bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ing-vaccinatiebewijsquote:Duitse vader doodde gezin na vervalsing vaccinatiebewijs
Königs Wusterhausen - Een vader in Duitsland heeft zijn gezin en zichzelf gedood nadat hij zonder succes een vaccinatiebewijs had vervalst. De man vreesde volgens zijn afscheidsbrief dat hij en zijn vrouw zouden worden opgepakt met als gevolg dat ze hun kinderen zouden verliezen, aldus aanklagers.
In Duitsland moeten werknemers gevaccineerd, genezen of getest zijn om op locatie te werken. Een aanklager van de deelstaat Brandenburg meldt dat de 40-jarige vader voor zijn vrouw, eveneens 40, een vaccinatiebewijs had vervalst en dat dit door haar werkgever was ontdekt.
De lichamen van de veertigers en hun dochters van 4, 8 en 10 jaar werden zaterdag gevonden in hun woning in Königs Wusterhausen, ten zuidoosten van Berlijn. Het was al bekend dat er een afscheidsbrief was aangetroffen, maar over de inhoud was nog niets naar buiten gebracht. Er zijn geen aanwijzingen dat buitenstaanders betrokken waren bij de dood van de vijf personen.
De ouders en kinderen hadden schotwonden. In het huis is een vuurwapen gevonden. Er moet nog worden vastgesteld of deze is gebruikt bij het ombrengen van de gezinsleden. Zowel de vader als moeder had geen vuurwapenvergunning.
Oneens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ing-vaccinatiebewijs
Zoals ik in een eerder topic al voorzag (werd gesloten omdat je niet mag speculeren ondanks dat zo klaar als een klontje is dat het deze richting opging) blijkt dus dat dit arme gezin dood is omdat vader de sociale muren op zich af zag komen. Een direct gevolg van de manier waarop wij in de maatschappij omgaan met ongevaccineerden. Een vader heeft zijn gezin uitgemoord, zijn kindjes om het leven gebracht, zijn geliefde en vervolgens zichzelf. Hij zag geen uitweg meer en was bang om zijn kinderen afgepakt te zien worden.
Laat deze woorden eens tot je doordringen en bedenk dat jullie wens om de vaccinatie te gaan verplichten ontegenzeggelijk gaat leiden tot dit soort situaties. Ontegenzeggelijk gaat jullie wens om de vaccinatie te verlichten leiden tot vreselijk veel leed.
Nee dit arme gezin is dood omdat de vader knettergek was. Een psychisch stabiel persoon zou nooit tot deze daad zijn overgegaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ing-vaccinatiebewijs
Zoals ik in een eerder topic al voorzag (werd gesloten omdat je niet mag speculeren ondanks dat zo klaar als een klontje is dat het deze richting opging) blijkt dus dat dit arme gezin dood is omdat vader de sociale muren op zich af zag komen. Een direct gevolg van de manier waarop wij in de maatschappij omgaan met ongevaccineerden. Een vader heeft zijn gezin uitgemoord, zijn kindjes om het leven gebracht, zijn geliefde en vervolgens zichzelf. Hij zag geen uitweg meer en was bang om zijn kinderen afgepakt te zien worden.
Laat deze woorden eens tot je doordringen en bedenk dat jullie wens om de vaccinatie te gaan verplichten ontegenzeggelijk gaat leiden tot dit soort situaties. Ontegenzeggelijk gaat jullie wens om de vaccinatie te verlichten leiden tot vreselijk veel leed.
Het is een feit dat de man die keuze nam. Daarover valt niet te discussieren. Eveneens is het een feit dat er andere opties zijn. Denk aan hulpverlening. Echter heeft de man zich dusdanig in de knoop gevoeld dat dit zijn oplossing was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oneens.
Deze man verkoos het zijn kinderen te vermoorden zodat ze geen leven meer hadden dan de kans te lopen dat ze elders zonder hem een leven zouden hebben.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het een goed ding vind dat kinderen bij ouders weggehaald zouden worden wegens al dan niet gevaccineerd zijn. Maar zijn keuze om zijn kinderen te vermoorden is op geen enkele manier neer te leggen bij wie dan ook, behalve bij hem zelf.
Precies. Dus wat deze man heeft gedaan, kun je niet neerleggen bij mensen die voor vaccineren of zelfs een vaccinatieplicht zijn. Never nooit. Dus die kant gaan we met die topic ook niet op.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het is een feit dat de man die keuze nam. Daarover valt niet te discussieren. Eveneens is het een feit dat er andere opties zijn. Denk aan hulpverlening. Echter heeft de man zich dusdanig in de knoop gevoeld dat dit zijn oplossing was.
Een prikje halen of je gezin uitmoorden. Een totale non-keuze voor het gros van de mensen.
quote:Neben eine Kerze auf den Pflastersteinen hat jemand einen Zettel gelegt mit der Aufschrift: „Diese Kerze brennt nur für die Kinder.“
Niemand impliceert dat de man psychisch stabiel is. Ik impliceer dat maatschappelijke druk zorgt voor mensen die 'snappen' omdat ze geen uitweg meer zien. Zoals hier zichtbaar is en nog veel vaker zichtbaar gaat worden in de toekomst.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee dit arme gezin is dood omdat de vader knettergek was. Een psychisch stabiel persoon zou nooit tot deze daad zijn overgegaan.
Er zullen altijd mensen zijn waarvoor de maatschappelijke druk over welk onderwerp dan ook te groot is. Daarvan kun je de schuld niet bij 'de ander' neerleggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Niemand impliceert dat de man psychisch stabiel is. Ik impliceer dat maatschappelijke druk zorgt voor mensen die 'snappen' omdat ze geen uitweg meer zien. Zoals hier zichtbaar is en nog veel vaker zichtbaar gaat worden in de toekomst.
Dat is een non-argument omdat keuzes in veel gevallen te herleiden zijn. Als je de herkomst van een keuze niet gaat herleiden, helemaal niet als blijkt dat dit vaker gaat voorvallen zoals ik voorspel, dan zul je dus in herhaling blijven vallen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies. Dus wat deze man heeft gedaan, kun je niet neerleggen bij mensen die voor vaccineren of zelfs een vaccinatieplicht zijn. Never nooit. Dus die kant gaan we met die topic ook niet op.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. De vader had ook andere keuzes kunnen maken. Het dood schieten van zijn vrouw en kinderen is nooit goed te praten of een argument voor of tegen vaccineren wat jij er dan weer van wil bakken. Het is enorm triest voor de vrouw en de kinderen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Of door de prik niet te verplichten. Maar goed, boeieeee. Ja toch Megumi? Paar antivaxxers minder yolooo
Je hebt makkelijk praten vanuit jouw ivoren toren. De werkelijkheid is vele malen weerbarstiger. Als je echte armoede hebt meegemaakt of ook geboren bent in de onderlaag van de maatschappij dan had je kunnen weten dat maatschappelijke druk bepaalde keuzes makkelijker maakt of zelfs logischer kan doen lijken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn waarvoor de maatschappelijke druk over welk onderwerp dan ook te groot is. Daarvan kun je de schuld niet bij 'de ander' neerleggen.
Dat is exact wat TS wel wil.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies. Dus wat deze man heeft gedaan, kun je niet neerleggen bij mensen die voor vaccineren of zelfs een vaccinatieplicht zijn. Never nooit. Dus die kant gaan we met die topic ook niet op.
Maar dat deed hij niet. Hij verkoos om zijn gezin te doden omdat dat voor hem de meest logische keuze leek.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. De vader had ook andere keuzes kunnen maken. Het dood schieten van zijn vrouw en kinderen is nooit goed te praten of een argument voor of tegen vaccineren wat jij er dan weer van wil bakken.
Hetzelfde argument zou je kunnen gebruiken om eerwraak te verklaren. Moeten we daar dan ook maar rekening mee gaan houden?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Niemand impliceert dat de man psychisch stabiel is. Ik impliceer dat maatschappelijke druk zorgt voor mensen die 'snappen' omdat ze geen uitweg meer zien. Zoals hier zichtbaar is en nog veel vaker zichtbaar gaat worden in de toekomst.
Dat mag geen verrassing meer heten toch?quote:
Lijkt mij zeer verstandig als je dat uiteindelijk wilt uitbannen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hetzelfde argument zou je kunnen gebruiken om eerwraak te verklaren. Moeten we daar dan ook maar rekening mee gaan houden?
Het zou best kunnen dat er zulke gebeurtenissen hier ook plaats zouden gaan vinden. En ook dan blijft staan dat die mensen ook andere keuzes kunnen maken. Of niet tegen maatschappelijke druk bestand zijn. Heel vervelend, vooral heel verdrietig voor de slachtoffers als zijn dochters en vrouw, maar niet de schuld van een eventuele vaccinatieplicht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dat is een non-argument omdat keuzes in veel gevallen te herleiden zijn. Als je de herkomst van een keuze niet gaat herleiden, helemaal niet als blijkt dat dit vaker gaat voorvallen zoals ik voorspel, dan zul je dus in herhaling blijven vallen.
Maar ik vind het prima, sluit het topic gerust. We weten allemaal dat er straks al de vaccinatieplicht ook hier komt, ik ook nieuwsberichten dichterbij moet gebruiken om topics te openen.
Dus van Nederland een conservatieve maatschappij maken met sharia wetgeving zodat de kans op eerwraak kleiner wordt. Oke dan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer verstandig als je dat uiteindelijk wilt uitbannen.
Wat weet jij nou van mij en waar ik vandaan kom?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten vanuit jouw ivoren toren. De werkelijkheid is vele malen weerbarstiger. Als je echte armoede hebt meegemaakt of ook geboren bent in de onderlaag van de maatschappij dan had je kunnen weten dat maatschappelijke druk bepaalde keuzes makkelijker maakt of zelfs logischer kan doen lijken.
Logische keuze? Dat is het duidelijk niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Maar dat deed hij niet. Hij verkoos om zijn gezin te doden omdat dat voor hem de meest logische keuze leek.
En dus blijkt daaruit dat hij niet helemaal lekker kon nadenken, toch? Hoe kan ooit de meest logische keuze zijn om je gezin te doden?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Maar dat deed hij niet. Hij verkoos om zijn gezin te doden omdat dat voor hem de meest logische keuze leek.
Dus als het wat lastig is in het leven dan is het normaal om je vrouw en kinderen neer te schieten is dat wat je bedoeld?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten vanuit jouw ivoren toren. De werkelijkheid is vele malen weerbarstiger. Als je echte armoede hebt meegemaakt of ook geboren bent in de onderlaag van de maatschappij dan had je kunnen weten dat maatschappelijke druk bepaalde keuzes makkelijker maakt of zelfs logischer kan doen lijken.
Dus jij denkt dat hij een andere meer logische keuze had maar die niet heeft gekozen? Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Logische keuze? Dat is het duidelijk niet.
Daar hoef je niet heel creatief voor te denken toch? Als je weet dat er een nucleaire bom gaat ontploffen waardoor jouw gezin niet direct komt te overlijden maar over een periode van enkele uren. Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dus blijkt daaruit dat hij niet helemaal lekker kon nadenken, toch? Hoe kan ooit de meest logische keuze zijn om je gezin te doden?
Hij had natuurlijk ook een andere keuze kunnen maken dan het vervalsen van een vaccinatie bewijs?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:34 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Maar dit soort dingen krijg je wel door mensen iets te pushen wat ze absoluut niet willen.
Dat die man zwaar psychisch niet in orde was, staat buiten kuif.
Mensen die deze daad bagatelliseren, met dit had voorkomen kunnen worden met een simpel prikje zijn overigens ook psychisch niet in orde.
Zo prikgeil dat je zulke dingen zegt.
Die kinderen kunnen hier 0.0 aan doen.
Je bent toch een Fokker of niet? Je verdient 4000 euro per maand, koophuis etc.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mij en waar ik vandaan kom?
Schuld uiteraard niet, wel een gevolg van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat er zulke gebeurtenissen hier ook plaats zouden gaan vinden. En ook dan blijft staan dat die mensen ook andere keuzes kunnen maken. Of niet tegen maatschappelijke druk bestand zijn. Heel vervelend, vooral heel verdrietig voor de slachtoffers als zijn dochters en vrouw, maar niet de schuld van een eventuele vaccinatieplicht.
Euhm ja, dat is ook echt vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:37 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Daar hoef je niet heel creatief voor te denken toch? Als je weet dat er een nucleaire bom gaat ontploffen waardoor jouw gezin niet direct komt te overlijden maar over een periode van enkele uren. Dan is de keuze snel gemaakt.
Jij bent niet echt een creatieve denker he?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dus van Nederland een conservatieve maatschappij maken met sharia wetgeving zodat de kans op eerwraak kleiner wordt. Oke dan.
Als dat waar zou zijn, wat zou dat dan zeggen over waar ik vandaan kom? En wel of niet heb ervaren?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:38 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je bent toch een Fokker of niet? Je verdient 4000 euro per maand, koophuis etc.
Het vermoorden van je vrouw en kinderen logisch vinden slaat natuurlijk nergens op. Ik denk dat jij een eng mannetje bent als jij dat wel een logische gang van zaken denkt te vinden?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij een andere meer logische keuze had maar die niet heeft gekozen? Dat slaat natuurlijk nergens op.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. De vader had ook andere keuzes kunnen maken. Het dood schieten van zijn vrouw en kinderen is nooit goed te praten of een argument voor of tegen vaccineren wat jij er dan weer van wil bakken. Het is enorm triest voor de vrouw en de kinderen.
Absoluut, dat is exact wat ik bedoel. Want dan heb je jouw cirkelberedenering weer compleet en hoef je wederom niet verder te denken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus als het wat lastig is in het leven dan is het normaal om je vrouw en kinderen neer te schieten is dat wat je bedoeld?
Zoals wat dan? Ze wouden die prik niet. Dan heb je niet veel opties over.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook een andere keuze kunnen maken dan het vervalsen van een vaccinatie bewijs?
En jij maakt niet echt iets van je topc. Dus ik ga het sluiten, het gaat echt nergens heen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een creatieve denker he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |