel hebben gok ik zo. Er blijven veel ergere dingen staan..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2022 15:58:59 ]
pi_203540666
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op
[..]
verwijderd?

Je mag blijkbaar wel klagen over users die zeiken op Koopmans (prima hoor, ik vind ook niet dat dat verwijderd moet worden - ook maar een mening), maar ik mag niet reageren met:

''Lekker janken op de users die janken op Koopmans, ook in het weekend ^O^''. Waar ik ook nog een knipoog bij plaatste om aan te tonen dat het een sarcastische reactie was.

Dat is nogal selectief. Questular kan dat grapje echt wel hebben gok ik zo. Er blijven veel ergere dingen staan..
Ik kan alles hebben, ik heb het niet gelezen maar ik zou het vast niet erg hebben gevonden :)
pi_203540712
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik kan alles hebben, ik heb het niet gelezen maar ik zou het vast niet erg hebben gevonden :)
Ben ook niet anders van je gewend, sarcastische grapjes heen en weer moet gewoon kunnen lijkt me.
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 17:32:12 #296
5428 crew  miss_sly
pi_203541251
Ik was wat te snel en heb die post weggehaald. In retrospect was dat niet nodig.

Sorry @AlwaysHappy was echt niet nodig.
pi_203541280
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik was wat te snel en heb die post weggehaald. In retrospect was dat niet nodig.

Sorry @:AlwaysHappy was echt niet nodig.
Thanks voor je reactie, waardeer ik :)
  zondag 6 februari 2022 @ 20:19:45 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203543209
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik roep deze post ook nog maar even in herinnering. Is het Bruls niet is het wel Kuijpers, of Koopmans, of Van Dissel.

Als je een gebruiker hier beticht van domme opmerkingen te maken is dat "op de man", maar een aantal publieke figuren kunnen hier gewoon respectloos voor rotte vis uitgemaakt worden. Iets met hoge bomen vangen veel wind, akkoord, maar dan nog kunnen mensen toch wel met respect behandeld worden?
je zegt het goed, het zijn publieke figuren, dus die zijn onderhevig aan kritiek, comes with the job!
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 23:47:06 #299
236264 crew  capricia
pi_203545833
Even voor de uitleg:
Kritiek is prima.
Maar Koopmans voor heks, viswijf, antichrist etc uitmaken niet.
Same goes for the rest.
Zoals de 100ste opmerking over het uiterlijk van Bruls. Ook niet okay.
Hou je kritiek gewoon inhoudelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 7 februari 2022 @ 13:21:18 #300
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203552839
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Haha ik vind dat een compliment maar ik verwacht gezien je posthistorie niet dat je het vermogen hebt dat te begrijpen.

Is er een reden dat deze post mag blijven staan?
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 7 februari 2022 @ 13:39:39 #301
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203553361
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Is er een reden dat deze post mag blijven staan?
Ik heb deze post weggehaald nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')