Keihard aanpakken die lui, juist die knakkers zijn een groot onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht. Klaar met deze shitshow.
Met qr code niet (Zou je zeggen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
begin december. drie weken na nu dus. En de binnenrecreatie, zoals het zwembad? Of de speeltuinen? gaat dat problemen opleveren?
Maar die zijn tenminste leuk... Nu is het vooral gewoon maximaal tergend vervelend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Fans van dystopische films en series kunnen het nu IRL meemaken.
Dat bepaal ik zelf wel. Hoeven H&M niet voor mij te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar is het nou echt zo erg om een jaartje je geld niet de lucht in te schieten?
Dat ligt eraan wat het alternatief is toch? Tussen welke opties zou je die mensen in maart 2020 laten kiezen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Vasilevski het volgende:
Als het nu een kwestie wordt van: dit is hoe de rest van je leven eruit gaat zien, en misschien zijn die 2 prikken ook niet meer genoeg, misschien moet je een 3e prik, of testen. Is dat echt hoe mensen zich hun leven hadden voorgesteld? Zo ja, scroll dan vooral verder, maar ik vind het moeilijk om het me voor te stellen. Daar zouden in maart 2020 toch heel weinig mensen vrijwillig voor getekend hebben.
Ik kan komende weken toch niet. En hopelijk in de zomer wat langer door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt, want 3 weken in lockdown geen voetbal en dit gaat natuurlijk langer duren.
Dan zit je al in 2G. Dus voor alle entertainment, zwembad, verhuur enz enz heb je een bewijs van vaccinatie nodig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
begin december. drie weken na nu dus. En de binnenrecreatie, zoals het zwembad? Of de speeltuinen? gaat dat problemen opleveren?
Hugo krijgt MS van onderwijs in het nieuwe kabinet, gok ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef SilverEyes het volgende:
Hugo praat echt minister onwaardig. Pro tip voor kabinet Rutte IV: geen ex-basisschoolleraren op een belangrijke post zetten.
Daar is amper ruimte voor, zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan komende weken toch niet. En hopelijk in de zomer wat langer door.
Hugo zou tenminste een beetje respect opwekken als hij er gewoon recht vooruit komt dat dit een vorm van vaccinatie plicht / dwang isquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef SilverEyes het volgende:
Hugo praat echt minister onwaardig. Pro tip voor kabinet Rutte IV: geen ex-basisschoolleraren op een belangrijke post zetten.
Medische redenen, mijn moeder MAG geen vaccinatie terwijl ze dat graag wil. Ze KAN geen afspraak plannen vanwege haar bloedwaarde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog nog steeds geen onderbouwd cijfers voor gezien, enkel anekdotisch bewijs.
Ik geloof best dat ze er zijn maar het is me volstrekt onduidelijk uit welke mensen die groep nou daadwerkelijk bestaat en hoe groot ze is.
Dat de vaccinatie bij mensen niet aanslaat is een tweede.
Oh wacht ik lees slecht, heb je het over medische redenen of religie(/ideologie)?
Maar ik vraag het toch aan jou. Niet aan hun.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Hoeven H&M niet voor mij te doen.
Doe niet zo melodramatisch. Iedereen heeft de eigen keuze om te vaccineren. En keuzes hebben consequenties, zo is het leven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef capricia het volgende:
Alles verhardt.
Valt NL nog wel mee met wat er in het buitenland (binnen West-Europa) gebeurt. Maar ook hier gaan we mee met dat sentiment.
Besef dat goed.
In Oostenrijk moeten de ongevaccineerden vanaf maandag in lockdown. De gevaccineerden niet.
In Letland zijn ongevaccineerde volksvertegenwoordigers niet meer welkom in het parlement. Mogen niet stemmen.
Dit is waar je mee te maken hebt.
De trein dendert door.
Ongetwijfeld veel overlapquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeker voetbal'fans' die boos zijn dat ze minimaal drie weken zich niet kunnen misdragen in en rondom de stadions.
over 3 weken is er 2G, dus testen telt niet meer.quote:
Ja. Okay.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe niet zo melodramatisch. Iedereen heeft de eigen keuze om te vaccineren. En keuzes hebben consequenties, zo is het leven.
Feit dat H&M dit voor mij denken te bepalen zegt voldoende lijkt me.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar ik vraag het toch aan jou. Niet aan hun.
Nee, en waarom zou dat zijn, dat ze niet MAG en niet KAN?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Medische redenen, mijn moeder MAG geen vaccinatie terwijl ze dat graag wil. Ze KAN geen afspraak plannen vanwege haar bloedwaarde.
Geen idee hoeveel mensen er in Nederland zijn, maar elke is er 1 te veel.
Ze zijn al gevaccineerd...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
over 3 weken is er 2G, dus testen telt niet meer.
Dan zitten ze goed. QR omdat je getest bent werkt dan niet meer.quote:
Verdachte situatie, bel 112. Ik weet niet of dit ook nog moet als de ME erbij staat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://m.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195/
Het gaat hier NU uit de klauwen lopen.
Dus je doet het alleen maar om dwars te zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Feit dat H&M dit voor mij denken te bepalen zegt voldoende lijkt me.
Proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Verdachte situatie, bel 112. Ik weet niet of dit ook nog moet als de ME erbij staat?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef GemMagic het volgende:
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land. Ik organiseer een feest met O&N omdat we al verwacht hadden dat officiele dingen weer niet door zouden gaan. Een bescheiden vuurwerk is reeds beloofd aan de gasten en wij houden ons wel aan ons woord.
Alsjeblieft niet zeg. Een keer een capabele minister op dat departement zou heel welkom zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hugo krijgt MS van onderwijs in het nieuwe kabinet, gok ik.
Haha ja...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef GemMagic het volgende:
Niet te somber. Het is een prachtige tijd om te leven, zo veel uitdagingen, elke paar weken nieuwe spelregels. Het is een uitdaging, je moet creatief worden, maar er gebeurt tenminste wat in het land.
Kutvolk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal had zijn stenen niet meer nodig voor de televisie.
Nou meneer de dokter, zeg jij het dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, en waarom zou dat zijn, dat ze niet MAG en niet KAN?
Wie het nog snapt inderdaad...quote:
Ik denk alleen maar "Wat kan ík nou nog meer doen?"quote:
Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan
Het is conditionering. Een bevolking die zich aan willekeurige, irrationele en tegenstrijdige regels houdt kan je elke kant opsturen.quote:
Lekker joh, eindelijk een goed excuus om niet mee te hoeven naar de Ikea.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |