Ja, 8 uur of zo is nietsquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach wat stoer zeg. Moet je je Nederlandse ongehoorzaamheid weer laten zien?
Je laat precies weer zien waarom maatregelen in Nederland constant niet werken.
En nee winkels en horeca worden niet gepest. Thuiswerken is gewoon het veiligste en beste.
Jij bepaalt wie je binnen laat, maar goh als jij een hele bende binnen laat werkt dat niet bepaald best he. Dat snap je zelf ook wel.
Die winkels krijgen de klanten wel in een kortere tijd. Die QR code even scannen boeit niet.
Volgens mij haal je militant en corpulent door elkaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bruls komt behoorlijk in de buurt.
Prednison onderdrukt het immuunsysteem. Ik weet niet welke bloedwaarde niet in orde is, waarschijnlijk Hb. Dat betekent sowieso dat het virus haar waarschijnlijk veel harder zal raken dan een ander.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn moeder slikt Prednison, maar kan alles nog.
Ze rookt als een ketter en zuipt jou en mij onder de tafel. Ze mag zich niet laten vaccineren wegens bloedwaarde.
Men wil het wel... misschien al binnen 1 maand....quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog geen sprake van 2G.
Ik mag aannemen dat ze wel op de hoogte zijn van welke duels zonder publiek zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarvan dus eentje op 4 december. Dat is net het grensgeval.
Ik in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Denken ze echt dat mensen zich nog aan de anderhalve meter gaan houden?
je mag er iig niet bij zuipen, er zijn alternatievenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze slikt het natuurlijk om een reden.
Maar ze is niet zwak ziek of mosselijk.
Ik heb echt n keer een idiote aanvaring gehad met zo'n playmobiel agent. Sloeg nergens op, was puur machtsmisbruik. Minderwaardig volk, echt.quote:
Wordt overigens ook gebruikt als behandeling tegen COVID.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prednison is rotzooi, lekker haar er mee laten stoppen?
Niet gekliktquote:
Zullen we dat even aan de behandelaren van haar overlaten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prednison is rotzooi, lekker haar er mee laten stoppen?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt overigens ook gebruikt als behandeling tegen COVID.
dat is tijdelijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt overigens ook gebruikt als behandeling tegen COVID.
Alternatieven sloegen niet aan, mijn moeder is sinds vorig jaar 36 keer in het ziekenhuis geweest voor onderzoek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je mag er iig niet bij zuipen, er zijn alternatieven
Dat kost meer partijen dan alleen de KNVB geld waardoor Den Haag echt wel naar alternatieven zal gaan zoeken. Er vinden immers nauwelijks besmettingen plaats in de stadion. Maar ja, als iedereen alleen maar klaagt en verder niks doet dan gaat DH lekker door met dit wanbeleid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan zegt Den Haag oke dan speel je niet. Dan wint Noorwegen reglementair met 0- 3 en mist NL het WK. Dat kost de KNVB veel meer geld.
ja, net zoals ze erbij zuipt, hij kwam er mee aan, als vbquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zullen we dat even aan de behandelaren van haar overlaten?
Nee joh, de medische piketdienst van Fok weet dit echt veel beter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zullen we dat even aan de behandelaren van haar overlaten?
Maar deze keer is het waar!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef SilverEyes het volgende:
Gelukkig is het volgende winter veel beter dan nu.
Dat heb ik eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Morri2 het volgende:
Wacht even. Begrijp ik het nou goed?
Je mag niet meer dan 4 mensen thuis uitnodigen, en dat moet op 1,5 meter, 'ook al ben je allemaal gevaccineerd', zei De Jonge. Vervolgens mag je wel met een groep mensen tot 20.00 uur in de horeca zitten, want 'daar geldt de QR code'.
l;ult ie zich weer eruitquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Wil die Hugo wel eens met zijn bek vol tanden zien als over een paar maand blijkt dat we ook bij een vaccinatiegraad van 95% nog geen zak zijn opgeschoten.
Er zijn wat (hele kleine) aanwijzingen dat roken helpt tegen Covid....quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn moeder slikt Prednison, maar kan alles nog.
Ze rookt als een ketter en zuipt jou en mij onder de tafel. Ze mag zich niet laten vaccineren wegens bloedwaarde.
Ja daar is maar liefst een seconde over nagedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Morri2 het volgende:
Wacht even. Begrijp ik het nou goed?
Je mag niet meer dan 4 mensen thuis uitnodigen, en dat moet op 1,5 meter, 'ook al ben je allemaal gevaccineerd', zei De Jonge. Vervolgens mag je wel met een groep mensen tot 20.00 uur in de horeca zitten, want 'daar geldt de QR code'.
Hij of zijn medewerkers lezen meequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Keuzes hebben consequenties![]()
Bevestiging dat Hugo hier een account heeft?
Vind alleen 2G in een normale winkel banaal! (Horeca etc. ietsje minder...)quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef GemMagic het volgende:
De richting is helder, ik ben geen horeca, winkel of culturele instelling, derhalve beschouw ik dit pakket maatregelen als low-impact. QR bedrijven verdienen mijn klandizie niet. De adviezen zal ik netjes afdrukken met m'n wc-rol printer. Met vriendelijke groet en tot over 3 weken
In Duitsland wordt nu al gesproken over 2G-Plus voor evenementen: alleen gevaccineerden, en die moeten dan getest zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Straks met 2G krijgen we precies hetzelfde. Denken ze echt dat het zo gaat werken? Als je het cht werkend wil hebben moet je iedereen keer op keer testen. Straks gewoon weer hetzelfde liedje, maar wel met meer controle en repressie. Echt fantastisch weer.
https://www.dw.com/en/cov(...)-measures/a-59800656quote:Spahn recommended that a policy of "2G+" be introduced. In Germany, "2G" is the term used for an entry policy to events and public venues, permitting entry to people who are vaccinated or recovered from COVID-19. Spahn suggested that people looking to attend such events should also be tested first.
Nee, maar aangezien het verbieden van sekswerk wss toch geen zin heeft en vooral extra nadelen/gevaren met zich mee brengt snap ik wel dat ze het zo aanpakkenquote:
Volgens mij is de vaccinatiegraad in Duitsland vrij dramatisch.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Duitsland wordt nu al gesproken over 2G-Plus voor evenementen: alleen gevaccineerden, en die moeten dan getest zijn.
[..]
https://www.dw.com/en/cov(...)-measures/a-59800656
In veel deelstaten hebben ze al 2G. En dan gaat het hier ineens werken. Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.
Ik ben een beetje huiverig voor als men op een forum gaat roepen om te stoppen met medicatie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, net zoals ze erbij zuipt, hij kwam er mee aan, als vb
Het wil maar niet doordringen bij politici dat een besmettelijk luchtwegvirus niet is af te remmen met mondlapjes, apps, QR-codes en what have you.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Duitsland wordt nu al gesproken over 2G-Plus voor evenementen: alleen gevaccineerden, en die moeten dan getest zijn.
[..]
https://www.dw.com/en/cov(...)-measures/a-59800656
In veel deelstaten hebben ze al 2G. En dan gaat het hier ineens werken. Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.
En hoe lang wil ie dat vol houden? Tot het laatste coronageval in Nederland genezen is?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Vasilevski het volgende:
Terwijl de boodschap van Rutte is dat niet alleen het aantal ongevaccineerden op de ic naar beneden moet, maar ook het aantal besmettingen en contactmomenten. Right.
Te ziek voor woorden dat die niet eens worden genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
Toch wel fijn dat er nu eindelijk eens flink kritisch gevraagd wordt naar de ontheffing voor kerken en moskeen.
Was eind oktober 77 procent.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij is de vaccinatiegraad in Duitsland vrij dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |