Twee speelweekenden in principe. Dan zou je zeggen opschorten en dan maar een week korter winterstop en een week langer door oid. Maar de kans is natuurlijk levensgroot dat ze weer gaan verlengenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze blijkbaar over in gesprek, is wel lastig.
Daar zijn ze nog mee bezig (voor de horeca).quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef chratnox het volgende:
Maar straks dus 2G voor horeca, maar de medewerkers mogen met 3G aan t werk.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe groot is die groep? En wie zijn dat volgens jou? En wil die groep wel in de massa rondlopen?
Alle ongevaccineerden bestempelen als antivaxxers/tokkies/complotdenkers etc. helpt in ieder geval niet en roept eerder meer weerstand op.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid antivax tokkies
3, er is daarna een midweeks programma. En er zijn ook clubs die Europees spelen, lijkt me niet echt handig om dan een paar weken 'niets' te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee speelweekenden in principe. Dan zou je zeggen opschorten en dan maar een week korter winterstop en een week langer door oid. Maar de kans is natuurlijk levensgroot dat ze weer gaan verlengen
Niet te doen toch met teams die Europees spelen ivm ritme?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze blijkbaar over in gesprek, is wel lastig.
Komen vast terminals met poortje die opengaan als je qr scant.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef Automatisch het volgende:
QR in winkels gaat toch never nooit werken? Een kroeg/cafe daar blijf je de hele avond, dan is scannen misschien nog wel te doen. Een winkel waar je misschien 5 minuten binnen bent, en dat met de komende feestdagen voor de deur, wordt toch een grote ramp? (buiten dat ik er nooit aan mee zou werken)
“We spelen met publiek en anders niet” is het enige dat hij hoeft te zeggen. Je moet die gasten in Den Haag wel een beetje onder druk zetten, huilie huilie doen op tv zonder daden heeft weinig zin.quote:
Lijkt mij ook lastig ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet te doen toch met teams die Europees spelen ivm ritme?
Gelukkig hebben we bol.comquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef Automatisch het volgende:
QR in winkels gaat toch never nooit werken? Een kroeg/cafe daar blijf je de hele avond, dan is scannen misschien nog wel te doen. Een winkel waar je misschien 5 minuten binnen bent, en dat met de komende feestdagen voor de deur, wordt toch een grote ramp? (buiten dat ik er nooit aan mee zou werken)
Er is voor hen nu inderdaad voldoende stof te nadenken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid antivax tokkies
De meeste mensen die geen vaccin mogen (of voor wie het geen zin heeft) geldt dat dat is omdat ze geen of een slecht immuunsysteem hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee
Mijn moeder sowieso
Ja, dat wil ze.
Ochja, lekker maatregelen om de maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef bianconeri het volgende:
Grappige is dat ze dan beginnen over een ''harde klap'' om alles terug te dringen.
Kijk je naar de maatregelen is het gewoon een hoop softie regeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |