Die man ziet er een beetje uit als die oude vreemde oom die het op verjaardagen altijd beter weet en vooral alles en iedereen om hem heen doet het verkeerd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220113_59986293
[..]
Metz
Als de inwoners van de stad waar je burgemeester van gaat worden een actie starten omdat ze je er niet willen hebben, weet je dat je niet alom geliefd bent.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rob Metz. Was in Apeldoorn al zo'n toppertje als wethouder in het gronddebacle.
Godverdomme wat een wanbeleid.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat betekent tot 17:00(want dat is de enige beperking die er was voor de sluiting)
Wat an sich al een veel dommere keus was dan alle tijden omdat het zo veel drukker werd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat betekent tot 17:00(want dat is de enige beperking die er was voor de sluiting)
Dat is het enige haar wat ik heb op mn kop, gek!quote:
Zouden ze echt onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen qua tijden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
'opstand'quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
De horeca gaat weer in opstand komen
Als dat massaal en gecoordineerd genoeg gebeurt..quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
De horeca gaat weer in opstand komen
dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
enige is voor een infuus, hoeveel dagen verschilt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:17 schreef Stridone het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang er gemiddeld zit tussen een besmetting en ziekenhuisopname bij omicron? Inmiddels moeten we toch wel genoeg data hebben om te kunnen zeggen hoeveel besmettingen per dag aanvaardbaar is?
Ik sta écht nergens meer van te kijken, die 17:00 sloeg al helemaal nergens op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zouden ze echt onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen qua tijden?
Als je naar een extern gebouw gaan al nodig hebt als stok achter de deur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken dat als stok achter de deur ja.
Mijn durpquote:
40-45 duizendquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:26 schreef singha het volgende:
Is er eigenlijk al data hoeveel ongevaccineerden al corona hebben gehad? ik neem aan dat de GGD wel weet hoeveel van de positieve testen nog geen vaccinatie hebben gehad. Dan is er ook een beter beeld hoeveel mensen nu nog helemaal geen bescherming hebben.
Laten we het eerst zorgvuldig testen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik moet het nog maar zien of winkelen op afspraak wel veilig is, ik heb er mijn twijfels over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |