Dat, en als ze nu alles weer openen moeten ze toegeven dat hun inschatting in december er faliekant naast zat. Dat gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wat nu eigenlijk de achterliggende gedachte is om de horeca bijvoorbeeld nog compleet gesloten te houden en winkelen nog tegen te houden (winkelen op afspraak is voor de meeste mensen geen winkelen, gelukkig kunnen ze nog gezellig naar Antwerpen). Zouden ze dan echt zo bang zijn voor stijging in de ziekenhuisopnames nog steeds? Met deze cijfers etc.?
Laat gaan johquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op vent. Dat was gebezigd door van dissel in een catshuisberaad.
Nog met een bronnetje voor je ook. Probeer er maar onderuit te komen. Zoek het uit.
Wilde binnenkort nog een keer naar Kleef of Emmerich maar als dit echt zo is kunnen ze de tering krijgen daar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Za het volgende:
Inwoners van de grensstreek die in Duitse plaatsen als Borken, Kleef of Kranenburg naar een restaurant willen om een hapje te eten moeten vanaf donderdag naast hun QR-code ook een negatieve coronatest kunnen laten zien.
1G?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Za het volgende:
Inwoners van de grensstreek die in Duitse plaatsen als Borken, Kleef of Kranenburg naar een restaurant willen om een hapje te eten moeten vanaf donderdag naast hun QR-code ook een negatieve coronatest kunnen laten zien.
Ja maar de wenkbrauwen kunnen weer gepimpt worden dus we voelen er niks meer van.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Omdat je ineens weer naar de universiteit mag en naar de kapper en mag sporten zeker om 18.00 uur? In je beperkte wereldje. Voor de meeste ondernemers zijn er helemaal geen versoepelingen. En komt er nog steeds geen cent binnen.
Zoals de horeca zelf ook zegt: winkelen op afspraak = bij ons reserveren. Dus ik snap het ook niet...quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wat nu eigenlijk de achterliggende gedachte is om de horeca bijvoorbeeld nog compleet gesloten te houden en winkelen nog tegen te houden (winkelen op afspraak is voor de meeste mensen geen winkelen, gelukkig kunnen ze nog gezellig naar Antwerpen). Zouden ze dan echt zo bang zijn voor stijging in de ziekenhuisopnames nog steeds? Met deze cijfers etc.?
Je booster telt ook als een Plusquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wilde binnenkort nog een keer naar Kleef of Emmerich maar als dit echt zo is kunnen ze de tering krijgen daar.
Newsflash: het hele leven bestaat uit risico's. Bijna niks is helemaal veilig. Dat maakt ook helemaal niet uit; dat hoort nu eenmaal bij het leven. We moeten weer een keer gaan accepteren dat dat er bij hoort - ook op het gebied van Corona. De horeca is nooit 100% veilig; maar een supermarkt ook niet. Je kan het overal oplopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef aartstyle het volgende:
open ff het liveblog van de telegraaf.
Ik gun iedereen zijn business hoor, maar je moet wel realistisch blijven. Als alles 100% veilig was dan hadden we geen besmettingen gehad.
Als die Willemsen nou eens eerlijk had gezegd dat een deel van zijn branche het aardig heeft verkloot voor de rest dan had hij nog enig respect verdiend. Want veel horeca gelegenheden deden echt hun best, maar ook een deel maakte er echt een potje van.
Lekker man.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:43 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens niet 1x op coronapas gecheckt bij de skiliften hier.
Verder gebruikt zowat iedereen z'n skipully als mondkapje en wordt niks van gezegd.
Staatsgevaarlijke mensen gaan hun ideeën niet elke dag spuien op Fok! gok ik zo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Ik dacht eerder aan de GGZ.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Ik heb mijn twijfels over een enkeling hoor, maar die heb ik reeds gerapporteerd aan mijn superieuren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staatsgevaarlijke mensen gaan hun ideeën niet elke dag spuien op Fok! gok ik zo.
Mooi, nu niet meer met een kluitje het riet inwandelen!quote:’Winkelen op afspraak, daar heb ik helemaal niets aan’. Deel winkeliers in centrum Bussum overweegt deuren helemaal open te zetten
Er is nog steeds een piek voorspelt; die telkens verschuift. Ze slaan een beetje door in voorzichtigheid en zijn als de doods dat ze wéér te vroeg versoepelen (en daar commentaar op krijgen).quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Beter ten gehele gedwaald dan ten halve gekeerd tenslotte.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat, en als ze nu alles weer openen moeten ze toegeven dat hun inschatting in december er faliekant naast zat. Dat gaan ze niet doen.
Daar is geen plek meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de GGZ.
Je kunt gewoon die goedkope dingen blijven gebruiken, verschil met die type 2 zie je nauwelijks dus daar word je echt niet op aangesproken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe staat het met de prijzen van medische mondkapjes type 2?
Type IIR zit aan 7 cent per stukquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe staat het met de prijzen van medische mondkapjes type 2?
Ik heb paar wegwerpdingen liggen, dan die maar steeds hergebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt gewoon die goedkope dingen blijven gebruiken, verschil met die type 2 zie je nauwelijks dus daar word je echt niet op aangesproken.
Voor de consument? Even snel gekeken bij Bol en daar zijn ze rond de 15 euro voor 50 stuks.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Type IIR zit aan 7 cent per stuk
FFP2 zo rond de 80 cent per stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |