SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 13-01-2022 16:39:34 ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Eiersnijder?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef summer2bird het volgende:
Stiekem best blij dat ik zo weer gewoon naar de action kan.
Had 1 dingetje nodig maar dan kom ik niet aan die 15 euro bestelwaarde voor click en collectWhat can change the nature of a man?![]()
Idd en ook mentale gezondheid/uitlaatklep.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende: [..] Veel mensen gebruiken dat als stok achter de deur ja.
![]()
Uiteraard, sociale aspect wordt vaak vergeten (met name bij ouderen die het combineren).quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Idd en ook mentale gezondheid/uitlaatklep.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat kan volgens de branchevereniging drogisterij nog weken duren, verder is er sowieso niks open, dus tja. Sowieso zou die zooi gewoon gratis beschikbaar moeten zijn. Zelfde met Coronatesten, die zijn zo 2.50 per test.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De personferentie is morgen pas. Het lijkt mij evident dat van een verplichting pas sprake kan zijn nádat de verkrijgbaarheid op orde is.
Jij verlangt, nee jij eist dat dat als overheid zorg dan ook dat die producten breed beschikbaar zijn en liefst gratis.blablablabla![]()
Sowieso, beetje vrouwen versieren in de sportschool, billen kijken enzo. Sociale aspect is zeker belangrijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiteraard, sociale aspect wordt vaak vergeten (met name bij ouderen die het combineren).![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zwemmen in m'n badkuip ook minder goede resultaten geven.
What can change the nature of a man?![]()
Dat was in New York zo, daar mocht je op een gegeven moment alleen "buiten" eten en toen hebben restaurants hele serres enzo op de stoep gebouwdquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja terrasverwarming plus overdekking en zijkanten tegen de wind. En het liefst die overdekking en zijkant aangesloten aan elkaar... en van een beetje stevig materiaal hout of stenen...![]()
![]()
Gaskraan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef Newsworld het volgende:
Langzaam de kraan opendraaien , goed bezig heer Kuipersblablablabla![]()
Aldus NOSquote:Ook individueel binnen sporten, bijvoorbeeld in sportscholen, wordt weer mogelijk.
Op vraag in vorig topic. Zou nog kunnen veranderen uiteraard.![]()
Weet iemand toevallig hoe lang er gemiddeld zit tussen een besmetting en ziekenhuisopname bij omicron? Inmiddels moeten we toch wel genoeg data hebben om te kunnen zeggen hoeveel besmettingen per dag aanvaardbaar is?![]()
Moet meteen weer denken aan dit: https://www.ad.nl/koken-e(...)-prive-kas~afff3562/quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was in New York zo, daar mocht je op een gegeven moment alleen "buiten" eten en toen hebben restaurants hele serres enzo op de stoep gebouwd
[ afbeelding ]![]()
Lees net dit in Telegraaf:quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aldus NOS
Op vraag in vorig topic. Zou nog kunnen veranderen uiteraard.Geen publiek, dus wel weer wedstrijden?quote:Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, ook in de avond, zowel voor de jeugd als voor volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn. Ingewijden verwachten dat de regels in sportscholen hetzelfde zullen zijn als kort voordat ze hun deuren in december moesten sluiten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het lijkt er allemaal wat beter uit te zien nu de omicronvariant minder ziekmakend is met gunstige ontwikkelingen in de zorg. Maar laten we niet te vroeg juichten naar aanleiding van deze uitgegeven passage.https://www.telegraaf.nl/(...)-deltavariant-blijftquote:Van Ranst: het lijkt erop dat de deltavariant blijft
De deltavariant van het coronavirus is in de Belgische samenleving nog steeds niet verdrongen door de omicronvariant, waardoor het er op lijkt dat deze variant blijft, zegt viroloog Marc van Ranst donderdag. "Ik had gehoopt dat delta uit de markt geblazen zou worden. Dat gebeurt niet, wat betekent dat nieuwe varianten ook weer de stam van delta kunnen hebben", vreest Van Ranst.
In het universitair ziekenhuis in Leuven waar hij werkt, ziet de Belg dat het overgrote deel van de ernstig zieke coronapatiënten momenteel de deltavariant heeft. Alle opgenomen patiënten doen een coronatest. "Bij de asymptomatische patiënten of de patiënten met lichte klachten zien we de afspiegeling zoals die is in de samenleving: zo'n 85 procent heeft omicron en 15 procent heeft delta", vertelt Van Ranst. "Bij patiënten met zwaardere klachten is dit omgedraaid. Daar heeft zo'n 80 procent de deltavariant."
Volgens Van Ranst is de deltavariant in de intensieve zorg dus het grootste probleem. Om in te schatten welke coronamaatregelen er genomen moeten worden, vindt hij het belangrijk om de twee varianten goed in de gaten te houden en ook de invloed van delta nog mee te wegen. "Het goede nieuws is in elk geval dat de immuniteit van de bevolking toeneemt, door vaccinaties of door infecties."
De viroloog kijkt al voorzichtig naar de toekomst. "Er komt een moment dat corona gaat lijken op een griepepidemie. Als we in de buurt komen van zoiets wat we kennen, kunnen we maatregelen af gaan schaffen." Voorlopig vindt hij de maatregelen die in België gelden voldoende. Daar dragen inwoners bijvoorbeeld mondkapjes in openbare ruimtes, worden ruimtes geventileerd en sluit de horeca om 23.00 uur.
Van Ranst snapt wel dat Nederland eerder in lockdown ging. "Op dat moment was dat te verantwoorden, de berichten over omicron - dat de variant vermoedelijk minder ziek maakt - waren er toen nog niet." Een mogelijke verlenging van de lockdown zou hij ook begrijpen. "Het is een politieke beslissing, maar ik snap dat het kabinet het jojo-effect wil vermijden." Wel benadrukt de viroloog dat er ook al versoepelingen aangekondigd kunnen worden, bijvoorbeeld voor over 14 dagen. "Dat is voor een aantal sectoren heel belangrijk, bijvoorbeeld zodat de horeca inkopen kan doen."
Laten we massaal hopen dat het meevalt!-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)![]()
Heb wel het gevoel dat het weer gelimiteerd wordt tot 17:00quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aldus NOS
Op vraag in vorig topic. Zou nog kunnen veranderen uiteraard.![]()
40-45 uur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:17 schreef Stridone het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang er gemiddeld zit tussen een besmetting en ziekenhuisopname bij omicron? Inmiddels moeten we toch wel genoeg data hebben om te kunnen zeggen hoeveel besmettingen per dag aanvaardbaar is?![]()
Dat zou allicht veel beter zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees net dit in Telegraaf:
[quote]Sport wordt binnen en buiten weer mogelijk, ook in de avond, zowel voor de jeugd als voor volwassenen. Er mag nog steeds geen publiek aanwezig zijn. Ingewijden verwachten dat de regels in sportscholen hetzelfde zullen zijn als kort voordat ze hun deuren in december moesten sluiten./quote]
Geen publiek, dus wel weer wedstrijden?![]()
Denk alleen trainen vooralsnog.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees net dit in Telegraaf:
[..]
Geen publiek, dus wel weer wedstrijden?![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220113_59986293Metzquote:Soest gaat handhaven als horeca of winkels opengaan ondanks lockdown, zegt burgemeester Rob Metz; ’Gerucht dat overheid de andere kant op kijkt is onzin’![]()
![]()
Dat is niet Nice.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220113_59986293
[..]
Metz“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Rob Metz. Was in Apeldoorn al zo'n toppertje als wethouder in het gronddebacle.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Metz![]()
Ja, eens. Maar dat lijkt me niet aan het OMT om dat te regelen of adviseren. Laten we eerst even afwachten wat er morgen over dit onderwerp gezegd gaat worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan volgens de branchevereniging drogisterij nog weken duren, verder is er sowieso niks open, dus tja. Sowieso zou die zooi gewoon gratis beschikbaar moeten zijn. Zelfde met Coronatesten, die zijn zo 2.50 per test.
Jij verlangt, nee jij eist dat dat als overheid zorg dan ook dat die producten breed beschikbaar zijn en liefst gratis.![]()
Dat betekent tot 17:00quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ingewijden verwachten dat de regels in sportscholen hetzelfde zullen zijn als kort voordat ze hun deuren in december moesten sluiten(want dat is de enige beperking die er was voor de sluiting)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Die man ziet er een beetje uit als die oude vreemde oom die het op verjaardagen altijd beter weet en vooral alles en iedereen om hem heen doet het verkeerd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Metz![]()
Als de inwoners van de stad waar je burgemeester van gaat worden een actie starten omdat ze je er niet willen hebben, weet je dat je niet alom geliefd bent.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rob Metz. Was in Apeldoorn al zo'n toppertje als wethouder in het gronddebacle.![]()
![]()
Godverdomme wat een wanbeleid.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat betekent tot 17:00(want dat is de enige beperking die er was voor de sluiting)
blablablabla![]()
Wat an sich al een veel dommere keus was dan alle tijden omdat het zo veel drukker werd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat betekent tot 17:00(want dat is de enige beperking die er was voor de sluiting)
En uiteraard met qr code...![]()
Dat is het enige haar wat ik heb op mn kop, gek!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Zouden ze echt onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen qua tijden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
'opstand'quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
De horeca gaat weer in opstand komen
storm in een glas waterWhat can change the nature of a man?![]()
Is er eigenlijk al data hoeveel ongevaccineerden al corona hebben gehad? ik neem aan dat de GGD wel weet hoeveel van de positieve testen nog geen vaccinatie hebben gehad. Dan is er ook een beter beeld hoeveel mensen nu nog helemaal geen bescherming hebben.When the flag drops, the bullshit stops![]()
Als dat massaal en gecoordineerd genoeg gebeurt..quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
De horeca gaat weer in opstand komenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
![]()
enige is voor een infuus, hoeveel dagen verschilt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:17 schreef Stridone het volgende:
Ik sta écht nergens meer van te kijken, die 17:00 sloeg al helemaal nergens op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zouden ze echt onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen qua tijden?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je naar een extern gebouw gaan al nodig hebt als stok achter de deur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken dat als stok achter de deur ja.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik hoor dat hier lokaal zaterdag ook horeca open zal gaan (niet en masse, maar wel sommige zaken iig).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mijn durpquote:
Tics van je petten.![]()
40-45 duizendquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:26 schreef singha het volgende:
Is er eigenlijk al data hoeveel ongevaccineerden al corona hebben gehad? ik neem aan dat de GGD wel weet hoeveel van de positieve testen nog geen vaccinatie hebben gehad. Dan is er ook een beter beeld hoeveel mensen nu nog helemaal geen bescherming hebben.![]()
Laten we het eerst zorgvuldig testen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik moet het nog maar zien of winkelen op afspraak wel veilig is, ik heb er mijn twijfels over.![]()
ik vermoed dat de storing van besmettingen morgen worden ingehaald, voor het shockeffect tbv de persco.![]()
Bijna de helft van de Nederlandse bevolking van 12 jaar en ouder sport wekelijks en 20% daarvan doet dat in de sportschool of middels een personal trainer. Dat zijn dus miljoenen mensen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je naar een extern gebouw gaan al nodig hebt als stok achter de deur.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Absoluut niet want je voelt je dan gedwongen om iets te kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik moet het nog maar zien of winkelen op afspraak wel veilig is, ik heb er mijn twijfels over.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Hier gaat zaterdag alles (detailhandel én horeca) openquote:
De gemeente komt met een of ander vaag antwoord en schuift het af richting centrummanagement, maar die zijn voor opening
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Omgedraaide wereld. Zeiken op een burgemeester omdat hij gewoon de taak uitvoert die hem vanuit de landelijke overheid wordt opgedragen![]()
![]()
Alle 40-45 kroegen/winkels?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier gaat zaterdag alles (detailhandel én horeca) open
De gemeente komt met een of ander vaag antwoord en schuift het af richting centrummanagement, maar die zijn voor opening
![]()
![]()
BNW.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:32 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat de storing van besmettingen morgen worden ingehaald, voor het shockeffect tbv de persco.![]()
Volgens mij heeft het kabinet geen draagvlak meer van ons allemaal en steunen ze niet meer.... ze staan nu alleen voor.. hoe het ook wrang is dat ze volle 3 jaar niet kunnen volhouden... Echter kan het ook zijn dat de Tweede Kamer geen of weinig steun heeft voor kabinet Rutte 4 voor bepaalde onderwerpen, coronabeleid en andere dingen. Ik voorzie het ook wel dat binnen 3 jaar het kabinet zal aftreden.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Klopt en ik kan me er nooit zo goed in verplaatsen maar dat komt ook omdat ik een hekel heb aan zaalsporten, heb daar nog nooit lol in gezien. Stukje lopen, fietsen, windsurfen, skien geeft mij veel meer plezier. Maarja dat is eerder een gebrek aan mijn inlevingquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bijna de helft van de Nederlandse bevolking van 12 jaar en ouder sport wekelijks en 20% daarvan doet dat in de sportschool of middels een personal trainer. Dat zijn dus miljoenen mensen.
het zou voor mij ook het tegenovergesteld van een stok achter de deur zijn maar eerder een reden om maar niet te gaan... dat ik het zelf gewoon wil is mijn stok... als iemand anders het wil is het juist een reden om niet te gaan.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Lekker boeiend. Maurice flikkert niet hele sectoren plat met zn modellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Aldus Maurice 'er komt nooit een tweede golf'.
Echt, zo slecht dit.Go hard or go home![]()
Genot ervaren is een klap in het gezicht van iedereen die zich in dit door angsthazen bestuurde grauwe kutland bevindt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:40 schreef DonDruiper het volgende:
Ohh wat smaken ze weer goed in de plaatselijke apreski bar.![]()
Bevel is bevel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Omgedraaide wereld. Zeiken op een burgemeester omdat hij gewoon de taak uitvoert die hem vanuit de landelijke overheid wordt opgedragen![]()
Mensen, en zeker politici en beleidsbepalers, die altijd blind de van hogerop bepaalde regels naleven zijn knettergek en staatsgevaarlijk. Befehl ist befehl volgens jou dus?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zijn maandag toch weer bijna 100K mensen naar de teststraat geweest
Mening doorstroomlocatie, zoals de efteling, die gesloten zijn zal daar stik jaloers op zijn, daar mogen er 0 komen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ook Maurice heeft mensenlevens verwoest op basis van onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Maurice flikkert niet hele sectoren plat met zn modellen.
Echt, zo slecht dit.
Oprotten met die lul.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://tweakers.net/nieu(...)en-door-politie.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
170.000 besmettingen op een dagquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Aldus Maurice 'er komt nooit een tweede golf'.
7.000 opnames
3.500 ic bezetting
Kijk nu alleen al naar de verwachting in de ziekenhuizen....
Welke voorspelling heeft het omt goed gehad in de afgelopen 2 jaar?
MdH had het over ventilatie in 2020. Dat is al meer dan het omt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
![]()
Ah, Depla mag weer ergens het populistje gaan uithangen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja de cultuursector kan wel zo iemand als Arie Boomsma gebruiken, de schreeuwende minderheidquote:
krijgt toch altijd hun zin, sportscholen gaan open en de cultuursector blijft dicht.
Verder heeft Arie Boomsma geen aandelen in sportscholen![]()
![]()
Aan Depla heb je niks, die wil de hele samenleving permanent omwoelen voor corona.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, Depla mag weer ergens het populistje gaan uithangen.![]()
nosKrijgen we dan ook de roemruchte modellen van het OMT te zien ? Dat gaat genieten worden jongens.quote:Morgen zet t kabinet de puntjes op de i en s 'avonds geven premier Rutte en minister Kuipers een persconferentie. Die zal iets anders van aard zijn dan de vorige.
Het is de bedoeling dat Kuipers ook toelichting geeft met afbeldingen op een scherm
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik opteerde op twitter al voor een kahootje met heel het land na afloop.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:53 schreef deedeetee het volgende:
nos
[..]
Krijgen we dan ook de roemruchte modellen van het OMT te zien ? Dat gaat genieten worden jongens.
Ik reserveer alvast de nick ErnstIsEenLulVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Rabieluh het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)en-door-politie.htmlDat betekent dat Duitsland een kutapp in gebruik heeft. In Nederland kan dit niet omdat het 100% anoniem is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Denk overigens dat het aantal missende meldingen wel mee valt, geen enorme drop in meldingen, wat meestal wel zo is.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Genoeg voor een 40-45 score als argument voor de dia's van Ernst?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:54 schreef _serial_ het volgende:
Denk overigens dat het aantal missende meldingen wel mee valt, geen enorme drop in meldingen, wat meestal wel zo is.![]()
Wij hebben het gelukkig beter voor elkaar ja, anders hadden ze het vast ook willen proberen. En als ze betrapt worden een dikke "oeps" en verder doen ze er niks mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat betekent dat Duitsland een kutapp in gebruik heeft. In Nederland kan dit niet omdat het 100% anoniem is.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dit weekend wordt echt pushbericht-galore. Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat horecagoden ook gewoon open gaan.![]()
De hele dag afspraken gehad, dus alles gemist vandaag. Dat ze dat versoepelingen durven te noemen, heb er geen woorden voor.
En al die winkels en Gemeenten met hun grote bek dat ze zaterdag open gaan nemen hier zeker weer braaf genoegen mee? En de horeca ook, komt verder niet in opstand. En alle schapen hier mopperen weer wat en doen vervolgens weer braaf hun mondkapjes op?![]()
![]()
De vraag is; Gaan ze zondag dan weer dicht?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat horecagoden ook gewoon open gaan.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
daar gaan we dan wel gebruik van maken zo lang het duurtquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat horecagoden ook gewoon open gaan.![]()
Nee, 1 uur later waarschijnlijk al weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De vraag is; Gaan ze zondag dan weer dicht?![]()
Uiteraard, dagje even ‘demonstreren’ en daarna gewoon weer zitten en je bek houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De vraag is; Gaan ze zondag dan weer dicht?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De horeca niet in opstand? Ze gaan zaterdag toch open?!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
De hele dag afspraken gehad, dus alles gemist vandaag. Dat ze dat versoepelingen durven te noemen, heb er geen woorden voor.
En al die winkels en Gemeenten met hun grote bek dat ze zaterdag open gaan nemen hier zeker weer braaf genoegen mee? En de horeca ook, komt verder niet in opstand. En alle schapen hier mopperen weer wat en doen vervolgens weer braaf hun mondkapjes op?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik hoop het van harte en dat ze ballen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat horecagoden ook gewoon open gaan.Tics van je petten.![]()
Wel? Ik heb nog niet alles bijgelezen. Maar ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De horeca niet in opstand? Ze gaan zaterdag toch open?!![]()
Leuk, je draait hem om. Creatief.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen, en zeker politici en beleidsbepalers, die altijd blind de van hogerop bepaalde regels naleven zijn knettergek en staatsgevaarlijk. Befehl ist befehl volgens jou dus?
Maar ja, het uitgangspunt is dat befehl ist befehl. Dat is de basis van iedere overheidsstructuur wil je niet in totale bestuurlijke chaos uitkomen. We hebben de democratie nu eenmaal zodanig ingericht dat de mate waarin de lokale overheid de regels kan maken en interpreteren beperkt is. Dat voorkomt willekeur en honderden verschillende eilandjes in Nederland. Bovendien ontvangen die gemeenten hun budget ook vanuit Den Haag en dat is nu eenmaal gebaseerd op die eerder genoemde structuur.
Maar dat is iets anders dan blind bevelen op volgen. Als er duidelijk een levensgevaarlijke knettergekke minister allerlei onzin roept, dan is het een ander verhaal. Maar hier gaat het om gedragen overheidsbeleid dat zorgvuldig tot stand is gekomen met een democratische meerderheid. Dat jij het er niet mee eens bent is daarbij totaal irrelevant.![]()
Je bent wel een hele slappe zak als je het niet doet. Zelfs minister van justitie zegt niet te gaan handhavenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte en dat ze ballen hebben.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
kan alleen als ze het massaal doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel? Ik heb nog niet alles bijgelezen. Maar ben benieuwd.![]()
Veel gemeentes wel. ‘Zeggen ze’quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel? Ik heb nog niet alles bijgelezen. Maar ben benieuwd.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die heb ik gemist. Bron?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel een hele slappe zak als je het niet doet. Zelfs minister van justitie zegt niet te gaan handhaven![]()
Live vanuit een fietsenhok.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, Depla mag weer ergens het populistje gaan uithangen.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Ik ken nog wel een aantal burgemeesters met ambities richting Den Haag die er alles aan zullen doen om goed in het daglicht te komen te staan voor hun Haagse vriendjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel een hele slappe zak als je het niet doet. Zelfs minister van justitie zegt niet te gaan handhaven![]()
Totaal geen benul van wat er in maatschappij leeft. Heerlijk leven in de ivoren toren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
"Versoepelingen" staat er dan overal in het nieuws. Hoe krijgen ze het uit hun strot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: