abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203172895
Gaat winkelen op afspraak uberhaupt wel houdbaar zijn?

NOS:

quote:
Aantal winkelketens helemaal open

Een aantal winkelketens gaat zaterdag
ook open voor mensen zonder afspraak.De
winkels doen dat in de gemeenten waar
niet wordt gehandhaafd.Daarmee gaan ze
verder dan wordt toegestaan volgens de
te verwachten versoepelingen.

Het gaat onder meer om vestigingen van
Ziengs,Scapino,Shoeby en Score.Ze zijn
van plan om in principe een dag open te
gaan,maar sluiten meerdere dagen niet
uit,zeggen ze tegen de NOS.

Het steekt de ketens dat ze geen omzet
hebben terwijl Nederlanders wel in het
buitenland winkelen.Of er nog meer
ketens meedoen aan de actie,is volgens
de brancheorganisatie niet duidelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203172897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Staatsgevaarlijke mensen gaan hun ideeën niet elke dag spuien op Fok! gok ik zo.
Eerst winkelen op afspraak en daarna massaal de Jumbo in. Lekker man *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_203172899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
1G? :')
3G+ toch?
3 prikken en een test.
pi_203172903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je kunt gewoon die goedkope dingen blijven gebruiken, verschil met die type 2 zie je nauwelijks dus daar word je echt niet op aangesproken.
Uiterlijk is er geen verschil maar de opbouw wat betreft materiaal is bij een type II toch echt anders.
pi_203172909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Dit vind ik wel heel ver gaan. Je zou maar eens flinke frustratie uiten richting officiële instanties; dan ben je blijkbaar meteen interessant materiaal voor personen die op zoek zijn naar staatsgevaarlijke mensen.
pi_203172918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit topic is echt de hemel als je undercover AIVD-er bent en op zoek naar potentiële staatsgevaarlijke mensen.
Nog nooit op Twitter/Poepboek geweest. :')
  donderdag 13 januari 2022 @ 17:53:57 #157
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203172932
quote:
Hahahaha :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203172933
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:39 schreef Za het volgende:
Inwoners van de grensstreek die in Duitse plaatsen als Borken, Kleef of Kranenburg naar een restaurant willen om een hapje te eten moeten vanaf donderdag naast hun QR-code ook een negatieve coronatest kunnen laten zien.
Niet waar, met een booster hoeft dat niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 januari 2022 @ 17:57:04 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203172973
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Red_85 het volgende:

NOS:
[..]

Nee. Horeca dicht ook al niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203172975
quote:

NOS:
[..]

Is er vorig jaar ooit gecontroleerd of een winkelier zich hield aan de regels? Mag een handhaver zomaar een wachtende klant vragen of hij/zij kan bewijzen dat hij/zij de winkel gebeld heeft voor een afspraak of een e-mailbevestiging ontvangen heeft?
pi_203172978
quote:
Ruim kwart gevangenen in PI Arnhem positief getest
Ruim een kwart van de gedetineerden in de Penitentiaire Inrichting (PI) in Arnhem heeft positief getest op het coronavirus, bevestigt een woordvoerder berichtgeving van de Gelderlander. Het gaat om 61 mensen. "Zij hebben allemaal geen tot milde klachten", aldus de woordvoerder.

De eerste drie besmettingen werden tien dagen geleden ontdekt, waarna na bron- en contactonderzoek meer gevangenen een coronatest deden. Toen bleken negentien mensen besmet en moesten alle gedetineerden in quarantaine. Gisteren volgde een nieuwe test onder alle gevangenen en kwamen nog eens 42 besmettingen aan het licht, wat het totaal op 61 brengt.

Wie gisteren negatief is getest, mag weer uit de strenge isolatie. "Aan hen wordt vanaf vrijdag weer een klein deel van het programma aangeboden. Zij kunnen dan weer douchen, bellen, koken en met maximaal twaalf personen buiten luchten", aldus de woordvoerder.

In meer gevangenissen waart het coronavirus rond. Eerder vandaag werd bekend dat in de PI in Middelburg negen gevangenen positief getest hadden, waardoor alle 180 gedetineerden nu uit voorzorg in quarantaine zitten. Ook in onder meer Krimpen en Grave zitten gevangenen preventief in quarantaine.
Snel, plaats ze in isolatie >:)
  donderdag 13 januari 2022 @ 17:57:56 #162
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203172990
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:51 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Uiterlijk is er geen verschil maar de opbouw wat betreft materiaal is bij een type II toch echt anders.
Ja, maar daar gaat natuurlijk niemand je op controleren als je een winkel binnen wandelt.
  donderdag 13 januari 2022 @ 17:58:05 #163
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_203172992
Welke mening moet je hebben om te kwalificeren als staatsgevaarlijk? Ik volg dit topic al redelijk lang maar ik zie aanleiding tot een dergelijk oordeel. *Zwaait naar de AIVD
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_203172997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef Monolith het volgende:

[..]
Voor de consument? Even snel gekeken bij Bol en daar zijn ze rond de 15 euro voor 50 stuks.
Ja dit is bol , ik bestel altijd bij een medische groothandel waar je ook als particulier terecht kan , die hebben ook
meestal merken in plaats van merkloos en je krijgt ook echt een type II in plaats van een type I .
pi_203173010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:57 schreef Nia het volgende:

[..]
Is er vorig jaar ooit gecontroleerd of een winkelier zich hield aan de regels? Mag een handhaver zomaar een wachtende klant vragen of hij/zij kan bewijzen dat hij/zij de winkel gebeld heeft voor een afspraak of een e-mailbevestiging ontvangen heeft?
Winkels schreven mensen gewoon last minute in. ff snel.
Zelfde als bij verplicht reserveren in de horeca. Gewoon aan de deur vragen en het werd opgeschreven.

Wie kan dat controleren?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 januari 2022 @ 18:00:21 #166
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203173028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef Red_85 het volgende:
Wie kan dat controleren?
Misschien kunnen we daar een app voor ontwikkelen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203173042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:52 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Nog nooit op Twitter/Poepboek geweest. :')
Dat doen mijn collega's. Niet mijn verantwoordelijkheid.
pi_203173046
Zou een handhaver je een boete geven als je deze met verschillende kleurtjes gebruikt:

https://www.amazon.nl/Gek(...)m%2Caps%2C145&sr=8-7
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203173047
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Snel, plaats ze in isolatie >:)
Jeetje 3 met een snotneus, dat dit kan in Nederland.
pi_203173065
quote:

NOS:
[..]

Gaat ze geen ene donder helpen. Zouden gewoon ''normaal'' open moeten kunnen bij deze cijfers.

Uit egoïstisch standpunt vind ik het wel wat irritant dat de versoepelingen waar ik persoonlijk wat aan zou hebben echt altijd achteraan mogen aansluiten in de rij. De bioscopen, de restaurants. Altijd de sjaak. Sport en onderwijs zijn uiteraard voor de volksgezondheid veel belangrijker (duh), maar jammer is het wel. Vinden er nou echt zoveel besmettingen plaats in restaurants (heb het niet over kroegen) en bioscopen?
pi_203173066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou een handhaver je een boete geven als je deze met verschillende kleurtjes gebruikt:

Als je er geen op doet krijg je zelfs geen boete hoor.... Nog nooit meegemaakt tenminste.
pi_203173092
Ach god, we ''mogen'' weer wat!!!!! 17:00 winkels dicht, drama regels. Winkelen op afspraak...GTF Off
pi_203173109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Gaat ze geen ene donder helpen. Zouden gewoon ''normaal'' open moeten kunnen bij deze cijfers.

Uit egoïstisch standpunt vind ik het wel wat irritant dat de versoepelingen waar ik persoonlijk wat aan zou hebben echt altijd achteraan mogen aansluiten in de rij. De bioscopen, de restaurants. Altijd de sjaak. Sport en onderwijs zijn uiteraard voor de volksgezondheid veel belangrijker (duh), maar jammer is het wel. Vinden er nou echt zoveel besmettingen plaats in restaurants (heb het niet over kroegen) en bioscopen?
Tuurlijk niet. Net als in voetbalstadions. Hebben ze hele fieldlabs voor opgezet toen. Maar met die resultaten doen we verder 0.0.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 13 januari 2022 @ 18:06:57 #174
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203173118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

Als ze die verplichting invoeren dan gaat het om het type en niet om de kleur. Maar het is veel waarschijnlijker dat een BOA zijn vingers hier niet aan gaat branden en schrijft hij hem toch wel dan teken je bezwaar aan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203173121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ach houd toch op. Omdat je ineens weer naar de universiteit mag en naar de kapper en mag sporten zeker om 18.00 uur? In je beperkte wereldje. Voor de meeste ondernemers zijn er helemaal geen versoepelingen. En komt er nog steeds geen cent binnen.
Mijn wereldje is helemaal niet beperkt. En ja, ik begrijp dat het voor ondernemers etc een hele nare situatie is. Maar ik ben niet als individu verantwoordelijk voor andermans situaties noch vind ik het nodig om mij daar druk om te maken. Ik heb wel genoeg andere dingen aan mijn hoofd.

En ja, ik ben heel blij dat ik straks weer fysiek les kan krijgen.
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')