Krijgen we dan ook de roemruchte modellen van het OMT te zien ? Dat gaat genieten worden jongens.quote:Morgen zet t kabinet de puntjes op de i en s 'avonds geven premier Rutte en minister Kuipers een persconferentie. Die zal iets anders van aard zijn dan de vorige.
Het is de bedoeling dat Kuipers ook toelichting geeft met afbeldingen op een scherm
Ik opteerde op twitter al voor een kahootje met heel het land na afloop.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:53 schreef deedeetee het volgende:
nos
[..]
Krijgen we dan ook de roemruchte modellen van het OMT te zien ? Dat gaat genieten worden jongens.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Rabieluh het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)en-door-politie.htmlDat betekent dat Duitsland een kutapp in gebruik heeft. In Nederland kan dit niet omdat het 100% anoniem is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Genoeg voor een 40-45 score als argument voor de dia's van Ernst?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:54 schreef _serial_ het volgende:
Denk overigens dat het aantal missende meldingen wel mee valt, geen enorme drop in meldingen, wat meestal wel zo is.
Wij hebben het gelukkig beter voor elkaar ja, anders hadden ze het vast ook willen proberen. En als ze betrapt worden een dikke "oeps" en verder doen ze er niks mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat betekent dat Duitsland een kutapp in gebruik heeft. In Nederland kan dit niet omdat het 100% anoniem is.
Dit weekend wordt echt pushbericht-galore. Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat horecagoden ook gewoon open gaan.
De vraag is; Gaan ze zondag dan weer dicht?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
daar gaan we dan wel gebruik van maken zo lang het duurtquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Nee, 1 uur later waarschijnlijk al weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De vraag is; Gaan ze zondag dan weer dicht?
Uiteraard, dagje even ‘demonstreren’ en daarna gewoon weer zitten en je bek houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De vraag is; Gaan ze zondag dan weer dicht?
De horeca niet in opstand? Ze gaan zaterdag toch open?!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
De hele dag afspraken gehad, dus alles gemist vandaag. Dat ze dat versoepelingen durven te noemen, heb er geen woorden voor.
En al die winkels en Gemeenten met hun grote bek dat ze zaterdag open gaan nemen hier zeker weer braaf genoegen mee? En de horeca ook, komt verder niet in opstand. En alle schapen hier mopperen weer wat en doen vervolgens weer braaf hun mondkapjes op?
Ik hoop het van harte en dat ze ballen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Wel? Ik heb nog niet alles bijgelezen. Maar ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De horeca niet in opstand? Ze gaan zaterdag toch open?!
Leuk, je draait hem om. Creatief.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen, en zeker politici en beleidsbepalers, die altijd blind de van hogerop bepaalde regels naleven zijn knettergek en staatsgevaarlijk. Befehl ist befehl volgens jou dus?
Je bent wel een hele slappe zak als je het niet doet. Zelfs minister van justitie zegt niet te gaan handhavenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte en dat ze ballen hebben.
kan alleen als ze het massaal doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel? Ik heb nog niet alles bijgelezen. Maar ben benieuwd.
Veel gemeentes wel. ‘Zeggen ze’quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel? Ik heb nog niet alles bijgelezen. Maar ben benieuwd.
Die heb ik gemist. Bron?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel een hele slappe zak als je het niet doet. Zelfs minister van justitie zegt niet te gaan handhaven
Live vanuit een fietsenhok.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, Depla mag weer ergens het populistje gaan uithangen.
Ik ken nog wel een aantal burgemeesters met ambities richting Den Haag die er alles aan zullen doen om goed in het daglicht te komen te staan voor hun Haagse vriendjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel een hele slappe zak als je het niet doet. Zelfs minister van justitie zegt niet te gaan handhaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |