na invoering 2G 0 besmettingen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:50 schreef Rozevla het volgende:
Hopelijk over 2 weken 50.000 besmettingen
Kunnen ze het land helemaal kapot maken
5G wappiequote:Op vrijdag 12 november 2021 18:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
na invoering 2G 0 besmettingen.
Je doet inderdaad niet meer mee als je niet naar binnen mag. Ik vind dat 2G niet zoveel met het virus te maken heeft. Negatieve testen zijn veel betrouwbaarder. Dan zou ik eerder voor iedereen testen voor toegang kiezen in plaats van 2G.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef PinkLow het volgende:
Over 3 weken 2g. Schandalig. Ik doe niet meer mee!
Besmettingen gaan gewoon door echter ze gaan de ongevaccineerden beschermen dat ze niet allemaal in 1x keer besmet raken, dus 2G is beschermen van de ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
na invoering 2G 0 besmettingen.
en jij gelooft dat? waarom dan niet gevaccineerden ook testen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Besmettingen gaan gewoon door echter ze gaan de ongevaccineerden beschermen dat ze niet allemaal in 1x keer besmet raken, dus 2G is beschermen van de ongevaccineerden.
En ja iedereen raakt een keer besmet maar niet allemaal tegelijk graag, vandaar ook deze maatregelen.
Wellicht niet? Maar dan is het weer versoepelen en weer op na de volgende zorg crisis.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
hahaha iedereen weet dat die weken 3 gewoon leugens zijn.
Ik snap het ook niet. De sportschool is tot 17u open, dus dikke kans dat ik andere mensen dan maar 's middags eventjes gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:14 schreef mthecatlover het volgende:
"Quote ED.nl"
Dit bevestigen Haagse ingewijden na kabinetsberaad. Supermarkten mogen tot 20.00 uur 's avonds open blijven, maar verder komt er een ‘dikke streep’: detailhandel, horeca, cultuur - alles moet 's avonds dicht, ook (amateur)sport, en kinderen worden niet uitgezonderd. ,,De activiteiten en bewegingen moeten eruit", meldt een bron.
De activiteiten en bewegingen worden tot 17:00 alleen maar méér...
quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:46 schreef Tlaloc het volgende:
[poll=3104]
Ladies & Gentlemen, place your bets!
Ik ga voor een aanscherping over twee weken en een versoepeling per 1 apro 2022.
En waarom tot zondag wachten zodat vanavond en morgenavond de activiteiten en bewegingen immens groot worden?????quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:14 schreef mthecatlover het volgende:
De activiteiten en bewegingen worden tot 17:00 alleen maar méér...
Getekend. Weg met die 2G onzinquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je doet inderdaad niet meer mee als je niet naar binnen mag. Ik vind dat 2G niet zoveel met het virus te maken heeft. Negatieve testen zijn veel betrouwbaarder. Dan zou ik eerder voor iedereen testen voor toegang kiezen in plaats van 2G.
Teken deze: https://geen2g.petities.nl/
Toch welquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wellicht niet? Maar dan is het weer versoepelen en weer op na de volgende zorg crisis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |