SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
![]()
Ik verdomme al lang geen 2G telefoon meer, wat nu?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zijn ze blijkbaar over in gesprek, is wel lastig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaan ze de competitie opschorten eigenlijk of wat is het plan?![]()
Dat is wat anders, maar niet de schuld aan alle besmettingen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Te weinig IC bedden is ook gedeeltelijk de schuld van baggerbeleid
Het baggerbeleid is ook de schuld van al die softe flut adviezen en regeltjes.
Niet durven door pakken om weer bang te zijn voor die paar gekkies op de Dam.![]()
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:trein2000 door het slotje. Nee, dat kan niet. @:coco![]()
Belachelijk. Morgen weer taart gooien in de keuken.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Van hun God?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.![]()
Als toerist zonder Jansen/moderna/pfizer mag je ook nergens meer in. Al die landen met hun Chinese en Russische vaccinsquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De eerste jankverhalen stromen al binnen op Twitter. Morgen weer over tot de orde van de dag en 2 weekjes speculeren wanneer qr op kantoor en de avondklok weer van stal wordt gehaald.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Hoe groot is die groep? En wie zijn dat volgens jou? En wil die groep wel in de massa rondlopen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar niet de schuld aan alle besmettingen.
Het baggerbeleid is ook de schuld van al die softe flut adviezen en regeltjes.
Niet durven door pakken om weer bang te zijn voor die paar gekkies op de Dam.
Weet niet eens of je BLM bedoelt of een andere groep![]()
QR in winkels gaat toch never nooit werken? Een kroeg/cafe daar blijf je de hele avond, dan is scannen misschien nog wel te doen. Een winkel waar je misschien 5 minuten binnen bent, en dat met de komende feestdagen voor de deur, wordt toch een grote ramp? (buiten dat ik er nooit aan mee zou werken)![]()
Twee speelweekenden in principe. Dan zou je zeggen opschorten en dan maar een week korter winterstop en een week langer door oid. Maar de kans is natuurlijk levensgroot dat ze weer gaan verlengenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze blijkbaar over in gesprek, is wel lastig.
zie email 27 oktober![]()
Daar zijn ze nog mee bezig (voor de horeca).quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef chratnox het volgende:
Maar straks dus 2G voor horeca, maar de medewerkers mogen met 3G aan t werk.
Blij dat ik niet meer in de horeca werk*![]()
*al zal dat over 2 maanden wel overal ingaan´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe groot is die groep? En wie zijn dat volgens jou? En wil die groep wel in de massa rondlopen?
Mijn moeder sowieso
Ja, dat wil ze.![]()
Alle ongevaccineerden bestempelen als antivaxxers/tokkies/complotdenkers etc. helpt in ieder geval niet en roept eerder meer weerstand op.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid antivax tokkiesAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
3, er is daarna een midweeks programma. En er zijn ook clubs die Europees spelen, lijkt me niet echt handig om dan een paar weken 'niets' te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee speelweekenden in principe. Dan zou je zeggen opschorten en dan maar een week korter winterstop en een week langer door oid. Maar de kans is natuurlijk levensgroot dat ze weer gaan verlengen![]()
Niet te doen toch met teams die Europees spelen ivm ritme?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze blijkbaar over in gesprek, is wel lastig.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Komen vast terminals met poortje die opengaan als je qr scant.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef Automatisch het volgende:
QR in winkels gaat toch never nooit werken? Een kroeg/cafe daar blijf je de hele avond, dan is scannen misschien nog wel te doen. Een winkel waar je misschien 5 minuten binnen bent, en dat met de komende feestdagen voor de deur, wordt toch een grote ramp? (buiten dat ik er nooit aan mee zou werken)
Krijg je weer mensen die poortjes springen zoals bij de ns.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Grappige is dat ze dan beginnen over een ''harde klap'' om alles terug te dringen.
Kijk je naar de maatregelen is het gewoon een hoop softie regeltjes.![]()
“We spelen met publiek en anders niet” is het enige dat hij hoeft te zeggen. Je moet die gasten in Den Haag wel een beetje onder druk zetten, huilie huilie doen op tv zonder daden heeft weinig zin.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lijkt mij ook lastig ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet te doen toch met teams die Europees spelen ivm ritme?![]()
In het kader van 2G ben ik van mening dat mensen die naar F1 kijken ook geen QR-code verdienen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Gelukkig hebben we bol.comquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef Automatisch het volgende:
QR in winkels gaat toch never nooit werken? Een kroeg/cafe daar blijf je de hele avond, dan is scannen misschien nog wel te doen. Een winkel waar je misschien 5 minuten binnen bent, en dat met de komende feestdagen voor de deur, wordt toch een grote ramp? (buiten dat ik er nooit aan mee zou werken)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Er is voor hen nu inderdaad voldoende stof te nadenken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid antivax tokkies-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)![]()
De meeste mensen die geen vaccin mogen (of voor wie het geen zin heeft) geldt dat dat is omdat ze geen of een slecht immuunsysteem hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee
Mijn moeder sowieso
Ja, dat wil ze.
Het is best dom om dan gewoon net te doen alsof er niets aan de hand is.![]()
Ochja, lekker maatregelen om de maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef bianconeri het volgende:
Grappige is dat ze dan beginnen over een ''harde klap'' om alles terug te dringen.
Kijk je naar de maatregelen is het gewoon een hoop softie regeltjes.I'll give you something to do![]()
Hoe lang denk je dat scannen duurt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef Automatisch het volgende:
QR in winkels gaat toch never nooit werken? Een kroeg/cafe daar blijf je de hele avond, dan is scannen misschien nog wel te doen. Een winkel waar je misschien 5 minuten binnen bent, en dat met de komende feestdagen voor de deur, wordt toch een grote ramp? (buiten dat ik er nooit aan mee zou werken)They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
niet verbazend hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
MaMag wat kostenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komen vast terminals met poortje die opengaan als je qr scant.
Krijg je weer mensen die poortjes springen zoals bij de ns.![]()
Weer winkeltjes pesten, horeca pesten. Thuiswerken is niet zo belangrijk als het op een veilige manier kan. Dus ook weer kul. Verder bepalen wij zelf wel hoeveel visite we ontvangen thuis. Plekken waarvoor ik als gevaccineerde een test moet laten zien van 24 uur oud ga ik niet heen ( dus die verdienen niks aan ons) Qr laten zien in niet essentiële winkels/kapsalons/etc die maar kort open mogen zijn zullen ook veel geld verliezen. Gelukkig komen kappers en nagelstylisten ook aan huis. Dus ach of deze aanpak gaat werken… nee ik denk het niet.![]()
Allemaal ja, die 100.000quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.
PoepoeHaters everywhere but I don't really care.![]()
Wie gaat dat betalen?!?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komen vast terminals met poortje die opengaan als je qr scant.
Krijg je weer mensen die poortjes springen zoals bij de ns.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het kan wel, maar wees dan gewoon eerlijk.
Laten ze je erin dan als je zegt ongevaccineerd te zijn?
Je kan bijvoorbeeld bij de Hema geen Theedoek meer kopen als ongevaccineerde... (2G)NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
RutteGod redt even Sinterklaas voor kinderen
Hey, een goede vraag!![]()
Yupsquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef byah het volgende:
Dus eigenlijk gaan deze maatregelen gelden tot de wetswijziging erdoorheen is?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
#formule1isgeensportquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader van 2G ben ik van mening dat mensen die naar F1 kijken ook geen QR-code verdienen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Twee toch als je uitgaat van hervatting op 4 december? Desnoods tuig je wat oefenwedstrijden op, dat lijkt het me wel waard...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3, er is daarna een midweeks programma. En er zijn ook clubs die Europees spelen, lijkt me niet echt handig om dan een paar weken 'niets' te doen.zie email 27 oktober![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.Dat is zo klein percentage dat het totaal niet boeiend is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mijn moeder slikt Prednison, maar kan alles nog.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De meeste mensen die geen vaccin mogen (of voor wie het geen zin heeft) geldt dat dat is omdat ze geen of een slecht immuunsysteem hebben.
Het is best dom om dan gewoon net te doen alsof er niets aan de hand is.
Ze rookt als een ketter en zuipt jou en mij onder de tafel. Ze mag zich niet laten vaccineren wegens bloedwaarde.![]()
Lekker in de detailhandel de hele dag bij de deur gaan staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat scannen duurt?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Straks met 2G krijgen we precies hetzelfde. Denken ze echt dat het zo gaat werken? Als je het écht werkend wil hebben moet je iedereen keer op keer testen. Straks gewoon weer hetzelfde liedje, maar wel met meer controle en repressie. Echt fantastisch weer.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dan zegt Den Haag oke dan speel je niet. Dan wint Noorwegen reglementair met 0- 3 en mist NL het WK. Dat kost de KNVB veel meer geld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“We spelen met publiek en anders niet” is het enige dat hij hoeft te zeggen. Je moet die gasten in Den Haag wel een beetje onder druk zetten, huilie huilie doen op tv zonder daden heeft weinig zin.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee toch als je uitgaat van hervatting op 4 december? Desnoods tuig je wat oefenwedstrijden op, dat lijkt het me wel waard...
Ik tel er 3. (en een Europees potje)![]()
Godverdomme weer die kroegen. We waren er inmiddels toch wel over uit dat het vrirusje geen klok kon kijken?blablablabla![]()
Ah, alleen als je met miljoenen bent tel je mee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]Dat is zo klein percentage dat het totaal niet boeiend is.
Godver![]()
![]()
Lijkt me heerlijk beroep: boaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Straks met 2G krijgen we precies hetzelfde. Denken ze echt dat het zo gaat werken? Als je het écht werkend wil hebben moet je iedereen keer op keer testen. Straks gewoon weer hetzelfde liedje, maar wel met meer controle en repressie. Echt fantastisch weer.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik ben ook best bang dat het de komende weken uitdraait op knokpartijen en geweld tegen ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alle ongevaccineerden bestempelen als antivaxxers/tokkies/complotdenkers etc. helpt in ieder geval niet en roept eerder meer weerstand op.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Passief beleid voeren en als de nood aan de man is naar maatregelen grijpen omdat dat van dat heerlijk laaghangende fruit is. Dan krijg je dit ja.quote:I'll give you something to do![]()
Dat is de enige man met baard waar ze niet in gelovenquote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ach wat stoer zeg. Moet je je Nederlandse ongehoorzaamheid weer laten zien?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef quirina het volgende:
Weer winkeltjes pesten, horeca pesten. Thuiswerken is niet zo belangrijk als het op een veilige manier kan. Dus ook weer kul. Verder bepalen wij zelf wel hoeveel visite we ontvangen thuis. Plekken waarvoor ik als gevaccineerde een test moet laten zien van 24 uur oud ga ik niet heen ( dus die verdienen niks aan ons) Qr laten zien in niet essentiële winkels/kapsalons/etc die maar kort open mogen zijn zullen ook veel geld verliezen. Gelukkig komen kappers en nagelstylisten ook aan huis. Dus ach of deze aanpak gaat werken… nee ik denk het niet.
Je laat precies weer zien waarom maatregelen in Nederland constant niet werken.
En nee winkels en horeca worden niet gepest. Thuiswerken is gewoon het veiligste en beste.
Jij bepaalt wie je binnen laat, maar goh als jij een hele bende binnen laat werkt dat niet bepaald best he. Dat snap je zelf ook wel.
Die winkels krijgen de klanten wel in een kortere tijd. Die QR code even scannen boeit niet.![]()
Een maand geleden liepen de besmettingen al op en weer grijpt men, in mijn ogen, veel te laat in.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Hugo geeft elke x de niet gevaccineerden de schuld i.p.v. zichzelf. Lekker makkelijk. Zorg voor meer IC bedden.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Het is gewoon altijd zo kut argument. Zelfde met dikke mensen. is het ook altijd: Maar er zijn ook mensen die dik zijn door ziekte!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, alleen als je met miljoenen bent tel je mee.
Godver
ja leuk. Dat is nog geen 1%. De rest is gewoon lui en vreet te veelDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgens mij zitten agressie en dreigementen vooral in de geradicaliseerde wappiehoek. Ik heb nog nooit gehoord van militante gevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben ook best bang dat het de komende weken uitdraait op knokpartijen en geweld tegen ongevaccineerden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tussen 6:00 uur en 18:00 uur is kort?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef quirina het volgende:
Weer winkeltjes pesten, horeca pesten. Thuiswerken is niet zo belangrijk als het op een veilige manier kan. Dus ook weer kul. Verder bepalen wij zelf wel hoeveel visite we ontvangen thuis. Plekken waarvoor ik als gevaccineerde een test moet laten zien van 24 uur oud ga ik niet heen ( dus die verdienen niks aan ons) Qr laten zien in niet essentiële winkels/kapsalons/etc die maar kort open mogen zijn zullen ook veel geld verliezen. Gelukkig komen kappers en nagelstylisten ook aan huis. Dus ach of deze aanpak gaat werken… nee ik denk het niet.![]()
En er zijn géén plekken waar je als gevaccineerde een test moet doen om toegang te krijgen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
prednison is rotzooi, lekker haar er mee laten stoppen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn moeder slikt Prednison, maar kan alles nog.
Ze rookt als een ketter en zuipt jou en mij onder de tafel. Ze mag zich niet laten vaccineren wegens bloedwaarde.![]()
Liep enige tijd voor de persco langs de Spoedtest in Grunn, stond een rij van 50 meter lang. Kom daar anders nooit, dus heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen er nu testen voor toegang. De rij bestond bijna volledig uit jongeren, voor ongeveer de helft Midden-Oosters uiterlijk (heb hier als ongevaccineerde blanke overigens 0,0 probleem mee maar het is wel opvallend).
Allemaal in de rij om nog even een avondje onbezorgd naar restaurant of café te kunnen zonder om 19u de deur uit gewerkt te worden. Allemaal mensen met een kleine kans om op de ic te komen. Van hen gaat misschien een deel nu wel een prik nemen, en dan? Dan stromen op 3 december de ic's leeg, stoppen de maatregelen, breekt de hemel open en gaat de zon schijnen in december, en kunnen zij allemaal weer gewoon meedoen aan de geniale 2G-maatschappij. Yeah right.![]()
Bruls komt behoorlijk in de buurt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zitten agressie en dreigementen vooral in de geradicaliseerde wappiehoek. Ik heb nog nooit gehoord van militante gevaccineerden.![]()
Waarvan dus eentje op 4 december. Dat is net het grensgeval.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik tel er 3. (en een Europees potje)zie email 27 oktober![]()
Er is nog geen sprake van 2G.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo?
Laten ze je erin dan als je zegt ongevaccineerd te zijn?
Je kan bijvoorbeeld bij de Hema geen Theedoek meer kopen als ongevaccineerde... (2G)
Daarnaast kun je online bestellen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik hoop dat de 2e kamer 2G gaat tegenhouden voor winkels en werk!NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Er wordt nu al gesproken over CTB's alsof het voor altijd bij ons gaat zijn.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Denken ze echt dat mensen zich nog aan de anderhalve meter gaan houden?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ze slikt het natuurlijk om een reden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prednison is rotzooi, lekker haar er mee laten stoppen?
Maar ze is niet zwak ziek of mosselijk.![]()
Ja, 8 uur of zo is nietsquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach wat stoer zeg. Moet je je Nederlandse ongehoorzaamheid weer laten zien?
Je laat precies weer zien waarom maatregelen in Nederland constant niet werken.
En nee winkels en horeca worden niet gepest. Thuiswerken is gewoon het veiligste en beste.
Jij bepaalt wie je binnen laat, maar goh als jij een hele bende binnen laat werkt dat niet bepaald best he. Dat snap je zelf ook wel.
Die winkels krijgen de klanten wel in een kortere tijd. Die QR code even scannen boeit niet.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Volgens mij haal je militant en corpulent door elkaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bruls komt behoorlijk in de buurt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Prednison onderdrukt het immuunsysteem. Ik weet niet welke bloedwaarde niet in orde is, waarschijnlijk Hb. Dat betekent sowieso dat het virus haar waarschijnlijk veel harder zal raken dan een ander.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze rookt als een ketter en zuipt jou en mij onder de tafel. Ze mag zich niet laten vaccineren wegens bloedwaarde.
Kan ze wel van alles willen, maar ze moet gewoon proberen om het virus te ontlopen.![]()
Men wil het wel... misschien al binnen 1 maand....quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog geen sprake van 2G.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ik mag aannemen dat ze wel op de hoogte zijn van welke duels zonder publiek zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarvan dus eentje op 4 december. Dat is net het grensgeval.![]()
Ik in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Denken ze echt dat mensen zich nog aan de anderhalve meter gaan houden?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
je mag er iig niet bij zuipen, er zijn alternatievenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze slikt het natuurlijk om een reden.
Maar ze is niet zwak ziek of mosselijk.![]()
Ik heb echt één keer een idiote aanvaring gehad met zo'n playmobiel agent. Sloeg nergens op, was puur machtsmisbruik. Minderwaardig volk, echt.quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Wordt overigens ook gebruikt als behandeling tegen COVID.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prednison is rotzooi, lekker haar er mee laten stoppen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet gekliktquote:~FEYENOORD~
Zullen we dat even aan de behandelaren van haar overlaten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prednison is rotzooi, lekker haar er mee laten stoppen?The name is Putler, Vladimir Putler![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt overigens ook gebruikt als behandeling tegen COVID.dat is tijdelijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt overigens ook gebruikt als behandeling tegen COVID.![]()
Alternatieven sloegen niet aan, mijn moeder is sinds vorig jaar 36 keer in het ziekenhuis geweest voor onderzoek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je mag er iig niet bij zuipen, er zijn alternatieven![]()
Dat kost meer partijen dan alleen de KNVB geld waardoor Den Haag echt wel naar alternatieven zal gaan zoeken. Er vinden immers nauwelijks besmettingen plaats in de stadion. Maar ja, als iedereen alleen maar klaagt en verder niks doet dan gaat DH lekker door met dit wanbeleid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan zegt Den Haag oke dan speel je niet. Dan wint Noorwegen reglementair met 0- 3 en mist NL het WK. Dat kost de KNVB veel meer geld.
O ja zondag zal er vast wel weer ergens een demonstratie plaatsvinden. Dat zal zal ze leren!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vraag niet wat uw land voor u kan doen, maar vraag wat u voor uw land kunt doen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ja, net zoals ze erbij zuipt, hij kwam er mee aan, als vbquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zullen we dat even aan de behandelaren van haar overlaten?![]()
Nee joh, de medische piketdienst van Fok weet dit echt veel beter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zullen we dat even aan de behandelaren van haar overlaten?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wacht even. Begrijp ik het nou goed?
Je mag niet meer dan 4 mensen thuis uitnodigen, en dat moet op 1,5 meter, 'ook al ben je allemaal gevaccineerd', zei De Jonge. Vervolgens mag je wel met een groep mensen tot 20.00 uur in de horeca zitten, want 'daar geldt de QR code'.
![]()
![]()
De richting is helder, ik ben geen horeca, winkel of culturele instelling, derhalve beschouw ik dit pakket maatregelen als low-impact. QR bedrijven verdienen mijn klandizie niet. De adviezen zal ik netjes afdrukken met m'n wc-rol printer. Met vriendelijke groet en tot over 3 weken
Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Maar deze keer is het waar!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef SilverEyes het volgende:
Gelukkig is het volgende winter veel beter dan nu.
Dat heb ik eerder gehoord.![]()
Wil die Hugo wel eens met zijn bek vol tanden zien als over een paar maand blijkt dat we ook bij een vaccinatiegraad van 95% nog geen zak zijn opgeschoten.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Morri2 het volgende:
Je mag niet meer dan 4 mensen thuis uitnodigen, en dat moet op 1,5 meter, 'ook al ben je allemaal gevaccineerd', zei De Jonge. Vervolgens mag je wel met een groep mensen tot 20.00 uur in de horeca zitten, want 'daar geldt de QR code'.
![]()
![]()
Dat Rutte/visie verhaal is toch wel zo ontzettend flauw en uitgemolken. Daar is ie echt al jaren geleden op teruggekomen![]()
l;ult ie zich weer eruitquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Wil die Hugo wel eens met zijn bek vol tanden zien als over een paar maand blijkt dat we ook bij een vaccinatiegraad van 95% nog geen zak zijn opgeschoten.![]()
Er zijn wat (hele kleine) aanwijzingen dat roken helpt tegen Covid....quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze rookt als een ketter en zuipt jou en mij onder de tafel. Ze mag zich niet laten vaccineren wegens bloedwaarde.
Dus steek er zo nog maar één op..The name is Putler, Vladimir Putler![]()
Keuzes hebben consequenties![]()
Bevestiging dat Hugo hier een account heeft?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja daar is maar liefst een seconde over nagedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Morri2 het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Toch wel fijn dat er nu eindelijk eens flink kritisch gevraagd wordt naar de ontheffing voor kerken en moskeeën.![]()
Hij of zijn medewerkers lezen meequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Keuzes hebben consequenties![]()
Bevestiging dat Hugo hier een account heeft?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.![]()
Vind alleen 2G in een normale winkel banaal! (Horeca etc. ietsje minder...)quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef GemMagic het volgende:
De richting is helder, ik ben geen horeca, winkel of culturele instelling, derhalve beschouw ik dit pakket maatregelen als low-impact. QR bedrijven verdienen mijn klandizie niet. De adviezen zal ik netjes afdrukken met m'n wc-rol printer. Met vriendelijke groet en tot over 3 wekenNIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
HHuuuuuuGgoo moet wel lullen voor zijn geld, hij heeft goed kunnen oefenen op zijn leugenachtige projectie van de waarheid. Ik denk dat hij zichzelf oprecht heeft overtuigd. Dat is de beste manier om dit soort wanstaltigheden te kunnen verdedigen.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
In Duitsland wordt nu al gesproken over 2G-Plus voor evenementen: alleen gevaccineerden, en die moeten dan getest zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Straks met 2G krijgen we precies hetzelfde. Denken ze echt dat het zo gaat werken? Als je het écht werkend wil hebben moet je iedereen keer op keer testen. Straks gewoon weer hetzelfde liedje, maar wel met meer controle en repressie. Echt fantastisch weer.https://www.dw.com/en/cov(...)-measures/a-59800656quote:Spahn recommended that a policy of "2G+" be introduced. In Germany, "2G" is the term used for an entry policy to events and public venues, permitting entry to people who are vaccinated or recovered from COVID-19. Spahn suggested that people looking to attend such events should also be tested first.
In veel deelstaten hebben ze al 2G. En dan gaat het hier ineens werken. Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.![]()
![]()
Nee, maar aangezien het verbieden van sekswerk wss toch geen zin heeft en vooral extra nadelen/gevaren met zich mee brengt snap ik wel dat ze het zo aanpakkenquote:![]()
Volgens mij is de vaccinatiegraad in Duitsland vrij dramatisch.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Duitsland wordt nu al gesproken over 2G-Plus voor evenementen: alleen gevaccineerden, en die moeten dan getest zijn.
[..]
https://www.dw.com/en/cov(...)-measures/a-59800656
In veel deelstaten hebben ze al 2G. En dan gaat het hier ineens werken. Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ik ben een beetje huiverig voor als men op een forum gaat roepen om te stoppen met medicatie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, net zoals ze erbij zuipt, hij kwam er mee aan, als vb
Hoevaak ik niet gehoord heb op een forum dat ik geen AD moet nemen of geen benzo's tijdens crisis..The name is Putler, Vladimir Putler![]()
Je zult zien dat mensen die op het werk niet een qr willen laten zien als lastig worden gezien en vaker de laan worden uitgestuurd!
Ik denk dat rechters het druk gaan krijgen!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Het wil maar niet doordringen bij politici dat een besmettelijk luchtwegvirus niet is af te remmen met mondlapjes, apps, QR-codes en what have you.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Duitsland wordt nu al gesproken over 2G-Plus voor evenementen: alleen gevaccineerden, en die moeten dan getest zijn.
[..]
https://www.dw.com/en/cov(...)-measures/a-59800656
In veel deelstaten hebben ze al 2G. En dan gaat het hier ineens werken. Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.
Resistance is futile.![]()
En hoe lang wil ie dat vol houden? Tot het laatste coronageval in Nederland genezen is?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Vasilevski het volgende:
Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Te ziek voor woorden dat die niet eens worden genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
Toch wel fijn dat er nu eindelijk eens flink kritisch gevraagd wordt naar de ontheffing voor kerken en moskeeën.![]()
"Ons gedrag "
Isn't it ironic, don't you think
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.![]()
Was eind oktober 77 procent.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij is de vaccinatiegraad in Duitsland vrij dramatisch.![]()
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
allemaal 1-2 de pers heeft het drukker met andere zaken zoals klimaat of rascime. omdat that matter rightIk noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Dat is inmiddels geen satire meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Monolith het volgende:
https://speld.nl/2021/11/(...)ten-dood-laten-gaan/Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Nee joh, dat gaat niemand volhoudenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen~FEYENOORD~
Dat je het niet voorkomt oid valt wat voor te zeggen maar dat maatregelen de verspreiding wel degelijk remmen valt onmogelijk te ontkennen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het wil maar niet doordringen bij politici dat een besmettelijk luchtwegvirus niet is af te remmen met mondlapjes, apps, QR-codes en what have you.
Resistance is futile.![]()
Je coronapas laten zien als je gaat shoppen of wanneer je snel langs de Intratuin moet. Het kabinet wil dat mogelijk de realiteit maken. Dan heb je de QR-code dus niet alleen nodig als je naar de sportschool of de horeca gaat, maar ook als je niet-essentiële winkels bezoekt, zoals een kledingwinkel of tuincentrum. Volgens branchevereniging INretail is dit „absurd en onnodig”. Woordvoerder Paul te Grotehuis zegt dat INretail denkt dat de maatregel zal leiden tot „discussies bij de winkeldeur”.
Een (kleine) kanttekening: het kabinet wil die aanvullende maatregel waarschijnlijk invoeren in regio’s met veel besmettingen, veel ziekenhuisopnames en een lage vaccinatiegraad. Volgens viroloog Ab Osterhaus, die vanochtend over de maatregel sprak bij Goedemorgen Nederland, zijn maatregelen op plekken met veel „problemen” zeker „logisch”. Hij twijfelt alleen over de uitvoerbaarheid ervan. Ook INretail is allesbehalve overtuigd: „Deze maatregel heeft geen draagvlak en daarbij doet geen enkel ander Europees land dit.” In Duitsland is na proeven zelfs gebleken dat het controleren van de coronapas voor winkels „onwerkbaar” is.
Waarschijnlijk dus alleen op bepaalde plekken (hoe ze dat willen gaan doen is onduidelijk)![]()
Over 10 jaar leven we in een andere maatschappij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen![]()
Ik weet niet wat het algemene effect is, maar ik bestel wel online. Jammer van de lokale omzet zou ik zeggen, zo rond de feestdagen. Als ik niet zo naar binnen kan lopen, loop ik door of weg. Ook voor een bloemetje, of een paar schoenen of pakje oral-b. Verhoog je de drempel, zal de omzet dat wel reflecteren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind alleen 2G in een normale winkel banaal! (Horeca etc. ietsje minder...)Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Een collega van mij had een bericht gedeeld dat ze pas naar het werk wil als daar 2G ingevoerd is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Je zult zien dat mensen die op het werk niet een qr willen laten zien als lastig worden gezien en vaker de laan worden uitgestuurd!
Ik denk dat rechters het druk gaan krijgen!
Ben benieuwd of ze ergens op kan staan juridisch gezien.![]()
10 jaar?? Zelfs de Spaanse griep was sneller overquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat niemand volhouden![]()
Dan heb je het gewoon over 'generatie corona'quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat niemand volhoudenSteun het Kiva Fok! team!
Klopt, maar die moet je alleen inzetten om tegelijkertijd andere structurele verbeteringen door te voeren. Anders heb je maar één keus en dat is die maatregelen levenslang vast houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat je het niet voorkomt oid valt wat voor te zeggen maar dat maatregelen de verspreiding wel degelijk remmen valt onmogelijk te ontkennen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Sowieso. Moeder van user zuipt tegen de klippen omhoog, rookt als een ketter en slikt prednison.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig voor als men op een forum gaat roepen om te stoppen met medicatie.
Hoevaak ik niet gehoord heb op een forum dat ik geen AD moet nemen of geen benzo's tijdens crisis..
Volgens @THEFXR moet ze stoppen met de Prednison.
Euh, nee. Begin eens met stoppen met roken en zuipen, dikke kans dat je die Prednison dan ook niet meer nodig hebt, of dat er in elk geval een goede diagnose gesteld kan worden.
Owja, betreffende moeder wil, feitelijk zonder goed functionerend immuunsysteem, wel gewoon lekker onder de mensen en meedoen aan de maatschappij.
Als mensen een doodswens hebben, of gewoon echt geen flikker begrijpen van hun medische situatie, dan zou ik zeggen: lekker een QR-code geven. Gewoon gratis en voor niks.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Klopt, maar die moet je alleen inzetten om tegelijkertijd andere structurele verbeteringen door te voeren. Anders heb je maar één keus en dat is die maatregelen levenslang vast houden.
Maar wij gaan ook de komende 12 maanden gewoon weer aankloten ben ik bang.![]()
Maar wel 100 miljoen dodenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef byah het volgende:
[..]
10 jaar?? Zelfs de Spaanse griep was sneller over![]()
Eentje zonder horeca als dit waarheid wordt. Of waar je je 8 Euro voor een biertje betaald om het nog kostendekkend te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Kudashov het volgende:
[..]
Over 10 jaar leven we in een andere maatschappij.Steun het Kiva Fok! team!
Maar er is geen angstquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega van mij had een bericht gedeeld dat ze pas naar het werk wil als daar 2G ingevoerd is.
Ben benieuwd of ze ergens op kan staan juridisch gezien.
Van Snip en Snap begrijp ik het wel, maar zelfs in de vragen na afloop is het woord kerk of moskee niet genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Te ziek voor woorden dat die niet eens worden genoemd.![]()
2030 genot... You own nothing but you will be HAPPY!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen
Ergens wel belachelijk dat men iets, indirect, gaat verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
En illegale concerten achterin een bedrijfshal waar de biertjes gewoon uitgedeeld worden vanuit de krat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eentje zonder horeca als dit waarheid wordt. Of waar je je 8 Euro voor een biertje betaald om het nog kostendekkend te houden.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Misschien had je zelf ook even in de rij moeten gaan staan dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Vasilevski het volgende:
heb hier als ongevaccineerde blanke overigens 0,0 probleem mee maar het is wel opvallend
Allemaal in de rij om nog even een avondje onbezorgd naar restaurant of café te kunnen zonder om 19u de deur uit gewerkt te worden. Allemaal mensen met een kleine kans om op de ic te komen. Van hen gaat misschien een deel nu wel een prik nemen, en dan? Dan stromen op 3 december de ic's leeg, stoppen de maatregelen, breekt de hemel open en gaat de zon schijnen in december, en kunnen zij allemaal weer gewoon meedoen aan de geniale 2G-maatschappij. Yeah right.
En ook al ben je jong het vaccin is vele malen veiliger dan Corona krijgen.![]()
Maar goed, het duurt niet lang meer en dan zitten we met covid19 in 2022. Dat had ik al nooit voor mogelijk gehouden.Steun het Kiva Fok! team!
Jij misschien, maar het OMT niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Elan het volgende:
Godverdomme weer die kroegen. We waren er inmiddels toch wel over uit dat het vrirusje geen klok kon kijken?![]()
Haha, dan moet je een QR code hebben om de sportschool te mogen verlatenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)
Je bent ziek tenzij anders bewezen (daar werd vorig jaar nog om gelachen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens wel belachelijk dat men iets, indirect, gaat verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Met de miljoenen aan steun die ze krijgen zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eentje zonder horeca als dit waarheid wordt. Of waar je je 8 Euro voor een biertje betaald om het nog kostendekkend te houden.
Wat een geklaag ook weer.![]()
Ja pPrecies, 3G levert meer omzet opquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou een ondernemer niet kiezen voor 3g?![]()
Ik had de rest nog niet gelezen. Maar dan nog... oproepen tot staken van medicatie is tricky.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso. Moeder van user zuipt tegen de klippen omhoog, rookt als een ketter en slikt prednison.
Volgens @:THEFXR moet ze stoppen met de Prednison.
Euh, nee. Begin eens met stoppen met roken en zuipen, dikke kans dat je die Prednison dan ook niet meer nodig hebt, of dat er in elk geval een goede diagnose gesteld kan worden.
Owja, betreffende moeder wil, feitelijk zonder goed functionerend immuunsysteem, wel gewoon lekker onder de mensen en meedoen aan de maatschappij.
Als mensen een doodswens hebben, of gewoon echt geen flikker begrijpen van hun medische situatie, dan zou ik zeggen: lekker een QR-code geven. Gewoon gratis en voor niks.The name is Putler, Vladimir Putler![]()
Mijn moeder wil geeoon naar het toilet kunnen wanneer ze boodschappen doet in het dorp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso. Moeder van user zuipt tegen de klippen omhoog, rookt als een ketter en slikt prednison.
Volgens @:THEFXR moet ze stoppen met de Prednison.
Als mensen een doodswens hebben, of gewoon echt geen flikker begrijpen van hun medische situatie, dan zou ik zeggen: lekker een QR-code geven. Gewoon gratis en voor niks.
Toilet is in de Hema in het restaurant, mag ze dis niet naar binnen. Ze MAG het restsurant niet in zonder QR code.
Ze KAN mij en jou eronder zuipen, dat wil niet zeggen dat ze het ook doet.![]()
Er zou sprake zijn van een grimmige sfeer... Dat kunnen we de komende tijd wel eens vaker gaan zien.zie email 27 oktober![]()
Ze doen echt maar wat. Waar komt die winkelsluiting om 20 uur vandaan? Vorige keer was het een alcohol slot vanaf die tijd nu een volledig slot. Vaag.![]()
Ik zie het ook meer als tussenstap.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Straks met 2G krijgen we precies hetzelfde. Denken ze echt dat het zo gaat werken? Als je het écht werkend wil hebben moet je iedereen keer op keer testen. Straks gewoon weer hetzelfde liedje, maar wel met meer controle en repressie. Echt fantastisch weer.
Ergens in januari zullen we wel weer de volgende stap nemen![]()
'Schuifje'quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:53 schreef SilverEyes het volgende:
2G of 3G in de app zichtbaar maken hebben ze dus nog niet eens over nagedacht.
Met een vaccinatiegraad van 95% hoef je bijna nooit maatregelen te hebben als dat al nodig is. De kans om in het ziekenhuis te belanden is 8x kleiner als je gevaccineerd bent en nog veel kleiner om op de ic te belanden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens wel belachelijk dat men iets, indirect, gaat verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)Steun het Kiva Fok! team!
Ik hoop het oprecht. Klaar met deze shitshow.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef trein2000 het volgende:
Er zou sprake zijn van een grimmige sfeer... Dat kunnen we de komende tijd wel eens vaker gaan zien.
[ twitter ]Tics van je petten.![]()
Verbaast mij niets!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef trein2000 het volgende:
Er zou sprake zijn van een grimmige sfeer... Dat kunnen we de komende tijd wel eens vaker gaan zien.
[ twitter ]NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Bij het amateurvoetbal is het veel treuriger.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat kost meer partijen dan alleen de KNVB geld waardoor Den Haag echt wel naar alternatieven zal gaan zoeken. Er vinden immers nauwelijks besmettingen plaats in de stadion. Maar ja, als iedereen alleen maar klaagt en verder niks doet dan gaat DH lekker door met dit wanbeleid.
O ja zondag zal er vast wel weer ergens een demonstratie plaatsvinden. Dat zal zal ze leren!
Niet eens eens wedstrijd van je eigen kind mogen zien.![]()
Supermarkten moeten zelfs eerder dicht dan ten tijde van de avondklok. Erg logisch allemaal. Tussen 21-22 was voorheen het "rustige uurtje". Dat is het nog steeds in veel supermarkten, maar die mensen moeten zich nu toch in de drukte gaan wurmen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef Ericr het volgende:
Ze doen echt maar wat. Waar komt die winkelsluiting om 20 uur vandaan? Vorige keer was het een alcohol slot vanaf die tijd nu een volledig slot. Vaag.![]()
Vraagje, want ik zal het vast gemist hebben: Hoe zit het met vakantieparken? Wij (twee gevaccineerde volwassenen, twee kinderen) hebben een lang weekend geboekt, maar ik weet niet of er iets verandert met de net aangekondigde maatregelen.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
"Ja maar nieuwe mutaties.", "Ja maar long covid", "Ja maar inhaalzorg", "Ja maar zorgmedewerkers willen met vakantie."quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met een vaccinatiegraad van 95% hoef je bijna nooit maatregelen te hebben als dat al nodig is. De kans om in het ziekenhuis te belanden is 8x kleiner als je gevaccineerd bent en nog veel kleiner om op de ic te belanden.
Insert smoes voor 0 besmettingen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Herresquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Denken dat Hugo dit niet weet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Wil die Hugo wel eens met zijn bek vol tanden zien als over een paar maand blijkt dat we ook bij een vaccinatiegraad van 95% nog geen zak zijn opgeschoten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Voor zover ik heb geluisterd niet, behalve dan horeca om 20:00 dicht etc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:57 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje, want ik zal het vast gemist hebben: Hoe zit het met vakantieparken? Wij (twee gevaccineerde volwassenen, twee kinderen) hebben een lang weekend geboekt, maar ik weet niet of er iets verandert met de net aangekondigde maatregelen.![]()
Yup.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Morri2 het volgende:
In de kroeg arm in arm, maar zodra je buitenkomt weer 1,5 meter van elkaar.![]()
Vorige keer heb ik een opvallende toename van de hoeveelheid assistent-coaches, complexbeheerders, wedstrijdcoordinatoren en weet ik wat meer gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bij het amateurvoetbal is het veel treuriger.
Niet eens eens wedstrijd van je eigen kind mogen zien.zie email 27 oktober![]()
Gaat goed.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:57 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje, want ik zal het vast gemist hebben: Hoe zit het met vakantieparken? Wij (twee gevaccineerde volwassenen, twee kinderen) hebben een lang weekend geboekt, maar ik weet niet of er iets verandert met de net aangekondigde maatregelen.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Inmiddels vergelijkbaar met Nederland volgens het ECDC: https://vaccinetracker.ec(...)cker.html#uptake-tabquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij is de vaccinatiegraad in Duitsland vrij dramatisch.
Maar weet niet hoe vaak die gegevens geactualiseerd worden.We hebben het wel vaak over discriminatie van ongevaccineerden, maar is het leven dan een feestje als je wel gevaccineerd bent? Voor allerlei dingen in de rij met afstand. Telefoontje scannen. ID-kaart bitte. Mondkapjes op veel plekken, en dan mag je nog blij zijn dat dat (vooralsnog) niet geldt als je telefoon gescand is. Meerdere keren per dag aan wildvreemden bewijzen dat je (vooralsnog) toegang hebt tot voorheen openbare gelegenheden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Automatisch het volgende:
Je coronapas laten zien als je gaat shoppen of wanneer je snel langs de Intratuin moet. Het kabinet wil dat mogelijk de realiteit maken. Dan heb je de QR-code dus niet alleen nodig als je naar de sportschool of de horeca gaat, maar ook als je niet-essentiële winkels bezoekt, zoals een kledingwinkel of tuincentrum. Volgens branchevereniging INretail is dit „absurd en onnodig”. Woordvoerder Paul te Grotehuis zegt dat INretail denkt dat de maatregel zal leiden tot „discussies bij de winkeldeur”.
Een (kleine) kanttekening: het kabinet wil die aanvullende maatregel waarschijnlijk invoeren in regio’s met veel besmettingen, veel ziekenhuisopnames en een lage vaccinatiegraad. Volgens viroloog Ab Osterhaus, die vanochtend over de maatregel sprak bij Goedemorgen Nederland, zijn maatregelen op plekken met veel „problemen” zeker „logisch”. Hij twijfelt alleen over de uitvoerbaarheid ervan. Ook INretail is allesbehalve overtuigd: „Deze maatregel heeft geen draagvlak en daarbij doet geen enkel ander Europees land dit.” In Duitsland is na proeven zelfs gebleken dat het controleren van de coronapas voor winkels „onwerkbaar” is.
Waarschijnlijk dus alleen op bepaalde plekken (hoe ze dat willen gaan doen is onduidelijk)
Allemaal mensen vinden dat een kleine moeite omdat het idee was: 2x prikken en dan is het klaar, en dat scannen is maar 'tijdelijk'. Als het nu een kwestie wordt van: dit is hoe de rest van je leven eruit gaat zien, en misschien zijn die 2 prikken ook niet meer genoeg, misschien moet je een 3e prik, of testen. Is dat echt hoe mensen zich hun leven hadden voorgesteld? Zo ja, scroll dan vooral verder, maar ik vind het moeilijk om het me voor te stellen. Daar zouden in maart 2020 toch heel weinig mensen vrijwillig voor getekend hebben.![]()
En die mogen daarna allemaal in de kantine in. Genot.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik een opvallende toename van de hoeveelheid assistent-coaches, complexbeheerders, wedstrijdcoordinatoren en weet ik wat meer gezien.![]()
Wanneer is dat weekend? Komende week dan zit je goed. Als je gevaxed bent ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:57 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje, want ik zal het vast gemist hebben: Hoe zit het met vakantieparken? Wij (twee gevaccineerde volwassenen, twee kinderen) hebben een lang weekend geboekt, maar ik weet niet of er iets verandert met de net aangekondigde maatregelen.Steun het Kiva Fok! team!
Wat een flauwekul. Stel je zou de cijfers van ongevaccineerden in het ziekenhuis nu helemaal weglaten. Dan zie je onder de gehele gevaccineerde populatie nog steeds een sterk stijgende lijn in ziekenhuis- en IC-opnames. En je denkt dan echt dat, zeker nu we het winterseizoen in gaan, dit controleerbaar was gebleven zonder enige maatregelen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met een vaccinatiegraad van 95% hoef je bijna nooit maatregelen te hebben als dat al nodig is. De kans om in het ziekenhuis te belanden is 8x kleiner als je gevaccineerd bent en nog veel kleiner om op de ic te belanden.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Ondertussen... Mensen besmetten elkaar gewoon thuis.
Effect? Weinig. Dus: "BeSmEtTInGeN tE hOoG!!111"
En opnieuw ingrijpendere, repressievere en discriminerende maatregelen.
Dit gaat gewoon helemaal dystopisch worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik een opvallende toename van de hoeveelheid assistent-coaches, complexbeheerders, wedstrijdcoordinatoren en weet ik wat meer gezien.![]()
![]()
Ik vraag me oprecht af hoelang dit argument nog stand blijft houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met een vaccinatiegraad van 95% hoef je bijna nooit maatregelen te hebben als dat al nodig is. De kans om in het ziekenhuis te belanden is 8x kleiner als je gevaccineerd bent en nog veel kleiner om op de ic te belanden.![]()
Discriminerendquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat gewoon helemaal dystopisch worden.![]()
![]()
Dat dus. Na 20 uur is in de meeste supermarkten een oase van rust. Die spreiding hadden ze beter in stand gehouden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:57 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Supermarkten moeten zelfs eerder dicht dan ten tijde van de avondklok. Erg logisch allemaal. Tussen 21-22 was voorheen het "rustige uurtje". Dat is het nog steeds in veel supermarkten, maar die mensen moeten zich nu toch in de drukte gaan wurmen.![]()
Ik vind het behoorlijk lullig voor al die mensen die door de politiek tot corona controleurs worden gemaakt.De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.![]()
Wow jij bent stoerquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef nattermann het volgende:
Vuurwerk ga ik wel in Duitsland halen. De groeten met ze.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je alleen de cijfers van gevaccineerden neemt dan zie je ruim de helft minder opnames en nog minder ic bezetting.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Stel je zou de cijfers van ongevaccineerden in het ziekenhuis nu helemaal weglaten. Dan zie je onder de gehele gevaccineerde populatie nog steeds een sterk stijgende lijn in ziekenhuis- en IC-opnames. En je denkt dan echt dat, zeker nu we het winterseizoen in gaan, dit controleerbaar was gebleven zonder enige maatregelen?
Maar je hebt gelijk....ook dat is geen garantie voor geen enkele maatregel. Zware dingen als 2G zouden we alleen nooit hebben met 95%Steun het Kiva Fok! team!
Ja, juist winkels moet je zo lang als mogelijk open houden. Dat geeft spreiding en dat is alleen maar goed. Rare maatregel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat dus. Na 20 uur is in de meeste supermarkten een oase van rust. Die spreiding hadden ze beter in stand gehouden.![]()
Een wereld met een pandemie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Soms vraag ik me echt af; in wat voor wereld leven wij 😂Steun het Kiva Fok! team!
Strategie Kabinet: 'We gaan de zorg nog meer afbouwen... Meer ic bedden zijn niet nodig, de verpleging zou zich alleen maar vervelen.' Bron. Gommers (Hoofd IC-Bedden)NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Hij wil je lontje vonken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kan ook naar België, krijg je nog meer spul. Wil je me aanraken?![]()
Het ding is natuurlijk wel dat het niet stopt bij jouw leeftijdscategorie of bij gevaccineerden - dat is waarom de zorg nu overloopt. Ik heb me niet voor mezelf laten vaccineren, maar voor de kwetsbaren, het zorgpersoneel en de lijdende bedrijfsgroepen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens wel belachelijk dat men iets, indirect, gaat verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden.
Ik vind de nieuwe regels zelf nogal rommelig, maar ik snap wel dat er iets gedaan moet worden. En dat op dit moment de niet gevaccineerden het grootste risico vormen voor de samenleving. Ik snap niet waarom ze niet meer nadruk leggen op boostershots (ivm minder antilichamen ouderen) en een langdurig er plan voor de zorg.Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
begin december. drie weken na nu dus. En de binnenrecreatie, zoals het zwembad? Of de speeltuinen? gaat dat problemen opleveren?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wanneer is dat weekend? Komende week dan zit je goed. Als je gevaxed bent ook.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
Ik ook, kwartiertje rijden, meteen even tanken en bier halen voor het O&N feest. Maar het is soms wel beschamend hoe sommige NLders in DLD vuurwerk kopen. Ik heb ze gezien die het plastic van de pallet trokken terwijl de winkelmedewerker deze in positie reedquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef nattermann het volgende:
Vuurwerk ga ik wel in Duitsland halen. De groeten met ze.
Fans van dystopische films en series kunnen het nu IRL meemaken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat gewoon helemaal dystopisch worden.
are we infinite or am I alone![]()
Ze doen maar. Heb ESPN toch al opgezegd. Kan alleen kanaal 1 nog ontvangen. KPNGod. @Lenny_Leonardquote:![]()
Kansloos, de maatregelen gaan nog langer duren. Een stadion met 50.000 toeschouwers zal even niet kunnen.quote:![]()
Misschien moet je even leren dat de betekenis van een woord meer is dan die paar zinnetjes in een woordenboek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord discriminatie even opzoeken in het woordenboek.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Hugo praat echt minister onwaardig. Pro tip voor kabinet Rutte IV: geen ex-basisschoolleraren op een belangrijke post zetten.![]()
Nee dankjewel. Aardig dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kan ook naar België, krijg je nog meer spul. Wil je me aanraken?
Maar is het nou echt zo erg om een jaartje je geld niet de lucht in te schieten?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zeker voetbal'fans' die boos zijn dat ze minimaal drie weken zich niet kunnen misdragen in en rondom de stadions.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]![]()
Het is telkens een stapje verder en alle spontaniteit is eraf.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Inmiddels vergelijkbaar met Nederland volgens het ECDC: https://vaccinetracker.ec(...)cker.html#uptake-tab
Maar weet niet hoe vaak die gegevens geactualiseerd worden.
[..]
We hebben het wel vaak over discriminatie van ongevaccineerden, maar is het leven dan een feestje als je wel gevaccineerd bent? Voor allerlei dingen in de rij met afstand. Telefoontje scannen. ID-kaart bitte. Mondkapjes op veel plekken, en dan mag je nog blij zijn dat dat (vooralsnog) niet geldt als je telefoon gescand is. Meerdere keren per dag aan wildvreemden bewijzen dat je (vooralsnog) toegang hebt tot voorheen openbare gelegenheden.
Allemaal mensen vinden dat een kleine moeite omdat het idee was: 2x prikken en dan is het klaar, en dat scannen is maar 'tijdelijk'. Als het nu een kwestie wordt van: dit is hoe de rest van je leven eruit gaat zien, en misschien zijn die 2 prikken ook niet meer genoeg, misschien moet je een 3e prik, of testen. Is dat echt hoe mensen zich hun leven hadden voorgesteld? Zo ja, scroll dan vooral verder, maar ik vind het moeilijk om het me voor te stellen. Daar zouden in maart 2020 toch heel weinig mensen vrijwillig voor getekend hebben.
En die 85% gevaccineerden komt ook nog wel een keer extra aan de beurt voor maatregelen.![]()
Daar heb ik vooralsnog nog steeds geen onderbouwd cijfers voor gezien, enkel anekdotisch bewijs.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Hugo gaat voor het gemak voorbij aan de groep mensen die zich niet MOGEN laten vaccineren.
Ik geloof best dat ze er zijn maar het is me volstrekt onduidelijk uit welke mensen die groep nou daadwerkelijk bestaat en hoe groot ze is.
Dat de vaccinatie bij mensen niet aanslaat is een tweede.
Oh wacht ik lees slecht, heb je het over medische redenen of religie(/ideologie)?De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien moet je even leren dat de betekenis van een woord meer is dan die paar zinnetjes in een woordenboek.![]()
![]()
![]()
Alles verhardt.
Valt NL nog wel mee met wat er in het buitenland (binnen West-Europa) gebeurt. Maar ook hier gaan we mee met dat sentiment.
Besef dat goed.
In Oostenrijk moeten de ongevaccineerden vanaf maandag in lockdown. De gevaccineerden niet.
In Letland zijn ongevaccineerde volksvertegenwoordigers niet meer welkom in het parlement. Mogen niet stemmen.
Dit is waar je mee te maken hebt.
De trein dendert door.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Keihard aanpakken die lui, juist die knakkers zijn een groot onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht. Klaar met deze shitshow.The name is Putler, Vladimir Putler![]()
Met qr code niet (Zou je zeggen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
begin december. drie weken na nu dus. En de binnenrecreatie, zoals het zwembad? Of de speeltuinen? gaat dat problemen opleveren?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Maar die zijn tenminste leuk... Nu is het vooral gewoon maximaal tergend vervelend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Fans van dystopische films en series kunnen het nu IRL meemaken.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat bepaal ik zelf wel. Hoeven H&M niet voor mij te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar is het nou echt zo erg om een jaartje je geld niet de lucht in te schieten?Tics van je petten.![]()
Dat ligt eraan wat het alternatief is toch? Tussen welke opties zou je die mensen in maart 2020 laten kiezen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Vasilevski het volgende:
Als het nu een kwestie wordt van: dit is hoe de rest van je leven eruit gaat zien, en misschien zijn die 2 prikken ook niet meer genoeg, misschien moet je een 3e prik, of testen. Is dat echt hoe mensen zich hun leven hadden voorgesteld? Zo ja, scroll dan vooral verder, maar ik vind het moeilijk om het me voor te stellen. Daar zouden in maart 2020 toch heel weinig mensen vrijwillig voor getekend hebben.![]()
Ik kan komende weken toch niet. En hopelijk in de zomer wat langer door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt, want 3 weken in lockdown geen voetbal en dit gaat natuurlijk langer duren.![]()
Dan zit je al in 2G. Dus voor alle entertainment, zwembad, verhuur enz enz heb je een bewijs van vaccinatie nodig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
begin december. drie weken na nu dus. En de binnenrecreatie, zoals het zwembad? Of de speeltuinen? gaat dat problemen opleveren?
Of een vakantiepark als doorstroomlocatie gezien wordt weet ik niet, maar dan zou je ook voor je verblijf an sich een bewijs van vaccinatie nodig hebben.
Als 1 van jullie niet gevaccineerd is dan zou ik morgen dat park bellen en alsnog je laten vaccineren of je verblijf annuleren.Steun het Kiva Fok! team!
Hugo krijgt MS van onderwijs in het nieuwe kabinet, gok ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef SilverEyes het volgende:
Hugo praat echt minister onwaardig. Pro tip voor kabinet Rutte IV: geen ex-basisschoolleraren op een belangrijke post zetten.leven zoals het leven is![]()
Daar is amper ruimte voor, zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan komende weken toch niet. En hopelijk in de zomer wat langer door.![]()
Hugo zou tenminste een beetje respect opwekken als hij er gewoon recht vooruit komt dat dit een vorm van vaccinatie plicht / dwang isquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef SilverEyes het volgende:
Hugo praat echt minister onwaardig. Pro tip voor kabinet Rutte IV: geen ex-basisschoolleraren op een belangrijke post zetten.![]()
Medische redenen, mijn moeder MAG geen vaccinatie terwijl ze dat graag wil. Ze KAN geen afspraak plannen vanwege haar bloedwaarde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog nog steeds geen onderbouwd cijfers voor gezien, enkel anekdotisch bewijs.
Ik geloof best dat ze er zijn maar het is me volstrekt onduidelijk uit welke mensen die groep nou daadwerkelijk bestaat en hoe groot ze is.
Dat de vaccinatie bij mensen niet aanslaat is een tweede.
Oh wacht ik lees slecht, heb je het over medische redenen of religie(/ideologie)?
Geen idee hoeveel mensen er in Nederland zijn, maar elke is er 1 te veel.![]()
Dus om 20:00 uur moet je je horeca diner ophebben...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Maar ik vraag het toch aan jou. Niet aan hun.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Hoeven H&M niet voor mij te doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doe niet zo melodramatisch. Iedereen heeft de eigen keuze om te vaccineren. En keuzes hebben consequenties, zo is het leven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef capricia het volgende:
Alles verhardt.
Valt NL nog wel mee met wat er in het buitenland (binnen West-Europa) gebeurt. Maar ook hier gaan we mee met dat sentiment.
Besef dat goed.
In Oostenrijk moeten de ongevaccineerden vanaf maandag in lockdown. De gevaccineerden niet.
In Letland zijn ongevaccineerde volksvertegenwoordigers niet meer welkom in het parlement. Mogen niet stemmen.
Dit is waar je mee te maken hebt.
De trein dendert door.![]()
Ongetwijfeld veel overlapquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeker voetbal'fans' die boos zijn dat ze minimaal drie weken zich niet kunnen misdragen in en rondom de stadions.
Maar ik verwacht ook dat, zeker al dit langer gaat duren de wat meer intellectuele onvrede toeneemt.zie email 27 oktober![]()
Ik vind het niet logisch Rutte.Isn't it ironic, don't you think
over 3 weken is er 2G, dus testen telt niet meer.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Ja. Okay.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe niet zo melodramatisch. Iedereen heeft de eigen keuze om te vaccineren. En keuzes hebben consequenties, zo is het leven.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Feit dat H&M dit voor mij denken te bepalen zegt voldoende lijkt me.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar ik vraag het toch aan jou. Niet aan hun.Tics van je petten.![]()
Nee, en waarom zou dat zijn, dat ze niet MAG en niet KAN?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Medische redenen, mijn moeder MAG geen vaccinatie terwijl ze dat graag wil. Ze KAN geen afspraak plannen vanwege haar bloedwaarde.
Geen idee hoeveel mensen er in Nederland zijn, maar elke is er 1 te veel.![]()
Ze zijn al gevaccineerd...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
over 3 weken is er 2G, dus testen telt niet meer.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dan zitten ze goed. QR omdat je getest bent werkt dan niet meer.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land. Ik organiseer een feest met O&N omdat we al verwacht hadden dat officiele dingen weer niet door zouden gaan. Een bescheiden vuurwerk is reeds beloofd aan de gasten en wij houden ons wel aan ons woord.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Verdachte situatie, bel 112. Ik weet niet of dit ook nog moet als de ME erbij staat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://m.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195/
Het gaat hier NU uit de klauwen lopen.![]()
Dus je doet het alleen maar om dwars te zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Feit dat H&M dit voor mij denken te bepalen zegt voldoende lijkt me.
Het idee er achter is niet zo gek toch? Vuurwerk zorgt elk jaar voor heel veel mensen in het ziekenhuis. En die hebben het al vrij druk. Dan zou je toch uit je zelf er ook mee kunnen stoppen voor een jaartje. Of het nou van hun moet of niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Verdachte situatie, bel 112. Ik weet niet of dit ook nog moet als de ME erbij staat?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef GemMagic het volgende:
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land. Ik organiseer een feest met O&N omdat we al verwacht hadden dat officiele dingen weer niet door zouden gaan. Een bescheiden vuurwerk is reeds beloofd aan de gasten en wij houden ons wel aan ons woord.zie email 27 oktober![]()
Alsjeblieft niet zeg. Een keer een capabele minister op dat departement zou heel welkom zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hugo krijgt MS van onderwijs in het nieuwe kabinet, gok ik.![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Haha ja...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef GemMagic het volgende:
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Kutvolk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal had zijn stenen niet meer nodig voor de televisie.![]()
Nou meneer de dokter, zeg jij het dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, en waarom zou dat zijn, dat ze niet MAG en niet KAN?
Waarom mag ze niet naar het toilet in de Hema? Wat is daar voor levensgevaarlijks aan?![]()
Wie het nog snapt inderdaad...quote:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik denk alleen maar "Wat kan ík nou nog meer doen?"quote:
Ik ben ontzettend begaan met mensen die nu bijna twee jaar geen leuke feesten, festivals kunnen genieten. Het is voor hen dat ik bij mij thuis iets organiseer. Ik had ook liever de rotzooi in een of ander een horeca tent
Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan![]()
Het is conditionering. Een bevolking die zich aan willekeurige, irrationele en tegenstrijdige regels houdt kan je elke kant opsturen.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Lekker joh, eindelijk een goed excuus om niet mee te hoeven naar de Ikea.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: