Totaal geen benul van wat er in maatschappij leeft. Heerlijk leven in de ivoren toren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
"Versoepelingen" staat er dan overal in het nieuws. Hoe krijgen ze het uit hun strot.
De Rabobank toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:17 schreef Coco het volgende:
Maar het is niet de schuld van de media hoor!!
Horeca open? Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De horeca niet in opstand? Ze gaan zaterdag toch open?!
Uit protest..quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Horeca open? Waar haal je dat vandaan?
Goh, laat dat nou precies zijn wat onze minister-president en talloze ministers al jarenlang doen over van alles en nogwat: Onzin roepen. Met inmiddels ontelbare vernietigde levens tot gevolg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan blind bevelen op volgen. Als er duidelijk een levensgevaarlijke knettergekke minister allerlei onzin roept, dan is het een ander verhaal.
Zorgvuldig tot stand gekomen overheidsbeleid. Juist ja. Keihard gelachen.quote:Maar hier gaat het om gedragen overheidsbeleid dat zorgvuldig tot stand is gekomen met een democratische meerderheid. Dat jij het er niet mee eens bent is daarbij totaal irrelevant.
In London. Het is nu verder aan t verspreiden naar rest van Engeland.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
In de UK loopt het aantal besmettingen ook rap terug of niet?
Ik zie genoeg versoepelingen maar ja, als je alleen maar kijkt naar wat ze niet doen/openen etc.....quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
"Versoepelingen" staat er dan overal in het nieuws. Hoe krijgen ze het uit hun strot.
Vat de crisis hier in NL mooi samen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Totaal geen benul van wat er in maatschappij leeft. Heerlijk leven in de ivoren toren.
Blij dat je het grappig vindt. Ik geniet ook van jouw posts hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goh, laat dat nou precies zijn wat onze minister-president en talloze ministers al jarenlang doen over van alles en nogwat: Onzin roepen. Het inmiddels ontelbare vernietigde levens tot gevolg.
[..]
Zorgvuldig tot stand gekomen overheidsbeleid. Juist ja. Keihard gelachen.![]()
En daarbij is het totaal irrelevant dat ze verkozen zijn met een democratische meerderheid. Want dat betekend automatisch dat ze wel competent moeten zijn ofzo? Lol.
Oh en trouwens, voor zo ver ik weet heb ik nooit kunnen stemmen op wie er in het OMT moest komen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ach houd toch op. Omdat je ineens weer naar de universiteit mag en naar de kapper en mag sporten zeker om 18.00 uur? In je beperkte wereldje. Voor de meeste ondernemers zijn er helemaal geen versoepelingen. En komt er nog steeds geen cent binnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:26 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik zie genoeg versoepelingen maar ja, als je alleen maar kijkt naar wat ze niet doen/openen etc.....
De 'deskundigen' zijn bezig aan hun laatste stuiptrekkingen. Ze zullen dus nog wild om zich heen slaan met long covid straks, maar het sprookje is uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef R-woud93 het volgende:
We kunnen maar beter stoppen met testen. Ziekenhuis opnames vallen dusdanig mee dat het snel afgelopen is met deze onzin.
Het is keel covid nu.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
De 'deskundigen' zijn bezig aan hun laatste stuiptrekkingen. Ze zullen dus nog wild om zich heen slaan met long covid straks, maar het sprookje is uit.
Hou op vent. Dat was gebezigd door van dissel in een catshuisberaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je dit presenteert als 'voorspelling' van het OMT ben je sowieso al af.
Ik kan het zo niet meer vinden maar dacht dat het nu 7 dagen in plaats van 10 dagen bij delta. De incubatietijd is ook kleiner bij Omicron 2-3 dagen in plaats van 5 dagen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:17 schreef Stridone het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang er gemiddeld zit tussen een besmetting en ziekenhuisopname bij omicron? Inmiddels moeten we toch wel genoeg data hebben om te kunnen zeggen hoeveel besmettingen per dag aanvaardbaar is?
Dan is het geen long lung covid meer, dan is het....quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is keel covid nu.
(Jaja, long betekent lang in deze, ik weet het)
Je hebt geen idee wat die modellen betekenen. Dat is prima, maar dan hoef je niet zo hoog van de toren te blazen. Die 170.000 was helemaal geen voorspelling. Het is een uitgewerkt scenario, en dan het meest onrealistische, als je van alle onderliggende aannames het negatiefste scenario zou nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op vent. Dat was gebezigd door van dissel in een catshuisberaad.
Nog met een bronnetje voor je ook. Probeer er maar onderuit te komen. Zoek het uit.
Don't bother..quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog met een bronnetje voor je ook. Probeer er maar onderuit te komen. Zoek het uit.
Dat, en als ze nu alles weer openen moeten ze toegeven dat hun inschatting in december er faliekant naast zat. Dat gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wat nu eigenlijk de achterliggende gedachte is om de horeca bijvoorbeeld nog compleet gesloten te houden en winkelen nog tegen te houden (winkelen op afspraak is voor de meeste mensen geen winkelen, gelukkig kunnen ze nog gezellig naar Antwerpen). Zouden ze dan echt zo bang zijn voor stijging in de ziekenhuisopnames nog steeds? Met deze cijfers etc.?
Laat gaan johquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wilde binnenkort nog een keer naar Kleef of Emmerich maar als dit echt zo is kunnen ze de tering krijgen daar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Za het volgende:
Inwoners van de grensstreek die in Duitse plaatsen als Borken, Kleef of Kranenburg naar een restaurant willen om een hapje te eten moeten vanaf donderdag naast hun QR-code ook een negatieve coronatest kunnen laten zien.
1G?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Za het volgende:
Inwoners van de grensstreek die in Duitse plaatsen als Borken, Kleef of Kranenburg naar een restaurant willen om een hapje te eten moeten vanaf donderdag naast hun QR-code ook een negatieve coronatest kunnen laten zien.
Ja maar de wenkbrauwen kunnen weer gepimpt worden dus we voelen er niks meer van.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Omdat je ineens weer naar de universiteit mag en naar de kapper en mag sporten zeker om 18.00 uur? In je beperkte wereldje. Voor de meeste ondernemers zijn er helemaal geen versoepelingen. En komt er nog steeds geen cent binnen.
Zoals de horeca zelf ook zegt: winkelen op afspraak = bij ons reserveren. Dus ik snap het ook niet...quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wat nu eigenlijk de achterliggende gedachte is om de horeca bijvoorbeeld nog compleet gesloten te houden en winkelen nog tegen te houden (winkelen op afspraak is voor de meeste mensen geen winkelen, gelukkig kunnen ze nog gezellig naar Antwerpen). Zouden ze dan echt zo bang zijn voor stijging in de ziekenhuisopnames nog steeds? Met deze cijfers etc.?
Je booster telt ook als een Plusquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wilde binnenkort nog een keer naar Kleef of Emmerich maar als dit echt zo is kunnen ze de tering krijgen daar.
Newsflash: het hele leven bestaat uit risico's. Bijna niks is helemaal veilig. Dat maakt ook helemaal niet uit; dat hoort nu eenmaal bij het leven. We moeten weer een keer gaan accepteren dat dat er bij hoort - ook op het gebied van Corona. De horeca is nooit 100% veilig; maar een supermarkt ook niet. Je kan het overal oplopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:54 schreef aartstyle het volgende:
open ff het liveblog van de telegraaf.
Ik gun iedereen zijn business hoor, maar je moet wel realistisch blijven. Als alles 100% veilig was dan hadden we geen besmettingen gehad.
Als die Willemsen nou eens eerlijk had gezegd dat een deel van zijn branche het aardig heeft verkloot voor de rest dan had hij nog enig respect verdiend. Want veel horeca gelegenheden deden echt hun best, maar ook een deel maakte er echt een potje van.
Lekker man.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:43 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens niet 1x op coronapas gecheckt bij de skiliften hier.
Verder gebruikt zowat iedereen z'n skipully als mondkapje en wordt niks van gezegd.
Staatsgevaarlijke mensen gaan hun ideeën niet elke dag spuien op Fok! gok ik zo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Ik dacht eerder aan de GGZ.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Ik heb mijn twijfels over een enkeling hoor, maar die heb ik reeds gerapporteerd aan mijn superieuren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staatsgevaarlijke mensen gaan hun ideeën niet elke dag spuien op Fok! gok ik zo.
Mooi, nu niet meer met een kluitje het riet inwandelen!quote:’Winkelen op afspraak, daar heb ik helemaal niets aan’. Deel winkeliers in centrum Bussum overweegt deuren helemaal open te zetten
Er is nog steeds een piek voorspelt; die telkens verschuift. Ze slaan een beetje door in voorzichtigheid en zijn als de doods dat ze wéér te vroeg versoepelen (en daar commentaar op krijgen).quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Beter ten gehele gedwaald dan ten halve gekeerd tenslotte.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat, en als ze nu alles weer openen moeten ze toegeven dat hun inschatting in december er faliekant naast zat. Dat gaan ze niet doen.
Daar is geen plek meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de GGZ.
Je kunt gewoon die goedkope dingen blijven gebruiken, verschil met die type 2 zie je nauwelijks dus daar word je echt niet op aangesproken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe staat het met de prijzen van medische mondkapjes type 2?
Type IIR zit aan 7 cent per stukquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb paar wegwerpdingen liggen, dan die maar steeds hergebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt gewoon die goedkope dingen blijven gebruiken, verschil met die type 2 zie je nauwelijks dus daar word je echt niet op aangesproken.
Voor de consument? Even snel gekeken bij Bol en daar zijn ze rond de 15 euro voor 50 stuks.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Type IIR zit aan 7 cent per stuk
FFP2 zo rond de 80 cent per stuk
quote:Aantal winkelketens helemaal open
Een aantal winkelketens gaat zaterdag
ook open voor mensen zonder afspraak.De
winkels doen dat in de gemeenten waar
niet wordt gehandhaafd.Daarmee gaan ze
verder dan wordt toegestaan volgens de
te verwachten versoepelingen.
Het gaat onder meer om vestigingen van
Ziengs,Scapino,Shoeby en Score.Ze zijn
van plan om in principe een dag open te
gaan,maar sluiten meerdere dagen niet
uit,zeggen ze tegen de NOS.
Het steekt de ketens dat ze geen omzet
hebben terwijl Nederlanders wel in het
buitenland winkelen.Of er nog meer
ketens meedoen aan de actie,is volgens
de brancheorganisatie niet duidelijk.
Eerst winkelen op afspraak en daarna massaal de Jumbo in. Lekker manquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staatsgevaarlijke mensen gaan hun ideeën niet elke dag spuien op Fok! gok ik zo.
Uiterlijk is er geen verschil maar de opbouw wat betreft materiaal is bij een type II toch echt anders.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt gewoon die goedkope dingen blijven gebruiken, verschil met die type 2 zie je nauwelijks dus daar word je echt niet op aangesproken.
Dit vind ik wel heel ver gaan. Je zou maar eens flinke frustratie uiten richting officiële instanties; dan ben je blijkbaar meteen interessant materiaal voor personen die op zoek zijn naar staatsgevaarlijke mensen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nog nooit op Twitter/Poepboek geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet waar, met een booster hoeft dat niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Za het volgende:
Nee. Horeca dicht ook al niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Red_85 het volgende:
Gaat winkelen op afspraak uberhaupt wel houdbaar zijn?
NOS:
[..]
Is er vorig jaar ooit gecontroleerd of een winkelier zich hield aan de regels? Mag een handhaver zomaar een wachtende klant vragen of hij/zij kan bewijzen dat hij/zij de winkel gebeld heeft voor een afspraak of een e-mailbevestiging ontvangen heeft?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Red_85 het volgende:
NOS:
[..]
Snel, plaats ze in isolatiequote:Ruim kwart gevangenen in PI Arnhem positief getest
Ruim een kwart van de gedetineerden in de Penitentiaire Inrichting (PI) in Arnhem heeft positief getest op het coronavirus, bevestigt een woordvoerder berichtgeving van de Gelderlander. Het gaat om 61 mensen. "Zij hebben allemaal geen tot milde klachten", aldus de woordvoerder.
De eerste drie besmettingen werden tien dagen geleden ontdekt, waarna na bron- en contactonderzoek meer gevangenen een coronatest deden. Toen bleken negentien mensen besmet en moesten alle gedetineerden in quarantaine. Gisteren volgde een nieuwe test onder alle gevangenen en kwamen nog eens 42 besmettingen aan het licht, wat het totaal op 61 brengt.
Wie gisteren negatief is getest, mag weer uit de strenge isolatie. "Aan hen wordt vanaf vrijdag weer een klein deel van het programma aangeboden. Zij kunnen dan weer douchen, bellen, koken en met maximaal twaalf personen buiten luchten", aldus de woordvoerder.
In meer gevangenissen waart het coronavirus rond. Eerder vandaag werd bekend dat in de PI in Middelburg negen gevangenen positief getest hadden, waardoor alle 180 gedetineerden nu uit voorzorg in quarantaine zitten. Ook in onder meer Krimpen en Grave zitten gevangenen preventief in quarantaine.
Ja, maar daar gaat natuurlijk niemand je op controleren als je een winkel binnen wandelt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:51 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Uiterlijk is er geen verschil maar de opbouw wat betreft materiaal is bij een type II toch echt anders.
Ja dit is bol , ik bestel altijd bij een medische groothandel waar je ook als particulier terecht kan , die hebben ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor de consument? Even snel gekeken bij Bol en daar zijn ze rond de 15 euro voor 50 stuks.
Winkels schreven mensen gewoon last minute in. ff snel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Is er vorig jaar ooit gecontroleerd of een winkelier zich hield aan de regels? Mag een handhaver zomaar een wachtende klant vragen of hij/zij kan bewijzen dat hij/zij de winkel gebeld heeft voor een afspraak of een e-mailbevestiging ontvangen heeft?
Misschien kunnen we daar een app voor ontwikkelen.quote:
Dat doen mijn collega's. Niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nog nooit op Twitter/Poepboek geweest.
Jeetje 3 met een snotneus, dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Snel, plaats ze in isolatie
Gaat ze geen ene donder helpen. Zouden gewoon ''normaal'' open moeten kunnen bij deze cijfers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Red_85 het volgende:
NOS:
[..]
Als je er geen op doet krijg je zelfs geen boete hoor.... Nog nooit meegemaakt tenminste.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou een handhaver je een boete geven als je deze met verschillende kleurtjes gebruikt:
https://www.amazon.nl/Gek(...)m%2Caps%2C145&sr=8-7
Tuurlijk niet. Net als in voetbalstadions. Hebben ze hele fieldlabs voor opgezet toen. Maar met die resultaten doen we verder 0.0.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gaat ze geen ene donder helpen. Zouden gewoon ''normaal'' open moeten kunnen bij deze cijfers.
Uit egoïstisch standpunt vind ik het wel wat irritant dat de versoepelingen waar ik persoonlijk wat aan zou hebben echt altijd achteraan mogen aansluiten in de rij. De bioscopen, de restaurants. Altijd de sjaak. Sport en onderwijs zijn uiteraard voor de volksgezondheid veel belangrijker (duh), maar jammer is het wel. Vinden er nou echt zoveel besmettingen plaats in restaurants (heb het niet over kroegen) en bioscopen?
Als ze die verplichting invoeren dan gaat het om het type en niet om de kleur. Maar het is veel waarschijnlijker dat een BOA zijn vingers hier niet aan gaat branden en schrijft hij hem toch wel dan teken je bezwaar aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou een handhaver je een boete geven als je deze met verschillende kleurtjes gebruikt:
https://www.amazon.nl/Gek(...)m%2Caps%2C145&sr=8-7
Mijn wereldje is helemaal niet beperkt. En ja, ik begrijp dat het voor ondernemers etc een hele nare situatie is. Maar ik ben niet als individu verantwoordelijk voor andermans situaties noch vind ik het nodig om mij daar druk om te maken. Ik heb wel genoeg andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Omdat je ineens weer naar de universiteit mag en naar de kapper en mag sporten zeker om 18.00 uur? In je beperkte wereldje. Voor de meeste ondernemers zijn er helemaal geen versoepelingen. En komt er nog steeds geen cent binnen.
Heb echt het idee dat het OMT in een eigen wereld leeft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:08 schreef RipCity het volgende:
Hoofd IC zet vraagtekens bij streng coronabeleid door meevallende opnamecijfers
https://www.at5.nl/artike(...)llende-opnamecijfers
Echt Armand Girbesquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:08 schreef RipCity het volgende:
Hoofd IC zet vraagtekens bij streng coronabeleid door meevallende opnamecijfers
https://www.at5.nl/artike(...)llende-opnamecijfers
Eh... juist wel toch? Artikel niet gelezen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:11 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Echt Armand Girbesdie kijkt niet verder dan zijn voordeur.
Bij hem zouden toch de meeste patiënten moeten liggen, gezien de cijfers in Amsterdam?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:11 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Echt Armand Girbesdie kijkt niet verder dan zijn voordeur.
Alle ondernemers die zich aan de regels houden , en niet het afgelopen jaar zijn gestart om te kunnen profiteren, kunnen steun krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach ja, laten we half NL nog voor de zekerheid even op slot laten en zorgen dat honderdduizenden mensen geen inkomen en werk hebben. Voor 361 mensen! Hoe dan?
Valt de AIVD tegenwoordig ook onder het Ministerie van Waarheid danquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Yep, met zo'n criterium is inmiddels minstens 90% van Nederland 'staatsgevaarlijk'.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Valt de AIVD tegenwoordig ook onder het Ministerie van Waarheid dan
Alsof iedereen die kritiek heeft op het overheidsbeleid meteen een gevaar voor de staatsveiligheid is. Tering wat een gedachtegang. Het is hier geen DDR vriend.
Alleen samen krijgen we corona onder controle.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach ja, laten we half NL nog voor de zekerheid even op slot laten en zorgen dat honderdduizenden mensen geen inkomen en werk hebben. Voor 361 mensen! Hoe dan?
Het is maar wat je open noemt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef TjjWester het volgende:
Zucht het kabinet laat zich chanteren.
Om te verkomen dat zaterdag de winkels illegaal open gaan maken ze het maar legaal..........
Gaan we het nu zo spinnen dat kleine ondernemers eigenlijk gewoon een stel ranzige profiteurs zijn. Dit is ook wel weer een dieptepuntje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alle ondernemers die zich aan de regels houden , en niet het afgelopen jaar zijn gestart om te kunnen profiteren, kunnen steun krijgen.
Die steun is bedoeld om je personeel te betalen niet om in je eigen zak te steken.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef TjjWester het volgende:
Zucht het kabinet laat zich chanteren.
Om te verkomen dat zaterdag de winkels illegaal open gaan maken ze het maar legaal..........
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alle ondernemers die zich aan de regels houden , en niet het afgelopen jaar zijn gestart om te kunnen profiteren, kunnen steun krijgen.
Die steun is bedoeld om je personeel te betalen niet om in je eigen zak te steken.
Hoofd intensive care: 'Lockdown is erg, maar noodzakelijk'quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:12 schreef Nia het volgende:
[..]
Bij hem zouden toch de meeste patiënten moeten liggen, gezien de cijfers in Amsterdam?
Er wordt nog steeds gedacht dat heeeel veeeeeel 50 plussers nog in het zkh gaan komen, omdat die massaal aangestoken gaan worden door de jongeren, die nu de overhand lijken te hebben in de besmettingscijfers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 18 december?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Hoofd intensive care: 'Lockdown is erg, maar noodzakelijk'
https://www.1limburg.nl/h(...)rg-maar-noodzakelijk
Het is een feit dat "honderdduizenden mensen geen inkomen " Grote onzin is, links of rechtsom is er voor iedereen steun.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gaan we het nu zo spinnen dat kleine ondernemers eigenlijk gewoon een stel ranzige profiteurs zijn. Dit is ook wel weer een dieptepuntje.
@Sywertquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk, stuk van een maand geleden. Joe.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Hoofd intensive care: 'Lockdown is erg, maar noodzakelijk'
https://www.1limburg.nl/h(...)rg-maar-noodzakelijk
Ik heb al vaker uitgelegd hier dat ook ondernemers die hun personeel hebben doorbetaald en de maximaal mogelijke NOW en TVL krijgen er de afgelopen twee jaar in sommige gevallen meer dan een ton uit privégeld in hebben gestoken. En dat geld was hun pensioenpot, bedoeld voor de oude dag. En dat weet ik omdat ik voor hun de aanvragen doen en hun jaarstukken maak.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oke.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is een feit dat "honderdduizenden mensen geen inkomen " Grote onzin is, links of rechtsom is er voor iedereen steun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |