En illegale concerten achterin een bedrijfshal waar de biertjes gewoon uitgedeeld worden vanuit de krat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eentje zonder horeca als dit waarheid wordt. Of waar je je 8 Euro voor een biertje betaald om het nog kostendekkend te houden.
Misschien had je zelf ook even in de rij moeten gaan staan dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Vasilevski het volgende:
heb hier als ongevaccineerde blanke overigens 0,0 probleem mee maar het is wel opvallend
Allemaal in de rij om nog even een avondje onbezorgd naar restaurant of café te kunnen zonder om 19u de deur uit gewerkt te worden. Allemaal mensen met een kleine kans om op de ic te komen. Van hen gaat misschien een deel nu wel een prik nemen, en dan? Dan stromen op 3 december de ic's leeg, stoppen de maatregelen, breekt de hemel open en gaat de zon schijnen in december, en kunnen zij allemaal weer gewoon meedoen aan de geniale 2G-maatschappij. Yeah right.
Jij misschien, maar het OMT niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Elan het volgende:
Godverdomme weer die kroegen. We waren er inmiddels toch wel over uit dat het vrirusje geen klok kon kijken?
Haha, dan moet je een QR code hebben om de sportschool te mogen verlatenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)
Je bent ziek tenzij anders bewezen (daar werd vorig jaar nog om gelachen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens wel belachelijk dat men iets, indirect, gaat verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)
Met de miljoenen aan steun die ze krijgen zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eentje zonder horeca als dit waarheid wordt. Of waar je je 8 Euro voor een biertje betaald om het nog kostendekkend te houden.
Precies, 3G levert meer omzet opquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou een ondernemer niet kiezen voor 3g?
Ik had de rest nog niet gelezen. Maar dan nog... oproepen tot staken van medicatie is tricky.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso. Moeder van user zuipt tegen de klippen omhoog, rookt als een ketter en slikt prednison.
Volgens @:THEFXR moet ze stoppen met de Prednison.
Euh, nee. Begin eens met stoppen met roken en zuipen, dikke kans dat je die Prednison dan ook niet meer nodig hebt, of dat er in elk geval een goede diagnose gesteld kan worden.
Owja, betreffende moeder wil, feitelijk zonder goed functionerend immuunsysteem, wel gewoon lekker onder de mensen en meedoen aan de maatschappij.
Als mensen een doodswens hebben, of gewoon echt geen flikker begrijpen van hun medische situatie, dan zou ik zeggen: lekker een QR-code geven. Gewoon gratis en voor niks.
Mijn moeder wil geeoon naar het toilet kunnen wanneer ze boodschappen doet in het dorp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso. Moeder van user zuipt tegen de klippen omhoog, rookt als een ketter en slikt prednison.
Volgens @:THEFXR moet ze stoppen met de Prednison.
Euh, nee. Begin eens met stoppen met roken en zuipen, dikke kans dat je die Prednison dan ook niet meer nodig hebt, of dat er in elk geval een goede diagnose gesteld kan worden.
Owja, betreffende moeder wil, feitelijk zonder goed functionerend immuunsysteem, wel gewoon lekker onder de mensen en meedoen aan de maatschappij.
Als mensen een doodswens hebben, of gewoon echt geen flikker begrijpen van hun medische situatie, dan zou ik zeggen: lekker een QR-code geven. Gewoon gratis en voor niks.
Ik zie het ook meer als tussenstap.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Straks met 2G krijgen we precies hetzelfde. Denken ze echt dat het zo gaat werken? Als je het écht werkend wil hebben moet je iedereen keer op keer testen. Straks gewoon weer hetzelfde liedje, maar wel met meer controle en repressie. Echt fantastisch weer.
'Schuifje'quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:53 schreef SilverEyes het volgende:
2G of 3G in de app zichtbaar maken hebben ze dus nog niet eens over nagedacht.
Met een vaccinatiegraad van 95% hoef je bijna nooit maatregelen te hebben als dat al nodig is. De kans om in het ziekenhuis te belanden is 8x kleiner als je gevaccineerd bent en nog veel kleiner om op de ic te belanden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens wel belachelijk dat men iets, indirect, gaat verplichten om iets te bestrijden waar men zelfs als ongevaccineerde (in mijn leeftijdscategorie) maar 0,2% kans maakt om überhaupt in het ziekenhuis te belanden. En dan moet je het eerst ook nog eens oplopen. Straks is er een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 95% en blijkt dat er nog steeds maatregelen nodig zijn om de situatie te controleren. Wat gaan we dan doen? Zoekt men een volgende zondebok? (Mensen met overgewicht kom er maar in)
Ik hoop het oprecht. Klaar met deze shitshow.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef trein2000 het volgende:
Er zou sprake zijn van een grimmige sfeer... Dat kunnen we de komende tijd wel eens vaker gaan zien.
[ twitter ]
Verbaast mij niets!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef trein2000 het volgende:
Er zou sprake zijn van een grimmige sfeer... Dat kunnen we de komende tijd wel eens vaker gaan zien.
[ twitter ]
Bij het amateurvoetbal is het veel treuriger.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat kost meer partijen dan alleen de KNVB geld waardoor Den Haag echt wel naar alternatieven zal gaan zoeken. Er vinden immers nauwelijks besmettingen plaats in de stadion. Maar ja, als iedereen alleen maar klaagt en verder niks doet dan gaat DH lekker door met dit wanbeleid.
O ja zondag zal er vast wel weer ergens een demonstratie plaatsvinden. Dat zal zal ze leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |