Dan zitten ze goed. QR omdat je getest bent werkt dan niet meer.quote:
Verdachte situatie, bel 112. Ik weet niet of dit ook nog moet als de ME erbij staat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://m.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195/
Het gaat hier NU uit de klauwen lopen.
Dus je doet het alleen maar om dwars te zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Feit dat H&M dit voor mij denken te bepalen zegt voldoende lijkt me.
Proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Verdachte situatie, bel 112. Ik weet niet of dit ook nog moet als de ME erbij staat?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef GemMagic het volgende:
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land. Ik organiseer een feest met O&N omdat we al verwacht hadden dat officiele dingen weer niet door zouden gaan. Een bescheiden vuurwerk is reeds beloofd aan de gasten en wij houden ons wel aan ons woord.
Alsjeblieft niet zeg. Een keer een capabele minister op dat departement zou heel welkom zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hugo krijgt MS van onderwijs in het nieuwe kabinet, gok ik.
Haha ja...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef GemMagic het volgende:
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land.
Kutvolk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal had zijn stenen niet meer nodig voor de televisie.
Nou meneer de dokter, zeg jij het dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, en waarom zou dat zijn, dat ze niet MAG en niet KAN?
Wie het nog snapt inderdaad...quote:
Ik denk alleen maar "Wat kan k nou nog meer doen?"quote:
Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan
Het is conditionering. Een bevolking die zich aan willekeurige, irrationele en tegenstrijdige regels houdt kan je elke kant opsturen.quote:
Lekker joh, eindelijk een goed excuus om niet mee te hoeven naar de Ikea.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |