Hoezo? Perez’ racecraft is vele malen beter dan die van Bottasquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt aan z'n kwalificatie.. als ie achter Lewis komt sowieso niet.
Als ie voor Lewis komt waarschijnlijk ook niet, laat zich net als Bottas iets te snel inhalen.
Dat wel, hij is ook een stuk beter in inhalen maar tegen Lewis verdedigen.. lastig..quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Perez’ racecraft is vele malen beter dan die van Bottas
Valt mij op dat ze wel heel, heel, heel erg vaak de Benz kiezen ...quote:
Baku vergeten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat wel, hij is ook een stuk beter in inhalen maar tegen Lewis verdedigen.. lastig..
Bottas achter zich houden lukt nog wel maar Lewis is toch van een andere klasse.
Net als Max trouwens, Max hoeft in principe geen teamorders te hebben om voorbij Perez te komen.
Dat viel mij ook al op. Hebben zij daar extra voor betaald?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt mij op dat ze wel heel, heel, heel erg vaak de Benz kiezen ...
Met eenquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou mooi zijn als Hamilton dit weekend de definitieve nekslag krijgt.
Lijkt me logisch, want als hij dat na de kwalificatie doet, mag hij achteraan starten vanwege de parc fermé regels die dan gelden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de presentatoren van F1TV, ligt de nieuwe motor er al in.
Ja er staan nog wat bonnetjes open denk ik danquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:41 schreef Predator40 het volgende:
vleugeltje eraf of helemaal eraf zou echt (terechte) karma zijn
✅quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Graag 2G regel invoeren in dit topic.
Die race was altijd als hij toch al kampioen was, volgens mij, en toen ging hij toch iets minder hard.. Enige winst was in het jaar dat het kampioenschap nog niet beslist was. (wel een geniale race)quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef opreis het volgende:
Lulu 1-3 in zowel quali als race t.o.v. Rosberg. Niet iets om trots op te zijn.
Nee niet waarquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die race was altijd als hij toch al kampioen was, volgens mij, en toen ging hij toch iets minder hard.. Enige winst was in het jaar dat het kampioenschap nog niet beslist was. (wel een geniale race)
Ja heel lang geleden, net als Australië seizoensopener om 4:00 uur s' nachts daarna naar Maleisië.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef Marcoss het volgende:
Brazilië normaal aan het begin van het seizoen?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Graag 2G regel invoeren in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |