Ik sta écht nergens meer van te kijken, die 17:00 sloeg al helemaal nergens op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zouden ze echt onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen qua tijden?
Als je naar een extern gebouw gaan al nodig hebt als stok achter de deur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken dat als stok achter de deur ja.
Mijn durpquote:
40-45 duizendquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:26 schreef singha het volgende:
Is er eigenlijk al data hoeveel ongevaccineerden al corona hebben gehad? ik neem aan dat de GGD wel weet hoeveel van de positieve testen nog geen vaccinatie hebben gehad. Dan is er ook een beter beeld hoeveel mensen nu nog helemaal geen bescherming hebben.
Laten we het eerst zorgvuldig testen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik moet het nog maar zien of winkelen op afspraak wel veilig is, ik heb er mijn twijfels over.
Bijna de helft van de Nederlandse bevolking van 12 jaar en ouder sport wekelijks en 20% daarvan doet dat in de sportschool of middels een personal trainer. Dat zijn dus miljoenen mensen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je naar een extern gebouw gaan al nodig hebt als stok achter de deur.
Absoluut niet want je voelt je dan gedwongen om iets te kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik moet het nog maar zien of winkelen op afspraak wel veilig is, ik heb er mijn twijfels over.
Hier gaat zaterdag alles (detailhandel én horeca) openquote:
Alle 40-45 kroegen/winkels?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier gaat zaterdag alles (detailhandel én horeca) open
De gemeente komt met een of ander vaag antwoord en schuift het af richting centrummanagement, maar die zijn voor opening
![]()
BNW.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:32 schreef THEFXR het volgende:
ik vermoed dat de storing van besmettingen morgen worden ingehaald, voor het shockeffect tbv de persco.
Klopt en ik kan me er nooit zo goed in verplaatsen maar dat komt ook omdat ik een hekel heb aan zaalsporten, heb daar nog nooit lol in gezien. Stukje lopen, fietsen, windsurfen, skien geeft mij veel meer plezier. Maarja dat is eerder een gebrek aan mijn inlevingquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bijna de helft van de Nederlandse bevolking van 12 jaar en ouder sport wekelijks en 20% daarvan doet dat in de sportschool of middels een personal trainer. Dat zijn dus miljoenen mensen.
Lekker boeiend. Maurice flikkert niet hele sectoren plat met zn modellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Aldus Maurice 'er komt nooit een tweede golf'.
Genot ervaren is een klap in het gezicht van iedereen die zich in dit door angsthazen bestuurde grauwe kutland bevindt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:40 schreef DonDruiper het volgende:
Ohh wat smaken ze weer goed in de plaatselijke apreski bar.
Bevel is bevel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Omgedraaide wereld. Zeiken op een burgemeester omdat hij gewoon de taak uitvoert die hem vanuit de landelijke overheid wordt opgedragen
Mensen, en zeker politici en beleidsbepalers, die altijd blind de van hogerop bepaalde regels naleven zijn knettergek en staatsgevaarlijk. Befehl ist befehl volgens jou dus?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Omgedraaide wereld. Zeiken op een burgemeester omdat hij gewoon de taak uitvoert die hem vanuit de landelijke overheid wordt opgedragen
Ook Maurice heeft mensenlevens verwoest op basis van onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Maurice flikkert niet hele sectoren plat met zn modellen.
Echt, zo slecht dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
170.000 besmettingen op een dagquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Aldus Maurice 'er komt nooit een tweede golf'.
Ja de cultuursector kan wel zo iemand als Arie Boomsma gebruiken, de schreeuwende minderheidquote:
Aan Depla heb je niks, die wil de hele samenleving permanent omwoelen voor corona.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, Depla mag weer ergens het populistje gaan uithangen.
Krijgen we dan ook de roemruchte modellen van het OMT te zien ? Dat gaat genieten worden jongens.quote:Morgen zet t kabinet de puntjes op de i en s 'avonds geven premier Rutte en minister Kuipers een persconferentie. Die zal iets anders van aard zijn dan de vorige.
Het is de bedoeling dat Kuipers ook toelichting geeft met afbeldingen op een scherm
Ik opteerde op twitter al voor een kahootje met heel het land na afloop.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:53 schreef deedeetee het volgende:
nos
[..]
Krijgen we dan ook de roemruchte modellen van het OMT te zien ? Dat gaat genieten worden jongens.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Rabieluh het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)en-door-politie.htmlDat betekent dat Duitsland een kutapp in gebruik heeft. In Nederland kan dit niet omdat het 100% anoniem is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |