Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:35 schreef Derrazi het volgende:
Mogen mijn statistieken weer in de OP van het centrale draadje? Geen idee wie ze heeft weggehaald maar aangezien deze van het RIVM komen en een andere licht laten schijnen lijkt het mij dat het de discussie alleen maar bevordert.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?
Die eerste lijkt mij prima, heb je een versie waar duidelijk staat wat het is met titel en assen. Kan zo niet zien of dit ziekenhuisopnames of IC opnames zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is al redelijk vol de OP zo met plaatjes, welk plaatje zou jij daar graag bij hebben staan?
Oh ja prima moment.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Die eerste lijkt mij prima, heb je een versie waar duidelijk staat wat het is met titel en assen. Kan zo niet zien of dit ziekenhuisopnames of IC opnames zijn.
Ok...ik zet hem in de OPquote:Op woensdag 1 december 2021 22:31 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Oh ja prima moment.
[ afbeelding ]
Verwijderd. Deze posts zijn idd niet okay.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las van de week even mee in dit topic COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2355 Schiet op met die boosters. Ik haal er wat opmerkingen uit:
ik had rutte allang op zijn muil geslagen
Rutte met alzheimer
*****kneus
Toevallig van dezelfde user, maar het gaat me nu om de algemene tendens. Het is schijnbaar allemaal binnen de policy, want je mag wel ministers uitschelden en ernstige ziektes toeschrijven, maar daar mag je dan weer niets van zeggen, Maar wat is hier nou constructief aan? Wat draagt het bij aan het topic? Ik kies even bewust deze vraagstelling aangezien dat vaak als reden wordt opgevoerd bij post edits/notes of wanneer je FB vraagt op zo'n edit. Overigens waren er gewoon mods aanwezig op dat moment.
Het topic was tijdens een kamerdebat. Heb al meerdere keren in een TR de suggestie geopperd dat het beter zou zijn een apart topic daarvoor aan te maken. Dan nog lijken deze rants mij totaal overbodig, maar dan is het in ieder geval weg uit dat centrale topic. Nooit een reactie op gekregen uiteraard.
Ik zie in elk geval geen recente note uit COR. Geen idee dus.quote:Op zondag 5 december 2021 09:33 schreef aloa het volgende:
Waarom is mijn post verwijderdAlleen omdat ik wappie gebruikte (wat niet als scheldwoord bedoelt was).
Was een reactie op post 242 van onderstaand topic.quote:Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie in elk geval geen recente note uit COR. Geen idee dus.
Was het wel in COR? Want ik zie je daar weinig posten.
We modereren wel hierop:quote:Op zondag 5 december 2021 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Was een reactie op post 242 van onderstaand topic.
gebrokenglas in COR / Hoe is het in 'jouw' supermarkt? #19
Ik vroeg het me af, dan kan ik er voortaan rekening mee houden.
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021quote:Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
Tja moet je niet verbaasd zijn dat je post verwijderd wordt als je een andere user een gekkie noemt.quote:
Als betreffende user post na post wappie dit, wappie dat, wappie zo roept, is het gek dat daar reactie op komt?quote:Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja moet je niet verbaasd zijn dat je post verwijderd wordt als je een andere user een gekkie noemt.
Hij maakt geen andere users uit voor wappie of wat dan ook en er zijn genoeg normale reacties geweest op die post om te zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als betreffende user post na post wappie dit, wappie dat, wappie zo roept, is het gek dat daar reactie op komt?
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 5 december 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij maakt geen andere users uit voor wappie of wat dan ook en er zijn genoeg normale reacties geweest op die post om te zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
@:Tijger_m
Ik zie net dat je mijn maatschappijkritische post in COR / Wat doet jeugd/jongeren nou in deze tijd????? verwijderd hebt. Ik snap dat je mijn verhaal niet leuk vond, maar ook mijn onwelgevallige mening mag gehoord worden.
Het spijt me, was niet aan jou gericht dan, sorry.quote:Op maandag 6 december 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.
Je bedoelt de post met de volgende strekking: Goed dat mensen zich niet de regels houden!De overheid heeft namelijk een andere agenda.quote:Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie net dat je mijn maatschappijkritische post in COR / Wat doet jeugd/jongeren nou in deze tijd????? verwijderd hebt. Ik snap dat je mijn verhaal niet leuk vond, maar ook mijn onwelgevallige mening mag gehoord worden.
Die heb ik weggehaald maar het op de man en BNW-geneuzel was.quote:Op maandag 6 december 2021 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
Het is nogal subjectief wie wel of niet wat toevoegt. Als er posts zijn die op de persoon spelen, worden die weggehaald. Zet vooral een tr als je die posts meent te zien.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Er zijn een paar users die de hele dag anderen de maat komen nemen en niets inhoudelijks toevoegen aan de discussie. Imo verziekt dat het topic. Die posts mogen blijven staan maar als daar wat van wordt gezegd dan wordt het weggehaald. Waar slaat dat op?
OP aangepast.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
MED / chratnox komt COR versterken
En we hebben een nieuwe mod erbij @:chratnox, welkom!
Dat is ook zeker zo, ik hou van een (normaal) tegengeluid. Ik maakte me er vooral zorgen om dat het topic er nogal van de rails door zou raken. Maar wel dank voor je feedback!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:47 schreef GemMagic het volgende:
We mogen toch elkaar vertrouwen dan mensen in hun functie als mod, niet zo maar alles verwijderen waar men het mee oneens is. Ik vind de moderatie op Fok! eigenlijk best vrij en redelijk, maar dat mag ik hier niet zeggen, alleen een feedback
Supertof!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Ok even een zorgpunt. In de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat de moderatie erg sterk was. Maar bekijk het eens van mijn kant. Ik wil graag misinformatie en zo verspreiden en gevaccineerden voor gek verklaren en nu hebben jullie dus weer een mod aangesteld uit de main stream media!
Krijg ik weer allemaal cijfers om me oren die ik eigenlijk niet kan ontkrachten maar als ik dan op de man ga spelen zit er weer een mod in me nek te hijgen. En BNW is geen optie want daar zitten gekkies. Mijn kansen kelderen waar ik bij sta.
Klacht: Moderatie is te goed![]()
En .... gefeliciteerd of zo chratnox, Grrrrrrrrr!![]()
En nee ik ga niet naar onz of klb
Post van de dag ditquote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Ok even een zorgpunt. In de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat de moderatie erg sterk was. Maar bekijk het eens van mijn kant. Ik wil graag misinformatie en zo verspreiden en gevaccineerden voor gek verklaren en nu hebben jullie dus weer een mod aangesteld uit de main stream media!
Krijg ik weer allemaal cijfers om me oren die ik eigenlijk niet kan ontkrachten maar als ik dan op de man ga spelen zit er weer een mod in me nek te hijgen. En BNW is geen optie want daar zitten gekkies. Mijn kansen kelderen waar ik bij sta.
deze post icm je usernamequote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef ThierryPicking het volgende:
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!!quote:Op maandag 6 december 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik ben geen mod meer in COR en ik verwijder geen posts daar sinds ik geen mod meer ben. Richt je liever aan degenen die daar wel mod zijn.
Oneensquote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!!![]()
![]()
Een kwaliteitsimpuls voor het topicquote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Momo het volgende:
Kan me niet voorstellen, ben benieuwd wanneer die me een ban aan gaat naaienquote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
OneensEn met chratnox erbij kan het alleen maar beter gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Crewbash!!!1!1!!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Was je nog maar mod op COR, de huidige mods zijn dik kudt!!!![]()
![]()
Ja gij ook!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Geen probleem en begrijpelijk!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:41 schreef Momo het volgende:
Frutsel in NWS / Gezinsdrama Duitsland; 5 mensen overleden aangetroffen.
Sorry, maar dit topic heb je ook al eerder in NWS geopend, dan hoef je het niet weer hier te proberen.
Je had van mij hier ook gewoon een note voor gehad of je nou een mod bent of een user of Willem Alexander. Ik denk dat het duidelijk is gemaakt dat mensen zich daar gewoon over mogen uiten, net als dat mensen dat mogen die getroffen worden door maatregelen etc. Nogal infantiel om dan nog een extra trap te na te geven daarover. Dat er überhaupt gebashed moet worden als mensen hun gevoelens willen uiten over de covid doden...quote:Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik begrijp dat men vandaag te druk is met Formule 1 kijken om even een sadface over de doden te posten?
Door miss_sly
Waarom krijg ik een note op deze post? Kom op zeg. Hij is niet specifiek op de man of op iemand persoonlijk, ik benoem alleen maar de tegenstrijdigheid dat men nu opeens niets laat horen t.o.v. andere dagen. Ik overtreed hiermee geen regels ofzo.
Maar dit wordt gewoon meteen ge-note wegens persoonlijk niet mogen. Ik ken de situatie. Maar objectief modden is dit dus not
Het zit echt in jouw hoofd dat ik je niet mag, hoor. Ik vond het ongepast, en dus heb ik het genote, zonder aanziens des persoons.quote:Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik begrijp dat men vandaag te druk is met Formule 1 kijken om even een sadface over de doden te posten?
Door miss_sly
Waarom krijg ik een note op deze post? Kom op zeg. Hij is niet specifiek op de man of op iemand persoonlijk, ik benoem alleen maar de tegenstrijdigheid dat men nu opeens niets laat horen t.o.v. andere dagen. Ik overtreed hiermee geen regels ofzo.
Maar dit wordt gewoon meteen ge-note wegens persoonlijk niet mogen. Ik ken de situatie. Maar objectief modden is dit dus not
Ohw nee mod zijn bedoelde ik niet, dat heeft er niks mee te maken wat mij betreft hoor. Boeit mij wat haha.quote:Op zondag 12 december 2021 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had van mij hier ook gewoon een note voor gehad of je nou een mod bent of een user of Willem Alexander. Ik denk dat het duidelijk is gemaakt dat mensen zich daar gewoon over mogen uiten, net als dat mensen dat mogen die getroffen worden door maatregelen etc. Nogal infantiel om dan nog een extra trap te na te geven daarover. Dat er überhaupt gebashed moet worden als mensen hun gevoelens willen uiten over de covid doden...
Alright.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zit echt in jouw hoofd dat ik je niet mag, hoor. Ik vond het ongepast, en dus heb ik het genote, zonder aanziens des persoons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |